NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكيد شاف حاجه من اهله

الرجالة بطبعها الغيرة موجودة ف دمهم ودايما بيحاول انه يدافع عن اي انثي تخصه سواء مراته او اخته الخ...

ف رأيي ان الديوث بيكون مولود ديوث بس ف فئة منهم بتحتاج لمؤثر خارجي عشان الميول دي تنشط وتظهر للسطح زي الافلام من من النوعية دي او طريقة لبس اهله

و**** يجماعة
انا بالتليجرام يمكن من سنتين بديث شباب
على امهاتهم وخواتهم وزوجاتهم
وتقريبا الي ٨ سنوات تويتر وفيس وكل حاجة ونسوانجي
ومعظم علاقاتي اتصال وفي منهم كثييير بعتو صور لاهاليهم
ومنهم عدد قليل فتح كام او مايك اسمعهم
الموضوع لا يعتمد نهائيا على الديوث نفسه
بل على المجتمع والبيئة وافراد الاسرة والاصدقاء
ولاكن ٦٠% منهم
تحول لديوث بسب استغلاله جنسيا وهو صغير
يعني حد قدر يسيطر عليه ومارس الجنس معاه
وقدر انه يقنعه بانه اهله شراميط..او يجبره على سماع الشتائم..او يلبس ملابس امه او خته
وطبعا في منهم فقط بسبب انه فقد عذريته واصبح سالب وتم الممارسة معاه بشكل كبير...يعني طيزه واسعة بيشعر انه صار انثى وميقدرش يغار على اهله

وطبها في ناس بسبب موقف لامه او اخته
او ملابسهم بالبيت او عند الخروج
او الكبت الاجتماعي
وانا بصراحة..مارست مع صديقي ايام واحنا ١٥ سنة
لحد ما صار عمرنا ١٩
واقنعته يلبس ملابس اخته
ونتكلم عنها..ووصل لدرجة يمارس العادة جنبها وهي نايمة
انا مش حقول اني خبرة وبعرف كل حاجة
بس انا بالتليجرام ...بنشر رسالة تحدي اقنع اي شخص اديثه
ومنهم يبعتلي ويجرب
ومنهم ميستقبلش الموضوع ويعمل بلوك
ومنهم يطلع بيتمتع وعنده مواقف او حاجات تديثه
ويستمر معاية

الانسان بيتولد بفطرة سليمة في الغالب بيكون بسبب تاخر ممارسة العلاقة الجنسية او بتأثير من عوامل خارجية بتحصل للشخص وبرضو التربية بيكون ليها جانب كبير في الموضوع

من راي ان اغلبهم بيكون مش بيعرف يتكلم مع بنات او يجبهم في سكة النيك وكدا وبتالي بتتجه للاسهل و هو اهل بيته لان بكون لابسين علي راحتهم ادامه و دا السبب الاول و الرئيسي اما السبب التاني ان اهل بيته يكونو شراميت اصلا وبتناكو من طوب الارض فا الموضوع بالنسبه له عادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%