NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ايه اللى بيحصل فى المستشفيات؟

أنت مقتنع بالكلام ده ، ده ف أي مستشفي وده علي أساس إيه بقي إن كل مريض في أوضه مقفوله لوحده مثلا ، دي العناية ولا الفائقة بيبقي فيها أكتر من سرير ، دي الحالة المكسورة بنعملها في الإستقبال بلاش كلام وانت متعرفش حاجه أو إبقي إنزل كدا المستشفي في العيادات الخارجية وبعدين ابقي انزل في الطوارئ وبعدين في النباطشية
ممكن اللي بتقوليه ده يكون في المستشفيات الحكومة بس انا دخلت مستشفيات خاصة كتير و كنت بشوف اللي انا بقوله ده و كنت بشوف اوسخ من كده و غير كل ده هتلاقي برده في الحكومي حاجات اوسخ من كده و ممكن كمان بين دكاترة و ممرضات

ممكن اللي بتقوليه ده يكون في المستشفيات الحكومة بس انا دخلت مستشفيات خاصة كتير و كنت بشوف اللي انا بقوله ده و كنت بشوف اوسخ من كده و غير كل ده هتلاقي برده في الحكومي حاجات اوسخ من كده و ممكن كمان بين دكاترة و ممرضات
@A.Tefa طيب ممكن تحكيلنا على الحاجات اللى شوفتها بما ان شوفت حاجات كتير

أي مكان يستطيع فيه الناس عمل مخالفات لن يتورعوا عن فعل ذلك. لذلك وجدت القوانين ولا تستطيع الدول والشعوب الثقة بضمائر الناس.

نقول كمان مره المستشفى زيها زى اى مكان عمل شغال 24 ساعه وفيه اختلاط لازم يحصل تجاوزات
طب انا اعرف ناس فى شركات خاصه بتشتغل بالنهار بس وبيحصل فيها بلاوى
بس المشكله ان افلام السكس هيا الى ادت التمريض بالذات شهره غير مبرره فى الموضوع

• عجبني
التفاعلات: kinky_masterx2, فاشخ الاربعيه, محمد اسامه و شخص آخر
مساء الخير عليكم اتمنى تكونوا بخير
فى سؤال جه على بالى اكتر من مره وحابب اسمع منكم.... أنا دايما بلاحظ الناس بتتكلم هنا ان فى قصص وحاجات جنسية كتيرة جدا بتحصل فى المستشفيات سواء من الدكاتره او من الممرضات فهل ده فعلا بيحصل وبيكون فى تجاوزات ولا دى مجرد تخيلات الناس بتقولها؟
ولو بيحصل فعلا يا ترى بيحصل ليه؟ او مين اللى بيبدأ المعاكسات؟
انت بتسمع افلام كتير ولا ايه يا غالي.

نقول كمان مره المستشفى زيها زى اى مكان عمل شغال 24 ساعه وفيه اختلاط لازم يحصل تجاوزات
انتي صح يا مدام دعاء كتره الافلام وفيه حريم برده مش كلهم شغالين بالتمريض وعاملين فيها افلام برونو

@مدام دعاء شكرا لمشاركتك 😊

لا انا شوفت كذا حد قبل كدة كان بيتكلم عن الموضوع ده فكان عندى فضول اعرف هل ده حقيقى ولا لا
فيه وفيه يا صديقي وكلو مش زي بعضو

• عجبني
التفاعلات: kinky_masterx2
أنت مقتنع بالكلام ده ، ده ف أي مستشفي وده علي أساس إيه بقي إن كل مريض في أوضه مقفوله لوحده مثلا ، دي العناية ولا الفائقة بيبقي فيها أكتر من سرير ، دي الحالة المكسورة بنعملها في الإستقبال بلاش كلام وانت متعرفش حاجه أو إبقي إنزل كدا المستشفي في العيادات الخارجية وبعدين ابقي انزل في الطوارئ وبعدين في النباطشية
ده حقيقي لما ابقى واقف في طوارئ الجراحه بال 12 ساعة حاله داخلة و حاله طالعة لحد ما يطلع ميتين الواحد و في الاخر يقولولك تجاوزات ده الواحد بيروح بالعافية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هى صعبة شوية انهم يعملوا ده فى اوضه المريض لان ممكن اى حد يدخل وخصوصا كمان انك معاهم فى الاوضه
يعنى هى جت على انها فى اوضة المريض؟
بيقولك كمان ان المريض اللى كان بيفشخ الممرضة عامل عملية فى نفس اليوم
يعنى لو كان فاق من البنج يبقى لسة الجرح مفتوح
ماتاخدش فى بالك
انت قلت انها كلها خيالات
سيبهم يعيشو الوهم

• بيضحكني
مساء الخير عليكم اتمنى تكونوا بخير
فى سؤال جه على بالى اكتر من مره وحابب اسمع منكم.... أنا دايما بلاحظ الناس بتتكلم هنا ان فى قصص وحاجات جنسية كتيرة جدا بتحصل فى المستشفيات سواء من الدكاتره او من الممرضات فهل ده فعلا بيحصل وبيكون فى تجاوزات ولا دى مجرد تخيلات الناس بتقولها؟
ولو بيحصل فعلا يا ترى بيحصل ليه؟ او مين اللى بيبدأ المعاكسات؟
مش هننكر أن دا ميحصلش بس مش معناه أن دا مباح و عادى لكن ممكن تقول كدا مواقف فردية و لحظات متعة حسب الأجواء و الظروف بين الطرفين

• عجبني
صديقي اعُطيك فلسفة الخيالات الجنسية الخاصة بالقطاع الصحي
مع بداية عهد صناعة افلام البورن منذ الخمسينيات بدأت الافلام تُصور غالباً على علافة جنسية بين طبيب و مريضة او طبيب و ممرضة

اذا سألت لماذا يقع الاختيار في الكثير من الاحيان على هذه القصة ، الموضوع بسيط لانه اقرب مجال لممارسة الجنس ، فـ المريض يتعرى للكشف عليه و هذه ارض خصبة لبناء هيكل درامي كامل تُحاك خلفه الحبكة

اما قضية القصص ، اكثر كُتاب القصص يشاهدون الايباحية ، بالتالي تأثروا بشكل او آخر بالموضوعات التي تطرح في هذه الافلام ، لذلك تجدها بكثرة ، اما عن رأيي فـ انا لا اصدق كل هذه القصص

محبتي

• عجبني
التفاعلات: kinky_masterx2 و Y0uSèf

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%