NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ما رأيك في الحب من او نظره؟
موجود طبعا
هو حب عبارة عن انجذاب شديد من كلا الطرفين بيصاحبه شعور خطفة فى القلب وذهول متعرفش ايه اللى بيجرى ليك لما بتشوفها أو لما بتشوفه بتحس بقلبك من شدة دقاته تكاد تخرج ما بين الضلوع حاجة ملهاش وصف هى مجرد احساس

• حبيته
التفاعلات: T i to
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا

ابنك 🤣🤣🤔حاضر انا قولت غدارين دي بهزار مش اكتر الولاد مش ملايكه كل صنف وجنس فيه الحلو والوحش فهمت حاضر يا مامي 🤣🤣
هو انت كم سنة ؟

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: T i to
  • بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الأستااذ
موجود طبعا
هو حب عبارة عن انجذاب شديد من كلا الطرفين بيصاحبه شعور خطفة فى القلب وذهول متعرفش ايه اللى بيجرى ليك لما بتشوفها أو لما بتشوفه بتحس بقلبك من شدة دقاته تكاد تخرج ما بين الضلوع حاجة ملهاش وصف هى مجرد احساس
ليك نص التورته التاني😍

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
ما رأيك في الحب من او نظره؟
رأي ان مفيش حب من اول نظرة لان مفهوم الحب مختلف عن مفهوم الاعجاب الاعجاب ممكن يجي من اول نظرة وتحس انك عايز تكلمها او تكلمو ودا اعجاب اما الحب فهو نتيجة تبادل مشاعر ومواقف بتخليك تحب الانسان الي قدامك وعاوز تفدي نفسك علشان الشخص دا فا رأي لا يوجد حب من اول نظرة

• أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو و Adam Afndena
لما يتجوزوا هجيب تورته ع حسابي ناكلها كلنا وشامبانيا احتفال بالحدث العظيم ده 🤣🤣
كده الخمر جاهز مين يجبلنا النساء ونحتفل بخمر ونساء😂😂

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
رأي ان مفيش حب من اول نظرة لان مفهوم الحب مختلف عن مفهوم الاعجاب الاعجاب ممكن يجي من اول نظرة وتحس انك عايز تكلمها او تكلمو ودا اعجاب اما الحب فهو نتيجة تبادل مشاعر ومواقف بتخليك تحب الانسان الي قدامك وعاوز تفدي نفسك علشان الشخص دا فا رأي لا يوجد حب من اول نظرة
شكلي هاخد منك نص التورته وهسيب ليكي الربع مع الكشف المجاني بس😢

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%