NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اى اهم حاجه فى العلاقه بالنسبه ليك كا رجل وبالنسبه كا انثى

Ahmed142

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اى اهم حاجه فى العلاقه بالنسبه لطرفين انا اهم حاجه عندى النظافه الشخصيه وان اكون عارف نقط ضعفها والاوضاع الا تناسب جسمها وان الجوا يكون تمام ومفيش توتر علشان تتمتع صح ومش بسبب حته فى جسمها الا لما يكون لسانى وصلها فى المداعبه

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
اى اهم حاجه فى العلاقه بالنسبه لطرفين انا اهم حاجه عندى النظافه الشخصيه وان اكون عارف نقط ضعفها والاوضاع الا تناسب جسمها وان الجوا يكون تمام ومفيش توتر علشان تتمتع صح ومش بسبب حته فى جسمها الا لما يكون لسانى وصلها فى المداعبه
النضافه الشخصيه دا شئ مفروغ منو

النظافه الشخصيه نقطه لا خلاف عليها عند اى حد
بقيت كلامك دا لمتعتك الشخصيه مش ليها
من رأيى اهم حاجه علشان تبقا علاقه ناجحه انهم يبقو فاهمين بعض
وكل طرف عارف ايه الى بيمتع التانى وبيعملو وعلى فكره دا حصل معايا كتير من غير حتى منقول ونعرف بعض

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الدكر الشرقاوى, صعيدي راقي, Ahmed142 و شخص آخر
النظافه الشخصيه نقطه لا خلاف عليها عند اى حد
بقيت كلامك دا لمتعتك الشخصيه مش ليها
من رأيى اهم حاجه علشان تبقا علاقه ناجحه انهم يبقو فاهمين بعض
وكل طرف عارف ايه الى بيمتع التانى وبيعملو وعلى فكره دا حصل معايا كتير من غير حتى منقول ونعرف بعض
عندك حق فعلان فى كلامك

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
اهم حاجه انه يكون فاهمني من غير ما اتكلم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142
يعني لو عايزه اغير الوضع من غير ما اقول يغيروا
عايزه حضن تمام ، عايزه بوس تمام

• عجبني
اهم حاجه انه يكون فاهمني من غير ما اتكلم
فاهمك من ناحية العلاقة اوضاعها وحركاتها السكسيه

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
الاحتواء والحب بيكسر اى قيود بين الطرفين

يعني لو عايزه اغير الوضع من غير ما اقول يغيروا
عايزه حضن تمام ، عايزه بوس تمام
فعلان الاحساس برضو مهم

إن الشخص اللي اكون بعمل معاه كدا يكون ف نفس المستوي من الرغبه ...يعني مفيش رفض ف اي حاجه ف العلاقه ....وانا قد اكون غير واقعي شويه ف طلباتي الجنسيه ..مجنون يعني ف صعب ...صعب اوي أن الواحد يريح أعصابه ف البلد بنت الم.ت.ن.ا.ك.ه دي

الحب

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكلة في فعل الجنس في حد ذاته
الأهم التكنيك

إن الشخص اللي اكون بعمل معاه كدا يكون ف نفس المستوي من الرغبه ...يعني مفيش رفض ف اي حاجه ف العلاقه ....وانا قد اكون غير واقعي شويه ف طلباتي الجنسيه ..مجنون يعني ف صعب ...صعب اوي أن الواحد يريح أعصابه ف البلد بنت الم.ت.ن.ا.ك.ه دي
صعب لية طيب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%