NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعدها بيكون الارتباط بداء ياخد شكل حقيقى اكتر
اذا مكنش فيه حاجة متاحة في الوقت ده ايه الحل

اعذرني الموضوع مش عايزه يقلب حاجة شخصية ليك وتزعل
بس كملت؟
ازعل ليه يا خويا الموضوع بنسبالي مقفول ومفيش زعل

بص انا مرتبطتش غير مره ويعتبر مكنش ارتباط بس فاهم ارهقت نفسي فشخ +انا شايفه اللي حواليا مشوفتش حد عدل فيهم غير نادراا
ازاي ارهقتي مشاعرك وكان ارتباط هو الحب مش كان متبادل؟

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لو مكنتش متجوز كنت قفلت ال ٤ من هنا 😅

• بيضحكني
التفاعلات: مازن صقر
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
الرتباط من علي العالم الافتراضي سلاح ذو حدين انت بتلمس روح بس ولازم فبل ماتخطو خطوة تكون شوفتها واتكلمتوا في الواقع فيس تو فيس شئ اساسي لان الاطباع مابتظهر غير والشخص قدامك هنا بقا فيه ناس محترمه واحنا كلنا بلا استثني مرين بمراهقه ودورنا علي قصص وعلي الثقافه الجنسيه عمتا طالما ناوي نيه خيير وموش هتلعب وموش اي المشكله من الارتباط هنا

• أتفق
اذا مكنش فيه حاجة متاحة في الوقت ده ايه الحل
عادى الاستعجال فيه غلط برضوا احنا حاليا ف ارتباط برضوا مرتبطين عاطفيا و مرتاحين سوا بعد كدا اتقلب واقع يبقى نسبه انها تكمل اكبر

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادى الاستعجال فيه غلط برضوا احنا حاليا ف ارتباط برضوا مرتبطين عاطفيا و مرتاحين سوا بعد كدا اتقلب واقع يبقى نسبه انها تكمل اكبر
يعني انت مشجع للفكرة؟

فاشل

• أتفق
التفاعلات: ELOMDA.
ازاي ارهقتي مشاعرك وكان ارتباط هو الحب مش كان متبادل؟
بص نا مكنتش فاهمه اوي وهو كبير وكده +هو كان قذر اصلا **** يجحمه

الموضوع مش مسئ لأي حد هنا
نقاش عادي بين بعض

احنا هنا ف المنتدي أصدقاء كويسين مع بعض بنهزر مع بعض
هوبا ييجي فيه اتنين في النص يحصل ما بينهم كيميا
تلاقيهم بدأوا يكونوا مع بعض في نقاشات اي موضوع
وبعد كده بيحصل حاجة الكل بيكون متوقعها

& ارتباط&

فا السؤال هنا ايه رايك في الارتباط من هنا
هل ممكن يكمل؟
هل ممكن لو البنت كويسة بس قصص السكس جابتها هنا تثق في ال هترتبط خاصة أن الولاد يعني محدش يضمنهم

شاركني رايك بدون غلط ♥️
اى المشكله أنه يكمل بس الاهم من المشاعر فى الارتباط الصراحه لو حصل ده ومنش فى تجميل الأشخاص لنفسهم فى العالم الافتراضى يكمل لو عيزينه يكمل

يعني انت مع الارتباط ع السوشيال عادي؟
انا بعتربه زي الخاطبه كده او الاهل في جواز الصالونات لما يلاقوا اتنين ويقربوهم لبعض عشان يتعرفوا ع بعض
السوشيال قريتكم لبعض
الدور والباقي تتعرفوا ع بعض كويس عشان تحدووا موقفكم
بس هقولك نصيحه ومعلومه ليكم انتوا الاتنين بما اني تقريبا عارفكم
مفيش حاجه اسمها حب الا بعض ٤ شهور وتعامل كويس بينكم الموضوع بيبدأ إعجاب وبعض ٤ شهور تعامل كويس وجامد ابداوا تفكروا هل ده حب ولا إعجاب وبس

• بيضحكني
يعني انت مشجع للفكرة؟
انا خطبت من تعارف سوشيال قبل كدا عادى النهايه سواء كملت او لا ملهاش دعوه بمكان التعارف ليها دعةه بالاطراف الى ف العلاقه

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لا ودي حاجه متاكده منها اصل انا مي ف نسوانجي اهو وف الاخر منتدي جنسي ويوم م الايام هيتقال دا انا عارفها من كذا كذا انت فاهم
ده اسمه واحد ناقص ومينفعش يتقال عليه راجل

• عجبني
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
الرتباط من علي العالم الافتراضي سلاح ذو حدين انت بتلمس روح بس ولازم فبل ماتخطو خطوة تكون شوفتها واتكلمتوا في الواقع فيس تو فيس شئ اساسي لان الاطباع مابتظهر غير والشخص قدامك هنا بقا فيه ناس محترمه واحنا كلنا بلا استثني مرين بمراهقه ودورنا علي قصص وعلي الثقافه الجنسيه عمتا طالما ناوي نيه خيير وموش هتلعب وموش اي المشكله من الارتباط هنا
معاك حق يا ابو حميد بس لو المقابلة ع ارض الواقع مش متاحة

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%