NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور نقاش اول مره اجرب ادخل حاجه بالطول ده

جبت ازازه برفان شبه الديلدو وقلت اجرب بس بجد بتوجع قوي. هو انا كده خلاص بقلب ولا ليه

IMG-xordej IMG-d1l84h IMG-rr3pde IMG-osuswr IMG-mgf4ui IMG-aprfgk IMG-lwhhqw IMG-ibuyv6 IMG-lbgkww IMG-n1shz7

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ali Ali994, fox9090, hotmarmar و 9 آخرين
ده التليجرام بتاعي كلمني
@mora7109

جبت ازازه برفان شبه الديلدو وقلت اجرب بس بجد بتوجع قوي. هو انا كده خلاص بقلب ولا ليه

IMG-xordej IMG-d1l84h IMG-rr3pde IMG-osuswr IMG-mgf4ui IMG-aprfgk IMG-lwhhqw IMG-ibuyv6 IMG-lbgkww IMG-n1shz7
متنك اووي

احاا نفسي ارشقلك زبى بدل العابك دى
تعالى كيك
mohamedkemoo12345

احاا نفسي ارشقلك زبى بدل العابك دى
تعالى كيك
mohamedkemoo12345

ااااه بدي متلها

حاول بقا تدخل حاجه اولها تخين شويه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
لا تكررها مرة ثانية ممكن تنكسر الزجاجة وتسببلك جروح خطيرة بالإضافة إلى الإحراج في المستشفى

• عجبني
التفاعلات: Kransgo، bebobobo6 و بتاع طيزنسوان

ماحلو طبيعي احلى

• عجبني
التفاعلات: Kransgo
مشكلة الحاجات اللي زي دي، غير طبعا انها ممكن تتكسر وتعملك مشكلة كبيرة، انها ناشفة
يعني الديلدو الحقيقي بيبقى معمول من سيليكون، مادة طرية، فتبقى محاكاة جيدة للزب البشري
ولما بيدخل في طيزك ويتعصر من الخرم بيدي تقريبا نفس التأثير، وكمان بيتني وياخد شكل التجويف اللي جوا
إنما دي ناشفة، مش بتتعصر ولا بتتني، فعشان كده بتوجع جدا وماظنش حتحققلك المتعة بتاعة الديلدو
وفي كل الأحوال مفيش أحسن من الطبيعي

• عجبني
التفاعلات: Kransgo و Shynice6
انت لسه في السليم ابعد من الطريق دا
و طيزك لسه م مفتوحة يعني ممكن توجع عادي

• عجبني
مشكلة الحاجات اللي زي دي، غير طبعا انها ممكن تتكسر وتعملك مشكلة كبيرة، انها ناشفة
يعني الديلدو الحقيقي بيبقى معمول من سيليكون، مادة طرية، فتبقى محاكاة جيدة للزب البشري
ولما بيدخل في طيزك ويتعصر من الخرم بيدي تقريبا نفس التأثير، وكمان بيتني وياخد شكل التجويف اللي جوا
إنما دي ناشفة، مش بتتعصر ولا بتتني، فعشان كده بتوجع جدا وماظنش حتحققلك المتعة بتاعة الديلدو
وفي كل الأحوال مفيش أحسن من الطبيعي
كلام سليم اتفق معك👌

• عجبني
التفاعلات: سامي اليمني

طيزك تتاكل اكل احا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مينا شاكوش موجب 30 سنجل نتعرف كيك mina390

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%