NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ايه اللى يخلى البنت او الست اللى هنا تتطمن ؟

انا هزرت فى التعليق الى فات بس حابه اتكلم جد فى التعليق دا
على مدار سنين الشقاوه الى عشتها يبقا الراجل معايا على السرير وملط ادامو واخد كفايتو منى وبردو هيموت وعايز يعرف هوا اول راجل بعد المرحوم ولا لا ونمت مع كام واحد غيرو وعايزنى احكيلو تاريخى بالتفاصيل
ودا حصل مع اغلب الرجاله الى قابلتهم مش واحد او اتنين ..
تيجى انت تقولى اثق واقابل عضو من المنتدى بعد كل الى حكيتو عن نفسى هنا
ياخى 🤬🤬🤬😈
بالعكس هنا الوضع مريح اكتر لان كل شي واضح اهم شي الاختيار وشخص عارف القيمه ليكي وليه مش معني انه موقع جنسي كل الي عليه مش محترمين والعكس صحيح

انها متحسش انك هايج عليها وهي تكون بالنسبالك مجرد متعه
وطبعا دي حالات نادره

بما ان فى هنا معانا بنات و سيدات (كلهم على راسنا طبعا) منهم اللى داخل لمجرد المتابعة و منهم اللى بتدور على الجنس فعلا و منهم اللى داخلة مجرد تسلية و تضييع وقت.
السؤال بقى ليكم:
ايه اللى ممكن يخليكى تتطمنى لاى راجل من هنا و توافقوا تتعرفوا على بعض و يكون بينكم علاقة؟ ايه الحاجة اللى بتدوروا عليها عشان تتطمنوا يعنى؟
الصراحه ثم الصراحه
و بيتكون مع الوقت ثقه
و كل ما التعارف و الكلام زاد بيبان كل شخص من اسلوبه و كلامه و ردود فعله

بالعكس هنا الوضع مريح اكتر لان كل شي واضح اهم شي الاختيار وشخص عارف القيمه ليكي وليه مش معني انه موقع جنسي كل الي عليه مش محترمين والعكس صحيح
مش مع الرجاله بتوعنا

انها متحسش انك هايج عليها وهي تكون بالنسبالك مجرد متعه
وطبعا دي حالات نادره
الكل داخل هايج من الطرفين لكن الفكره الأسلوب والتعامل والحوار
مش مع الرجاله بتوعنا
غلطانه مع احترام رأيك في ناس محترمة اكيد وفي بنات نفس الشي صوابعك مش زي بعضها في الصالح وفي الطالح

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
الكل داخل هايج من الطرفين لكن الفكره الأسلوب والتعامل والحوار

غلطانه مع احترام رأيك في ناس محترمة اكيد وفي بنات نفس الشي صوابعك مش زي بعضها في الصالح وفي الطالح
اغلب او كل الي هنا داخله تتسلى ولو عاوزة تتناك قدامها مليون واحد وبره واكيد هتكون عارفه أصله وفصله

• عجبني
التفاعلات: زب نار 2024 و Bad Mano
اغلب او كل الي هنا داخله تتسلى ولو عاوزة تتناك قدامها مليون واحد وبره واكيد هتكون عارفه أصله وفصله
اكيد صح في ااي بضيع وقته في الي عايز يعمل حاجات في السر في الي عايزها حقيقه في كل شي معاك في رأيك ويحترم فكر كده اسئل كل شخص وظيفته الحقيقه ايه هتعرف ان في ناس محترمه كتير

• عجبني
على مدار سنين الشقاوه الى عشتها يبقا الراجل معايا على السرير وملط ادامو واخد كفايتو منى وبردو هيموت وعايز يعرف هوا اول راجل بعد المرحوم ولا لا ونمت مع كام واحد غيرو وعايزنى احكيلو تاريخى بالتفاصيل
ياخى 🤬🤬🤬😈
عادى وتبقى مغامرة وليها متعه لانه هيبقى واخد وضع استعداد ازاى يتمتع منك ويستفاد من خبرتك فى العلاقة وهتبقى بووووووم .

ياخى 🤬🤬🤬😈
طب انا حرفيا وبأمانه مقرأتش أى حاجه عن اللى بتقوليها دى متيجى نمل واحد واوعدك بعدها هقفل الاكونت بتاعى اصلا طالما طولتك انتى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بشوف ان العلاقه من هنا ءأمن من الواقع لإن لو شخص عارف اصلك وفصلك هيقدر يأذيك لكن اللى من هنا انت ممكن تغير أى حاجه فى معلوماتك فى حياتك حتى لما هتتقابلوا مش هيبقى بيتكم اصلا ولا مكان اساسى انتم عايشين فيه عشان لو فكر يغدر او يشهر يبقى كلامه كله فشنك ده اولا...
ثانيا بقى وده الاهم :
منتدى اسمه نسوانجى وكله جنس وناس ملط اللى داخله هيكون داخله ليه ؟؟ حب استطلاع مثلا ؟؟ حتى لو حب استطلاع هيكون بدافع شهوانى قبل اى حاجه فمحدش يقولى الناس اللى هنا هايجه ليه كرجاله او ستات لان ده مكان دخلوا يفرغوا فيه شهوتهم او يشبعوها بحد يعرفوه وتبقى واقعيه بدل ما الخيال فشخهم فمتقوليش داخل يتسلى وهو ايده على زبره او على كسها
عادى وتبقى مغامرة وليها متعه لانه هيبقى واخد وضع استعداد ازاى يتمتع منك ويستفاد من خبرتك فى العلاقة وهتبقى بووووووم .

..
ثالثا واخر حاجه:
لو هنجيب العيب يبقى على كام واحد وواحده هنا مرضى نفسيين مصرين يعملوا نفسهم جامدين وشخصياتهم قويه وبيحاولوا مع كل حد يكلمهم انهم ينقصوا منوا او يقللوا من فعله او شكله او حتى قدراته الجنسيه وخصوصا ستات مع الرجاله ودى اوسخ شخصيات شوفتها هنا فى المنتدى ومشهورين ودايما موجودين فى العمود بتاع الاكثر نقاط حاجه وسخه بصراحه
مش مع الرجاله بتوعنا

• عجبني
انا بشوف ان العلاقه من هنا ءأمن من الواقع لإن لو شخص عارف اصلك وفصلك هيقدر يأذيك لكن اللى من هنا انت ممكن تغير أى حاجه فى معلوماتك فى حياتك حتى لما هتتقابلوا مش هيبقى بيتكم اصلا ولا مكان اساسى انتم عايشين فيه عشان لو فكر يغدر او يشهر يبقى كلامه كله فشنك ده اولا...
ثانيا بقى وده الاهم :
منتدى اسمه نسوانجى وكله جنس وناس ملط اللى داخله هيكون داخله ليه ؟؟ حب استطلاع مثلا ؟؟ حتى لو حب استطلاع هيكون بدافع شهوانى قبل اى حاجه فمحدش يقولى الناس اللى هنا هايجه ليه كرجاله او ستات لان ده مكان دخلوا يفرغوا فيه شهوتهم او يشبعوها بحد يعرفوه وتبقى واقعيه بدل ما الخيال فشخهم فمتقوليش داخل يتسلى وهو ايده على زبره او على كسها

..
ثالثا واخر حاجه:
لو هنجيب العيب يبقى على كام واحد وواحده هنا مرضى نفسيين مصرين يعملوا نفسهم جامدين وشخصياتهم قويه وبيحاولوا مع كل حد يكلمهم انهم ينقصوا منوا او يقللوا من فعله او شكله او حتى قدراته الجنسيه وخصوصا ستات مع الرجاله ودى اوسخ شخصيات شوفتها هنا فى المنتدى ومشهورين ودايما موجودين فى العمود بتاع الاكثر نقاط حاجه وسخه بصراحه
وجهة نظر تحترم
بس نعمل ايه بقي في الاقليه الي مبوظه دماغ البنات

• عجبني
التفاعلات: Ahmedo
ياخى 🤬🤬🤬😈
مش فاهم انا ايه الدماغ دى هو يهمه ايه هو رقم كام ؟؟ مانتى ممكن بكل بساطة تحورى عليه هيرعف هو الصح منين :ROFLMAO: عالم تعبانة

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
وجهة نظر تحترم
بس نعمل ايه بقي في الاقليه الي مبوظه دماغ البنات
كل الحكايه انهم عايزين يبانوا عقلانين وهم ابعد شىء عن العقلانيه اصلا عشان لما يقولوا كلام زى اللى بيقولوه فاكرين ان البنت هتقرأه وتقول واو ايه ده عاقل جدا ده يستاهل افتحله رجلى لما ادخل اكلمه
اى كلام بيدور فى دماغهم لإن الموضوع بمزاج البنت وقوة رغبتها فى الاول والاخر اصلا

• أتفق
بما ان فى هنا معانا بنات و سيدات (كلهم على راسنا طبعا) منهم اللى داخل لمجرد المتابعة و منهم اللى بتدور على الجنس فعلا و منهم اللى داخلة مجرد تسلية و تضييع وقت.
السؤال بقى ليكم:
ايه اللى ممكن يخليكى تتطمنى لاى راجل من هنا و توافقوا تتعرفوا على بعض و يكون بينكم علاقة؟ ايه الحاجة اللى بتدوروا عليها عشان تتطمنوا يعنى؟
مش هترضى الا اذا كانت فعلا مش محترمة او منحرفة لكن البنت اللى عندها عقل داخلة تشوف وضع معين او تشوف صورة معينة لكن المديا لم تترك شى لم تفعله من تحسس وتتبع وتصوير خفى وكميرات فى احجام لا تراه العين ومخفيه بطريقة صعبة اللى تفرط فى نفسها تستاهل لكن ممكن تكلمك شات او تكتب عن ميول لكن ولكن

السؤال بقى ليكم:
متابع

الصدق والصراحة وعدم التجمل

ياخى 🤬🤬🤬😈
اتمنى اكون معاكى على السرير فى مرة ي دودو

السؤال بقى ليكم:
هقولك على حاجه هل في ضمان ان البني آدم اللي هي تكلمه ميضحكش عليها او يبتذها بالبلدي يتمسكن لحد م يتمكن ده انا رجل ومعنديش ثقه اني اعرف واحده من هنا أو من اي مكان لاني رجل متجوز واخاف من الفضيحه ومش خوف قد مهو ليه ادمر حياتي علشان نزوه مابالك بقى ببنت ليها سمعتها ومجتمع مبيرحمش هتقولي ناخد حزرنا هقولك ساعه القدر يعمي البصر ياعم ده انا اقلق اكلم واحده تطلع تكون عرفاني او عارفه مراتي😂 وبعدين
ليه تدور هنا المنتدى اصلا مش معمول للتعارف احنا هنا بنطلع اللي جوانا بحريه او نستفيد من تجارب غيرنا او بنتعلم حاجات او نتناقش في مواضيع

منع الناس الشايللين ازبارهم ع كتفهم وال بيقولك انا عندي زبرين و اليقولك انا زبري ٣ متر

يجدعااااان الناس دي خراااااا😂😂
🤣🤣🤣🤣💯👍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%