NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال قصص مترجمة إستكمال ايروس دولة الجنس (نسخة معدلة) | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 30/9/2023

أهو بولعلك التعليقات لحد ما تيجي يا غالي 👑 👑 💪

• بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر
  • بيضحكني
التفاعلات: يوليوس قيصر و أركان شاهين
من ناحية ولعتها فا انت فجرتها
😂😂😂😂 باين كده يا غالي 👑
... بعدين صح أنتا لسه مقولتش رأيك في عهد الدم باين عليك ناوي تتخطف 😂😂😂😂

• بيضحكني
😂😂😂😂 باين كده يا غالي 👑
... بعدين صح أنتا لسه مقولتش رأيك في عهد الدم باين عليك ناوي تتخطف 😂😂😂😂
انا انختفط خلاص صدقنى معرفتش اكمل عشان فى بعض المشاكل و مشغول فيها والصراحة محتاج امخ مخ

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و أركان شاهين
انا انختفط خلاص صدقنى معرفتش اكمل عشان فى بعض المشاكل و مشغول فيها والصراحة محتاج امخ مخ
***يعينك يا غالي 👑

بيكو مينفعش كدا لا كدا كتيير الصراحه انتا بتديني فبضاني بالغيابات الطويلة دي..... وياريت بتكتبلنا كومنت تطمنا عليك لا انما تنتظر ان بضاني يبقوا بيض اومليت ولا بيض مسلوق وبعدين تنزل الجزء بالاعتذار 😂😂😅😢مش عارف اضحك ولا ازعل ولا اعمل اي الصراحه....

اسف بجد يا جماعة اصلي وقعت في مشكلة عويصة شوية و انشغلت لفوق دماغي ، الجزء الثامن هينزل بكرا الصبح

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف اني مزودها بالتأخير ،بس حياتي كركبة ف كركبة هحاول على قد ما اقدر اعوضكو على التأخير

• عجبني
هحاول اضغطعلى نفسي واكمل السلسلة الاولى في الأسبوع ده

• عجبني
يا عم براحتك

• عجبني
محتاج شوية وقت كمان للمراجعة وتعديل الفصل

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و مرحب
انا انهيت كتابة الجزء الثامن ، بس حاسس اني كتبت حادة دون المستوى ، اظن بسبب اني كتبت المشاهد في ايام مختلفة ، عاوز امخمخ زيادة واعدلو بس اليلة مش هنام قبل ما نزلو .

• عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر و BٍِASM17 اسطورة القصص
انا ناوي اخفف الايقاع في تسارع الاحداث شوية لاني لازم احط شوية تفاصيل زيادة حتدمجك اكتر في عالم القصة ،

• عجبني
انا بكرة فري ، فهحاول انزل التاسع كمان ، بس العاشر ممكن اخلصو يوم الثلاثاء ، وانا قولت اني هخلي الفصول دي اثنين في واحد يعني 3 فصول بس بطول 6

• عجبني
انا بكرة فري ، فهحاول انزل التاسع كمان ، بس العاشر ممكن اخلصو يوم الثلاثاء ، وانا قولت اني هخلي الفصول دي اثنين في واحد يعني 3 فصول بس بطول 6
تأني في الكتابة فالوقت متاح

• عجبني
@بيكو هانتر
احنا كده هنزعل مع بعض
كمل القصه بدل ما تتحط فى كشف المهددين بالخطف فى المنتدى

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر و Ehab Demian
  • حبيته
التفاعلات: بيكو هانتر
الساعة هتبقا اربعة الفجر وانا لسة عالق ، باكتب وبمحي ، مش عارف ارتب افكاري، بتتحدف مني يمين وشمال ، حاسس ان مخي هاينفجر ، هلخد راحة شوية اعمل قهوة ، واكمل

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: مرحب، يوليوس قيصر و Ehab Demian

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%