NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رايح مشوار عادى جدا زى اى شاب لابس كويس وتمام
الاقى بنت فى ثانوى راكبه جنبى وكل شويه تزق نفسها عليا وتحك بزازها فى كوعى ورجليها فى رجلى
رغم انها قاعده على الكرسى القلاب يعنى لو هتحك فيا يبقى هتقعد على الفصلات
وقعدت طول الطريق تحك فيا استاحلتها انا بقى وسيبتها تحك وانا احك 😂😂😂
طيب ماخدتش رقمها لي 😹😹
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بالظبط ف احترم نفسي .... و حتي لو فيه بنت انا معجب بيها اول ما هتشوفني محترم هتيجي تتكلم معايا و هكذا و حتي لو مجتش خلاص هي الخسرانة
بالظبط انت بتقدر نفسك
 
  • عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
اول مرة حد يتحرش بيا فحياتي

خلينا نتفق ان المتحرش انسان غبي جدا لان لنفترض انك اتحرشت بحد طيب ماذا بعد اي الهيحصل بعد كده يعني انت مش هتعرف تعمل حاجة ولا البتتحرش بيه هيكون مرتاح من تصرفك

انا مثلا اول مرة حد يتحرش كان سواق تاكسي كنا وقتها بليل علي الساعة 12 ونص تقريبا وساعتها مكنش معايا العربية فكنت نازلة من عند واحدة صاحبتي وقفت التاكسي وركبت قدام بعد ما سيفت النمرة بتاعته وبحب اركب قدام علشان بقلق من حوار قفل اللوك وكنت لابسة دريس تحت الركبة شوية وكان نص وبما اننا مدينة سياحية فعادي جدا ان حد بهيئتي كده يركب تاكسي التكاسي بتركب اجانب وعادي يعني ايزي قولت علي عنوان البيت للسواق والبيت يعني يعتبر حتة مش معمورة اينعم مسكنة بس بين كل بيت والتانية مسافة وغير انها فحتة صحرا يعني وكلها بيوت بنظام الفيلل هو اتحرك بعد ما بصلي بصة كده حسيتهامش تمام بس كبرت دماغي وفتحت الفون فضلت اقلب فيه شوية لان معانا حةالي نص ساعة او ساعة الا علشان نوصل بس حسيت ان السواق بيفضل يبص عليا كل شوية كده من تحت لتحت كبرت دماغي وقولت علشان اوصل وخلاص بعد حوالي عشر دقايق لقيته بيفتحةمعايا كلام وبيفول انتي اي الهيوديكي هناك وكلام السواقين المعروف بعدها ابتدي يتكلم عن اني جميله وشبه بنته قولتله شكرا وسكت بعدها ابتدي وهوا بياخد غيار يلمس رجلي عملت نفسي بيتهيألي بعدها راح مدخل ايده بين رجليا وبيلمس رجليا ودخلها تحت الكرسي لما زعقتله راح قالي انه بيتلافي الماية روحت قولت طيب خلي بالك بعد ما ابتدينا نوصل للصحرا وقربنا من البيت كان فاضل حوالي تلت ساعة عالبيت روحت لقيته بيمسك فخدي وبيقولي بس اي الحلاوة دي لما لقيت كده فكرت لقيت احنا دلوقت فالصحرا لو صرخت محدش هيسمع لو مانعت هيتغاشم روحت قولتله اهو هنا ماشي نعمل العايزينه براحتنا مش في وسط الناس راح ابتدي يحرك ايده اكتر وعمال يفعص وايظه بتطلعرلفوق اكتر وكان هيركن قولتله لا متركنش احنا نطلع ع البيت عندي فاضي وقد كان راح جاب اخر العداد علشان نوصل وعمال يفعص لحد ما وصلنا قدام البيت وانا نزلت وهو نزل وهوب فضلت اعلي صوتي واصرخ وناسكه فيه مش راضيه اسيبه لحد ما اخويا خرج والناس اتلمت والراجل خد جزاءه

انا بقا عايزة افهم هو استفاد اي ما يبني لنفترض ان انا بدور علي حد والسلام مكنت هشوف غيرك
الفكرة المتحرش بيستفاد اي ولي بيعرض نفسه للخطر اصلا علشان حاجة متستاهلش ما انت لو حابب تعمل حاجة ما تروح تاجر واحدة ، وانت كشخص متجوز وعندك عيال بتستفاد اي لي بتعتدي علي غيرك لي معندناش فكرة الطلب وبعدها يا الموافقة يا الرفض فكروا كده شوية فيها


وانت كشاب اتحرشت بحد قبل كده وحصل اي وقتها وهل هي سكتت ؟
وانتي كبنت حد اتحرش بيكي قبل كده وعملتي اي معاه سكتي ولا اتكلمتي
؟
و ياترى كام واحدة عندها ثقافة قبول أن حد يعرض عليها سواء موافقة أو راقضة؟؟؟
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احسن من انك تتحرش
هو كدة انا اتحرشت هى لو كانت أبدت اى مضايقة او حركت نفسها كنت هنزل فى اول محطة او هى لو رافضة او حاسة انى بتحرش بيها كانت نزلت
 
المتحرش ده محروم لدرجة انه اتعبط
انا احب اتحرش بالللى اوردى بنيكهم
 
هو كدة انا اتحرشت هى لو كانت أبدت اى مضايقة او حركت نفسها كنت هنزل فى اول محطة او هى لو رافضة او حاسة انى بتحرش بيها كانت نزلت
وتفتكر في الزحمة وجوزها موجود هتعمل اي هي
 
يعني دا مرض مش اكتر
عند بعض الناس إللى مدمنه الموضوع ده أنما لو واحد مثلاً عجبته واحده وعاكسها وحسى أنها متجاوبه معاه وأتحرش بيها مره مثلاً ده بيبقى حاجه تانى أنما المريض ده بيعمل كده وهو عارف أنا مش هايستفاد حاجه غير أنه ممكن يتعرض للأهانه وممكن الحبس وبيعمل كده برضو ده يبقى اكيد مريض
 
عند بعض الناس إللى مدمنه الموضوع ده أنما لو واحد مثلاً عجبته واحده وعاكسها وحسى أنها متجاوبه معاه وأتحرش بيها مره مثلاً ده بيبقى حاجه تانى أنما المريض ده بيعمل كده وهو عارف أنا مش هايستفاد حاجه غير أنه ممكن يتعرض للأهانه وممكن الحبس وبيعمل كده برضو ده يبقى اكيد مريض
فهمتك
 
  • عجبني
التفاعلات: حموده الوحش
عازره لي مفيش متحرش ليه عزر يا عم ما هو لو شايفني كده ما يقول ويسبني اوافق او ارفض دا الصح
وفوق كده ماله لبسي ما دا لبسي الطبيعي
عازره لأن جمالك لا يقاوم فاهيبقى هايج وهيجانه مش هايدى فرصه لعقله أنه يقول ويستأذن
 
  • عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
اول مرة حد يتحرش بيا فحياتي

خلينا نتفق ان المتحرش انسان غبي جدا لان لنفترض انك اتحرشت بحد طيب ماذا بعد اي الهيحصل بعد كده يعني انت مش هتعرف تعمل حاجة ولا البتتحرش بيه هيكون مرتاح من تصرفك

انا مثلا اول مرة حد يتحرش كان سواق تاكسي كنا وقتها بليل علي الساعة 12 ونص تقريبا وساعتها مكنش معايا العربية فكنت نازلة من عند واحدة صاحبتي وقفت التاكسي وركبت قدام بعد ما سيفت النمرة بتاعته وبحب اركب قدام علشان بقلق من حوار قفل اللوك وكنت لابسة دريس تحت الركبة شوية وكان نص وبما اننا مدينة سياحية فعادي جدا ان حد بهيئتي كده يركب تاكسي التكاسي بتركب اجانب وعادي يعني ايزي قولت علي عنوان البيت للسواق والبيت يعني يعتبر حتة مش معمورة اينعم مسكنة بس بين كل بيت والتانية مسافة وغير انها فحتة صحرا يعني وكلها بيوت بنظام الفيلل هو اتحرك بعد ما بصلي بصة كده حسيتهامش تمام بس كبرت دماغي وفتحت الفون فضلت اقلب فيه شوية لان معانا حةالي نص ساعة او ساعة الا علشان نوصل بس حسيت ان السواق بيفضل يبص عليا كل شوية كده من تحت لتحت كبرت دماغي وقولت علشان اوصل وخلاص بعد حوالي عشر دقايق لقيته بيفتحةمعايا كلام وبيفول انتي اي الهيوديكي هناك وكلام السواقين المعروف بعدها ابتدي يتكلم عن اني جميله وشبه بنته قولتله شكرا وسكت بعدها ابتدي وهوا بياخد غيار يلمس رجلي عملت نفسي بيتهيألي بعدها راح مدخل ايده بين رجليا وبيلمس رجليا ودخلها تحت الكرسي لما زعقتله راح قالي انه بيتلافي الماية روحت قولت طيب خلي بالك بعد ما ابتدينا نوصل للصحرا وقربنا من البيت كان فاضل حوالي تلت ساعة عالبيت روحت لقيته بيمسك فخدي وبيقولي بس اي الحلاوة دي لما لقيت كده فكرت لقيت احنا دلوقت فالصحرا لو صرخت محدش هيسمع لو مانعت هيتغاشم روحت قولتله اهو هنا ماشي نعمل العايزينه براحتنا مش في وسط الناس راح ابتدي يحرك ايده اكتر وعمال يفعص وايظه بتطلعرلفوق اكتر وكان هيركن قولتله لا متركنش احنا نطلع ع البيت عندي فاضي وقد كان راح جاب اخر العداد علشان نوصل وعمال يفعص لحد ما وصلنا قدام البيت وانا نزلت وهو نزل وهوب فضلت اعلي صوتي واصرخ وناسكه فيه مش راضيه اسيبه لحد ما اخويا خرج والناس اتلمت والراجل خد جزاءه

انا بقا عايزة افهم هو استفاد اي ما يبني لنفترض ان انا بدور علي حد والسلام مكنت هشوف غيرك
الفكرة المتحرش بيستفاد اي ولي بيعرض نفسه للخطر اصلا علشان حاجة متستاهلش ما انت لو حابب تعمل حاجة ما تروح تاجر واحدة ، وانت كشخص متجوز وعندك عيال بتستفاد اي لي بتعتدي علي غيرك لي معندناش فكرة الطلب وبعدها يا الموافقة يا الرفض فكروا كده شوية فيها


وانت كشاب اتحرشت بحد قبل كده وحصل اي وقتها وهل هي سكتت ؟
وانتي كبنت حد اتحرش بيكي قبل كده وعملتي اي معاه سكتي ولا اتكلمتي
؟
انا مبسوطه انك ختي حقك
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: فحل هايجان
  • حبيته
التفاعلات: چومانه❤️🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%