NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
القصه حقيقيه بس الاسماء والأماكن مستعاره
انا مالك حاليا24سنه القصه من حوالي سنه
كنت بدخل ف شات في دردشه عشوائيه واتعرفت فيها علي نرمين 30سنه حاليا عرفت بعد فتره أنها متجوزه بس في فرق سن بينها وبين جوزها ودا عامل مشاكل عاطفيه ونفسيه ليها فتحت قلبها واتكلمنا في كانت من محافظه غير محافظتي شوفتها صور هي فرس شكلها حلوه جسمها مليان شويه بزازها وطيازها منسقين مش شاذين الموضوع اتطور لانها بقت بتعشقني وهي اللي بدأت معايا سكس شات وفون في يوم بكلمها لاقيتها بتقولي ماتجيب شيطانك دا وتعالي فحضني ف انا كان نفسي انكها بصراحه قولتها تعالي انا هو فحضنك امسك شفايفك امصمصهم واقعطهم بوس والاعب لسانك بلساني وامصه وأيدي علي بزازك افعصهم واقرص حلماتك الهايجين هي عماله تتأوه ااااه اوووووف انت جامد اوووووي كمل وانا مكمل اقولها انزل علير رقبتك امصمصها والحس حلمة ودنك وهمسلك ف ودنك جسمك حلو اوي ي لبوه وانزل ع بزازك اكلهم وارضعهم واعض حلماتك بشفايفي وادوس عليهم هي اااااه اوي ياحبيبي بهيج منهم اوي بحبك ريحني اممممممم اووووووووف مش قادره انا هريحك ي شرموطتي بس انا بحب التسخين اكتر من النيك هي ماشي كملللل كملللل مش قادره ااااااااه اوووووف انا ماسك بزازك دعك وأيدي علي كسك الاعبه وابعبصه والاعب شفراته وانزل بوس ف بطنك والحس صرتك وابوسها لحد ما أنزل علي كسك اكله بلساني والحسه وابوسه زي الجعان اللي لقي وليمه والحس فيه اممممم حلو اوي وأمسك زنبورك بشفايفي وادوس عليه ولساني ادخله فكسك والاعب بيه شفراته هي هتموت من الشهوه دخله بقي مش قادره نكني ي حبيبي انا اطلع تاني على شفايفك ابوسهم برومانسيه وادعك زوبري ف كسك من بره بالراحه وأيدي بتلعب فى بزازك وابدا ادخل زبي بالراحه وانتي ترفعي جسمك علشان يدخل كله وانا اقولك لا بالراحه لحد ما يدخل كله والحركه شمال ويمين وابدا أطلعه وأدخله وافضل اسرع واحده واحده لحد ما اسمع صوت بيضاني بتخبط ف لحم فخادك هي هتموت من الهيجان عماله تقول هجيبهم هجيبهم مش قادره نكني اوي اوي انا بنيكك اوي ي لبوه وانا ماسك حلمة بزك بشفايفي وادوس عليها وبنيك كسك هي انا خلاص بجيبهم ااااااهههه اوووووف انت جامد اوي بجد بحبك ومش عايزه ابعد عنك انت جوزي وكل حياتي انا كمان جبتهم ف كسك وبحبك ي مراتي ي لبوتي 😍 هي بلاش لبوتي دي انا دي بتديني كدا طاقه ونوع من الاثاره بس لو بتدايقك بلاش هي لا يحبيبي اللي يريحك انا طيب تعالي ف حضني وتنام لحد الصبح واخلي زبي ف كسك هي ماشي ي حبي مالك احنا لازم نتقابل نفسي اكون ف حضنك بجد انا هقابلك فين وازاي ......
في الجزء التاني هقولكو ايه اللي حصل بس الاقي منكو تشجيع وياريت تقولو رايكو لأنه يهمني جدا 🥰🥰

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%