NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmedlotfy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
انا اول مرة اشوف راجل يبقى واقف ورا واحدة ست وملمسهاش واقف وراها بمسافة وبتاعه كان واقف معرفش كان مخبية ازاى وايدية بعيدة عن بتاعه وفجاة الاقية بينزل لبنة لوحدة ونزل فى الارضية كان زبة بينطر ناحية جيب الجاجت وكان بينزل لبنة من جيب الجاكت معرفش ازاى نزل لوحدة من غير ما يلمسة ولا يحكة فيها من وراها

• عجبني
التفاعلات: لؤلؤة لامعة
ده كبت جنسي بس وصل لمرحله صعبة...

وازاى نزل لوحدة هو فى كدة
طب ما المازوخين بينزله لوحدهم ساعات...
انا كنت مستغرب زيك كده 😂 وبعد كده عرفت ان في كده ولازم يروح لدكتور نفسي لأن ده مش طبيعي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اول مرة اشوف راجل يبقى واقف ورا واحدة ست وملمسهاش واقف وراها بمسافة وبتاعه كان واقف معرفش كان مخبية ازاى وايدية بعيدة عن بتاعه وفجاة الاقية بينزل لبنة لوحدة ونزل فى الارضية كان زبة بينطر ناحية جيب الجاجت وكان بينزل لبنة من جيب الجاكت معرفش ازاى نزل لوحدة من غير ما يلمسة ولا يحكة فيها من وراها
عادى جدا بتحصل

• بيضحكني
التفاعلات: Faras lover
مين المازوخين؟

شوفته فين ده

ازاى عادى يجماعه انا لما احب انزلهم لازم دعك او تلامسات واثارة كدة او مص اما ينزل لوحدة غريبة
قولتلك ده مرض

شوفته فين ده
فى المترو ولما حس انى شوفتة اقعد يمسح اللى وقع برجلةوبعدها نزل على طول من المترو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%