NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: جمي متحرر راقي
1 مش مكتاب و5 مكتئب فشخ اختار رقم من 1ل5 علي حسب درجة اكتئابك و قول مكتئب ليه
زوبرمية المية

ما بين 3 و 4

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن من ٢ ل ٤

• محزن
التفاعلات: حماده_سليف
عالي ايه الي جابلك اكتئاب
مشاكل كتير في كل حاجه وكل خطوه
وكل ما اطلع من مشكله ادخل في دوامه اكبر
بس عادي

ليه يسطا ايه الي حصل
مفيش حاجه كانت ماشيه صح كلها كان فوق راسي لوحدي و لغايه دلوقتي لوحدي بس بعافر

ايه الي جايبلك اكتئاب
بص يسطا رياضي من وانا صغير صعب ان اقعد من غير ما العب اي رياضي سواء جيم أو بوكس ف انا اتصابت في الجيم في كتفي ولازم اقعد في البيت لمدة شهرين ودة السبب اللي خلاني اعمل اكونت وادخل المنتدي كنت مجرد زائر بدخل كل فين وفين ف حاليا جسمي بياكلني فشخ ومش عارف اقعد من غير ما انزل الجيم😌

• محزن
التفاعلات: the1255
مفيش حاجه كانت ماشيه صح كلها كان فوق راسي لوحدي و لغايه دلوقتي لوحدي بس بعافر
طب ماتحاول تعمل صحاب حتي لو مش عارف مش مهم يكون عندك حد خلي وقتك الي ليك ده مميز خليه انت مميز

بص يسطا رياضي من وانا صغير صعب ان اقعد من غير ما العب اي رياضي سواء جيم أو بوكس ف انا اتصابت في الجيم في كتفي ولازم اقعد في البيت لمدة شهرين ودة السبب اللي خلاني اعمل اكونت وادخل المنتدي كنت مجرد زائر بدخل كل فين وفين ف حاليا جسمي بياكلني فشخ ومش عارف اقعد من غير ما انزل الجيم😌
حاسس بيك فشخ يسطي انا لما بقعد من الجيم بسبب اصابه او كده بحس اني هتجنن

طب ماتحاول تعمل صحاب حتي لو مش عارف مش مهم يكون عندك حد خلي وقتك الي ليك ده مميز خليه انت مميز
بحاول ارجع للحياه من تاني و اعمل صحاب هنا بس في بيفكرني بحك سواء ولد او بنت وفي اللي اشطا و بحاول ارجع ل صحابي حقيقين و اخلي وقت ليا اقعد فيه مع نفسي و كذا حاجه بدأت افوق تاني ل نفسي بعد ما كنت ميت

بحاول ارجع للحياه من تاني و اعمل صحاب هنا بس في بيفكرني بحك سواء ولد او بنت وفي اللي اشطا و بحاول ارجع ل صحابي حقيقين و اخلي وقت ليا اقعد فيه مع نفسي و كذا حاجه بدأت افوق تاني ل نفسي بعد ما كنت ميت
نصيحه بلاش صحاب او علاقات من علي السوشيال ميديا انزل و قابل الناس وش لوش قبل ماتقول صاحبي

نصيحه بلاش صحاب او علاقات من علي السوشيال ميديا انزل و قابل الناس وش لوش قبل ماتقول صاحبي
في فرق بين صديق سوشيال بيفضل صديق سوشيال نادرا جدا لما يكون حد حقيقي و ندخل حياه بعض في كل مكان وليه صحابه و ناسه ولا ايه

في فرق بين صديق سوشيال بيفضل صديق سوشيال نادرا جدا لما يكون حد حقيقي و ندخل حياه بعض في كل مكان وليه صحابه و ناسه ولا ايه
دي حقيقه الفكره ان صديق السوشيال ميديا معظمهم بيباوا فييك فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%