NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب طري

كل حد يكتب ميولة عشان نبدأ نتناقش فيها و نقدر نوضح ما معنى الميول و اكثر الميول سعاده و استمتاع.. منتظر أرئكم🌹
متحرر

• عجبني
التفاعلات: Mero love و نايك محارمكم 13
خاضع لانثى

انا شوفت تحليلك من اول ما كتبته و فضلت افكر فيه لغاية ظيلوقتي و كلامك فعلا منطقي و عشان كده انا هكلم جوزي و هطلب منه انه يخنار يا يرجع و يفضل معانا على طول يا اما يطلقني و اشوف انا نفسي و حياتي و اولادي كده كده مهايه لو طلاقني لانه عايش برة و مش هيرجع و انا متأكده بس هخيرة عشان اكون عملت اللي عليا و انا بشكرك جدا انت راجل محترم و بتفهم و ياريت توافق نوكون اصدقاء و لو انا احتاجت منك اي نصيحه ياريت تبقى تساعدني شكرا ليك🌹❤
عملتي ايه طمنينا

سادي ، بس بدون أذى في حالة أنها مستمتعة و أنا مستمتع و بالتراضي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل حد يكتب ميولة عشان نبدأ نتناقش فيها و نقدر نوضح ما معنى الميول و اكثر الميول سعاده و استمتاع.. منتظر أرئكم🌹
ميولي كتير
بحب اكونت بنوتي وفحل بحب الدياثه بحب الخضوع بحب المحارم بحب الديرتي كتير كتير

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
احب اشوف جمال وانوثة مراتي في عيون اصحابي واعجابهم بمفاتنها،،،، واعشق التحرر واتمني تبادل زوجات

• عجبني
التفاعلات: هاني محمد44
ليزبيا وحجات تانيه بس ده المفضل

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun و هاني محمد44
بحب الأمهات و الستات الكبيرة الناضجة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%