NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂ما تحكي يا صاحبي عن أول يوم جامعة ليك مشي ازاي
😂حاسس انه هيبقي يوم فلة مش عارف ليه
كان يوم غلس قعدت يومين ادور على مدرج المحاضرة 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
  • بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
😂😂ورب الكعبه الفضول زاد
اول يوم جامعة
بص مبدائيا انا تعليمى لحد ثانوية عامة ولطروف قهريه مكملتش تعليمى رغم اني كنت من الاوائل ..وفى يوم فى بداية السنة الدراسية فى سنة معينة سابقة طقت فى دماغى البس واروح الجامعه زى كل الناس واشوف هما بيعملوا ايه هناك ..اشتريت نوت جديدة عليها ريبونزل واقلام وجهزت نفسى ودخلت جامعة القاهرة وفضلت الف والف والف وكنت فرحانة اوي بالاجواء والدوشه اللى حوليا بس كنت محسورة على حالى وبس كدة خلاص

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
من ارخم الايام الي هتشوفها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادى من اول يوم دخلت ولقيت المحاضرة شغاله
وهوب لقيت خلصت جامعه وجيش ومعظم العمر فات

اول يوم جامعة
بص مبدائيا انا تعليمى لحد ثانوية عامة ولطروف قهريه مكملتش تعليمى رغم اني كنت من الاوائل ..وفى يوم فى بداية السنة الدراسية فى سنة معينة سابقة طقت فى دماغى البس واروح الجامعه زى كل الناس واشوف هما بيعملوا ايه هناك ..اشتريت نوت جديدة عليها ريبونزل واقلام وجهزت نفسى ودخلت جامعة القاهرة وفضلت الف والف والف وكنت فرحانة اوي بالاجواء والدوشه اللى حوليا بس كنت محسورة على حالى وبس كدة خلاص
مفكرتيش تكملي تعلمك بعدها؟؟

😂😂😂يخرب عقلك واكتشفت ازاي
لقيت ابطاا و كعب عالي و مليطه فسالت قالولي انهم سنه رابعه الفكره اني لما طلعت رابعه ملقتش الحاجات دي تاني 🌚

😂ما تحكي يا صاحبي عن أول يوم جامعة ليك مشي ازاي
😂حاسس انه هيبقي يوم فلة مش عارف ليه
يوم بضان وخلاص خلصت اليوم وطلعت مع زميلي ضربت حجرين معسل وروحت 😂

اول يوم جامعة
😂انتي مفترية وربنا

• بيضحكني
التفاعلات: ezzatabolil

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%