NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياربنا انا مستحقش كل ده **** بخليك ويديم الود والاحترام
متقولش كده يا ميدو
احنا هنا كلنا لبعض في الاخر
يديم الود يا صديق 🙏🏼

• حبيته
التفاعلات: أحمد mido tito
هوة بجد موضوعه لفت نظرى فعلا لأن مكنتش اعرف كل التفاصيل طبعا ولا معاملته مع ناس تانيه
بس الموقف اللى يخصنى فيهم انا بسطنى وخدته بروح حلوة منهم وعفويه غير معتادة من حد. لان مافيش حد فعلا بقى بيتعامل بسلامه النيه دى
بس اللى كنت فهمته قلت يمكن هما أصحاب وثقه أو معرفه من قبل كده
لاكن كلامك يحترم وشرح تفاصيل بتلقائية جميله ده المميز اكتر فالموضوع

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: أحمد mido tito و Life Arch
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و AMGjr
  • حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا
هوة بجد موضوعه لفت نظرى فعلا لأن مكنتش اعرف كل التفاصيل طبعا ولا معاملته مع ناس تانيه
بس الموقف اللى يخصنى فيهم انا بسطنى وخدته بروح حلوة منهم وعفويه غير معتادة من حد. لان مافيش حد فعلا بقى بيتعامل بسلامه النيه دى
بس اللى كنت فهمته قلت يمكن هما أصحاب وثقه أو معرفه من قبل كده
لاكن كلامك يحترم وشرح تفاصيل بتلقائية جميله ده المميز اكتر فالموضوع
وغلاوتك الكلام اتكتب لوحده ازاااااي معرفش 🤣

• حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا
بالنسبالى لو بعمل منشن لناس اعتبرتهم اصدقاء وأخوة بجد وبضحك واهزر معاهم عادى بدون تكليف ويتقبل كلامهم وهزارهم اكيد الناس هتختلف لاكن منهم نفس المجموعه دى برضوا بس انا زهايمر شويه ومبفتكرش كل الاسامى فا صعب امنشن للكل لأن هنسى ناس
الفرق أن الموضوع بالنسبالى زى الواقع
هيه لسته مفتوحه يعنى قابله للتعديل دايما👌

• عجبني
انا ايه جابني هنا 🤔
يمكن اعرف المنتدي من فترة حتي قبل ميكون ليا اكونت رسمي كنت بدخل بصفة زائر
اتفرج سوية اقري قصص كتير
واخرج وانقطع فترات قد تطول وتقصر
ثم معرفش جاتلي الجرئة اني اعمل اكونت وده كان بعد ازمة وفقدان اسرة وحالة نفسية متخبطة ودخلت فالاول زي هروب او ماعرفش عايز اثبت لنفسي حاجة وكنت محدد بس فالقصص والصور والكلام ده ولما يظهر حاجة زي مواضيع ثقافية او شعر اونقاشات بصراحة مكنتش مقتنع اللي هوه المكان صريح والجواب يبان من عنوانه حاجة اسمها نسوانجي
واكونتات معرفش مين المزة ووحش الكون وعنتيل مش عارف ايه
فهيبقي ايه يعني الاقسام التانية دي زي مابيقولوا سكة ابوزيد كلها مسالك
وكل الطرق تؤدي الي روما
ثم

بدات ادخل علي النقاشات والاقسام الثقافية كمتفرج بس اقري اتابع سياق الردود
وهنا بقي
اكتشفت اني مكنتش عادل فالحكم علي المكان والاشخاص
لقيت ناس بتسال علي بعض
ناس بتضحك وتهزر بادب ورقي واحترام
لاقيت ناس بتنشر معلومات قيمة في كل الكجالات وندوات نقاشية مثمرة واعية
تشجعت وبدات اتحسس خطواتي بين هؤلاء
واشارك بشئ ما تعليق منشور من حين لاخر
اتعرفت بناس محترمة
بعضهم وصل الي حد الصداقة
التي ليس لها غرض بدون مطامع
وهتكون ايه الاغراش وايه المطامع بين ناس ولا تعرف اسامي بعض ولا اشكال بعض ولا فيه وسيلة ابتزاز بينهم
انا بكتب واقول الكلام ده ليه
معرفش حقيقة فعلا معرفش
بس انا وصلت لمرحلة ان الاشخاص اللي اتعرفت عليهم بقوا زي اصحاب من زمن اخوات بدور عليهم انكشهم يردو يستحملوا تفاهاتي الكثيرة موقفين امبارح والنهاردة بالاخص هما اللي خلوني بشكل كبير اكتب البوست ده
احد الاصدقاء دخل محادثة ودي احلي حاجة نسيت احكي عنها اننا محدش فينا حاولزيتطفل علي خصوية حد بالدخول فمحادثة خاصة او حتي الطلب والتلميح فالكومنتات بكده
فالصديق والاخ العزيز ده دخل بيطلب مني ارد مكانه او ابلغ رساله لاحد الاصدقاء عشان هوه وصل للحد اليومي الاقصي فالردود
وده اسعدني جدا
اولا لان الشخص المطلوب توجيه الرسالة اليه انثي فده بيدل ان الصديق شخص محترم
ثاتيا انه شاف اني حد يمكن الاعتماد عليه ولن يستغل الموقف

وده اللي حاولتراعمله فعلا بلغت الرسالة باسلوب فكاهي محترم كدعابة
الموقف التاني احد الاصدقاء مع الصديق الاول دار بينا مباراة في القلش والتهريج 🤣 حوالي الساعة ٣.٣٠ فجرا وانتهت بتمني الخير للجميع واحلام سعيدة
واحلام سعيدة ده كان عنوان بوست للصديق بيوجه فيه رسالة حب واحترام وتمني خير وسعادة لعدد من الاشخاص
واذا بي احدهم
انا... انا
هوه ممكن يكون فيه كده ناس متعرفش بعض تتعلق ببعض وتحب بعض وتحترم بعض بالشكل ده
النهاردة الصبح وخلاص بقي شئ اساسي اول ما اصحي وقبل ما بقوم من السرير بمسك الفون مش عشان اشوف الساعة لا
بفتح المنتدي واخش ادور علي صحابي
وجدت في احد الردود ثم في منشور ان صديق احلام سعيدة بالامس متضايق شوية دخلنا كومنت وسلامات واطمئنان علي الاحوال
ثم من قليل دخلت مرة اخري للاطمئنان عليه
وجاتلي الشجاعة اني ادخل اكلمه محادثة خاصة
مقدرش اوصف قد ايه السعادة اللي كانت بين طرفي المحادثة والتحترام والتقدير والدعاء
وانتهت بتعارفزبالاسامي والاعمار والامنيات الطيبة
المنتدي مكان زيه زي اي مكان يمكن نموذج مصغر للكوكب اللي عايشين عليه فيه كل التناقضات الطبيعية
اللي عايززيستفيد منه باسلوب محترم هيلاقي واللي عايززغير كده براحته
انا اتشرفت بيكم اصدقائي واخوتي ولكم كل الحب والود والتقدير والاحترام🌹🌹🌹🌹
@زوج راقى فكريا
@AMGjr
@Cool samy
@5star
لا تحكم على الكتاب من الغلاف...
انا صراحه اكتشفت ان المكان ده فيه حاجات جميله بجد بعيداً بقى عن الجنس وكدا بس فعلاً التعارف والناس والمحبه اللي لاقيتها هنا بجد من اجمل الحاجات اللي حصلتلي هنا... وخسران اللي داخل عشان شهوه او لغرض جنسي بحت...

موضوع جميل أحسنت...تحياتي لك 💐

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: meddo378، زوج راقى فكريا و أحمد mido tito
انا اقل من كده بكتييير
كان مجرد تعبير عن مواقف ومشاعر صادقة قسما ب**** انا بدمع
مكنتش متخيل ولارمتوقع الاقي رد الفعل ده
بجد انا مش عارف اقولكم كلكم ايه
خد بالك اول مره اجرب اكتب كان هنا ساعات بيكون عندنا القدره علي حاجه بنكتشفها بالصدفه
مش كل حد جواه حاجه بيعرف يعبر عنها بالابداع ده عموما بينا مناقشه كويسه علي ده و مش هسيبك غير و انت بتكتب و تتطلع كل فكره بتيجي في بالك

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: أحمد mido tito و زوج راقى فكريا
لا تحكم على الكتاب من الغلاف...
انا صراحه اكتشفت ان المكان ده فيه حاجات جميله بجد بعيداً بقى عن الجنس وكدا بس فعلاً التعارف والناس والمحبه اللي لاقيتها هنا بجد من اجمل الحاجات اللي حصلتلي هنا... وخسران اللي داخل عشان شهوه او لغرض جنسي بحت...

موضوع جميل أحسنت...تحياتي لك 💐
كلامك صح 💯💯
وشاكر جدالحضرتك 🙏🌹

• حبيته
التفاعلات: ZOMORODA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خد بالك اول مره اجرب اكتب كان هنا ساعات بيكون عندنا القدره علي حاجه بنكتشفها بالصدفه
مش كل حد جواه حاجه بيعرف يعبر عنها بالابداع ده عموما بينا مناقشه كويسه علي ده و مش هسيبك غير و انت بتكتب و تتطلع كل فكره بتيجي في بالك
انا اللي جبته لنفسي 🤣🤣🤣🤣

انتى شخصيه جميله مميزة بالرغم من انى مش عرفاكى بس شوفتك فمواضيع كذا مره شبفاكى مختلفه وكيوته غير بنات تانيه هنا رايى فيهم غير خالص. تحياتى ليكى ولشخصيتك الجميله🥰🥰

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: LEGEND KYSER، أحمد mido tito و Ms Roony
انتى شخصيه جميله مميزة بالرغم من انى مش عرفاكى بس شوفتك فمواضيع كذا مره شبفاكى مختلفه وكيوته غير بنات تانيه هنا رايى فيهم غير خالص. تحياتى ليكى ولشخصيتك الجميله🥰🥰
تسلمي يا حبيبتي كلنا هنا عشان نفسنا و نساعد بعض اكيد اتشرفت بيكي و شكرا علي كلامك الحلو اوي ده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: LEGEND KYSER و زوج راقى فكريا
انا ايه جابني هنا 🤔
يمكن اعرف المنتدي من فترة حتي قبل ميكون ليا اكونت رسمي كنت بدخل بصفة زائر
اتفرج سوية اقري قصص كتير
واخرج وانقطع فترات قد تطول وتقصر
ثم معرفش جاتلي الجرئة اني اعمل اكونت وده كان بعد ازمة وفقدان اسرة وحالة نفسية متخبطة ودخلت فالاول زي هروب او ماعرفش عايز اثبت لنفسي حاجة وكنت محدد بس فالقصص والصور والكلام ده ولما يظهر حاجة زي مواضيع ثقافية او شعر اونقاشات بصراحة مكنتش مقتنع اللي هوه المكان صريح والجواب يبان من عنوانه حاجة اسمها نسوانجي
واكونتات معرفش مين المزة ووحش الكون وعنتيل مش عارف ايه
فهيبقي ايه يعني الاقسام التانية دي زي مابيقولوا سكة ابوزيد كلها مسالك
وكل الطرق تؤدي الي روما
ثم

بدات ادخل علي النقاشات والاقسام الثقافية كمتفرج بس اقري اتابع سياق الردود
وهنا بقي
اكتشفت اني مكنتش عادل فالحكم علي المكان والاشخاص
لقيت ناس بتسال علي بعض
ناس بتضحك وتهزر بادب ورقي واحترام
لاقيت ناس بتنشر معلومات قيمة في كل الكجالات وندوات نقاشية مثمرة واعية
تشجعت وبدات اتحسس خطواتي بين هؤلاء
واشارك بشئ ما تعليق منشور من حين لاخر
اتعرفت بناس محترمة
بعضهم وصل الي حد الصداقة
التي ليس لها غرض بدون مطامع
وهتكون ايه الاغراش وايه المطامع بين ناس ولا تعرف اسامي بعض ولا اشكال بعض ولا فيه وسيلة ابتزاز بينهم
انا بكتب واقول الكلام ده ليه
معرفش حقيقة فعلا معرفش
بس انا وصلت لمرحلة ان الاشخاص اللي اتعرفت عليهم بقوا زي اصحاب من زمن اخوات بدور عليهم انكشهم يردو يستحملوا تفاهاتي الكثيرة موقفين امبارح والنهاردة بالاخص هما اللي خلوني بشكل كبير اكتب البوست ده
احد الاصدقاء دخل محادثة ودي احلي حاجة نسيت احكي عنها اننا محدش فينا حاولزيتطفل علي خصوية حد بالدخول فمحادثة خاصة او حتي الطلب والتلميح فالكومنتات بكده
فالصديق والاخ العزيز ده دخل بيطلب مني ارد مكانه او ابلغ رساله لاحد الاصدقاء عشان هوه وصل للحد اليومي الاقصي فالردود
وده اسعدني جدا
اولا لان الشخص المطلوب توجيه الرسالة اليه انثي فده بيدل ان الصديق شخص محترم
ثاتيا انه شاف اني حد يمكن الاعتماد عليه ولن يستغل الموقف

وده اللي حاولتراعمله فعلا بلغت الرسالة باسلوب فكاهي محترم كدعابة
الموقف التاني احد الاصدقاء مع الصديق الاول دار بينا مباراة في القلش والتهريج 🤣 حوالي الساعة ٣.٣٠ فجرا وانتهت بتمني الخير للجميع واحلام سعيدة
واحلام سعيدة ده كان عنوان بوست للصديق بيوجه فيه رسالة حب واحترام وتمني خير وسعادة لعدد من الاشخاص
واذا بي احدهم
انا... انا
هوه ممكن يكون فيه كده ناس متعرفش بعض تتعلق ببعض وتحب بعض وتحترم بعض بالشكل ده
النهاردة الصبح وخلاص بقي شئ اساسي اول ما اصحي وقبل ما بقوم من السرير بمسك الفون مش عشان اشوف الساعة لا
بفتح المنتدي واخش ادور علي صحابي
وجدت في احد الردود ثم في منشور ان صديق احلام سعيدة بالامس متضايق شوية دخلنا كومنت وسلامات واطمئنان علي الاحوال
ثم من قليل دخلت مرة اخري للاطمئنان عليه
وجاتلي الشجاعة اني ادخل اكلمه محادثة خاصة
مقدرش اوصف قد ايه السعادة اللي كانت بين طرفي المحادثة والتحترام والتقدير والدعاء
وانتهت بتعارفزبالاسامي والاعمار والامنيات الطيبة
المنتدي مكان زيه زي اي مكان يمكن نموذج مصغر للكوكب اللي عايشين عليه فيه كل التناقضات الطبيعية
اللي عايززيستفيد منه باسلوب محترم هيلاقي واللي عايززغير كده براحته
انا اتشرفت بيكم اصدقائي واخوتي ولكم كل الحب والود والتقدير والاحترام🌹🌹🌹🌹
@زوج راقى فكريا
@AMGjr
@Cool samy
@5star
انا كل كشوف البوست بتاعك من برا اغني اغنية انا اية اللى جابني هنا فمكان مش فمكاني😂😂😂

• بيضحكني
انا كل كشوف البوست بتاعك من برا اغني اغنية انا اية اللى جابني هنا فمكان مش فمكاني😂😂😂
خد هنا اوعي تلف وترجع تاني 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Boxing player

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%