NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موجب خمسيني جاد عايز سالب من منطقه حلوان او المعادى ناعم املس بنوتي بيحب كل شي في النيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احب اعرفكم بنفسي اسمي كريم السن ٢٩ من القاهرة عمري ما كنت اتخيل اكون كده اللي هكتبه هنا حصل حقيقي مليون المية بدون اي تحريف ومكنتش اتخيل ان يحصل فيا كده احب اقولكم من وانا صغير كنت دائما احس ان طيازي كبيرة ومش طبيعية بالنسبة ل سني بس مكنش ف دماغي التفكير اوي خصوصا ان سني صغير والموضوع بنسبالي ميتخطاش هزار مع صحابي وهما بيقولولي يلا من هنا يابو طيز وكده يعني لحد ما جه يوم وسافرنا البلد ** الصعيد ** وكنت متعود ابات مع حد من ولاد عم ابويا ف المندرة بتاعة البيت خصوصا ان اهلي كلهم بيباتوا ف الشقة اللي فوق وانا ببات تحت لحد ما جه يوم كنت نايم ب شورت والدنيا صيف وحرفيا مكنتش طايق الهدوم عليا ونمت بالشورت وعادي خالص وصحيت ع ايدين حد بيلعب ف طيزي وكانه قاصد يصيحيني انا فضلت عامل عبيط كاني نايم لحد ما حسيت ب زبره داخل بين طيازي بس حرفيا كنت خايف جدا خصوصا ان ايديه كانت ناشفة اوي وخشنة اوي وانا كنت ١ضعيف وهو حوالي قوي ف كان الخوف متملكني الموضوع بتسبالي عدي كانه ساعات وهو مخدش دقايق فعلا وانا حاسس ان طيازي ملزقة ف بعض واللي عرفته بعد انه جابهم بين طيازي . تاني يوم اتقابلنا واتعاملنا عادي ولا كان حصل حاجة واخر اليوم مشينا رجعنا ع القاهرة بس الموضوع فضل معلم فيا فترة جامدة .. وحصل موقف تاني ف المدرسة هقولكم عليه…..
انا كمان عملت فى ابن عمتى كده وهو عمل نفسه نايم ( كنا فى سن المراهقة 16 أو 15 سنة .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%