NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

للاسف بقالى فتره كبيره هنا ومعرفتش اصاحب حد

ازاي شايف الناس الي هنا و صحابك الي هنا الي انت تقريبا عمرك ماكلمتهم فيس تو فيس او حتي اتعرفت و تعاملت معاه غير جنسي بمعني انت بتتعامل مع اشخاص مجهولة ...
مش كل الناس بتكون حقيقة بس في ناس بتدخل هنا علشان بس هو عايز يبقا من غير قيود مش عايز حد يقولة دة صح ودة غلط يتعرف علي ناس جديدة وكدة .
للاسف لسة متشرفتش بمعرفة حد هنا

وجودنا هنا بؤس في حد ذاته

حاجة حلوة جدا انك تلاقي حد يفهم الجانب المظلم بتاعك وميحتقرهوش

هي القصه أن هنا كل واحد نقدر نقول بوشه التاني اللي مخبيه عن الناس والدنيا كلها وكلنا مجهولين بالنسبه لبعض ويمكن كل واحد بيدور علي حاجه مش لاقيها في الواقع أو مش عارف يدور عليها اصلا
ويمكن يمكن يلاقي هنا

هنا ناس بلا أقنعه متدينه او أقنعه اخلاقيه اللي عمرك ما. نلاقي الناس كده بره من غير اقنعتهم دي

الرجل تحكمة المبادئ فى اى مكان
والشهوة جزء من تكويننا الفطرى ولكن لست اصلا ونهجا واسلوب حياة
الحياة اصل ( بمبادئنا ، وافكارنا ، شخصياتنا )
والشهوة فرع
اذا سيطر الفرع على الاصل تكمن المشكلة

ازاي شايف الناس الي هنا و صحابك الي هنا الي انت تقريبا عمرك ماكلمتهم فيس تو فيس او حتي اتعرفت و تعاملت معاه غير جنسي بمعني انت بتتعامل مع اشخاص مجهولة ...
في ناس هنا تجبرك انك تحبها بشخصيتها بجمال كلامها مش لازم تشوف اللي بتكلمه انت لازم توصل لجمال روحه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: عسولة و Moheb sex
في ناس هنا تجبرك انك تحبها بشخصيتها بجمال كلامها مش لازم تشوف اللي بتكلمه انت لازم توصل لجمال روحه
بالظبط
فالروح سحرا
وللقلوب امانا وسكنى يستشف من الحديث
من الاؤنس فى القول
من السكن والارتياح
ف بعض القلوب بيوتا
وبعض الارواح منازلا تسكن
وبعض الاشخاص حياة تعاش

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
للاثف معرفش حد هنا او تقريبا محدش عاوز يعرفني😂😂

قصدك هنا جنس وبس

ما هو ده سبب من اسباب اني مش بحب ادخل علي المنتدي كتير لان انا العلاقة الإنسانية وعلاقة الصداقة اهم من العلاقة الجنسية المفرغة الهشة بتاعت شقلب واقلب

مأجله هالموضوع اشوي بس شهاده انا اشتركت بمنتديات وايد كثيره وهالمنتدئ مختلف مافيه مضايقات

زى مانا شايف و باقيم نفسى

عادي رغم اني حاولت كتير اعمل صدقات هنا بس كان الأمر صعب ممكن الثقة

بسبب ان هي مجهوله انت بتشوفي حقيقه معظم الناس ع طول بدون تحوير و دي حاجه مريحه جدا في التعامل

حلوة الدردشة معاهم وطالما الكلام ليس خارج يبقي ايه المشكلة وكمان كل واحد حر يفعل ما يريد أهما حاجه ميكنش في مضايقة

هنا كل واحد أو واحدة بيقروا قصص تهيج أو يقول الكلام اللى بهيجوا و كمان لما يكون عارف ان الطرف الآخر بيقرا الكلام ده بحس ببعض السعادة حتى مجرد الردود

انا لسه جديد فمقدرش اكون راي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بشوف الناس هنا زيي
كلنا شبه بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%