NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: CESAR
من ناحية أن ف الأساس الموضوع مفهوش صح او غلط او راجل و ست 🤷‍♂️🙏

لان الحب ف اي علاقة متوقف على شخصية الطرفين.. و أنهى طرف هو اللي يقود العلاقة سواءا ست أو راجل..... كدا كدا ف الاخر الاتنين في أي علاقة بيكملوا بعض.... ف مستحيل نسأل اصلا السؤال دا 👌
مفيش علاقة تقودها امرأة يا سيزار اساسا احنا تخلقناش كدة تشارك اه و تقول رأيها و نأخذ بكلامها اكيد لكن الرجل هو القائد على اى حال

مفيش علاقة تقودها امرأة يا سيزار اساسا احنا تخلقناش كدة تشارك اه و تقول رأيها و نأخذ بكلامها اكيد لكن الرجل هو القائد على اى حال
لكن ف الغرب... ف علاقات كتير بتقودها النساء 🤷‍♂️
و فيه دا عندنا ف المجتمع الشرقي لكن قليل

• بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: Yasmin55 و CESAR
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A
@CESAR انت بتضحك علي ايه 😂😂😂

لكن ف الغرب... ف علاقات كتير بتقودها النساء 🤷‍♂️
و فيه دا عندنا ف المجتمع الشرقي لكن قليل
يا صديقى الغرب النساء ابتدت تلفظ هذه النوعية من العلاقات و انا كنت نزلت كذا فيديو بيعبر عن اراءهم
و هل الغرب ناجح اجتماعيا و اسريا

• عجبني
التفاعلات: huwaida1988
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و J U B A
من ناحية أن ف الأساس الموضوع مفهوش صح او غلط او راجل و ست 🤷‍♂️🙏

لان الحب ف اي علاقة متوقف على شخصية الطرفين.. و أنهى طرف هو اللي يقود العلاقة سواءا ست أو راجل..... كدا كدا ف الاخر الاتنين في أي علاقة بيكملوا بعض.... ف مستحيل نسأل اصلا السؤال دا 👌
عادي السؤال اقرب للفلسفة مستحيل حد يجاوبه و يكون اجابته نقدر نعتبرها شيء حتمي و اكيد كل واحد مننا ليه نظرة معينة و ده ميخليش التاني خطأ

السؤال في رأي جميل و فتح معانا نقاشات تانية جميلة سواء عن الحب ،الارتباط ،طبيعة الراجل او الست حتي لو احنا مش متفقين
اما بالنسبة لي فكرة الحب بردو يظل فكرة فلسفية و كل واحد ليه نظره في الموضوع

انت مثلا شايف ان الحب انهم يكملوا بعض و انا شايفة عكس كدة شايفة انك مش محتاج حد يكملك لاكن يتقبلك و يفهمك

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
عادي السؤال اقرب للفلسفة مستحيل حد يجاوبه و يكون اجابته نقدر نعتبرها شيء حتمي و اكيد كل واحد مننا ليه نظرة معينة و ده ميخليش التاني خطأ

السؤال في رأي جميل و فتح معانا نقاشات تانية جميلة سواء عن الحب ،الارتباط ،طبيعة الراجل او الست حتي لو احنا مش متفقين

انت مثلا شايف ان الحب انهم يكملوا بعض و انا شايفة عكس كدة شايفة انك مش محتاج حد يكملك لاكن يتقبلك و يفهمك
بجد.... احييكي 🙏

فعلا فهمتي سؤالي و فعلا كلامك صح 🙏🙏

• حبيته
التفاعلات: Yasmin55
  • عجبني

رأى جميل و واعى ياسمين

• حبيته
التفاعلات: Yasmin55
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
كدا كدا. كل اللي هيجابوا عليه الإجابة هتكون مش صح و مش غلط 😂😂
لا جوبا جاوب صح 😅😅

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا صديقى الغرب النساء ابتدت تلفظ هذه النوعية من العلاقات و انا كنت نزلت كذا فيديو بيعبر عن اراءهم
و هل الغرب ناجح اجتماعيا و اسريا
نسبة نجاحه تعتمد بنسب مختلفة وكل مجتمع له خوصيته ...هما لهم عادات وتقاليد متعودين عليها اجتماعيا واسريا... ومجتمعات الشرقيه لها عادات وتقاليد..ولكل له خصوصيات حر فيها

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: CESAR و ابو اسكندر السندباد
نسبة نجاحه تعتمد بنسب مختلفة وكل مجتمع له خوصيته ...هما لهم عادات وتقاليد متعودين عليها اجتماعيا واسريا... ومجتمعات الشرقيه لها عادات وتقاليد..ولكل له خصوصيات حر فيها
صح فعلا.... لكن برضو الراجل هو اللي دايما صادق ف حبه 😝😂

• بيضحكني
التفاعلات: huwaida1988
مش بتكلم فى الحرية .. بس بتكلم اكيد فى معايير دايما هى الى بتحدد صح و غلط و غير قابلة للتجزأة
يعنى الرجل قوام و هو المسؤول هل دى ينفع تتجزأ
و هل الى بيعمل عكسها ده صح

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%