NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝓢𝓸𝔃𝓪𝓷 𝓑𝓲𝓰 𝓪𝓼𝓼

((وحكّ بظري برأس القضيب منفعلاً))
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
توجه جنسي
ثنائي الميل
بالاشتراك مع المشرفة القمر @أميرة يطرح موضوع للنقاش مهم وهوا

ايه الي بيوصل المتحرر انه يبقي متحرر السبب الرئيسي هل محارمة ولا هل موقف بيتعرض ليه ولا هل دي حاجة جواه وليه تحديدا في الاغلب بتكون الام ؟

هرد علي كل الاجابات انا واميرة وياريت كل متحرر او مش متحرر عنده فكر عن الموضوع يناقش بكل رقي زي ما متعودين في المنتدي علي الرقي.

• عجبني
التفاعلات: 266king, انا ولد بنوتي, زهايمر و 2 آخرين
اعتقد ان ده خلل فى الشخصيه ومحتاج علاج
الغيرة والنخوة دى اساس الرجوله ومفيش اى مبرر للتصرف ده نهائى
ومفيش حاجه اسمها متحرر المفروض مسمى الاسماء بمسمياتها الصحيحه ده اسمه ديوث يعنى لا يغار على أنثاه
دى وجهة نظرى الشخصيه عن الموضوع

• عجبني
التفاعلات: Lucifer_sohag, عاشق التحرر٠, Last pharaoh و 6 آخرين
الي بيقول اهلي ولبسهم والهبل ده هو مجرد بيلاقي شماعه عشان يريح ضميره وميبينش انه غلطان ده بكامل ارادته

• عجبني
التفاعلات: 266king، عز السيد و محب الغموض
اعتقد ان ده خلل فى الشخصيه ومحتاج علاج
الغيرة والنخوة دى اساس الرجوله ومفيش اى مبرر للتصرف ده نهائى
ومفيش حاجه اسمها متحرر المفروض مسمى الاسماء بمسمياتها الصحيحه ده اسمه ديوث يعنى لا يغار على أنثاه
دى وجهة نظرى الشخصيه عن الموضوع
اتفق

• عجبني
التفاعلات: 266king، الكنج و محب الغموض
خلل نفسي
ممكن سببه ضعف شخصيته أو عايز الناس حواليه
ومن ضمن الأسباب واهمها هو الانفتاح الجنسي والثقافي وانتشار أفلام التحرر وده شئ بيوصل لبعض الأشخاص أن ده شئ عادي
ممكن رأيي يكون صح وممكن يكون غلط وده مجرد رأي غير قائم علي دراسة ولكن من كلامي مع بعض الديوثيين

• عجبني
التفاعلات: 266king
من رأيي إن الانسان بيفضل سوي لحد ما تأثر عليه شهوته .. وقتها لو متحكمش ف شهوته و حط حدود ليها هتسيطر عليه بشكل كبير اوي و اعتقد دا اهم الاسباب إن لم يكن السبب الرئيسي

• عجبني
التفاعلات: Golden22، shams_x و زهايمر
الي بيقول اهلي ولبسهم والهبل ده هو مجرد بيلاقي شماعه عشان يريح ضميره وميبينش انه غلطان ده بكامل ارادته
امال تفتكر بيعمل كدا ليه ؟

• عجبني
خلل نفسي
ممكن سببه ضعف شخصيته أو عايز الناس حواليه
ومن ضمن الأسباب واهمها هو الانفتاح الجنسي والثقافي وانتشار أفلام التحرر وده شئ بيوصل لبعض الأشخاص أن ده شئ عادي
ممكن رأيي يكون صح وممكن يكون غلط وده مجرد رأي غير قائم علي دراسة ولكن من كلامي مع بعض الديوثيين
معاك انه خلل نفسي بس هل في عامل تاني غير الافلام من وجهة نظرك ؟

• عجبني
من رأيي إن الانسان بيفضل سوي لحد ما تأثر عليه شهوته .. وقتها لو متحكمش ف شهوته و حط حدود ليها هتسيطر عليه بشكل كبير اوي و اعتقد دا اهم الاسباب إن لم يكن السبب الرئيسي
بس اكيد في عامل تاني غير الشهوة لان دا شايف امة بتتناك قدامة ومعندهوش مانع فا اكيد في عامل تاني تفتكر ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بس اكيد في عامل تاني غير الشهوة لان دا شايف امة بتتناك قدامة ومعندهوش مانع فا اكيد في عامل تاني تفتكر ايه ؟
هي الشهوه بتفضل تتطور لحد ما يوصل عنده الامر انه عايز يجرب و يشوف حاجات جديده و بتوصل لأنه يبقا شاذ جنسيا اوقات كتير

• عجبني
  • عجبني
يعني مفيش عامل تاني من وجهة نظرك ؟
اعتقد ممكن يكون في مؤثرات تانيه زي مشاكل نفسيه او لبس اهله ف البيت بس يفضل السبب الرئيسي الشهوه

• عجبني
معاك انه خلل نفسي بس هل في عامل تاني غير الافلام من وجهة نظرك ؟
المقصود بالافلام مش الفيديوهات بس
كل ما هو مؤثر سواء كانت صور أو روايات أو حتي حكاوي
احساس الشهوة اللي بيوصل له مع الحكايات أو التخيلات واللي بتوصله لقمة شهوته
مع الوقت بتكون هي دي طريقة إثارته الوحيدة بيتحول بعدها لديوث من الطراز الأول

• عجبني
بسبب لبس الام في البيت تقعد من غير كلوت و سنتان سبب او يشوفه ملط قدامك او تسمع صوتها هي وابوك

• عجبني
التفاعلات: shams_x، زهايمر و شرس
هذا الموضوع له جوانب عده اولها واهمها البيئه المحيطه وطريقه التربيه والتعامل مع الفتى اعتبارا من بلوغه بل وقبل البلوغ وهذا الامر هو مايحدد شخصيه الرجل بعد ذلك ويأتي تحرر العائله والام تحديدا في المرتبه الثانيه ومن ثم اعطاء الفتى جرعات عاليه من التحرر واللامبالاه وتعنيفه اذا اعترض وزجره بطريقه مهينه لكي لا يتدخل فيما لا يعنيه ويبدأ الفتى اولى مراحل الدياثه عندما يحدث حدث معين لا يستطيع فيه التدخل وتتكون عنده رغبه دفينه في الموافقه على مايراه .
الموضوع طويل ولكن تلك البدايات هي الاساس

• عجبني
التفاعلات: shams_x، زهايمر و Ahmed medo 22
اسلوب حياه

• عجبني
لو هو خلل نفسي او خلل في الشخصية يبقى اكيد مش وليد الصدفة في الغالب بيبقى بسبب موقف معين حصل غصب عن الشخص نفسه او سلوك شخص من محارمه مش قادر يغيره فبيعيش في صراع نفسي شوية لحد ما بيتحول لشخص تاني
مجرد وجهة نظر

• عجبني
خلل نفسي غير عادي ازا واحد يهيج على امه او اخته او يستمتع ان راجل غريب يركب مراته ادامه

• عجبني
بالاشتراك مع المشرفة القمر @أميرة يطرح موضوع للنقاش مهم وهوا

ايه الي بيوصل المتحرر انه يبقي متحرر السبب الرئيسي هل محارمة ولا هل موقف بيتعرض ليه ولا هل دي حاجة جواه وليه تحديدا في الاغلب بتكون الام ؟

هرد علي كل الاجابات انا واميرة وياريت كل متحرر او مش متحرر عنده فكر عن الموضوع يناقش بكل رقي زي ما متعودين في المنتدي علي الرقي.

التأسيس…🤔.
من رائي الشخصي انو شاف ده في بيتو وهو صغير او حصل معاه موقف شاف ٢ بيمرسو الجنس المهم ان ده بيحصل في وقت الطفولة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%