NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلاون 😂🤡

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه هيا اجمد القصص من وجهه نظركو لاني تقريبا م لاقي حاجه تشدني كده زي اليتيم والفنجان والهلفوت وحكايتي والحقيقه والسراب عايز حاجه جامده زيهم كده

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري و القائد1
ايه هيا اجمد القصص من وجهه نظركو لاني تقريبا م لاقي حاجه تشدني كده زي اليتيم والفنجان والهلفوت وحكايتي والحقيقه والسراب عايز حاجه جامده زيهم كده
قريت قصتى .. طريقى إلى المتعة والحرام .... دى أجزاء ....اقراها وقلى رأيك .... وكمان كتبت قصة صغيرة (الفرص الضائعة)

• عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡
لهيب بن آدم من القصص الحلوه زي القصص اللي قولت عليها

• حبيته
التفاعلات: RareHatem
مارفل لمايكل مجدي
و كل قصص بياع كلام زي عائلة جيم و الدليل و غيرهم

• عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصص مارفل و أفنجرز بتاعت الراجل اللى ناسينا @Michael Magdy
قصص @معز ١٤ حلوة و سلاسل كتير فهتسد معاك

كان فيه قصة كان اسمها مرات عمي شرموطة العيلة حاجه شبه كدا كانت جامدة نييييك وحمادة فتحي كان عامل مع القصة دي دويتو ابن كلب فاجر

كان فيه قصة كان اسمها مرات عمي شرموطة العيلة حاجه شبه كدا كانت جامدة نييييك وحمادة فتحي كان عامل مع القصة دي دويتو ابن كلب فاجر
قرأتها

قصص مارفل و أفنجرز بتاعت الراجل اللى ناسينا @Michael Magdy
قصص @معز ١٤ حلوة و سلاسل كتير فهتسد معاك
بقرأ للاتنين وقرأت كل قصص مايكل ومعز مستني يخلص اللي هو بيكتبها ويبتدي ف بيت الارانب

• عجبني
التفاعلات: fucker one
قريت قصتى .. طريقى إلى المتعة والحرام .... دى أجزاء ....اقراها وقلى رأيك .... وكمان كتبت قصة صغيرة (الفرص الضائعة)
هقرأها دلوقتي

الراجل ده قصصه عظمة الصراحة أنا مبتابعك و مستني جديدك 😂❤

• حبيته
التفاعلات: القائد1
الراجل ده قصصه عظمة الصراحة أنا مبتابعك و مستني جديدك 😂❤
الجزء التامن هينزل بالليل .. طويل ومميز

• عجبني
التفاعلات: Dr.ammr
الجزء التامن هينزل بالليل .. طويل ومميز
اعتبرني قريته 😂❤
بقولك أنا لسة بادئ قصة جديدة و عايز رأيك فيها و لو عندك نصيحة 👍

• أتفق
التفاعلات: القائد1
اعتبرني قريته 😂❤
بقولك أنا لسة بادئ قصة جديدة و عايز رأيك فيها و لو عندك نصيحة 👍
تعالا نتناقش مع بعض

قريتهم روعه بصراحه ومستني البارت التاسع بس انت عندك مشكله بتعدي تفاصيل مهمه وم بتعرف الشخصيات كويس فاهمني بس روعه بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%