NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mikeroro

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
3 أبريل 2023
المشاركات
471
مستوى التفاعل
828
نقاط
77
الجنس
ذكر
الدولة
Syria
توجه جنسي
انجذب للذكور
هاي.
ازاييكم حبايبي.
ده قصة من مذكراتي. حقيقية لكن فيها شوية تعديل. ومن غير كتابة اسم وموقع المنطقة الحقيقية التي جرت فيها هذه القصة.
انا سامي. كان عمري وقت القصة ١٨ سنة.
طولي ١٧٣. وزني ٦٤. رياضي. وبلعب تايكوندو. و سباحة. وعازف على الكمان (violin).
شعري اصفر طويل احيانا يسيبه على اكتافي او بربطه بتوكة. لوني ابيض عيون أخضر واحيان رمادي او عسلي. حسب النور. وليل او نهار. ههههههههه و**** بجد مش هزار
طبعا انا تبادل وسالب وقت القصة.
بعد أن انتقلنا للعيش في القاهرة. أصبح عندي أصدقاء كتير اما من المدرسة أو الجيران. وعلاقات جنسية طبعا مع عدد مش قليل منهم.
بداية القصة.كنت راجع من بيت ايمن. وأيمن هو الفحل بتاعي حاليا. وطبعا كنت.على علاقة فيه من سنتين وكان معرفتي بيه عن طريق زميل ليا في المدرسة. وكان مز وسخن و فيه كل المواصفات اللي انا بفضلها جدا باي شاب. اهمها الزبر الكبييير. اللبن الكتير. وطريقته في النيك. عارف انا بنبسط ازاي ويعمل اللي يريحني وكمان بيحبني ومش ممكن يغدر فيا ابدا. واتفتخت مننه ومن زبره ومدمن على شرب لبنه. وعشان كده انا بعشقه بجنووون بعشقه كنت ما اقدرش ارفضله طلب وانفذ كل طلباته اللي تخطر على باله في السكس وغير السكس لكن المشكلة ان بيته كان بعيد جدا عن بيتنا ومواصلاته طويلة. لكنت كنت اروح له وقت يقلي. ويومها أصر اني احضر حفله عيد ميلاده والعب على الكمان وطلب مني البس اندر بناتي لونه بمبي هو جابه ليا وبيحب يشوفني لابسه ووافقت طبعا وعرفت اني هتركب منه كمان . وجيت ولعبت عالكمان احتفلنا وهزرنا وهيصنا واديته الهدية بتاعته وكل ما اقوم عشان اروح. يقلي يغمزلي في عينه ويعض على شفايفه ويقولي استنى شوية لغاية ما بقيت وحدي من بين كل المعازيم كلهم روحوا الا انا . وابوه خرج يصلي العشا في الجامع. وأمه واخته ابتدوا يوضبوا البيت والمطبخ. و قال لأمه ان انا وهو هندخل غرفته عشان نشوف الهدايا.
طبعا دخل عشان ينيكني. مش عشان يوريني الهدايا.
مباشرة اخد شفايفي وهاتك يا مص ولقيته بعد دقيقتين نزل بنطلونه و دخل زبره في بقي عشان امصله زبره اللي كان طوله ١٨ سم لكن تخين جدا.. ومصيت زبه و ولحست بضانه. ومافيش دقيقة كان نزل في بقي بس نص كمية. و شربتهن طبعا. وزبره لسا منتصب جدا و واقف زي العامود. و رماني على سريره. ونزل الشورت وتف في خرمي وابتدا ينيكني نيك سريع كان زبه على آخره وعايز ينزل ويا دوبك ٥ دقايق. كان رمى باقي لبنه السخن في بطني وحط مناديل على خرم طيزي. عشان لبنه ما يسرسب من خرمي و ما تتوسخ ملاية السرير . لأن هو بشكل عام بينزل لبن كتيييييير جدا. ما شفتش حد بينزل لبن زيه تقريبا بينزل لبن بيملا نص كباية شاي صغيرة واكتر كمان . ولبنة تقيل وريحته قوية ومغرية .المهم عدلنا ملابسنا. وهو همد وارتاح وريح زبره . وقلي اخش الحمام انضف نفسي لكن لقيت الساعة عدت ٩ ونص و اتاخرت جدا. وقلتله هسيب لبنك في بطني وابقى اتشطف في البيت. و سلمت على امه واخته و خرجت.
كلمت بابا وطبعا زعقلي زي العادة وشتمني و بهدلني (كان شاكك اني خول وبتناااك لكن مش لاقي دليل) وقلتله اني هتمشى شوية تقريبا ٢٠ دقيقة لغاية محطة المترو واخدالمترو. بدل التاكسي اللي هياخد فلوس كتير..
ومشيت. وخرمي بيحكني من لبن صاحبي ووصلت عند كوبري لازم اطلع درج لفوق الكوبري وامشي شوية لغاية محطة المترو. بس قلت امشي جنب النيل نزلت من الشارع و مشيت شوية حتى وصلت الشط وكانت الدنيا ليل ومكان هادي .و أضواء المباني بتتلامع. بس مكان ما وقفت كانت ظلمة مكان شاعري. ونسيم لطيف. وكان في صخرة كبيرة فقعدت عليها و دخنت سيجارة.
لكن للأسف كان في زبالة كتيير جدا. فكلمت نفسي بصوت عالي وقلت.
يا اولاد الكلب ما اتنضفوا وراكم وتشيلوا زبالتكم يا حوش.
فسمعت صوت قطع تفكيري واترعبت جدا لاني كنت فاكر اني لوحدي ومافيش ناس حواليي..
انت يااااااااااااض. بتكلم مين ياااااااااض
انا التفتت ورايا تجاه مصدر الصوت. لقيت شخص لكن ما اقدرتش أميز ملامحه. فمشيت شوية وجيت ناحيته . لقيت شب عمره بالكتير ١٨ سنة لابس بنطلون اسود ممزوع عند الركبة وتيشرت اسود وبيشم - -(كلة). قلتله.
انا؛. ؛ انت بتلكمني انا.
الشاب؛ اللللله. هوا في غيرك هنا يااااض
انا. ؛ خير شوو بدك فيني .
الشاب؛ (كان بيتريق على لهجتي في الكلام). ششسسو بدااااك فييييني. مااابدك فييييني شيييي. ما تتكلم كويس ياااا ض. انت منين يااااااض
انا. ؛ باستهزاء. وانت مالك. شو دخلك. اهتم بحالك. وكمان ما عندك غير ياااااا ض يااااا ض.شو هالناس المكولكة دي ( مكولك تعني بالشام اللي بيتدخل بحاجة مالوش ليه دخل فيها. وضحكت باستهزاء).
الشاب؛ انت كنت بتشتم مين ياااض.
انا. ؛ اولا. انا بكلم نفسي وتانيا بشتم الللي بيرموا زبالة هنا. هاااا ارتحت. عايز حاجة تاني.
الشاب؛ ما تتكلم كويس ياااا ض لأحسن اموتك هنا.
طبعا انا بلعب تايكواندو. وهو كان بيتكلم وشكله دايخ من الهباب اللي بيشمه. فقلتله
انا . ؛ انت تموتني. هههههههههههه. ماشي. انا مش هاضربك لأن واضح انك متدردخ ومش عايز حد يقول اني استقويت على حد غلبااان زيك و لااااا كنت وريتك قيمتك.
الشاب انتفض. وعصب وقف و نده بصوت عالي وهوا بيصفر
الشاب؛ انا هنيك امك الليلة. يا شبكة. يا برغي. يا بيليا. حنفي رشاد. خشبة. ابيض. انتوا فين يا اولاد.
وفجأة ومش عارف من فين لقيت اكتر من ٧ اولاد كلهم. أصغر منه. واحد معاه قضيب حديد على يميني. والتاني في حاجة بايده زي سكينة. على شمالي الباقي وقفوا ورا الشاب. وورا مني وفي حجارة في ايدهم.
بصراحة انا خفت موت. ايه الموقف اللي حطيت نفسي فيه. اتخيلت نفسي مباشرة بتضرب وبنطعن بالسكين. واني متت وولا حد هيعرف عني حاجة. لقيت الشاب مشي ناحيتي ووقف وبص بوششي وعمل حركة ببقه ولسانه وحط ايده عند بقه وطلع شفرة.وقلي.
الشاب؛ سامعين يا عيااال مش عايز يضربني لاني غلبان. ههههههههه. لا و**** وفيك الخير يا كسمك.
وصرخ هاتوه يا اولاد. ولقيتهم مسكوا بيا واخدوني. تحت الكوبري. وكان في زي غرفة وعليها باب حديد و عليه جنزير تحت الكوبري ودخلوني جواها كان فيها لمبة نيون واحدة. و عالارضية اكتر من ١٠ فرشات جنب بعضهم و عليها مخدات و ملايات وسخة. وجرادل وازايز ميه وخمرة مرمية هنا وهناك وملابس و كوتشيات قديمة و مقطعة و مرمية في زاوية الغرفة وريحة وحشة جدا ولقيت الشاب بيقول.
الشاب؛ شبكة. وبيليا وبرغي خليكوا هنا. والباقي ي**** على شغلكم يا اولاد. ياللله. أجرى ياااااا ض منك لوه. وصرخ ااقفل الباب يا شبكة.
وانا جسمي بيترعش من الخوف وريقي نشف وخايف. و قلتله بصوت فيه خووووف وخنوووع.
انا ؛ انا اسف. واللله ما كانش قصدي ازعلك مني. وكمان انا غريب مو من البلد. انا ضيف عندكن. حقك عليا يا استاذ.
ولقيت الشاب ضحك بصوت عااالي ههههههههههههه.
الشاب؛ سامعين يا ولاد ههههههه دالوقت صار ضيف ولسانه اتعدل و بيقولي يا استاذ هههههههههه سامع يا شبكة. سامع يا برغي. ههههههه انا استاذ.
شبكة؛ سامع يا استااااذ هههههههههههه.
اقترب الشاب مني. ولمس شفايفي. وشعري اصابعه. ونزلت ايده عند رقبتي.و مسك حلمة صدري وكانت واقفة. وقرصها جااااامد وهو بيقرب عايز يحط شفايفه على شفايفي. زي افلام السينما. لكن انا رجعت خطوة لورا. وخبطت في برغي. ووقفت
وقلي.
الشاب؛ انت مز اوي ياااض. احنا هنقعد قعدة حلوة. وشقية الليلة.
وشفت وششه بشكل واضح لان كان في إضاءة.
طوله تقريبا ١٧٥ سم وعوده نحيف. اعتقد من قلة الاكل.
جسمه اسمر محروق من كتر السباحة في النيل والشمس. عيون سودا فيها حزززن بشكل واضح. لكن كمان فيها قساوة وغضب. متعور في وششه عند خده الشمال وشعره اسود قصير نمرة ٢ او ٣. أنفه وبقه حلوين َشفايفه مرسومة وكبيرة شوية لونها خمري.. مافيش ولا شعره بوششه
قرب الشاب مني وحاول يحضني. وانا منعته.وقلتله.
انا. ؛ لو سمحت يا سيد. انا عايز امشي.
و لقيته ضربني بالبوكس جامد على بطني. وانا انقطع نفسي ونزلت الأرض على ركبي وبتوجع جامد. والشاب مسكني من شعري المربوط بتوكه. وقال.
الشاب؛ لو قلت استاذ او سيد تاني هنيك امك. (انت بتتريق عليا يا معرص).
طبعا وماسك شعري بقوة.
انا. ؛ انا اسف واللله. انا مريض في القلب وممكن اموت لو اتضربت.ارجوك ابوس ايدك بدون ضرب يااااا يااااا. معليش بس قلي اسمك عشان اعرف اكلمك ياااأ.
وسكتت وانا بطني توجعني جامد و ركبتي اتعورت نزفت شوية لاني لابس شورت و كان في قزاز مكسور على الأرض. لقيت الشاب بيقلي.
الشاب؛ انا الكتانجي.
انا ما اسمعتش اسمه بشكل واضح وافتكرت ان اسمه كنت انجي وفي لحظة قلت في نفسي دول عيال متشردين وبيندهوا لبعض بأسماء غريبة ويمكن هوا بيحب اسم كنت انجي وقلتله.
انا. ؛ ارجوك انا تعورت سيبني امشي يا كنت انجي ارجووووك. واللله مش هتشوف وششي تاني. وانا اسف وحقك عليا. و قلتلك انا غريب.مش من هنا. وحقك عليا.
لقيت الكل انفجروا بضحكة طويلة والشاب زقني برجله وبقيت مرمى عالأرض. و بيقول.
الشاب؛ سامعين انا اسمي ايه. انا اسمي كنت انجي. وبكره اسمي هيكون. كنت وداد. وبعد بكره كنت حنان. ما تركز يا خووول. في حد اسمه كنت انجي. خلاص خلاااااااص. انا قلبي وجعني عليك. وانت شكلك نضيف ومش من البلد دي ومش فاهم الإمور بتمشي ازاي هنا انا اسمي القط.
انا ؛ حاضر يا قط. انا اسف مرة تانية. بس سيبني امشي.
القط؛ تمشي ازاي. انت ضيفي. ولازم ااقوم بواجبك. قوم ااقلع ياااض.
انا ؛ ابوس ايدك يا قط. خود فلوسي انا معايا فلوس في المحفظة. وككككككككمان تقدر تاخد ساعة ايدي و السلسلة دي فضة. خدها وخود موبايلي والكمان. بس سيبني امشي بطني ورجلي بيوجعوني.
القط ؛ انا هاخد كل حاجة. لكن عايز اخد شرفك كمان. ااقلع ياااااض.احسن ما اشوه وششك الحلو ده.
انا ؛ ما بحبش كده يا قط انا بخجل. ومش ممكن ااقلع قدام حد.
القط؛ ماشي كيفك. انا نصحتك.... قلعوووه يا ولاد.
وهجم عليا برغي وبيليا. وقلعوني غصب عني الشورت. ومزعوا التشرت. وبقيت بس بالاندر. ونزلت الأرض بوضعية الجنين ومتكور على نفسي وبحاول ابكي عشان يسيبوني امشي.
والولد اللي اسمه شبكة معاه حديدة بايده وواقف جنبي وبيهدد يضربني كل شوية.
انا خجلت جدا وفكرت في لحظة و عرفت ان اكيد هيقلبوني وياخدوا كل حاجتي و اني هتركب منهم كلهم . فقررت انفذ كل طلباتهم افضل من أن يعوروني او يعوروا وششي. أو ممكن حتى يموتوني.
القط؛ انت لابس اندر اختك ياااض. هههههه
ده خول ده بيتناك زيكم يا ولاد ههههههههههههههه ( وفجأة اتبدل الضحك بصرااااخ وتهديد وتلويح بالشفرة. ورجع اخد شعري بايده) بس بيتناااااك مش عشااان ياااااااكل. ده بيتناااااك عشان يتبسط ويريح خرمه. يختار اللي يعجبه وييجي على مزاجه يعني يخلص نيك ويكون اتبسط وارتاح و خرمه اتوسع بكيفه. مش زييكم انتوا. تتناكوا بملاليم عشان تاكلوا. مش عشان تتبسطوا. واللي ينيك فيكم هوا اللي يختاركم مش انتوا اللي تختاروه. اشلح الاندر بسرعة.
(القط كان أكبر منهم وعامل معلم عليهن والعيال بيخافوا منه و يسمعوا كلمته. وعامل ان هوا الراااجل الوحيد بينهم وان الباقي خولات. وعرفت ان كان بينيك فيهم. و بينيك العيال كلها عشان يكسر عينهم. ويسرحهم. لكن عرفت ان هوا كمان بيتناك بعيد عنهم من غير ما يعرفوا انه بيتناااك.)
وقمت انا وقفت وقلعت الاندر ورميته بين رجلين القط. ووقف القط وصار يدور حواليي و يحسس علي طيزي ويلعب فيها ويضربها بايده. وبيدعك ويشد حلمات صدري الواقفة. و فجأة شبكة صرخ.
شبكة؛ يا معلم قط. في حاجة في خرمه. يمكن بيبيع حشيش و حاط الحشيش في خرمه عشان مايتقفش.
القط؛ هاتها ياااض.
وشبكة مد ايده على طيزي وسحب المناديل واعطاها للقط اللي شمها وضحك وقال.
القط؛ ده لبن رجالة. انت كنت بتتناك ياض. لبن مين ده واتنكت فين.
انا. ؛ اه كنت بنتاك من صاحبي وده لبنه. وكنت مستعجل وعاوز اروح البيت لغاية ماشفتني هنا. القط سكت شوية واخد موبايل من ايد شبكة و قلب فيه شوية ومسك موبايلي. وطلب الرقم السري وفتح موبايلي وحسيته بينقل أرقام. وبحطها على موبايل شبكة. وقلي
القط؛ اسمه ايه صاحبك وساكن فين . (انا بصراحة خفت و ارتبكت.)
انا.؛؛ طيب انا عندك. يا قط هتعوز صاحبي ليه.
مسك الشفرة وحطها على وششي. ومشي فيها عند رقبتي. وقال
القط.؛ هات اسم صاحبك ورقمه تلفونه وعنوان بيته. ولو كنت كداااااب واللله لاشوهك في وششك وطيازك كماااان. واوعك تكدب. لأني هاتصل فيه واقوله ان احنا شركة توصيل. وفي هدية بس مش لاقين العنوان. عندنا بس رقم الموبايل. واتأكد من عنوانه لوووووو كنت كذاااب يااااااض هتمووووووت. عارف ايه يعني. هاقتلك وارميك في النيل.
انا ؛ امرك يا قط. وقلتله العنوان فين ورقم التلفون. وبالفعل اتصل وطلب ايمن عاساس يوصل هدية بمناسبة عيد ميلاده. واتأكد من نمرة الموبايل والعنوان. وقال وهو فرحان.
القط.؛ والنبي معاه حق. حد يشوف لهطة القشطة دي ويسيبها. ده انت. جسمك فاجر. ايه الحلاوة دي. ومسكني من كتفي. و نزلني الأرض على ركبي ووقع. بنطلونه اللي كان لابسه من غير بوكسر وقلي امص. زبره كان عند شفايفي وكان واقف نص نص.
قلتله بدلع وخوف بنفس الوقت مع ابتسامة يا دوووب صغيرة.
انا. ؛ يعني لو مصيت زبرك يا فحل. ااقدر امشي واروح بيتنا.
القط. ؛ انت تنفذ. مش تسأل. بعدين دلع الزبر ده وانا اشوف هعمل ايه.
قربت من زبره. ما كانش ريحته وحشه ابدا. والغريب ان حالق شعر زبره وبضانه. كان زبره نضيييف جدا. لكنه كان زبر معوووج واخد يمين كده طوله ١٧ سم. رأس زبره زي حبة مشروم. الراس كبيرة و الزبر. أصغر. مش نفس المقاس. لحست الراس شوية ومشيت بلساني عليه و دخلت نصه و ابتديت امص. كان القط رافع راسه لفوووق وبيبص للسقف وبيقول اهههههههه. ايوووووووه اكتر. امممممممممم. دوس على رأس زبري بشفايفك. اممممممم دوس اكتر. قطع زبي بلسانك ياااااا ض امممممممم مصك حلو. مممممم وابتدا ينيك بقي بالراحة. والعيال قلعت و بيتفرجوا ويدعكوا ازبارهن. .كل العيال بشرتهم مسمرة من الشمس (طول النهار في الشوارع) . لكن لما شلحوا البوكسرات. كان شبكة وبرغي منطقة ازبارهن وطيازهم بيضا بس جسمهم محروق من الشمس والسباحة. ازبارهن شبكه ١٦ سم وبرغي أصغر شوية و الواد بيليا شكله نوبي. اسمر اكتر منهم لكن شكل زبره غريب. كان زبره اسود تقريبا ١٩ سم. وتخيييين جدا وراس زبره صغيره. مش متنااسبة مع زبه التخين. يعني زبره من فوق صغير. ومن بعد الراس تخين و يفشخ الطيز او الكس جامد. وبعد شوية نيك في بقي قلي القط.ااقعد زي الكلبة (doggy). وقال لشبكة وبرغي وبيليا.
القط؛ رووووقوه وجهزوه على بال ما اشرب سيجاااااارة. وولع سيجاره حشيش وكانت ريحتها قوية جدا. دخت واعصابي هديت من ريحتها. والعيال واحد ورايا و بيدخل صوابعه وبيلحس وبينيك خرمي بلسانه والتاني نام تحت مني اخد زبري في بقه و نزل راسي امص زبره وبيليا واقف وزيره عند وششي امص زبر بيليا شوية وزبر برغي شوية. وبصراحة كده كنت اتمحنت جااامد. واحد بينيك خرمي بلسانه. والتاني يمصلي. وعندي زبرين امصهن وابدل عليهن كل شوية. والقط بيدخن وبيشرب خمرة من قزازة وبيدعك زبره. وبصراحة صرت ارجع طيزي لورا اكتر عشان شبكة يدخل لسانه اكتر جوا خرمي. وبعد شوية وقام شبكة ومشي بزبره على خرمي اللي اصلا مفتوح من زبر ايمن. وكله لبن وتفالة وريق من بق شبكة. وشوية شوية دخل نص زبره. ووقف شويه يدعك صدرري و حلماتي ورجع دخله كله وابدا ينيك فيا ووانا طلع صوت الااااااه والغنج غصب عني. وشويه وحسيت بلبن برغي في بقي اتاريه نزل يا عيني وانا بمص زبره الزغنووون.وكان مبسوط جدا انه نزل لبنه في بقي. وانا عشان ابسطه اكتر. احسسه انه فحل. بلعت لبنه وقلتله ان لبنه طعمه حلو جدا. لقيته اتبسط. وقام لبس بوكسره وتمدد على فرشة من الفرشات وبيبص علينا. وبعد شوية قرب شبكة يجيب. لقيته وقف نيك ونده بيليا يبدل وينيكني. يااااه زبر بيليا يخش راسه بالراحة لكن بعدين أشعر انه بيوسعني من حلاوته. وشبكة ناك بقى شوية وانفجر لبنه هو الاخر في بقي فوق لبن برغي. و فضل ينيك بقي بالراحة لغايه ما زبره نام وانا شربت لبنه لآخر نقطة ولحوست زبره. وبوست وبضانه كمان. وتركني وهو تعبان وتمدد جنب برغي.
وبيليا نازل بينيك جامد واسرررع وبيقول. ( اه اه اه اهههههه قرب قرب قربت انزل .
لقيت القط وقف وزبره واقف وشامخ وقال لبيليا.
القط. ؛ . اوعك تنزل في طيزه يااااااض. اهدا شوية انا بس اللي انزل في الخرم و الطيز دي. وسحبه من كتفه وقاله ينيكني من بقي. ووقف وراي ودخل زبره مرة واحدة. عشان اتوجع واصرخ وبالفعل صرخت من الوجع لانه كان حيوان في الحركة اللي عملها. وحاولت ابعد عنه. لكنه مسك شعري جااااامد و ثبتني على زبره وبينيك فيا جااااامد جدا خبط خبط خبط خبط. وصوت جسمه بيضرب في جسمي. وبيضحك. بفخر وقال. القط.؛ كده ألنيك يا عيال. لازم تفرتكوا اللبوة اللي معاكم. شفتوا صرخت ازاي من الزبر. شايف يا برغي. وانت يا يا شبكة. اتعلم مني وخد خبرة تنفعك.
بعد شوية بيليا ابتدا صوته يعلااا شوية. و قلي بخجل واحتراااام. (. كأنه يعطيني إشارة انه هينزل. عشان لو مش عايزه ينزل في بقي. ااوقف مص وابعد واسيب زبره. وهوا ينزل لبنه عالأرض.) وانا حبيت ابسط بيليا اكتر واكتر جكر في القط.
بيليا. ؛ انا قربت انززززل.. يا اسمك ايه انت. ممممممم اهاههه انا عاوز انزل. فأنا مسكت زبره بأيدي و مصيت زبره اكتر واكتر واكتر وااقوى وااقوي وااقوى واشد على رأس زبره وادغدغه بلساني. لقيت جسم بيليا اترعش وانتفض ونزل في بقي شوية وانا خرجت زبره من بقي بسرعة وانا ببلع اللبن اللي في بقي وكنت بغنج واتلبون زيادة عشان اغيظ القط اكتر ووجهت زبره على وششي وخليته يرشق نص لبنه التاني على وششي وشفايفي.انا بصرخ.
انا. ؛ اهه اه اه اه مممم زبرك بيجنن يا بيليا. مممممم لبنك عسل. ههههه سخن سخن. مممممممممم. ونضفت زبره لما ارتخى تماما. ونااااام عالاخر. وبالفعل. القط انزعج وحسيت ايده رح تقلع شعري. و بينيكني بعنف عشان يوجعني وينتقم مني. وفوق كدا صرخ في العيال القط.؛ ي**** يااااااض منك لوه. مش ركبتوا الخول ده. ونزلتوا وارتحتوا. قوموا بقا منك ليه الحقوا رزقكم وجيبوا عشا معاكم. انا هكون تعبت و جعت من نيك الشرموطة دي. وكمان هتكون اللبوة تعبت وجاعت ولازم يصير بينا عيش وملح ولبن ونيكككك هههههه.
وقاموا العيال لبسوا وخرجوا من غير كلام.. والقط بقا ينيكني بعنف ااقل. ونام فوق ضهري وخرج زبره وقلي.
القط.؛ انت بتتبسط لما تنتاك يا سامي. يعني بتحس في ايه. وليه ما جربت تنيك. ده زبرك بتبسط اوي لما انت تكون الدكر وتنيك.
انا ؛ ايوه يا قط. برتاح لما اكون مع دكر يعشرني. وأحيانا بنيك.
شوف زبري واقف ازاي.
(طبعا انا عارف ان القط خول واكيد اتناك زي ما بينيك العيال دالوقت و خرمه بينبض وعايز زبر يطفي ناره ويعشره وينيكه. وعشان كده مشى العيال.) وقاال.
القط. ؛ شوف انا حبيتك ولو حابب تجرب تنيكني. ما عنديش مانع. بس بالراحة عشان انا اول مرة.
انا ؛ اوكي يا قط انا زبري وجعني زي العامود. وممكن اجرب معاااك.
ووقف القط وسد الباب من جوا بحج وخشبة. عشان لو جا فجأة ما يدخلش و يشوفنا
وبدلنا الأوضاع. وتفيت في خرم القط. ودعكت زبري شوية. ودخلت زبري. لقيت خرمه نفق. واااااسع جدا. وابتدين انيكه وادعك زبره. و اخدت شفايفه وقطعتها مص. وكان يغنج ولا اكدعها لبوة. و انا سرعت بالنيك شوية لقيته نزل لبنه وانا بنيكه.فنكته بعنف شديد. جدا وقلتله عاوز انزل. وقلي انزل جوا. رحت نيمته على بطنه. ونمت فوقه ونزلت لبنى جوا طيزه. وطيزه تبلع لبني. ويحاول يزوم ويشد. لكن طيزه نفق مش قادر يعصر زبري. وهوا نام وانا نمت فوقه شوية. نزلت ايدي تحت الفرشة لقيت حزام بنطلون قماش. فقلت بنفسي طالما ما فيش حد غير انا وهوا. اربطه و اكتفه واهرب. انا اساسا رياضي وزي ما قلت بلعب تايكواندو.
فاخدت الحزام من غير ما يشعر. وقلتله.
انا.؛ ممكن انيكك تاني انا ما شبعت من طيزك.
القط ؛ بجد؟؟؟؟؟ اه انا كمان عجبني زبرك.
انا ؛ هات ايديك ورا ضهرك. هوريك طريقة ممتعة بالنيك. صاحبي ايمن بيعملها معايا.
القط. ؛ اعمل اللي انت عايزه انا عايز اتناك جامد بس بسرعة للعيال تجي وتشوفنا.
انا ؛ ماشي يا معلم..
وهدت ايده ربطتها جااااامد. و مصيت زبره شوية عشان اطمنه. و اخدت شراب قديم. وربطت رجليه مرتين وحطيت فردة الشراب التانية في بقه. وهوا مستغرب ومستني انيكه.
فقمت بسرعة لبست وهوا بيحاول يفك نفسه ومش قادر.
واديته شلوووط جامد في بطنه. واخدت أغراض كلهم وموبايلي والكمان. وصورته فلم و٦ صور.
وفتحت الباب اشوف حد جاي. لقيت مافيش حد. وجريت زي المجنون. وطلعت فوق الجسر ووقفت اول تاكس جريت عالبيت.
طبعا وصلت متبهدل وابويا كالعاده شتمني وضربني. وقلتله عملت خناقة. ورحت الحمام اخدت دوش ونضفت نفسي كويس جدا. ونمت.
والساعة. ٢ بالليل. لقيت موبايلي بيرن. ورديت وكان القط؟؟؟؟؟؟
والتتمة في الجزء التاني


الجزء الثاني

هاي حبايبي
احب اهدي القصة للعضو slim bottom.
انتهى الجزء الأول ب رجوعي للبيت.
والساعة اتنين التلفون بيرن وكان القط... وهتعرفرا ازاي عرفت انه القط.
لغيت المكالمة. مرة واتنين وتلاتة. لقيت رسالة بتقول. هاوصلك. واجيبك يعني هاجيبك.
عيب عليك اسلمك نفسي و انت تاخذني غدر. ونصيحة. رد عليي يمكن اسامحك.
تفاجئت. وخفت موت.
خفت من القط. وممكن يعمل ايه لو قابلني تاني في اي مكان.
وخفت من بابا ليسمع صوتي وانا بتكلم. ويعمل مشكلة معي.
وأرسلت رسالة يكلمني بكره ١٠ الصبح.
تأتي يوم صحيت. وكنت لوحدي في البيت. بابا بالشغل وماما خرجت تتسوق. والساعة ١٠ اتصل القط ورديت طبعا.
القط. ؛ صباح الخير ياااا. يااا استاذ سامي
انا. ؛ انت جبت رقمي منين. وعايز مني ايه يا قط. تركني بحالي لو سمحت. انت بهدلتني على الآخر. انا مو ناقصني مشاكل واللي فيني مكفيني. ارجوك امسح رقمي وسيبني بحالي ويا دار ما دخلك شر.
القط. ؛ اسيبك بحالك ازاي. بقا انت تكتفني يا خول. وتغدر فيا و تربطني وتسبيني زي العيال.ده انا كنت اتبهدلت بسببك. لولا إن الواد بيليا جاني الغرفة لوحده وشافني متربط. وفكني وستر عليا. انت كنت اتفضحت بين العيال. وكرامتي انكسرت. ده انا هاخنقك بأيديا. واقطع من لحمك. و ارميك في النيل.
انا. ؛ انت السبب يا قط. انت بالقانون خطفتني واغتتتصبتني مع العيال. انا ااقدر ارفع عليك قضية واخرب بيتك. وانت خلي رقم موبايلي ينفعك. اصلا الرقم مش باسمي ولا تعرف عني حاجة. وروح اشرب من النيل.
القط. ؛ ترفع قضية ازاي وانت. جيت عندي برجليك. اما انت خول. وعبيط كمااان. مش عارف ان رقم الدكر بتاعك ايمن معايا. لاء وكمان عنوان بيته. واقدر اجيبك عن طريقه.
انا. ؛ أخرس يا متناك. واعمل اللي تقدر عليه. وأيمن لو شافك خيفرررمك.
القط. ؛ ماااشي. واللله لخلي العياااال كللللها. تموتك من النيك. لما خرمك يتفتح وتموت من الازبار اللي هتركبك.
انا. ؛ ماشي. عايز حاجة. انا مش فاضيلك وعندي شغل اهم منك.
القط. ؛ اه عندي حاجة واحدة بس. يا ريت تفتح محفظتك وتبص فيها كويس. يمكن تكون حاجة وقعت منك كده ولا كده.
(جريت زي المجنون وبصيت في المحفظة وكان كل شيء عادي).
انا ؛ لاء مش واقع مني شي. كله تمام.
القط. ؛ يا متناك. بطاقة الإقامة بتاعتك معايا. وفيها عنوانك بالتفصيل. يا سامي يا ابن ليزا. ههه اسم امك حلو وسكسي. ليزاااااااااا ههههههههه ده انا هفرتك طيز امك ليزااااااا. ولا ابوك جورج. وانت سامي. وعنوان بيتك ورقم تلفون بيتكم.
انا. ؛ (كنت ببكي بصراحة وخايف موووت) ابوس ايدك يا قط. انا غريب هنا. وحرام عليك. و اللللله مش ناقصني هم. ابوس رجلك ارحمني.
القط. ؛ انا عايز اشوفك. النهارده ضروري. ونتكلم واشوف. يمكن اسامحك.
انا. ؛ تشوفني ازاي. انت حتقتلني لو مسكتني. انا عارف.انت حاقد عليي وحتنتقم مني. واللللله يا قط كنت مجبر. حط نفسك. مكاني هتعمل ايه.
القط ؛ انا سلمتك نفسي لأنك عجبتني. حبيتك. وكان لازم اعمل اللي عملته قدام العيال. وكمان انا ماعرفش اعبر عن مشاعري. لكن بردو ما يصحش اللي عملته. خلاااص. اكلمك بعدين واقلك اشوفك فين.
انقضى يومين عيوني ما شافت فيهن النوم. مش عارف اعمل ايه. خايف. ومترعب. وبعد تفكير قلت اكلم ايمن واحكي له القصة من طقطق لسلام عليكم. وبالفعل كلمته. واتفاجئت جدا من رده.
انا. ؛ و ده كل اللي حصل معايا لغاية دالوقت يا ايمن. وانا خايف جدا ومش عارف اعمل ايه.
ايمن.؛ وانت ازاي تدي رقمي و عنواني لشوية اولاد صيع. مشردين. انت غبي. مش بتفهم يا خووول يا متناااك.
انا. ؛ غصب عني يا ايمن. السكينة كانت على رقبتي.لو كنت انت مكاني شو رح تعمل.
ايمن.؛ خلاص سيبني مش قادر افكر في اي حاجة بسببك. كسمك انت واليوم اللي قلتلك تيجي حفلتي.
وقطع الاتصال. حاولت اكلمه تاني بس كان أغلق موبايله.
انا حتجنن. لأني فوق كل اللي حصل. ايمن حبيبي متضايق. مني.انا كنت فاكر اني اقدر أركن عليه. وهوا بسبب علاقاته ومنصب ابوه. يقدر يحل اي مشكلة تواجهني. وعدى
يومين والتالت اتصل القط
القط. ؛ صباح الخير يا قطة. ازاييك.
انا. ؛ انا زي الخرا. انت قلبت حياتي ونكدت عيشتي. **** ينتقم منك.
القط. ؛ اوف اوف اوف. طب ليه كده يا عسليه. على كل انت بيتك من دورين. اخرج البلكونه. وتشوف مفاجأة تفرحك.
خرجت للبلكون اشوف في ايه كمان. ويااااه😮😮😮😳😟😢لقيت القط واقف جنب بيتنا ولما شافني لوح بايده. عاساس بيسلم عليا. وانا الدم نشف في عروقي من الخوف و المفاجأة.
انا. ؛ ايه اللي جابك هنا يا قط.
القط.؛ مالك زي اللي شاف عفريت. انا عايز اشوفك ضروري اليوم الساعة ٢ الضهر.ولاني عارف انك خايف مني. انا بعذرك. عشان كده شوف انت المكان اللي انت عايزه. بس ما يكونش بعيد عشان المواصلات. وانا اجيلك. وبعد نص ساعة اكلمك تاني تكون حددت المكان. ي****. خشي جوه يا بيضة عشان انا بغير عليكي. موااااااااااو.
وسكر التلفون ومشي.
وفكرت اشوفه فين. لقيت افضل مكان كافتيريا قريبة على بيتنا. وجنبها بيت سفير. وفي أمن وشرطة كتير في المنطقة. وكلمته وقلتله فين واديته عنوان الكافتيريا.
وجت الساعة ٢ ووصلت قبله بخمس دقايق. وفجأة وصل. كان لابس حلللو جدا ملابس جديدة وشيك. وحاطط برفان. وكاسكيت. مستحيل اللي يشوفه يقول ان ده القط من تحت الكبري.
القط. ؛ ايه رايك يا سامي.
انا. ؛ خش في الموضوع انت عايز ايه مني.
القط.؛ طيب ما تسألني اخبارك ايه و اشرب ايه يا خول. ولا انت ما بتفهمش في الأصول. اولا انا عايز الصور اللي صورتهم ليا. وتانيا انا عايز ارد اعتباري. وعايزك انت تتصل فيا وتقلي انك حابب تقابلني. وتيجي عندي تحت الكوبري برجليك . ولازم انا أوافق. فرضا يمكن اكون مشغول واعتذر منك. ويمكن لاء انت اتصل بيا وانا اشوف.
جاء الويتر عشان ياخد طلباتنا. انا طلبت ليمون ونعناع. والقط طلب شاي تقييل.
انا ؛ طب اجيلك ليه.نحنا شفنا بعض هون في الكافيه وجالسين مع بعض وانا امسح كل صورك من موبايلي. وخلاص.
القط. ؛ شوف يا سامي. انت عجبتني اوي. ولو كنت عايز ااذيك اهو انا عارف بيتك وكنت بعت واد من العيال يضربك سكينة في بطنك او يديك شفرة يعور وجهك. بس انا حبيتك بجد وحابب نكون اصحاب واكتر وفوق كدا. الاولاد شبكة وبرغي صوروك اكتر من ١٠ افلام وانت بتتناك وتمص ازبار.. ببساطة ااقدر اديهم لابوك في فلاشة او اديهم للبواب واقله يديهم لوالدك وعلى فكرة اجمل فلم. كنت انا برزع في طيازك. وبيليا بينزل حليبه في بقك ويرشم الباقي على وششك الحلو ده. خود شوف.
(وفتح الأفلام وكانت واضحة جدا).
فوق اني كنت بتركب من القط. كنت بتلبون لما بيليا نزل لبنه في بقي ووشي زي ما انتوا فاكرين في الجزء الأول.
انا. ؛ ارجوك يا قط ابوووووس ايدك. ابوس رجلك كمان. سيبني بحالي.
القط ؛ كفاية نواح زي الخولات والأرامل. اسكت ووطي صوتك. خلاااص كلمني. واترجاني اقابلك و اشوفك بكره. وهاقرر اعمل ايه. يالللله عن اذنك يا بطة. انا اتاخرت .
وخرج مشي وانا بتابعه لغاية ما غاب عن عيني. ورجعت بيتنا. ونمت عشان اهرب من الواقع.
كنت وحيد. وصحيت الساعة ٦ الفجر مكسور ومتدمر وافكار تاخذني وافكار توديني مش عارف اعمل ايه ولا لاقي انسان يواسيني. حتى ايمن مش بيرد عليا.
قمت عملت فنجان قهوة. وقعدت شوية في البلكونة و لبست ملابس رياضة خفيفة و نزلت اعمل شوية رياضة. جريت وجريت اكتر من نص ساعة وكنت ببكي. مش عارف اعمل ايه. وقعدت على كرسي جوا حديقة وفجأة موبايلي بيرن ورقم غريب بيتصل فيا. اتلخبطت تاني مش عارف ارد او لاء. ومين ممكن يكون. وعايز ايه كمان. وبالاخر اتشجعت ورديت.
انا. ؛ الووو صباح الخير مين معايا.
(وكانت المفاجأة التانية. كان بيليا هوا اللي بيكلمني).
بيليا؛ ألوو ازاييك يا سااامي انا بيليا. ارجوك ماتقفلش المكالمة انا عايزك في موضوع مهم. انا في الشارع. والقط مش عارف اني بكلمك. ورقمك عندي لأن أخذته من القط لما كان نايم.
انا. ؛ خير عايزني في ايه انت التاني.
بيليا؛ أنا عارف ان القط عرف بيتك وكلمك. واقابلك كمان. وعايز اقولك ان القط مستحيل يؤذيك.
انا يوم ما بقيت انت والقط. سبت العيال تسرح. ورجعت لوحدي. بصراحة كنت عايز اتطمن عليك. حسيت انك انسان كويس وكل اللي حصل ان احنا اللي غلطنا فيك وانت مالكش ذنب.وانا كمان كنت خجلان منك. كنت. بنيكك غصب عني ... انا اسف بس كنت بنيكك عشان ارضي القط. يعني لازم انفذ طلباته. وده ما يمنعش انك مز اوي ونضيف اي حد زيي يشوفك يتمنى ينيكك. وانت شفت ان كل العيال ركبتك. وانا كان لازم اعمل زيهم. لكن كنت متضايق جدا. وحسيت ان اللي بعمله غلط.
ووقت رجعت شفتك من خرم الباب بتنيك القط وشفته ازاي كان متكيف اوي ومبسوط. وشفتك لما كتفت القط وهربت. وسيبتك تهرب طبعا .ودخلت بعد ما انت اختفيت خالص وشفت طيز القط مليانة لبن. لكن عملت اني مش فاهم حاجة. وطبعا انا عارف من زمان ان القط بيحب يتناك. وعارف اللي بيركبوه وينيكوا فيه. حتى ياما انا بكون نايم وهوا فاكر ان نومي تقيل يقلعني البوكسر ويفضل يمص زبري لغاية ما انزل لبني في بقه ويكون بيضرب عشره ويبلع لبني وينزل وينام.
و يومها القط قلي انه وهو بينيك فيك. اتشركل ووقع الأرض وراسه خبطت جااامد واغمى عليه. وصحي لقى نفسه متربط وانت هربت.
كان زعلان لكن اعترفلي انه حبك. وانه مش ممكن يؤذيك. وانا متأكد ان هوا كل اللي عايزه منك انك انت تكلمه قدامي. عشان ترد اعتباره وتثبت ليا انك ما نكتوش. وتثبت للعيال انه هواااااا دكر جامد وان انت علقت فيه و حبيته و عايزه يكون كده يعني زي صاحبه وحبيبه. ووعدني ان مش حيؤذيك. وانا بوعدك كماان ان مش ممكن اسمح للقط او غيره يؤذيك او يضربك.
وارجوك اتصل بالقط وقابله وما تخافش من حاجة. و انااا معاك.
انا. ؛ بيليا انت متأكد من اللي انت بتقوله.
بيليا؛ اه طبعا واوعدك بشرفي..... سامي انا لازم انهي المكالمة. انت اتصل وحدد موعد وانا هكون موجود. ما تخافش. يالللله اشوفك على خير وما تخافش وخود بالك من نفسك.
بعد مكالمة بيليا قررت اتصل واقابل القط واللي بدو يصير يصير. وانتظرت للساعة ٤ واتصلت.
انا ؛ الووو. المعلم القط. ازاييييك انا سامي.
(القط عامل نفسه مش سامع وفتح اسبيكر عشان الكل يسمع)
القط.؛ اه ازاييك عامل ايه.
انا.؛ بصراحة اشتقتلك يا معلم قط وقلت يعني لو فاضي و عندك وقت و ماعندكش حاجة امر اسلم عليك.
القط ؛ خير في حاجة ضروري.
انا.؛ اه وضروري جدا كمان. بقلك يا معلم انا مشتااااق لك جدا. وفهمك كفاية بقا.
(ضحك القط ضحكة فخر وانتصار قدام العيال).
القط ؛ خلاص. مافيش مشكلة. مع اني مشغول شوية. بس تعال. انت طبعا عارف المكان.
انا.؛ حاضر يا قط. الساعة ٨ كويس.
القط.؛ تمام التمام.
ولبست. وحطيت بارفان. واشتريت شوية حلويات وفاكهة وعصير. وكنت عند الكوبري الساعة ٨ تماما. وقبل ما انزل تحت الكوبري. ارسلت اللوكيشن لأيمن. وبعتله رسالة ( حبيبي ايمن. انا اسف بس حبيت اقولك اني رحت اقابل القط. عشان لو جرالي حاجة تعرف انا فين). ونزلت تحت الكوبري.و لقيت ٣ عيال برا الغرفة. وسألوني رايح فين. قلتلهم عند المعلم القط.. لقيت برغي بيشاورلي عند الباب. ودخلت وكان القط. وشبكة وبرغي طبعا. وولدين اول مرة اشوفهم.. وسلمت على الجميع. لكني حضنت القط ووشوشته في ودنه.
انا ؛ عايز اقلك ان شكلك مز اوي النهارده. و اني اشتقتلك بجد. مش بهزار. وعشان ما تقول عني كداب. عايز اقولك. وارجوك ما تزعلش مني. انا راسلت ايمن. وبعتله اللوكيشن هنا. وقلتله اني بقابلك عشان لو جرالي حاجة. ( وبوسته من خدوده ٤ مرات).وصافحت بيليا وحضنته كمان. لقيت شبكة وبرغي بيحكوا ازبارهم. وقالولي للقط.
شبكة وبرغي؛ عاوزنا نجهزه ونسخنه يا معلم قط.
وكان شبكة طلع زبره من سوستة البنطلون. وكان زبره واقف. وتقدم ناحيتي. وبرغي ابتدا يفعص في طيزي من فوق البنطلون.
لقيت القط بيصرخ في العيال.
القط.؛ اخرج برا انت وهو يا اولاد الكلب. يا خولااات. ده يخصني انا. اللي يقربله او يمد ايده عليه. هاكسرهاله. غور ياااااالا. انت وهو.
وحسيت ان القط انزعج من كلامي انا كمان وقال لبيليا. بلاش تخرج انت . انا عايزك معايا.
وخرجوا جميعا. وبقيت انا و بيليا والقط. لقيت القط بيقولي كأنه مش عارف اني جاي.
القط. ؛ ايه اللي جابك هنا. شفت ازاي العيال عايزين ينيكوك. اتخيل لو ما كنتش هنا. كنت هتتفرتك نيك.
انا. ؛ قلتلك يا معلم قط انا اشتقتلك و جاي عشانك.
القط.؛ انت كداب. ايوه كذاب. وأيمن بتاعك ده كداب كمان. انت جاي عشان بطاقتك. وعشان تمسح صوري من موبايلك. انا قلت لبيليا اني لما كنت معاك و بنيكك. دخت ووقعت. وانت عشان تهرب مني ربطتني. وهربت. و اتفضل خود بطاقتك. وامسح صوري من موبايلك. ولو مش عايز تمسحهن مافيش مشكلة عندي. وعلى فكرة. انا وبيليا مسحنا افلامك كلها من عندنا. يعني انت نضيف. وبالمناسبة. ايمن بتاعك كداااااب. ومش بيحبك. اتصلت فيه عشر مرات ومش راضي يرد.
هات موبايلك وانا اتصل فيه ونشوف هيرد او لاء. هيتصرف معاك ويسأل فيك أو لاااء.( وقلي اضرب نمرة ايمن واخد موبايلي وفتح السبيكر).
ايمن. ؛ ايوه عايز ايه يا سامي.
القط.؛ انا القط مش سامي. حبيبك سامي عندي والعيال كتفوه. وعايزين ينيكوه. وقلت لو حبيت ابعتلك صور للذكرى. وهوا بيتناك.
ايمن.؛ شوف يا خول. تنيكوه. تفشخوه. تعشروه. تقتلوه. أو
ينيكك وينيك عيالك. كسمك على كسمه. انا الواد سامي بالنسبة لي خرم. زي اي خرم. ادخل زبري فيه وخلاص او يمص زبري و يكيفني وانزل في بقه. وخلصت. بعدين يا واد يا وسخ يابن المتناكة. قال مبروم على مبروم ما يرلش. عارف قصدي طبعا. واحنا ولاد بلد وفاهمين الحركات دي. عشان كده غور منك ليه. ولو اتصلت بيا تاني. هاجي انا وجماعتي وطربق الدنيا فوق دماغك. و اوديك ورا الشمس والواد سامي ده بتاعك اللي اتناك من اولاد الكوبري مايلزمنيش تاني صح هوا امووور وشكله اوروبي. بس عندي كتييير اللي يسد مكانه. ده متشرد زيكم . احتفظ فيه وسرحه معاك. وانا متأكد هيجبلك شغل كويس. يا اللللله ياااض غوووور جالك الهم يقرفك. انت وهوا.
(وأنهى المكالمة.)
وحسيت عمري انتهى. مش معقول. وصرخت بالقط وبيليا.
ايمن حبيبي يقول كدا.
ده بيحبني. وانا بحبه.
لاء ايمن بيهزر ومستحيل يقول كده.
انت يا قط متفق معاه. صح. انت وأيمن متفقين. مش كده يا بيليا.
ابتديت اعيط غصب عني. وأبكي بحرقة.
ليه كدا يا رب. انا وحيد. مش لاقي حد اثق فيه. أو اشكيله همي. حتى ابويا مش عارف اتفاهم معاه. ليه كده. ليييه.
لقيت القط حضني واخد راسي في صدره.... و ياااااه بيليا بيعيط زي العيااال. وهجم عليا حضني زي القط و دموعه مالية خدوده.
اول مرة احس بالحب الحقيقي.
اول مرة أشعر بالحنان. والاقي صدر حنون اميل عليه.
اول مرة اشوف اني حد مهتم فيا.
وبقيت اعيط اكتر من ١٠ دقايق والقط يحضني ويلعب بشعري.
القط.؛ خلاااص. كفاااية. ياااااض
والنبي كفاية انا خلااص حقك عليا يا حبيبي. يااااااااض. افهم ياااض. مش عايز اعيط ياااااض.
انا. ؛ اسمعني يا قط انت وبيليا. انا مش عايز ارجع البيت. انا عايز ابقى معاكم 😢😢😢. ارجوك. انا ممكن اشتغل اي حاجة. بس ابقى معاكم.
انا تعباااااان. عايز انااااام.
لقيت القط اخدني ونيمني في الفرشة بتاعته. ومددني عليها. وخرج. بس انا صرخت ليه ولبيليا و قلتلهم يبقوا معايا. واني عايز انام في حضنهم. لقيت القط بيطلب من بيليا يسد الباب وتمدد بيليا على يميني والقط على شمالي.
وبعد ربع ساعة هديت. وشعرت بالأمان جدا.وارتحت. وقلت للقط.
انا.؛ احضني يا قط. احضني جامد انت وبيليا.
القط.؛ ياااض. انا لازق فيك. وزبري راشق في خرمك و حيخزق البنطلون بسببك.
رديت ااقلع البنطلون وانت كمان يا بيليا.
بيليا.؛ بلاش يا سامي يا حبيبي. احنا كويسين كدا.
ومن غير ما ارد. نزلت بنطلون وبوكسر بيليا بأيدي وكان زبره واقف. لكنه كان خجلان مني. وقلت للقط يقلع البنطلون البوكسر برده. وانا قلعت كل ملابسي وقربت بشفايفي من شفايف القط. وزيره بيخبط في بطني وهاتك يا مص و شفشفه. كان بياكل شفايفي ويلحس لساني. ويلعب بحلماتي. وبيليا ورا مني مش راضي يعمل حاجة. فأنا مسكت زبره وحطيت عليه تفافه. وقلتله يدخله في خرمي. وابتدا بيليا يدخله بالراحة. ويضربلي عشره بايده. ويوقف شوية وبالاخر دخله كله. وفضل ينيك فيا اكتر من ١٠ دقايق. والقط بياكل شفايفي. لغاية ما بيليا نزل لبنه في بطني. والقط اخد مكانه ودخل زبره في طيزي و ناكني جااامد واختلط لبن بيليا مع زبر القط. ونزل بيليا واخد زبري في بقه. وهاتك يا مص كمان. ١٠ دقايق لقيت القط بقا يرزع بيا جامد اوي. وسكب لبنه السخن في طيزي. وانا صرخت وجسمي اتكهرب عشان بيليا يعرف اني هنزل. ونزلت في بق بيليا. وارتمينا احنا التلاته جنب بعض ١٠ دقايق. وبعدين لبس القط وبيليا وانا لسا عاري. واكلنا فواكه. وحلويات و شربنا عصير. وسألني القط.
القط.؛ اي يا سامي. هتعمل ايه.
انا. ؛ حابقى معاكم هنا.
القط ؛ انت مجنون... لاء طبعا ما ينفعش تبقى هنا. انت شايف ازاي عايشين هنا. قرف. ووسخ ومافيش امان. و البوليس ممكن يجينا في اي وقت. لاء يا حبيي. انت تروح بيتكم. وتاكا اكلة نضيفة وتلبس لبسة نضيفة. واحنا موجودين في اي وقت تحب تجينا اهلا وسهلا. لكن تنام هنا. لاااء.
انا. ؛ مش عايز اروح بيتنا. عايز انام معاك ومع بيليا.
بيليا؛ المعلم القط معاه حق يا سامي. هنا مش امان ليك. احنا ممكن نسيطر على العيال الصغيرين. لكن في اللي اكبر مني ومن القط والكل بيشم كلة ويدخن حشيش ويشرب خمرة. ولو شافوك هنا. مش حيتركوك في حالك. قوم البس ده الوقت.
وروح بيتكم. وانا والقط عندنا خطة اكيد هتعجبك. احنا معانا شوية فلوس.وقررنا نروح اسكندرية ناجر شاليه اسبوع ونغير جو. وطبعا انت معانا. لكن نروح خواجات. مش متشردين. هاااااااا ايه رايك.
انا.؛ موافق طبعا والفلوس مش مشكلة. أما معايا شوية فلوس كمان.
وبالفعل رحت البيت ووضبت شنطتي وقررت أخبر اهلي وانا في اسكندرية لان عارف انهم حيرفضوا. و استنيت بيليا او القط يتصلوا... لكن ما فيش.. واتصلت انا. وكان الموبايلات مغلقة. انزعجت جدا. ورحت تحترالكوبري. ولقيت شبكة وبرغي. وطبعا كانوا عايزين ينيكوني زي العادة.
شبكة؛ ازاييك يا قمر. ماتيجي نديك فطار دسم انا وبرغي. ونشربك لبن. ونكيفك شوية احسن من ضرب العشرات كل شوية. ها ايه رايك قلت ايه.
انا. ؛ أخرس يا قليل الادب. انا عايز اسالك. فين القط وبيليا. انا متواعد معاهم وعندنا مشوار ضروري جدا.
شبكة؛ للأسف القط عمل خناقة جامدة. وضرب شرطي. والحكومة أخدته السجن. وبيليا اليوم الصبح. جا خاله من البلد واخده معاه. وحاليا انا المعلم هنا. وانا في الخدمة لو احتجت حاجة.. وعلى فكرة انا وشبكة كل يوم ننزل لبن على افلامك الجامدة.
انا تجاهلته. عشان واد صغير وسبت المكان ومشيت. وفضلت يومين اروح الكوبري. وطبعا مافيش لا بيليا ولا القط. ومن يومها. ما شفت حد فيهم ابدا.
وبعد ١٠ ايام اتصل ايمن. عايز يتطمن عليا. لكني كنت جاف بالكلام معاه. وانهيت علاقتي فيه للأبد. وبعد فترة سجلت في الجامعة. و ابتديت اتعرف على ناس جداد.
واكيد حاقولكم عن أول شاب واول علاقة في الجامعة.
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Shylad91, Moccha boy, Kinggan و 4 آخرين
قصتك ولعتني خصوصا اني انطرهم جوة اكتر حاجة بحب اني انطرهم ف لحم المرة الي معايا ...ياريت اتعرف ع لبوة زيك اعشرها كل يوم نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: medo pop88990 و Mada167
قصتك ولعتني خصوصا اني انطرهم جوة اكتر حاجة بحب اني انطرهم ف لحم المرة الي معايا ...ياريت اتعرف ع لبوة زيك اعشرها كل يوم نيك
انا ولد مو بنت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف بس انا بحب اعامل البنوتي زي البنت عشان بحب احسس الي معايا بكل انوثتو
انا ولد غاي مو بنوتي.حلو وعارف نفسي حلو. بس انا دكر😠
 
  • حبيته
التفاعلات: فحلصعيدي6
انا ولد غاي مو بنوتي.حلو وعارف نفسي حلو. بس انا دكر😠
انتا احلا الحلوين وانا موجب بس قصتك ولعتني عشان فيها حجات بحب اعملها انا وبعشر ف خورم الي معايا
 
  • عجبني
التفاعلات: Mikeroro
  • حبيته
التفاعلات: فحلصعيدي6
قصتك ولعتني خصوصا اني انطرهم جوة اكتر حاجة بحب اني انطرهم ف لحم المرة الي معايا ...ياريت اتعرف ع لبوة زيك اعشرها كل يوم نيك
انا موجود
 
جميل جدا
 
  • جامد
التفاعلات: Jordn
  • عجبني
التفاعلات: Mikeroro
بجد انا خرم طيزي هاج من قصتك نفسي يحصلي كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Masryosama
هاي.
ازاييكم حبايبي.
ده قصة من مذكراتي. حقيقية لكن فيها شوية تعديل. ومن غير كتابة اسم وموقع المنطقة الحقيقية التي جرت فيها هذه القصة.
انا سامي. كان عمري وقت القصة ١٨ سنة.
طولي ١٧٣. وزني ٦٤. رياضي. وبلعب تايكوندو. و سباحة. وعازف على الكمان (violin).
شعري اصفر طويل احيانا يسيبه على اكتافي او بربطه بتوكة. لوني ابيض عيون أخضر واحيان رمادي او عسلي. حسب النور. وليل او نهار. ههههههههه و**** بجد مش هزار
طبعا انا تبادل وسالب وقت القصة.
بعد أن انتقلنا للعيش في القاهرة. أصبح عندي أصدقاء كتير اما من المدرسة أو الجيران. وعلاقات جنسية طبعا مع عدد مش قليل منهم.
بداية القصة.كنت راجع من بيت ايمن. وأيمن هو الفحل بتاعي حاليا. وطبعا كنت.على علاقة فيه من سنتين وكان معرفتي بيه عن طريق زميل ليا في المدرسة. وكان مز وسخن و فيه كل المواصفات اللي انا بفضلها جدا باي شاب. اهمها الزبر الكبييير. اللبن الكتير. وطريقته في النيك. عارف انا بنبسط ازاي ويعمل اللي يريحني وكمان بيحبني ومش ممكن يغدر فيا ابدا. واتفتخت مننه ومن زبره ومدمن على شرب لبنه. وعشان كده انا بعشقه بجنووون بعشقه كنت ما اقدرش ارفضله طلب وانفذ كل طلباته اللي تخطر على باله في السكس وغير السكس لكن المشكلة ان بيته كان بعيد جدا عن بيتنا ومواصلاته طويلة. لكنت كنت اروح له وقت يقلي. ويومها أصر اني احضر حفله عيد ميلاده والعب على الكمان وطلب مني البس اندر بناتي لونه بمبي هو جابه ليا وبيحب يشوفني لابسه ووافقت طبعا وعرفت اني هتركب منه كمان . وجيت ولعبت عالكمان احتفلنا وهزرنا وهيصنا واديته الهدية بتاعته وكل ما اقوم عشان اروح. يقلي يغمزلي في عينه ويعض على شفايفه ويقولي استنى شوية لغاية ما بقيت وحدي من بين كل المعازيم كلهم روحوا الا انا . وابوه خرج يصلي العشا في الجامع. وأمه واخته ابتدوا يوضبوا البيت والمطبخ. و قال لأمه ان انا وهو هندخل غرفته عشان نشوف الهدايا.
طبعا دخل عشان ينيكني. مش عشان يوريني الهدايا.
مباشرة اخد شفايفي وهاتك يا مص ولقيته بعد دقيقتين نزل بنطلونه و دخل زبره في بقي عشان امصله زبره اللي كان طوله ١٨ سم لكن تخين جدا.. ومصيت زبه و ولحست بضانه. ومافيش دقيقة كان نزل في بقي بس نص كمية. و شربتهن طبعا. وزبره لسا منتصب جدا و واقف زي العامود. و رماني على سريره. ونزل الشورت وتف في خرمي وابتدا ينيكني نيك سريع كان زبه على آخره وعايز ينزل ويا دوبك ٥ دقايق. كان رمى باقي لبنه السخن في بطني وحط مناديل على خرم طيزي. عشان لبنه ما يسرسب من خرمي و ما تتوسخ ملاية السرير . لأن هو بشكل عام بينزل لبن كتيييييير جدا. ما شفتش حد بينزل لبن زيه تقريبا بينزل لبن بيملا نص كباية شاي صغيرة واكتر كمان . ولبنة تقيل وريحته قوية ومغرية .المهم عدلنا ملابسنا. وهو همد وارتاح وريح زبره . وقلي اخش الحمام انضف نفسي لكن لقيت الساعة عدت ٩ ونص و اتاخرت جدا. وقلتله هسيب لبنك في بطني وابقى اتشطف في البيت. و سلمت على امه واخته و خرجت.
كلمت بابا وطبعا زعقلي زي العادة وشتمني و بهدلني (كان شاكك اني خول وبتناااك لكن مش لاقي دليل) وقلتله اني هتمشى شوية تقريبا ٢٠ دقيقة لغاية محطة المترو واخدالمترو. بدل التاكسي اللي هياخد فلوس كتير..
ومشيت. وخرمي بيحكني من لبن صاحبي ووصلت عند كوبري لازم اطلع درج لفوق الكوبري وامشي شوية لغاية محطة المترو. بس قلت امشي جنب النيل نزلت من الشارع و مشيت شوية حتى وصلت الشط وكانت الدنيا ليل ومكان هادي .و أضواء المباني بتتلامع. بس مكان ما وقفت كانت ظلمة مكان شاعري. ونسيم لطيف. وكان في صخرة كبيرة فقعدت عليها و دخنت سيجارة.
لكن للأسف كان في زبالة كتيير جدا. فكلمت نفسي بصوت عالي وقلت.
يا اولاد الكلب ما اتنضفوا وراكم وتشيلوا زبالتكم يا حوش.
فسمعت صوت قطع تفكيري واترعبت جدا لاني كنت فاكر اني لوحدي ومافيش ناس حواليي..
انت يااااااااااااض. بتكلم مين ياااااااااض
انا التفتت ورايا تجاه مصدر الصوت. لقيت شخص لكن ما اقدرتش أميز ملامحه. فمشيت شوية وجيت ناحيته . لقيت شب عمره بالكتير ١٨ سنة لابس بنطلون اسود ممزوع عند الركبة وتيشرت اسود وبيشم - -(كلة). قلتله.
انا؛. ؛ انت بتلكمني انا.
الشاب؛ اللللله. هوا في غيرك هنا يااااض
انا. ؛ خير شوو بدك فيني .
الشاب؛ (كان بيتريق على لهجتي في الكلام). ششسسو بدااااك فييييني. مااابدك فييييني شيييي. ما تتكلم كويس ياااا ض. انت منين يااااااض
انا. ؛ باستهزاء. وانت مالك. شو دخلك. اهتم بحالك. وكمان ما عندك غير ياااااا ض يااااا ض.شو هالناس المكولكة دي ( مكولك تعني بالشام اللي بيتدخل بحاجة مالوش ليه دخل فيها. وضحكت باستهزاء).
الشاب؛ انت كنت بتشتم مين ياااض.
انا. ؛ اولا. انا بكلم نفسي وتانيا بشتم الللي بيرموا زبالة هنا. هاااا ارتحت. عايز حاجة تاني.
الشاب؛ ما تتكلم كويس ياااا ض لأحسن اموتك هنا.
طبعا انا بلعب تايكواندو. وهو كان بيتكلم وشكله دايخ من الهباب اللي بيشمه. فقلتله
انا . ؛ انت تموتني. هههههههههههه. ماشي. انا مش هاضربك لأن واضح انك متدردخ ومش عايز حد يقول اني استقويت على حد غلبااان زيك و لااااا كنت وريتك قيمتك.
الشاب انتفض. وعصب وقف و نده بصوت عالي وهوا بيصفر
الشاب؛ انا هنيك امك الليلة. يا شبكة. يا برغي. يا بيليا. حنفي رشاد. خشبة. ابيض. انتوا فين يا اولاد.
وفجأة ومش عارف من فين لقيت اكتر من ٧ اولاد كلهم. أصغر منه. واحد معاه قضيب حديد على يميني. والتاني في حاجة بايده زي سكينة. على شمالي الباقي وقفوا ورا الشاب. وورا مني وفي حجارة في ايدهم.
بصراحة انا خفت موت. ايه الموقف اللي حطيت نفسي فيه. اتخيلت نفسي مباشرة بتضرب وبنطعن بالسكين. واني متت وولا حد هيعرف عني حاجة. لقيت الشاب مشي ناحيتي ووقف وبص بوششي وعمل حركة ببقه ولسانه وحط ايده عند بقه وطلع شفرة.وقلي.
الشاب؛ سامعين يا عيااال مش عايز يضربني لاني غلبان. ههههههههه. لا و**** وفيك الخير يا كسمك.
وصرخ هاتوه يا اولاد. ولقيتهم مسكوا بيا واخدوني. تحت الكوبري. وكان في زي غرفة وعليها باب حديد و عليه جنزير تحت الكوبري ودخلوني جواها كان فيها لمبة نيون واحدة. و عالارضية اكتر من ١٠ فرشات جنب بعضهم و عليها مخدات و ملايات وسخة. وجرادل وازايز ميه وخمرة مرمية هنا وهناك وملابس و كوتشيات قديمة و مقطعة و مرمية في زاوية الغرفة وريحة وحشة جدا ولقيت الشاب بيقول.
الشاب؛ شبكة. وبيليا وبرغي خليكوا هنا. والباقي ي**** على شغلكم يا اولاد. ياللله. أجرى ياااااا ض منك لوه. وصرخ ااقفل الباب يا شبكة.
وانا جسمي بيترعش من الخوف وريقي نشف وخايف. و قلتله بصوت فيه خووووف وخنوووع.
انا ؛ انا اسف. واللله ما كانش قصدي ازعلك مني. وكمان انا غريب مو من البلد. انا ضيف عندكن. حقك عليا يا استاذ.
ولقيت الشاب ضحك بصوت عااالي ههههههههههههه.
الشاب؛ سامعين يا ولاد ههههههه دالوقت صار ضيف ولسانه اتعدل و بيقولي يا استاذ هههههههههه سامع يا شبكة. سامع يا برغي. ههههههه انا استاذ.
شبكة؛ سامع يا استااااذ هههههههههههه.
اقترب الشاب مني. ولمس شفايفي. وشعري اصابعه. ونزلت ايده عند رقبتي.و مسك حلمة صدري وكانت واقفة. وقرصها جااااامد وهو بيقرب عايز يحط شفايفه على شفايفي. زي افلام السينما. لكن انا رجعت خطوة لورا. وخبطت في برغي. ووقفت
وقلي.
الشاب؛ انت مز اوي ياااض. احنا هنقعد قعدة حلوة. وشقية الليلة.
وشفت وششه بشكل واضح لان كان في إضاءة.
طوله تقريبا ١٧٥ سم وعوده نحيف. اعتقد من قلة الاكل.
جسمه اسمر محروق من كتر السباحة في النيل والشمس. عيون سودا فيها حزززن بشكل واضح. لكن كمان فيها قساوة وغضب. متعور في وششه عند خده الشمال وشعره اسود قصير نمرة ٢ او ٣. أنفه وبقه حلوين َشفايفه مرسومة وكبيرة شوية لونها خمري.. مافيش ولا شعره بوششه
قرب الشاب مني وحاول يحضني. وانا منعته.وقلتله.
انا. ؛ لو سمحت يا سيد. انا عايز امشي.
و لقيته ضربني بالبوكس جامد على بطني. وانا انقطع نفسي ونزلت الأرض على ركبي وبتوجع جامد. والشاب مسكني من شعري المربوط بتوكه. وقال.
الشاب؛ لو قلت استاذ او سيد تاني هنيك امك. (انت بتتريق عليا يا معرص).
طبعا وماسك شعري بقوة.
انا. ؛ انا اسف واللله. انا مريض في القلب وممكن اموت لو اتضربت.ارجوك ابوس ايدك بدون ضرب يااااا يااااا. معليش بس قلي اسمك عشان اعرف اكلمك ياااأ.
وسكتت وانا بطني توجعني جامد و ركبتي اتعورت نزفت شوية لاني لابس شورت و كان في قزاز مكسور على الأرض. لقيت الشاب بيقلي.
الشاب؛ انا الكتانجي.
انا ما اسمعتش اسمه بشكل واضح وافتكرت ان اسمه كنت انجي وفي لحظة قلت في نفسي دول عيال متشردين وبيندهوا لبعض بأسماء غريبة ويمكن هوا بيحب اسم كنت انجي وقلتله.
انا. ؛ ارجوك انا تعورت سيبني امشي يا كنت انجي ارجووووك. واللله مش هتشوف وششي تاني. وانا اسف وحقك عليا. و قلتلك انا غريب.مش من هنا. وحقك عليا.
لقيت الكل انفجروا بضحكة طويلة والشاب زقني برجله وبقيت مرمى عالأرض. و بيقول.
الشاب؛ سامعين انا اسمي ايه. انا اسمي كنت انجي. وبكره اسمي هيكون. كنت وداد. وبعد بكره كنت حنان. ما تركز يا خووول. في حد اسمه كنت انجي. خلاص خلاااااااص. انا قلبي وجعني عليك. وانت شكلك نضيف ومش من البلد دي ومش فاهم الإمور بتمشي ازاي هنا انا اسمي القط.
انا ؛ حاضر يا قط. انا اسف مرة تانية. بس سيبني امشي.
القط؛ تمشي ازاي. انت ضيفي. ولازم ااقوم بواجبك. قوم ااقلع ياااض.
انا ؛ ابوس ايدك يا قط. خود فلوسي انا معايا فلوس في المحفظة. وككككككككمان تقدر تاخد ساعة ايدي و السلسلة دي فضة. خدها وخود موبايلي والكمان. بس سيبني امشي بطني ورجلي بيوجعوني.
القط ؛ انا هاخد كل حاجة. لكن عايز اخد شرفك كمان. ااقلع ياااااض.احسن ما اشوه وششك الحلو ده.
انا ؛ ما بحبش كده يا قط انا بخجل. ومش ممكن ااقلع قدام حد.
القط؛ ماشي كيفك. انا نصحتك.... قلعوووه يا ولاد.
وهجم عليا برغي وبيليا. وقلعوني غصب عني الشورت. ومزعوا التشرت. وبقيت بس بالاندر. ونزلت الأرض بوضعية الجنين ومتكور على نفسي وبحاول ابكي عشان يسيبوني امشي.
والولد اللي اسمه شبكة معاه حديدة بايده وواقف جنبي وبيهدد يضربني كل شوية.
انا خجلت جدا وفكرت في لحظة و عرفت ان اكيد هيقلبوني وياخدوا كل حاجتي و اني هتركب منهم كلهم . فقررت انفذ كل طلباتهم افضل من أن يعوروني او يعوروا وششي. أو ممكن حتى يموتوني.
القط؛ انت لابس اندر اختك ياااض. هههههه
ده خول ده بيتناك زيكم يا ولاد ههههههههههههههه ( وفجأة اتبدل الضحك بصرااااخ وتهديد وتلويح بالشفرة. ورجع اخد شعري بايده) بس بيتناااااك مش عشااان ياااااااكل. ده بيتناااااك عشان يتبسط ويريح خرمه. يختار اللي يعجبه وييجي على مزاجه يعني يخلص نيك ويكون اتبسط وارتاح و خرمه اتوسع بكيفه. مش زييكم انتوا. تتناكوا بملاليم عشان تاكلوا. مش عشان تتبسطوا. واللي ينيك فيكم هوا اللي يختاركم مش انتوا اللي تختاروه. اشلح الاندر بسرعة.
(القط كان أكبر منهم وعامل معلم عليهن والعيال بيخافوا منه و يسمعوا كلمته. وعامل ان هوا الراااجل الوحيد بينهم وان الباقي خولات. وعرفت ان كان بينيك فيهم. و بينيك العيال كلها عشان يكسر عينهم. ويسرحهم. لكن عرفت ان هوا كمان بيتناك بعيد عنهم من غير ما يعرفوا انه بيتناااك.)
وقمت انا وقفت وقلعت الاندر ورميته بين رجلين القط. ووقف القط وصار يدور حواليي و يحسس علي طيزي ويلعب فيها ويضربها بايده. وبيدعك ويشد حلمات صدري الواقفة. و فجأة شبكة صرخ.
شبكة؛ يا معلم قط. في حاجة في خرمه. يمكن بيبيع حشيش و حاط الحشيش في خرمه عشان مايتقفش.
القط؛ هاتها ياااض.
وشبكة مد ايده على طيزي وسحب المناديل واعطاها للقط اللي شمها وضحك وقال.
القط؛ ده لبن رجالة. انت كنت بتتناك ياض. لبن مين ده واتنكت فين.
انا. ؛ اه كنت بنتاك من صاحبي وده لبنه. وكنت مستعجل وعاوز اروح البيت لغاية ماشفتني هنا. القط سكت شوية واخد موبايل من ايد شبكة و قلب فيه شوية ومسك موبايلي. وطلب الرقم السري وفتح موبايلي وحسيته بينقل أرقام. وبحطها على موبايل شبكة. وقلي
القط؛ اسمه ايه صاحبك وساكن فين . (انا بصراحة خفت و ارتبكت.)
انا.؛؛ طيب انا عندك. يا قط هتعوز صاحبي ليه.
مسك الشفرة وحطها على وششي. ومشي فيها عند رقبتي. وقال
القط.؛ هات اسم صاحبك ورقمه تلفونه وعنوان بيته. ولو كنت كداااااب واللله لاشوهك في وششك وطيازك كماااان. واوعك تكدب. لأني هاتصل فيه واقوله ان احنا شركة توصيل. وفي هدية بس مش لاقين العنوان. عندنا بس رقم الموبايل. واتأكد من عنوانه لوووووو كنت كذاااب يااااااض هتمووووووت. عارف ايه يعني. هاقتلك وارميك في النيل.
انا ؛ امرك يا قط. وقلتله العنوان فين ورقم التلفون. وبالفعل اتصل وطلب ايمن عاساس يوصل هدية بمناسبة عيد ميلاده. واتأكد من نمرة الموبايل والعنوان. وقال وهو فرحان.
القط.؛ والنبي معاه حق. حد يشوف لهطة القشطة دي ويسيبها. ده انت. جسمك فاجر. ايه الحلاوة دي. ومسكني من كتفي. و نزلني الأرض على ركبي ووقع. بنطلونه اللي كان لابسه من غير بوكسر وقلي امص. زبره كان عند شفايفي وكان واقف نص نص.
قلتله بدلع وخوف بنفس الوقت مع ابتسامة يا دوووب صغيرة.
انا. ؛ يعني لو مصيت زبرك يا فحل. ااقدر امشي واروح بيتنا.
القط. ؛ انت تنفذ. مش تسأل. بعدين دلع الزبر ده وانا اشوف هعمل ايه.
قربت من زبره. ما كانش ريحته وحشه ابدا. والغريب ان حالق شعر زبره وبضانه. كان زبره نضيييف جدا. لكنه كان زبر معوووج واخد يمين كده طوله ١٧ سم. رأس زبره زي حبة مشروم. الراس كبيرة و الزبر. أصغر. مش نفس المقاس. لحست الراس شوية ومشيت بلساني عليه و دخلت نصه و ابتديت امص. كان القط رافع راسه لفوووق وبيبص للسقف وبيقول اهههههههه. ايوووووووه اكتر. امممممممممم. دوس على رأس زبري بشفايفك. اممممممم دوس اكتر. قطع زبي بلسانك ياااااا ض امممممممم مصك حلو. مممممم وابتدا ينيك بقي بالراحة. والعيال قلعت و بيتفرجوا ويدعكوا ازبارهن. .كل العيال بشرتهم مسمرة من الشمس (طول النهار في الشوارع) . لكن لما شلحوا البوكسرات. كان شبكة وبرغي منطقة ازبارهن وطيازهم بيضا بس جسمهم محروق من الشمس والسباحة. ازبارهن شبكه ١٦ سم وبرغي أصغر شوية و الواد بيليا شكله نوبي. اسمر اكتر منهم لكن شكل زبره غريب. كان زبره اسود تقريبا ١٩ سم. وتخيييين جدا وراس زبره صغيره. مش متنااسبة مع زبه التخين. يعني زبره من فوق صغير. ومن بعد الراس تخين و يفشخ الطيز او الكس جامد. وبعد شوية نيك في بقي قلي القط.ااقعد زي الكلبة (doggy). وقال لشبكة وبرغي وبيليا.
القط؛ رووووقوه وجهزوه على بال ما اشرب سيجاااااارة. وولع سيجاره حشيش وكانت ريحتها قوية جدا. دخت واعصابي هديت من ريحتها. والعيال واحد ورايا و بيدخل صوابعه وبيلحس وبينيك خرمي بلسانه والتاني نام تحت مني اخد زبري في بقه و نزل راسي امص زبره وبيليا واقف وزيره عند وششي امص زبر بيليا شوية وزبر برغي شوية. وبصراحة كده كنت اتمحنت جااامد. واحد بينيك خرمي بلسانه. والتاني يمصلي. وعندي زبرين امصهن وابدل عليهن كل شوية. والقط بيدخن وبيشرب خمرة من قزازة وبيدعك زبره. وبصراحة صرت ارجع طيزي لورا اكتر عشان شبكة يدخل لسانه اكتر جوا خرمي. وبعد شوية وقام شبكة ومشي بزبره على خرمي اللي اصلا مفتوح من زبر ايمن. وكله لبن وتفالة وريق من بق شبكة. وشوية شوية دخل نص زبره. ووقف شويه يدعك صدرري و حلماتي ورجع دخله كله وابدا ينيك فيا ووانا طلع صوت الااااااه والغنج غصب عني. وشويه وحسيت بلبن برغي في بقي اتاريه نزل يا عيني وانا بمص زبره الزغنووون.وكان مبسوط جدا انه نزل لبنه في بقي. وانا عشان ابسطه اكتر. احسسه انه فحل. بلعت لبنه وقلتله ان لبنه طعمه حلو جدا. لقيته اتبسط. وقام لبس بوكسره وتمدد على فرشة من الفرشات وبيبص علينا. وبعد شوية قرب شبكة يجيب. لقيته وقف نيك ونده بيليا يبدل وينيكني. يااااه زبر بيليا يخش راسه بالراحة لكن بعدين أشعر انه بيوسعني من حلاوته. وشبكة ناك بقى شوية وانفجر لبنه هو الاخر في بقي فوق لبن برغي. و فضل ينيك بقي بالراحة لغايه ما زبره نام وانا شربت لبنه لآخر نقطة ولحوست زبره. وبوست وبضانه كمان. وتركني وهو تعبان وتمدد جنب برغي.
وبيليا نازل بينيك جامد واسرررع وبيقول. ( اه اه اه اهههههه قرب قرب قربت انزل .
لقيت القط وقف وزبره واقف وشامخ وقال لبيليا.
القط. ؛ . اوعك تنزل في طيزه يااااااض. اهدا شوية انا بس اللي انزل في الخرم و الطيز دي. وسحبه من كتفه وقاله ينيكني من بقي. ووقف وراي ودخل زبره مرة واحدة. عشان اتوجع واصرخ وبالفعل صرخت من الوجع لانه كان حيوان في الحركة اللي عملها. وحاولت ابعد عنه. لكنه مسك شعري جااااامد و ثبتني على زبره وبينيك فيا جااااامد جدا خبط خبط خبط خبط. وصوت جسمه بيضرب في جسمي. وبيضحك. بفخر وقال. القط.؛ كده ألنيك يا عيال. لازم تفرتكوا اللبوة اللي معاكم. شفتوا صرخت ازاي من الزبر. شايف يا برغي. وانت يا يا شبكة. اتعلم مني وخد خبرة تنفعك.
بعد شوية بيليا ابتدا صوته يعلااا شوية. و قلي بخجل واحتراااام. (. كأنه يعطيني إشارة انه هينزل. عشان لو مش عايزه ينزل في بقي. ااوقف مص وابعد واسيب زبره. وهوا ينزل لبنه عالأرض.) وانا حبيت ابسط بيليا اكتر واكتر جكر في القط.
بيليا. ؛ انا قربت انززززل.. يا اسمك ايه انت. ممممممم اهاههه انا عاوز انزل. فأنا مسكت زبره بأيدي و مصيت زبره اكتر واكتر واكتر وااقوى وااقوي وااقوى واشد على رأس زبره وادغدغه بلساني. لقيت جسم بيليا اترعش وانتفض ونزل في بقي شوية وانا خرجت زبره من بقي بسرعة وانا ببلع اللبن اللي في بقي وكنت بغنج واتلبون زيادة عشان اغيظ القط اكتر ووجهت زبره على وششي وخليته يرشق نص لبنه التاني على وششي وشفايفي.انا بصرخ.
انا. ؛ اهه اه اه اه مممم زبرك بيجنن يا بيليا. مممممم لبنك عسل. ههههه سخن سخن. مممممممممم. ونضفت زبره لما ارتخى تماما. ونااااام عالاخر. وبالفعل. القط انزعج وحسيت ايده رح تقلع شعري. و بينيكني بعنف عشان يوجعني وينتقم مني. وفوق كدا صرخ في العيال القط.؛ ي**** يااااااض منك لوه. مش ركبتوا الخول ده. ونزلتوا وارتحتوا. قوموا بقا منك ليه الحقوا رزقكم وجيبوا عشا معاكم. انا هكون تعبت و جعت من نيك الشرموطة دي. وكمان هتكون اللبوة تعبت وجاعت ولازم يصير بينا عيش وملح ولبن ونيكككك هههههه.
وقاموا العيال لبسوا وخرجوا من غير كلام.. والقط بقا ينيكني بعنف ااقل. ونام فوق ضهري وخرج زبره وقلي.
القط.؛ انت بتتبسط لما تنتاك يا سامي. يعني بتحس في ايه. وليه ما جربت تنيك. ده زبرك بتبسط اوي لما انت تكون الدكر وتنيك.
انا ؛ ايوه يا قط. برتاح لما اكون مع دكر يعشرني. وأحيانا بنيك.
شوف زبري واقف ازاي.
(طبعا انا عارف ان القط خول واكيد اتناك زي ما بينيك العيال دالوقت و خرمه بينبض وعايز زبر يطفي ناره ويعشره وينيكه. وعشان كده مشى العيال.) وقاال.
القط. ؛ شوف انا حبيتك ولو حابب تجرب تنيكني. ما عنديش مانع. بس بالراحة عشان انا اول مرة.
انا ؛ اوكي يا قط انا زبري وجعني زي العامود. وممكن اجرب معاااك.
ووقف القط وسد الباب من جوا بحج وخشبة. عشان لو جا فجأة ما يدخلش و يشوفنا
وبدلنا الأوضاع. وتفيت في خرم القط. ودعكت زبري شوية. ودخلت زبري. لقيت خرمه نفق. واااااسع جدا. وابتدين انيكه وادعك زبره. و اخدت شفايفه وقطعتها مص. وكان يغنج ولا اكدعها لبوة. و انا سرعت بالنيك شوية لقيته نزل لبنه وانا بنيكه.فنكته بعنف شديد. جدا وقلتله عاوز انزل. وقلي انزل جوا. رحت نيمته على بطنه. ونمت فوقه ونزلت لبنى جوا طيزه. وطيزه تبلع لبني. ويحاول يزوم ويشد. لكن طيزه نفق مش قادر يعصر زبري. وهوا نام وانا نمت فوقه شوية. نزلت ايدي تحت الفرشة لقيت حزام بنطلون قماش. فقلت بنفسي طالما ما فيش حد غير انا وهوا. اربطه و اكتفه واهرب. انا اساسا رياضي وزي ما قلت بلعب تايكواندو.
فاخدت الحزام من غير ما يشعر. وقلتله.
انا.؛ ممكن انيكك تاني انا ما شبعت من طيزك.
القط ؛ بجد؟؟؟؟؟ اه انا كمان عجبني زبرك.
انا ؛ هات ايديك ورا ضهرك. هوريك طريقة ممتعة بالنيك. صاحبي ايمن بيعملها معايا.
القط. ؛ اعمل اللي انت عايزه انا عايز اتناك جامد بس بسرعة للعيال تجي وتشوفنا.
انا ؛ ماشي يا معلم..
وهدت ايده ربطتها جااااامد. و مصيت زبره شوية عشان اطمنه. و اخدت شراب قديم. وربطت رجليه مرتين وحطيت فردة الشراب التانية في بقه. وهوا مستغرب ومستني انيكه.
فقمت بسرعة لبست وهوا بيحاول يفك نفسه ومش قادر.
واديته شلوووط جامد في بطنه. واخدت أغراض كلهم وموبايلي والكمان. وصورته فلم و٦ صور.
وفتحت الباب اشوف حد جاي. لقيت مافيش حد. وجريت زي المجنون. وطلعت فوق الجسر ووقفت اول تاكس جريت عالبيت.
طبعا وصلت متبهدل وابويا كالعاده شتمني وضربني. وقلتله عملت خناقة. ورحت الحمام اخدت دوش ونضفت نفسي كويس جدا. ونمت.
والساعة. ٢ بالليل. لقيت موبايلي بيرن. ورديت وكان القط؟؟؟؟؟؟
والتتمة في الجزء التاني
بيب انتا من سوريا صح
 
  • عجبني
التفاعلات: mohamad212
هاي.
ازاييكم حبايبي.
ده قصة من مذكراتي. حقيقية لكن فيها شوية تعديل. ومن غير كتابة اسم وموقع المنطقة الحقيقية التي جرت فيها هذه القصة.
انا سامي. كان عمري وقت القصة ١٨ سنة.
طولي ١٧٣. وزني ٦٤. رياضي. وبلعب تايكوندو. و سباحة. وعازف على الكمان (violin).
شعري اصفر طويل احيانا يسيبه على اكتافي او بربطه بتوكة. لوني ابيض عيون أخضر واحيان رمادي او عسلي. حسب النور. وليل او نهار. ههههههههه و**** بجد مش هزار
طبعا انا تبادل وسالب وقت القصة.
بعد أن انتقلنا للعيش في القاهرة. أصبح عندي أصدقاء كتير اما من المدرسة أو الجيران. وعلاقات جنسية طبعا مع عدد مش قليل منهم.
بداية القصة.كنت راجع من بيت ايمن. وأيمن هو الفحل بتاعي حاليا. وطبعا كنت.على علاقة فيه من سنتين وكان معرفتي بيه عن طريق زميل ليا في المدرسة. وكان مز وسخن و فيه كل المواصفات اللي انا بفضلها جدا باي شاب. اهمها الزبر الكبييير. اللبن الكتير. وطريقته في النيك. عارف انا بنبسط ازاي ويعمل اللي يريحني وكمان بيحبني ومش ممكن يغدر فيا ابدا. واتفتخت مننه ومن زبره ومدمن على شرب لبنه. وعشان كده انا بعشقه بجنووون بعشقه كنت ما اقدرش ارفضله طلب وانفذ كل طلباته اللي تخطر على باله في السكس وغير السكس لكن المشكلة ان بيته كان بعيد جدا عن بيتنا ومواصلاته طويلة. لكنت كنت اروح له وقت يقلي. ويومها أصر اني احضر حفله عيد ميلاده والعب على الكمان وطلب مني البس اندر بناتي لونه بمبي هو جابه ليا وبيحب يشوفني لابسه ووافقت طبعا وعرفت اني هتركب منه كمان . وجيت ولعبت عالكمان احتفلنا وهزرنا وهيصنا واديته الهدية بتاعته وكل ما اقوم عشان اروح. يقلي يغمزلي في عينه ويعض على شفايفه ويقولي استنى شوية لغاية ما بقيت وحدي من بين كل المعازيم كلهم روحوا الا انا . وابوه خرج يصلي العشا في الجامع. وأمه واخته ابتدوا يوضبوا البيت والمطبخ. و قال لأمه ان انا وهو هندخل غرفته عشان نشوف الهدايا.
طبعا دخل عشان ينيكني. مش عشان يوريني الهدايا.
مباشرة اخد شفايفي وهاتك يا مص ولقيته بعد دقيقتين نزل بنطلونه و دخل زبره في بقي عشان امصله زبره اللي كان طوله ١٨ سم لكن تخين جدا.. ومصيت زبه و ولحست بضانه. ومافيش دقيقة كان نزل في بقي بس نص كمية. و شربتهن طبعا. وزبره لسا منتصب جدا و واقف زي العامود. و رماني على سريره. ونزل الشورت وتف في خرمي وابتدا ينيكني نيك سريع كان زبه على آخره وعايز ينزل ويا دوبك ٥ دقايق. كان رمى باقي لبنه السخن في بطني وحط مناديل على خرم طيزي. عشان لبنه ما يسرسب من خرمي و ما تتوسخ ملاية السرير . لأن هو بشكل عام بينزل لبن كتيييييير جدا. ما شفتش حد بينزل لبن زيه تقريبا بينزل لبن بيملا نص كباية شاي صغيرة واكتر كمان . ولبنة تقيل وريحته قوية ومغرية .المهم عدلنا ملابسنا. وهو همد وارتاح وريح زبره . وقلي اخش الحمام انضف نفسي لكن لقيت الساعة عدت ٩ ونص و اتاخرت جدا. وقلتله هسيب لبنك في بطني وابقى اتشطف في البيت. و سلمت على امه واخته و خرجت.
كلمت بابا وطبعا زعقلي زي العادة وشتمني و بهدلني (كان شاكك اني خول وبتناااك لكن مش لاقي دليل) وقلتله اني هتمشى شوية تقريبا ٢٠ دقيقة لغاية محطة المترو واخدالمترو. بدل التاكسي اللي هياخد فلوس كتير..
ومشيت. وخرمي بيحكني من لبن صاحبي ووصلت عند كوبري لازم اطلع درج لفوق الكوبري وامشي شوية لغاية محطة المترو. بس قلت امشي جنب النيل نزلت من الشارع و مشيت شوية حتى وصلت الشط وكانت الدنيا ليل ومكان هادي .و أضواء المباني بتتلامع. بس مكان ما وقفت كانت ظلمة مكان شاعري. ونسيم لطيف. وكان في صخرة كبيرة فقعدت عليها و دخنت سيجارة.
لكن للأسف كان في زبالة كتيير جدا. فكلمت نفسي بصوت عالي وقلت.
يا اولاد الكلب ما اتنضفوا وراكم وتشيلوا زبالتكم يا حوش.
فسمعت صوت قطع تفكيري واترعبت جدا لاني كنت فاكر اني لوحدي ومافيش ناس حواليي..
انت يااااااااااااض. بتكلم مين ياااااااااض
انا التفتت ورايا تجاه مصدر الصوت. لقيت شخص لكن ما اقدرتش أميز ملامحه. فمشيت شوية وجيت ناحيته . لقيت شب عمره بالكتير ١٨ سنة لابس بنطلون اسود ممزوع عند الركبة وتيشرت اسود وبيشم - -(كلة). قلتله.
انا؛. ؛ انت بتلكمني انا.
الشاب؛ اللللله. هوا في غيرك هنا يااااض
انا. ؛ خير شوو بدك فيني .
الشاب؛ (كان بيتريق على لهجتي في الكلام). ششسسو بدااااك فييييني. مااابدك فييييني شيييي. ما تتكلم كويس ياااا ض. انت منين يااااااض
انا. ؛ باستهزاء. وانت مالك. شو دخلك. اهتم بحالك. وكمان ما عندك غير ياااااا ض يااااا ض.شو هالناس المكولكة دي ( مكولك تعني بالشام اللي بيتدخل بحاجة مالوش ليه دخل فيها. وضحكت باستهزاء).
الشاب؛ انت كنت بتشتم مين ياااض.
انا. ؛ اولا. انا بكلم نفسي وتانيا بشتم الللي بيرموا زبالة هنا. هاااا ارتحت. عايز حاجة تاني.
الشاب؛ ما تتكلم كويس ياااا ض لأحسن اموتك هنا.
طبعا انا بلعب تايكواندو. وهو كان بيتكلم وشكله دايخ من الهباب اللي بيشمه. فقلتله
انا . ؛ انت تموتني. هههههههههههه. ماشي. انا مش هاضربك لأن واضح انك متدردخ ومش عايز حد يقول اني استقويت على حد غلبااان زيك و لااااا كنت وريتك قيمتك.
الشاب انتفض. وعصب وقف و نده بصوت عالي وهوا بيصفر
الشاب؛ انا هنيك امك الليلة. يا شبكة. يا برغي. يا بيليا. حنفي رشاد. خشبة. ابيض. انتوا فين يا اولاد.
وفجأة ومش عارف من فين لقيت اكتر من ٧ اولاد كلهم. أصغر منه. واحد معاه قضيب حديد على يميني. والتاني في حاجة بايده زي سكينة. على شمالي الباقي وقفوا ورا الشاب. وورا مني وفي حجارة في ايدهم.
بصراحة انا خفت موت. ايه الموقف اللي حطيت نفسي فيه. اتخيلت نفسي مباشرة بتضرب وبنطعن بالسكين. واني متت وولا حد هيعرف عني حاجة. لقيت الشاب مشي ناحيتي ووقف وبص بوششي وعمل حركة ببقه ولسانه وحط ايده عند بقه وطلع شفرة.وقلي.
الشاب؛ سامعين يا عيااال مش عايز يضربني لاني غلبان. ههههههههه. لا و**** وفيك الخير يا كسمك.
وصرخ هاتوه يا اولاد. ولقيتهم مسكوا بيا واخدوني. تحت الكوبري. وكان في زي غرفة وعليها باب حديد و عليه جنزير تحت الكوبري ودخلوني جواها كان فيها لمبة نيون واحدة. و عالارضية اكتر من ١٠ فرشات جنب بعضهم و عليها مخدات و ملايات وسخة. وجرادل وازايز ميه وخمرة مرمية هنا وهناك وملابس و كوتشيات قديمة و مقطعة و مرمية في زاوية الغرفة وريحة وحشة جدا ولقيت الشاب بيقول.
الشاب؛ شبكة. وبيليا وبرغي خليكوا هنا. والباقي ي**** على شغلكم يا اولاد. ياللله. أجرى ياااااا ض منك لوه. وصرخ ااقفل الباب يا شبكة.
وانا جسمي بيترعش من الخوف وريقي نشف وخايف. و قلتله بصوت فيه خووووف وخنوووع.
انا ؛ انا اسف. واللله ما كانش قصدي ازعلك مني. وكمان انا غريب مو من البلد. انا ضيف عندكن. حقك عليا يا استاذ.
ولقيت الشاب ضحك بصوت عااالي ههههههههههههه.
الشاب؛ سامعين يا ولاد ههههههه دالوقت صار ضيف ولسانه اتعدل و بيقولي يا استاذ هههههههههه سامع يا شبكة. سامع يا برغي. ههههههه انا استاذ.
شبكة؛ سامع يا استااااذ هههههههههههه.
اقترب الشاب مني. ولمس شفايفي. وشعري اصابعه. ونزلت ايده عند رقبتي.و مسك حلمة صدري وكانت واقفة. وقرصها جااااامد وهو بيقرب عايز يحط شفايفه على شفايفي. زي افلام السينما. لكن انا رجعت خطوة لورا. وخبطت في برغي. ووقفت
وقلي.
الشاب؛ انت مز اوي ياااض. احنا هنقعد قعدة حلوة. وشقية الليلة.
وشفت وششه بشكل واضح لان كان في إضاءة.
طوله تقريبا ١٧٥ سم وعوده نحيف. اعتقد من قلة الاكل.
جسمه اسمر محروق من كتر السباحة في النيل والشمس. عيون سودا فيها حزززن بشكل واضح. لكن كمان فيها قساوة وغضب. متعور في وششه عند خده الشمال وشعره اسود قصير نمرة ٢ او ٣. أنفه وبقه حلوين َشفايفه مرسومة وكبيرة شوية لونها خمري.. مافيش ولا شعره بوششه
قرب الشاب مني وحاول يحضني. وانا منعته.وقلتله.
انا. ؛ لو سمحت يا سيد. انا عايز امشي.
و لقيته ضربني بالبوكس جامد على بطني. وانا انقطع نفسي ونزلت الأرض على ركبي وبتوجع جامد. والشاب مسكني من شعري المربوط بتوكه. وقال.
الشاب؛ لو قلت استاذ او سيد تاني هنيك امك. (انت بتتريق عليا يا معرص).
طبعا وماسك شعري بقوة.
انا. ؛ انا اسف واللله. انا مريض في القلب وممكن اموت لو اتضربت.ارجوك ابوس ايدك بدون ضرب يااااا يااااا. معليش بس قلي اسمك عشان اعرف اكلمك ياااأ.
وسكتت وانا بطني توجعني جامد و ركبتي اتعورت نزفت شوية لاني لابس شورت و كان في قزاز مكسور على الأرض. لقيت الشاب بيقلي.
الشاب؛ انا الكتانجي.
انا ما اسمعتش اسمه بشكل واضح وافتكرت ان اسمه كنت انجي وفي لحظة قلت في نفسي دول عيال متشردين وبيندهوا لبعض بأسماء غريبة ويمكن هوا بيحب اسم كنت انجي وقلتله.
انا. ؛ ارجوك انا تعورت سيبني امشي يا كنت انجي ارجووووك. واللله مش هتشوف وششي تاني. وانا اسف وحقك عليا. و قلتلك انا غريب.مش من هنا. وحقك عليا.
لقيت الكل انفجروا بضحكة طويلة والشاب زقني برجله وبقيت مرمى عالأرض. و بيقول.
الشاب؛ سامعين انا اسمي ايه. انا اسمي كنت انجي. وبكره اسمي هيكون. كنت وداد. وبعد بكره كنت حنان. ما تركز يا خووول. في حد اسمه كنت انجي. خلاص خلاااااااص. انا قلبي وجعني عليك. وانت شكلك نضيف ومش من البلد دي ومش فاهم الإمور بتمشي ازاي هنا انا اسمي القط.
انا ؛ حاضر يا قط. انا اسف مرة تانية. بس سيبني امشي.
القط؛ تمشي ازاي. انت ضيفي. ولازم ااقوم بواجبك. قوم ااقلع ياااض.
انا ؛ ابوس ايدك يا قط. خود فلوسي انا معايا فلوس في المحفظة. وككككككككمان تقدر تاخد ساعة ايدي و السلسلة دي فضة. خدها وخود موبايلي والكمان. بس سيبني امشي بطني ورجلي بيوجعوني.
القط ؛ انا هاخد كل حاجة. لكن عايز اخد شرفك كمان. ااقلع ياااااض.احسن ما اشوه وششك الحلو ده.
انا ؛ ما بحبش كده يا قط انا بخجل. ومش ممكن ااقلع قدام حد.
القط؛ ماشي كيفك. انا نصحتك.... قلعوووه يا ولاد.
وهجم عليا برغي وبيليا. وقلعوني غصب عني الشورت. ومزعوا التشرت. وبقيت بس بالاندر. ونزلت الأرض بوضعية الجنين ومتكور على نفسي وبحاول ابكي عشان يسيبوني امشي.
والولد اللي اسمه شبكة معاه حديدة بايده وواقف جنبي وبيهدد يضربني كل شوية.
انا خجلت جدا وفكرت في لحظة و عرفت ان اكيد هيقلبوني وياخدوا كل حاجتي و اني هتركب منهم كلهم . فقررت انفذ كل طلباتهم افضل من أن يعوروني او يعوروا وششي. أو ممكن حتى يموتوني.
القط؛ انت لابس اندر اختك ياااض. هههههه
ده خول ده بيتناك زيكم يا ولاد ههههههههههههههه ( وفجأة اتبدل الضحك بصرااااخ وتهديد وتلويح بالشفرة. ورجع اخد شعري بايده) بس بيتناااااك مش عشااان ياااااااكل. ده بيتناااااك عشان يتبسط ويريح خرمه. يختار اللي يعجبه وييجي على مزاجه يعني يخلص نيك ويكون اتبسط وارتاح و خرمه اتوسع بكيفه. مش زييكم انتوا. تتناكوا بملاليم عشان تاكلوا. مش عشان تتبسطوا. واللي ينيك فيكم هوا اللي يختاركم مش انتوا اللي تختاروه. اشلح الاندر بسرعة.
(القط كان أكبر منهم وعامل معلم عليهن والعيال بيخافوا منه و يسمعوا كلمته. وعامل ان هوا الراااجل الوحيد بينهم وان الباقي خولات. وعرفت ان كان بينيك فيهم. و بينيك العيال كلها عشان يكسر عينهم. ويسرحهم. لكن عرفت ان هوا كمان بيتناك بعيد عنهم من غير ما يعرفوا انه بيتناااك.)
وقمت انا وقفت وقلعت الاندر ورميته بين رجلين القط. ووقف القط وصار يدور حواليي و يحسس علي طيزي ويلعب فيها ويضربها بايده. وبيدعك ويشد حلمات صدري الواقفة. و فجأة شبكة صرخ.
شبكة؛ يا معلم قط. في حاجة في خرمه. يمكن بيبيع حشيش و حاط الحشيش في خرمه عشان مايتقفش.
القط؛ هاتها ياااض.
وشبكة مد ايده على طيزي وسحب المناديل واعطاها للقط اللي شمها وضحك وقال.
القط؛ ده لبن رجالة. انت كنت بتتناك ياض. لبن مين ده واتنكت فين.
انا. ؛ اه كنت بنتاك من صاحبي وده لبنه. وكنت مستعجل وعاوز اروح البيت لغاية ماشفتني هنا. القط سكت شوية واخد موبايل من ايد شبكة و قلب فيه شوية ومسك موبايلي. وطلب الرقم السري وفتح موبايلي وحسيته بينقل أرقام. وبحطها على موبايل شبكة. وقلي
القط؛ اسمه ايه صاحبك وساكن فين . (انا بصراحة خفت و ارتبكت.)
انا.؛؛ طيب انا عندك. يا قط هتعوز صاحبي ليه.
مسك الشفرة وحطها على وششي. ومشي فيها عند رقبتي. وقال
القط.؛ هات اسم صاحبك ورقمه تلفونه وعنوان بيته. ولو كنت كداااااب واللله لاشوهك في وششك وطيازك كماااان. واوعك تكدب. لأني هاتصل فيه واقوله ان احنا شركة توصيل. وفي هدية بس مش لاقين العنوان. عندنا بس رقم الموبايل. واتأكد من عنوانه لوووووو كنت كذاااب يااااااض هتمووووووت. عارف ايه يعني. هاقتلك وارميك في النيل.
انا ؛ امرك يا قط. وقلتله العنوان فين ورقم التلفون. وبالفعل اتصل وطلب ايمن عاساس يوصل هدية بمناسبة عيد ميلاده. واتأكد من نمرة الموبايل والعنوان. وقال وهو فرحان.
القط.؛ والنبي معاه حق. حد يشوف لهطة القشطة دي ويسيبها. ده انت. جسمك فاجر. ايه الحلاوة دي. ومسكني من كتفي. و نزلني الأرض على ركبي ووقع. بنطلونه اللي كان لابسه من غير بوكسر وقلي امص. زبره كان عند شفايفي وكان واقف نص نص.
قلتله بدلع وخوف بنفس الوقت مع ابتسامة يا دوووب صغيرة.
انا. ؛ يعني لو مصيت زبرك يا فحل. ااقدر امشي واروح بيتنا.
القط. ؛ انت تنفذ. مش تسأل. بعدين دلع الزبر ده وانا اشوف هعمل ايه.
قربت من زبره. ما كانش ريحته وحشه ابدا. والغريب ان حالق شعر زبره وبضانه. كان زبره نضيييف جدا. لكنه كان زبر معوووج واخد يمين كده طوله ١٧ سم. رأس زبره زي حبة مشروم. الراس كبيرة و الزبر. أصغر. مش نفس المقاس. لحست الراس شوية ومشيت بلساني عليه و دخلت نصه و ابتديت امص. كان القط رافع راسه لفوووق وبيبص للسقف وبيقول اهههههههه. ايوووووووه اكتر. امممممممممم. دوس على رأس زبري بشفايفك. اممممممم دوس اكتر. قطع زبي بلسانك ياااااا ض امممممممم مصك حلو. مممممم وابتدا ينيك بقي بالراحة. والعيال قلعت و بيتفرجوا ويدعكوا ازبارهن. .كل العيال بشرتهم مسمرة من الشمس (طول النهار في الشوارع) . لكن لما شلحوا البوكسرات. كان شبكة وبرغي منطقة ازبارهن وطيازهم بيضا بس جسمهم محروق من الشمس والسباحة. ازبارهن شبكه ١٦ سم وبرغي أصغر شوية و الواد بيليا شكله نوبي. اسمر اكتر منهم لكن شكل زبره غريب. كان زبره اسود تقريبا ١٩ سم. وتخيييين جدا وراس زبره صغيره. مش متنااسبة مع زبه التخين. يعني زبره من فوق صغير. ومن بعد الراس تخين و يفشخ الطيز او الكس جامد. وبعد شوية نيك في بقي قلي القط.ااقعد زي الكلبة (doggy). وقال لشبكة وبرغي وبيليا.
القط؛ رووووقوه وجهزوه على بال ما اشرب سيجاااااارة. وولع سيجاره حشيش وكانت ريحتها قوية جدا. دخت واعصابي هديت من ريحتها. والعيال واحد ورايا و بيدخل صوابعه وبيلحس وبينيك خرمي بلسانه والتاني نام تحت مني اخد زبري في بقه و نزل راسي امص زبره وبيليا واقف وزيره عند وششي امص زبر بيليا شوية وزبر برغي شوية. وبصراحة كده كنت اتمحنت جااامد. واحد بينيك خرمي بلسانه. والتاني يمصلي. وعندي زبرين امصهن وابدل عليهن كل شوية. والقط بيدخن وبيشرب خمرة من قزازة وبيدعك زبره. وبصراحة صرت ارجع طيزي لورا اكتر عشان شبكة يدخل لسانه اكتر جوا خرمي. وبعد شوية وقام شبكة ومشي بزبره على خرمي اللي اصلا مفتوح من زبر ايمن. وكله لبن وتفالة وريق من بق شبكة. وشوية شوية دخل نص زبره. ووقف شويه يدعك صدرري و حلماتي ورجع دخله كله وابدا ينيك فيا ووانا طلع صوت الااااااه والغنج غصب عني. وشويه وحسيت بلبن برغي في بقي اتاريه نزل يا عيني وانا بمص زبره الزغنووون.وكان مبسوط جدا انه نزل لبنه في بقي. وانا عشان ابسطه اكتر. احسسه انه فحل. بلعت لبنه وقلتله ان لبنه طعمه حلو جدا. لقيته اتبسط. وقام لبس بوكسره وتمدد على فرشة من الفرشات وبيبص علينا. وبعد شوية قرب شبكة يجيب. لقيته وقف نيك ونده بيليا يبدل وينيكني. يااااه زبر بيليا يخش راسه بالراحة لكن بعدين أشعر انه بيوسعني من حلاوته. وشبكة ناك بقى شوية وانفجر لبنه هو الاخر في بقي فوق لبن برغي. و فضل ينيك بقي بالراحة لغايه ما زبره نام وانا شربت لبنه لآخر نقطة ولحوست زبره. وبوست وبضانه كمان. وتركني وهو تعبان وتمدد جنب برغي.
وبيليا نازل بينيك جامد واسرررع وبيقول. ( اه اه اه اهههههه قرب قرب قربت انزل .
لقيت القط وقف وزبره واقف وشامخ وقال لبيليا.
القط. ؛ . اوعك تنزل في طيزه يااااااض. اهدا شوية انا بس اللي انزل في الخرم و الطيز دي. وسحبه من كتفه وقاله ينيكني من بقي. ووقف وراي ودخل زبره مرة واحدة. عشان اتوجع واصرخ وبالفعل صرخت من الوجع لانه كان حيوان في الحركة اللي عملها. وحاولت ابعد عنه. لكنه مسك شعري جااااامد و ثبتني على زبره وبينيك فيا جااااامد جدا خبط خبط خبط خبط. وصوت جسمه بيضرب في جسمي. وبيضحك. بفخر وقال. القط.؛ كده ألنيك يا عيال. لازم تفرتكوا اللبوة اللي معاكم. شفتوا صرخت ازاي من الزبر. شايف يا برغي. وانت يا يا شبكة. اتعلم مني وخد خبرة تنفعك.
بعد شوية بيليا ابتدا صوته يعلااا شوية. و قلي بخجل واحتراااام. (. كأنه يعطيني إشارة انه هينزل. عشان لو مش عايزه ينزل في بقي. ااوقف مص وابعد واسيب زبره. وهوا ينزل لبنه عالأرض.) وانا حبيت ابسط بيليا اكتر واكتر جكر في القط.
بيليا. ؛ انا قربت انززززل.. يا اسمك ايه انت. ممممممم اهاههه انا عاوز انزل. فأنا مسكت زبره بأيدي و مصيت زبره اكتر واكتر واكتر وااقوى وااقوي وااقوى واشد على رأس زبره وادغدغه بلساني. لقيت جسم بيليا اترعش وانتفض ونزل في بقي شوية وانا خرجت زبره من بقي بسرعة وانا ببلع اللبن اللي في بقي وكنت بغنج واتلبون زيادة عشان اغيظ القط اكتر ووجهت زبره على وششي وخليته يرشق نص لبنه التاني على وششي وشفايفي.انا بصرخ.
انا. ؛ اهه اه اه اه مممم زبرك بيجنن يا بيليا. مممممم لبنك عسل. ههههه سخن سخن. مممممممممم. ونضفت زبره لما ارتخى تماما. ونااااام عالاخر. وبالفعل. القط انزعج وحسيت ايده رح تقلع شعري. و بينيكني بعنف عشان يوجعني وينتقم مني. وفوق كدا صرخ في العيال القط.؛ ي**** يااااااض منك لوه. مش ركبتوا الخول ده. ونزلتوا وارتحتوا. قوموا بقا منك ليه الحقوا رزقكم وجيبوا عشا معاكم. انا هكون تعبت و جعت من نيك الشرموطة دي. وكمان هتكون اللبوة تعبت وجاعت ولازم يصير بينا عيش وملح ولبن ونيكككك هههههه.
وقاموا العيال لبسوا وخرجوا من غير كلام.. والقط بقا ينيكني بعنف ااقل. ونام فوق ضهري وخرج زبره وقلي.
القط.؛ انت بتتبسط لما تنتاك يا سامي. يعني بتحس في ايه. وليه ما جربت تنيك. ده زبرك بتبسط اوي لما انت تكون الدكر وتنيك.
انا ؛ ايوه يا قط. برتاح لما اكون مع دكر يعشرني. وأحيانا بنيك.
شوف زبري واقف ازاي.
(طبعا انا عارف ان القط خول واكيد اتناك زي ما بينيك العيال دالوقت و خرمه بينبض وعايز زبر يطفي ناره ويعشره وينيكه. وعشان كده مشى العيال.) وقاال.
القط. ؛ شوف انا حبيتك ولو حابب تجرب تنيكني. ما عنديش مانع. بس بالراحة عشان انا اول مرة.
انا ؛ اوكي يا قط انا زبري وجعني زي العامود. وممكن اجرب معاااك.
ووقف القط وسد الباب من جوا بحج وخشبة. عشان لو جا فجأة ما يدخلش و يشوفنا
وبدلنا الأوضاع. وتفيت في خرم القط. ودعكت زبري شوية. ودخلت زبري. لقيت خرمه نفق. واااااسع جدا. وابتدين انيكه وادعك زبره. و اخدت شفايفه وقطعتها مص. وكان يغنج ولا اكدعها لبوة. و انا سرعت بالنيك شوية لقيته نزل لبنه وانا بنيكه.فنكته بعنف شديد. جدا وقلتله عاوز انزل. وقلي انزل جوا. رحت نيمته على بطنه. ونمت فوقه ونزلت لبنى جوا طيزه. وطيزه تبلع لبني. ويحاول يزوم ويشد. لكن طيزه نفق مش قادر يعصر زبري. وهوا نام وانا نمت فوقه شوية. نزلت ايدي تحت الفرشة لقيت حزام بنطلون قماش. فقلت بنفسي طالما ما فيش حد غير انا وهوا. اربطه و اكتفه واهرب. انا اساسا رياضي وزي ما قلت بلعب تايكواندو.
فاخدت الحزام من غير ما يشعر. وقلتله.
انا.؛ ممكن انيكك تاني انا ما شبعت من طيزك.
القط ؛ بجد؟؟؟؟؟ اه انا كمان عجبني زبرك.
انا ؛ هات ايديك ورا ضهرك. هوريك طريقة ممتعة بالنيك. صاحبي ايمن بيعملها معايا.
القط. ؛ اعمل اللي انت عايزه انا عايز اتناك جامد بس بسرعة للعيال تجي وتشوفنا.
انا ؛ ماشي يا معلم..
وهدت ايده ربطتها جااااامد. و مصيت زبره شوية عشان اطمنه. و اخدت شراب قديم. وربطت رجليه مرتين وحطيت فردة الشراب التانية في بقه. وهوا مستغرب ومستني انيكه.
فقمت بسرعة لبست وهوا بيحاول يفك نفسه ومش قادر.
واديته شلوووط جامد في بطنه. واخدت أغراض كلهم وموبايلي والكمان. وصورته فلم و٦ صور.
وفتحت الباب اشوف حد جاي. لقيت مافيش حد. وجريت زي المجنون. وطلعت فوق الجسر ووقفت اول تاكس جريت عالبيت.
طبعا وصلت متبهدل وابويا كالعاده شتمني وضربني. وقلتله عملت خناقة. ورحت الحمام اخدت دوش ونضفت نفسي كويس جدا. ونمت.
والساعة. ٢ بالليل. لقيت موبايلي بيرن. ورديت وكان القط؟؟؟؟؟؟
والتتمة في الجزء التاني
اشكر جميع إدارة المنتدى
 
هاي.
ازاييكم حبايبي.
ده قصة من مذكراتي. حقيقية لكن فيها شوية تعديل. ومن غير كتابة اسم وموقع المنطقة الحقيقية التي جرت فيها هذه القصة.
انا سامي. كان عمري وقت القصة ١٨ سنة.
طولي ١٧٣. وزني ٦٤. رياضي. وبلعب تايكوندو. و سباحة. وعازف على الكمان (violin).
شعري اصفر طويل احيانا يسيبه على اكتافي او بربطه بتوكة. لوني ابيض عيون أخضر واحيان رمادي او عسلي. حسب النور. وليل او نهار. ههههههههه و**** بجد مش هزار
طبعا انا تبادل وسالب وقت القصة.
بعد أن انتقلنا للعيش في القاهرة. أصبح عندي أصدقاء كتير اما من المدرسة أو الجيران. وعلاقات جنسية طبعا مع عدد مش قليل منهم.
بداية القصة.كنت راجع من بيت ايمن. وأيمن هو الفحل بتاعي حاليا. وطبعا كنت.على علاقة فيه من سنتين وكان معرفتي بيه عن طريق زميل ليا في المدرسة. وكان مز وسخن و فيه كل المواصفات اللي انا بفضلها جدا باي شاب. اهمها الزبر الكبييير. اللبن الكتير. وطريقته في النيك. عارف انا بنبسط ازاي ويعمل اللي يريحني وكمان بيحبني ومش ممكن يغدر فيا ابدا. واتفتخت مننه ومن زبره ومدمن على شرب لبنه. وعشان كده انا بعشقه بجنووون بعشقه كنت ما اقدرش ارفضله طلب وانفذ كل طلباته اللي تخطر على باله في السكس وغير السكس لكن المشكلة ان بيته كان بعيد جدا عن بيتنا ومواصلاته طويلة. لكنت كنت اروح له وقت يقلي. ويومها أصر اني احضر حفله عيد ميلاده والعب على الكمان وطلب مني البس اندر بناتي لونه بمبي هو جابه ليا وبيحب يشوفني لابسه ووافقت طبعا وعرفت اني هتركب منه كمان . وجيت ولعبت عالكمان احتفلنا وهزرنا وهيصنا واديته الهدية بتاعته وكل ما اقوم عشان اروح. يقلي يغمزلي في عينه ويعض على شفايفه ويقولي استنى شوية لغاية ما بقيت وحدي من بين كل المعازيم كلهم روحوا الا انا . وابوه خرج يصلي العشا في الجامع. وأمه واخته ابتدوا يوضبوا البيت والمطبخ. و قال لأمه ان انا وهو هندخل غرفته عشان نشوف الهدايا.
طبعا دخل عشان ينيكني. مش عشان يوريني الهدايا.
مباشرة اخد شفايفي وهاتك يا مص ولقيته بعد دقيقتين نزل بنطلونه و دخل زبره في بقي عشان امصله زبره اللي كان طوله ١٨ سم لكن تخين جدا.. ومصيت زبه و ولحست بضانه. ومافيش دقيقة كان نزل في بقي بس نص كمية. و شربتهن طبعا. وزبره لسا منتصب جدا و واقف زي العامود. و رماني على سريره. ونزل الشورت وتف في خرمي وابتدا ينيكني نيك سريع كان زبه على آخره وعايز ينزل ويا دوبك ٥ دقايق. كان رمى باقي لبنه السخن في بطني وحط مناديل على خرم طيزي. عشان لبنه ما يسرسب من خرمي و ما تتوسخ ملاية السرير . لأن هو بشكل عام بينزل لبن كتيييييير جدا. ما شفتش حد بينزل لبن زيه تقريبا بينزل لبن بيملا نص كباية شاي صغيرة واكتر كمان . ولبنة تقيل وريحته قوية ومغرية .المهم عدلنا ملابسنا. وهو همد وارتاح وريح زبره . وقلي اخش الحمام انضف نفسي لكن لقيت الساعة عدت ٩ ونص و اتاخرت جدا. وقلتله هسيب لبنك في بطني وابقى اتشطف في البيت. و سلمت على امه واخته و خرجت.
كلمت بابا وطبعا زعقلي زي العادة وشتمني و بهدلني (كان شاكك اني خول وبتناااك لكن مش لاقي دليل) وقلتله اني هتمشى شوية تقريبا ٢٠ دقيقة لغاية محطة المترو واخدالمترو. بدل التاكسي اللي هياخد فلوس كتير..
ومشيت. وخرمي بيحكني من لبن صاحبي ووصلت عند كوبري لازم اطلع درج لفوق الكوبري وامشي شوية لغاية محطة المترو. بس قلت امشي جنب النيل نزلت من الشارع و مشيت شوية حتى وصلت الشط وكانت الدنيا ليل ومكان هادي .و أضواء المباني بتتلامع. بس مكان ما وقفت كانت ظلمة مكان شاعري. ونسيم لطيف. وكان في صخرة كبيرة فقعدت عليها و دخنت سيجارة.
لكن للأسف كان في زبالة كتيير جدا. فكلمت نفسي بصوت عالي وقلت.
يا اولاد الكلب ما اتنضفوا وراكم وتشيلوا زبالتكم يا حوش.
فسمعت صوت قطع تفكيري واترعبت جدا لاني كنت فاكر اني لوحدي ومافيش ناس حواليي..
انت يااااااااااااض. بتكلم مين ياااااااااض
انا التفتت ورايا تجاه مصدر الصوت. لقيت شخص لكن ما اقدرتش أميز ملامحه. فمشيت شوية وجيت ناحيته . لقيت شب عمره بالكتير ١٨ سنة لابس بنطلون اسود ممزوع عند الركبة وتيشرت اسود وبيشم - -(كلة). قلتله.
انا؛. ؛ انت بتلكمني انا.
الشاب؛ اللللله. هوا في غيرك هنا يااااض
انا. ؛ خير شوو بدك فيني .
الشاب؛ (كان بيتريق على لهجتي في الكلام). ششسسو بدااااك فييييني. مااابدك فييييني شيييي. ما تتكلم كويس ياااا ض. انت منين يااااااض
انا. ؛ باستهزاء. وانت مالك. شو دخلك. اهتم بحالك. وكمان ما عندك غير ياااااا ض يااااا ض.شو هالناس المكولكة دي ( مكولك تعني بالشام اللي بيتدخل بحاجة مالوش ليه دخل فيها. وضحكت باستهزاء).
الشاب؛ انت كنت بتشتم مين ياااض.
انا. ؛ اولا. انا بكلم نفسي وتانيا بشتم الللي بيرموا زبالة هنا. هاااا ارتحت. عايز حاجة تاني.
الشاب؛ ما تتكلم كويس ياااا ض لأحسن اموتك هنا.
طبعا انا بلعب تايكواندو. وهو كان بيتكلم وشكله دايخ من الهباب اللي بيشمه. فقلتله
انا . ؛ انت تموتني. هههههههههههه. ماشي. انا مش هاضربك لأن واضح انك متدردخ ومش عايز حد يقول اني استقويت على حد غلبااان زيك و لااااا كنت وريتك قيمتك.
الشاب انتفض. وعصب وقف و نده بصوت عالي وهوا بيصفر
الشاب؛ انا هنيك امك الليلة. يا شبكة. يا برغي. يا بيليا. حنفي رشاد. خشبة. ابيض. انتوا فين يا اولاد.
وفجأة ومش عارف من فين لقيت اكتر من ٧ اولاد كلهم. أصغر منه. واحد معاه قضيب حديد على يميني. والتاني في حاجة بايده زي سكينة. على شمالي الباقي وقفوا ورا الشاب. وورا مني وفي حجارة في ايدهم.
بصراحة انا خفت موت. ايه الموقف اللي حطيت نفسي فيه. اتخيلت نفسي مباشرة بتضرب وبنطعن بالسكين. واني متت وولا حد هيعرف عني حاجة. لقيت الشاب مشي ناحيتي ووقف وبص بوششي وعمل حركة ببقه ولسانه وحط ايده عند بقه وطلع شفرة.وقلي.
الشاب؛ سامعين يا عيااال مش عايز يضربني لاني غلبان. ههههههههه. لا و**** وفيك الخير يا كسمك.
وصرخ هاتوه يا اولاد. ولقيتهم مسكوا بيا واخدوني. تحت الكوبري. وكان في زي غرفة وعليها باب حديد و عليه جنزير تحت الكوبري ودخلوني جواها كان فيها لمبة نيون واحدة. و عالارضية اكتر من ١٠ فرشات جنب بعضهم و عليها مخدات و ملايات وسخة. وجرادل وازايز ميه وخمرة مرمية هنا وهناك وملابس و كوتشيات قديمة و مقطعة و مرمية في زاوية الغرفة وريحة وحشة جدا ولقيت الشاب بيقول.
الشاب؛ شبكة. وبيليا وبرغي خليكوا هنا. والباقي ي**** على شغلكم يا اولاد. ياللله. أجرى ياااااا ض منك لوه. وصرخ ااقفل الباب يا شبكة.
وانا جسمي بيترعش من الخوف وريقي نشف وخايف. و قلتله بصوت فيه خووووف وخنوووع.
انا ؛ انا اسف. واللله ما كانش قصدي ازعلك مني. وكمان انا غريب مو من البلد. انا ضيف عندكن. حقك عليا يا استاذ.
ولقيت الشاب ضحك بصوت عااالي ههههههههههههه.
الشاب؛ سامعين يا ولاد ههههههه دالوقت صار ضيف ولسانه اتعدل و بيقولي يا استاذ هههههههههه سامع يا شبكة. سامع يا برغي. ههههههه انا استاذ.
شبكة؛ سامع يا استااااذ هههههههههههه.
اقترب الشاب مني. ولمس شفايفي. وشعري اصابعه. ونزلت ايده عند رقبتي.و مسك حلمة صدري وكانت واقفة. وقرصها جااااامد وهو بيقرب عايز يحط شفايفه على شفايفي. زي افلام السينما. لكن انا رجعت خطوة لورا. وخبطت في برغي. ووقفت
وقلي.
الشاب؛ انت مز اوي ياااض. احنا هنقعد قعدة حلوة. وشقية الليلة.
وشفت وششه بشكل واضح لان كان في إضاءة.
طوله تقريبا ١٧٥ سم وعوده نحيف. اعتقد من قلة الاكل.
جسمه اسمر محروق من كتر السباحة في النيل والشمس. عيون سودا فيها حزززن بشكل واضح. لكن كمان فيها قساوة وغضب. متعور في وششه عند خده الشمال وشعره اسود قصير نمرة ٢ او ٣. أنفه وبقه حلوين َشفايفه مرسومة وكبيرة شوية لونها خمري.. مافيش ولا شعره بوششه
قرب الشاب مني وحاول يحضني. وانا منعته.وقلتله.
انا. ؛ لو سمحت يا سيد. انا عايز امشي.
و لقيته ضربني بالبوكس جامد على بطني. وانا انقطع نفسي ونزلت الأرض على ركبي وبتوجع جامد. والشاب مسكني من شعري المربوط بتوكه. وقال.
الشاب؛ لو قلت استاذ او سيد تاني هنيك امك. (انت بتتريق عليا يا معرص).
طبعا وماسك شعري بقوة.
انا. ؛ انا اسف واللله. انا مريض في القلب وممكن اموت لو اتضربت.ارجوك ابوس ايدك بدون ضرب يااااا يااااا. معليش بس قلي اسمك عشان اعرف اكلمك ياااأ.
وسكتت وانا بطني توجعني جامد و ركبتي اتعورت نزفت شوية لاني لابس شورت و كان في قزاز مكسور على الأرض. لقيت الشاب بيقلي.
الشاب؛ انا الكتانجي.
انا ما اسمعتش اسمه بشكل واضح وافتكرت ان اسمه كنت انجي وفي لحظة قلت في نفسي دول عيال متشردين وبيندهوا لبعض بأسماء غريبة ويمكن هوا بيحب اسم كنت انجي وقلتله.
انا. ؛ ارجوك انا تعورت سيبني امشي يا كنت انجي ارجووووك. واللله مش هتشوف وششي تاني. وانا اسف وحقك عليا. و قلتلك انا غريب.مش من هنا. وحقك عليا.
لقيت الكل انفجروا بضحكة طويلة والشاب زقني برجله وبقيت مرمى عالأرض. و بيقول.
الشاب؛ سامعين انا اسمي ايه. انا اسمي كنت انجي. وبكره اسمي هيكون. كنت وداد. وبعد بكره كنت حنان. ما تركز يا خووول. في حد اسمه كنت انجي. خلاص خلاااااااص. انا قلبي وجعني عليك. وانت شكلك نضيف ومش من البلد دي ومش فاهم الإمور بتمشي ازاي هنا انا اسمي القط.
انا ؛ حاضر يا قط. انا اسف مرة تانية. بس سيبني امشي.
القط؛ تمشي ازاي. انت ضيفي. ولازم ااقوم بواجبك. قوم ااقلع ياااض.
انا ؛ ابوس ايدك يا قط. خود فلوسي انا معايا فلوس في المحفظة. وككككككككمان تقدر تاخد ساعة ايدي و السلسلة دي فضة. خدها وخود موبايلي والكمان. بس سيبني امشي بطني ورجلي بيوجعوني.
القط ؛ انا هاخد كل حاجة. لكن عايز اخد شرفك كمان. ااقلع ياااااض.احسن ما اشوه وششك الحلو ده.
انا ؛ ما بحبش كده يا قط انا بخجل. ومش ممكن ااقلع قدام حد.
القط؛ ماشي كيفك. انا نصحتك.... قلعوووه يا ولاد.
وهجم عليا برغي وبيليا. وقلعوني غصب عني الشورت. ومزعوا التشرت. وبقيت بس بالاندر. ونزلت الأرض بوضعية الجنين ومتكور على نفسي وبحاول ابكي عشان يسيبوني امشي.
والولد اللي اسمه شبكة معاه حديدة بايده وواقف جنبي وبيهدد يضربني كل شوية.
انا خجلت جدا وفكرت في لحظة و عرفت ان اكيد هيقلبوني وياخدوا كل حاجتي و اني هتركب منهم كلهم . فقررت انفذ كل طلباتهم افضل من أن يعوروني او يعوروا وششي. أو ممكن حتى يموتوني.
القط؛ انت لابس اندر اختك ياااض. هههههه
ده خول ده بيتناك زيكم يا ولاد ههههههههههههههه ( وفجأة اتبدل الضحك بصرااااخ وتهديد وتلويح بالشفرة. ورجع اخد شعري بايده) بس بيتناااااك مش عشااان ياااااااكل. ده بيتناااااك عشان يتبسط ويريح خرمه. يختار اللي يعجبه وييجي على مزاجه يعني يخلص نيك ويكون اتبسط وارتاح و خرمه اتوسع بكيفه. مش زييكم انتوا. تتناكوا بملاليم عشان تاكلوا. مش عشان تتبسطوا. واللي ينيك فيكم هوا اللي يختاركم مش انتوا اللي تختاروه. اشلح الاندر بسرعة.
(القط كان أكبر منهم وعامل معلم عليهن والعيال بيخافوا منه و يسمعوا كلمته. وعامل ان هوا الراااجل الوحيد بينهم وان الباقي خولات. وعرفت ان كان بينيك فيهم. و بينيك العيال كلها عشان يكسر عينهم. ويسرحهم. لكن عرفت ان هوا كمان بيتناك بعيد عنهم من غير ما يعرفوا انه بيتناااك.)
وقمت انا وقفت وقلعت الاندر ورميته بين رجلين القط. ووقف القط وصار يدور حواليي و يحسس علي طيزي ويلعب فيها ويضربها بايده. وبيدعك ويشد حلمات صدري الواقفة. و فجأة شبكة صرخ.
شبكة؛ يا معلم قط. في حاجة في خرمه. يمكن بيبيع حشيش و حاط الحشيش في خرمه عشان مايتقفش.
القط؛ هاتها ياااض.
وشبكة مد ايده على طيزي وسحب المناديل واعطاها للقط اللي شمها وضحك وقال.
القط؛ ده لبن رجالة. انت كنت بتتناك ياض. لبن مين ده واتنكت فين.
انا. ؛ اه كنت بنتاك من صاحبي وده لبنه. وكنت مستعجل وعاوز اروح البيت لغاية ماشفتني هنا. القط سكت شوية واخد موبايل من ايد شبكة و قلب فيه شوية ومسك موبايلي. وطلب الرقم السري وفتح موبايلي وحسيته بينقل أرقام. وبحطها على موبايل شبكة. وقلي
القط؛ اسمه ايه صاحبك وساكن فين . (انا بصراحة خفت و ارتبكت.)
انا.؛؛ طيب انا عندك. يا قط هتعوز صاحبي ليه.
مسك الشفرة وحطها على وششي. ومشي فيها عند رقبتي. وقال
القط.؛ هات اسم صاحبك ورقمه تلفونه وعنوان بيته. ولو كنت كداااااب واللله لاشوهك في وششك وطيازك كماااان. واوعك تكدب. لأني هاتصل فيه واقوله ان احنا شركة توصيل. وفي هدية بس مش لاقين العنوان. عندنا بس رقم الموبايل. واتأكد من عنوانه لوووووو كنت كذاااب يااااااض هتمووووووت. عارف ايه يعني. هاقتلك وارميك في النيل.
انا ؛ امرك يا قط. وقلتله العنوان فين ورقم التلفون. وبالفعل اتصل وطلب ايمن عاساس يوصل هدية بمناسبة عيد ميلاده. واتأكد من نمرة الموبايل والعنوان. وقال وهو فرحان.
القط.؛ والنبي معاه حق. حد يشوف لهطة القشطة دي ويسيبها. ده انت. جسمك فاجر. ايه الحلاوة دي. ومسكني من كتفي. و نزلني الأرض على ركبي ووقع. بنطلونه اللي كان لابسه من غير بوكسر وقلي امص. زبره كان عند شفايفي وكان واقف نص نص.
قلتله بدلع وخوف بنفس الوقت مع ابتسامة يا دوووب صغيرة.
انا. ؛ يعني لو مصيت زبرك يا فحل. ااقدر امشي واروح بيتنا.
القط. ؛ انت تنفذ. مش تسأل. بعدين دلع الزبر ده وانا اشوف هعمل ايه.
قربت من زبره. ما كانش ريحته وحشه ابدا. والغريب ان حالق شعر زبره وبضانه. كان زبره نضيييف جدا. لكنه كان زبر معوووج واخد يمين كده طوله ١٧ سم. رأس زبره زي حبة مشروم. الراس كبيرة و الزبر. أصغر. مش نفس المقاس. لحست الراس شوية ومشيت بلساني عليه و دخلت نصه و ابتديت امص. كان القط رافع راسه لفوووق وبيبص للسقف وبيقول اهههههههه. ايوووووووه اكتر. امممممممممم. دوس على رأس زبري بشفايفك. اممممممم دوس اكتر. قطع زبي بلسانك ياااااا ض امممممممم مصك حلو. مممممم وابتدا ينيك بقي بالراحة. والعيال قلعت و بيتفرجوا ويدعكوا ازبارهن. .كل العيال بشرتهم مسمرة من الشمس (طول النهار في الشوارع) . لكن لما شلحوا البوكسرات. كان شبكة وبرغي منطقة ازبارهن وطيازهم بيضا بس جسمهم محروق من الشمس والسباحة. ازبارهن شبكه ١٦ سم وبرغي أصغر شوية و الواد بيليا شكله نوبي. اسمر اكتر منهم لكن شكل زبره غريب. كان زبره اسود تقريبا ١٩ سم. وتخيييين جدا وراس زبره صغيره. مش متنااسبة مع زبه التخين. يعني زبره من فوق صغير. ومن بعد الراس تخين و يفشخ الطيز او الكس جامد. وبعد شوية نيك في بقي قلي القط.ااقعد زي الكلبة (doggy). وقال لشبكة وبرغي وبيليا.
القط؛ رووووقوه وجهزوه على بال ما اشرب سيجاااااارة. وولع سيجاره حشيش وكانت ريحتها قوية جدا. دخت واعصابي هديت من ريحتها. والعيال واحد ورايا و بيدخل صوابعه وبيلحس وبينيك خرمي بلسانه والتاني نام تحت مني اخد زبري في بقه و نزل راسي امص زبره وبيليا واقف وزيره عند وششي امص زبر بيليا شوية وزبر برغي شوية. وبصراحة كده كنت اتمحنت جااامد. واحد بينيك خرمي بلسانه. والتاني يمصلي. وعندي زبرين امصهن وابدل عليهن كل شوية. والقط بيدخن وبيشرب خمرة من قزازة وبيدعك زبره. وبصراحة صرت ارجع طيزي لورا اكتر عشان شبكة يدخل لسانه اكتر جوا خرمي. وبعد شوية وقام شبكة ومشي بزبره على خرمي اللي اصلا مفتوح من زبر ايمن. وكله لبن وتفالة وريق من بق شبكة. وشوية شوية دخل نص زبره. ووقف شويه يدعك صدرري و حلماتي ورجع دخله كله وابدا ينيك فيا ووانا طلع صوت الااااااه والغنج غصب عني. وشويه وحسيت بلبن برغي في بقي اتاريه نزل يا عيني وانا بمص زبره الزغنووون.وكان مبسوط جدا انه نزل لبنه في بقي. وانا عشان ابسطه اكتر. احسسه انه فحل. بلعت لبنه وقلتله ان لبنه طعمه حلو جدا. لقيته اتبسط. وقام لبس بوكسره وتمدد على فرشة من الفرشات وبيبص علينا. وبعد شوية قرب شبكة يجيب. لقيته وقف نيك ونده بيليا يبدل وينيكني. يااااه زبر بيليا يخش راسه بالراحة لكن بعدين أشعر انه بيوسعني من حلاوته. وشبكة ناك بقى شوية وانفجر لبنه هو الاخر في بقي فوق لبن برغي. و فضل ينيك بقي بالراحة لغايه ما زبره نام وانا شربت لبنه لآخر نقطة ولحوست زبره. وبوست وبضانه كمان. وتركني وهو تعبان وتمدد جنب برغي.
وبيليا نازل بينيك جامد واسرررع وبيقول. ( اه اه اه اهههههه قرب قرب قربت انزل .
لقيت القط وقف وزبره واقف وشامخ وقال لبيليا.
القط. ؛ . اوعك تنزل في طيزه يااااااض. اهدا شوية انا بس اللي انزل في الخرم و الطيز دي. وسحبه من كتفه وقاله ينيكني من بقي. ووقف وراي ودخل زبره مرة واحدة. عشان اتوجع واصرخ وبالفعل صرخت من الوجع لانه كان حيوان في الحركة اللي عملها. وحاولت ابعد عنه. لكنه مسك شعري جااااامد و ثبتني على زبره وبينيك فيا جااااامد جدا خبط خبط خبط خبط. وصوت جسمه بيضرب في جسمي. وبيضحك. بفخر وقال. القط.؛ كده ألنيك يا عيال. لازم تفرتكوا اللبوة اللي معاكم. شفتوا صرخت ازاي من الزبر. شايف يا برغي. وانت يا يا شبكة. اتعلم مني وخد خبرة تنفعك.
بعد شوية بيليا ابتدا صوته يعلااا شوية. و قلي بخجل واحتراااام. (. كأنه يعطيني إشارة انه هينزل. عشان لو مش عايزه ينزل في بقي. ااوقف مص وابعد واسيب زبره. وهوا ينزل لبنه عالأرض.) وانا حبيت ابسط بيليا اكتر واكتر جكر في القط.
بيليا. ؛ انا قربت انززززل.. يا اسمك ايه انت. ممممممم اهاههه انا عاوز انزل. فأنا مسكت زبره بأيدي و مصيت زبره اكتر واكتر واكتر وااقوى وااقوي وااقوى واشد على رأس زبره وادغدغه بلساني. لقيت جسم بيليا اترعش وانتفض ونزل في بقي شوية وانا خرجت زبره من بقي بسرعة وانا ببلع اللبن اللي في بقي وكنت بغنج واتلبون زيادة عشان اغيظ القط اكتر ووجهت زبره على وششي وخليته يرشق نص لبنه التاني على وششي وشفايفي.انا بصرخ.
انا. ؛ اهه اه اه اه مممم زبرك بيجنن يا بيليا. مممممم لبنك عسل. ههههه سخن سخن. مممممممممم. ونضفت زبره لما ارتخى تماما. ونااااام عالاخر. وبالفعل. القط انزعج وحسيت ايده رح تقلع شعري. و بينيكني بعنف عشان يوجعني وينتقم مني. وفوق كدا صرخ في العيال القط.؛ ي**** يااااااض منك لوه. مش ركبتوا الخول ده. ونزلتوا وارتحتوا. قوموا بقا منك ليه الحقوا رزقكم وجيبوا عشا معاكم. انا هكون تعبت و جعت من نيك الشرموطة دي. وكمان هتكون اللبوة تعبت وجاعت ولازم يصير بينا عيش وملح ولبن ونيكككك هههههه.
وقاموا العيال لبسوا وخرجوا من غير كلام.. والقط بقا ينيكني بعنف ااقل. ونام فوق ضهري وخرج زبره وقلي.
القط.؛ انت بتتبسط لما تنتاك يا سامي. يعني بتحس في ايه. وليه ما جربت تنيك. ده زبرك بتبسط اوي لما انت تكون الدكر وتنيك.
انا ؛ ايوه يا قط. برتاح لما اكون مع دكر يعشرني. وأحيانا بنيك.
شوف زبري واقف ازاي.
(طبعا انا عارف ان القط خول واكيد اتناك زي ما بينيك العيال دالوقت و خرمه بينبض وعايز زبر يطفي ناره ويعشره وينيكه. وعشان كده مشى العيال.) وقاال.
القط. ؛ شوف انا حبيتك ولو حابب تجرب تنيكني. ما عنديش مانع. بس بالراحة عشان انا اول مرة.
انا ؛ اوكي يا قط انا زبري وجعني زي العامود. وممكن اجرب معاااك.
ووقف القط وسد الباب من جوا بحج وخشبة. عشان لو جا فجأة ما يدخلش و يشوفنا
وبدلنا الأوضاع. وتفيت في خرم القط. ودعكت زبري شوية. ودخلت زبري. لقيت خرمه نفق. واااااسع جدا. وابتدين انيكه وادعك زبره. و اخدت شفايفه وقطعتها مص. وكان يغنج ولا اكدعها لبوة. و انا سرعت بالنيك شوية لقيته نزل لبنه وانا بنيكه.فنكته بعنف شديد. جدا وقلتله عاوز انزل. وقلي انزل جوا. رحت نيمته على بطنه. ونمت فوقه ونزلت لبنى جوا طيزه. وطيزه تبلع لبني. ويحاول يزوم ويشد. لكن طيزه نفق مش قادر يعصر زبري. وهوا نام وانا نمت فوقه شوية. نزلت ايدي تحت الفرشة لقيت حزام بنطلون قماش. فقلت بنفسي طالما ما فيش حد غير انا وهوا. اربطه و اكتفه واهرب. انا اساسا رياضي وزي ما قلت بلعب تايكواندو.
فاخدت الحزام من غير ما يشعر. وقلتله.
انا.؛ ممكن انيكك تاني انا ما شبعت من طيزك.
القط ؛ بجد؟؟؟؟؟ اه انا كمان عجبني زبرك.
انا ؛ هات ايديك ورا ضهرك. هوريك طريقة ممتعة بالنيك. صاحبي ايمن بيعملها معايا.
القط. ؛ اعمل اللي انت عايزه انا عايز اتناك جامد بس بسرعة للعيال تجي وتشوفنا.
انا ؛ ماشي يا معلم..
وهدت ايده ربطتها جااااامد. و مصيت زبره شوية عشان اطمنه. و اخدت شراب قديم. وربطت رجليه مرتين وحطيت فردة الشراب التانية في بقه. وهوا مستغرب ومستني انيكه.
فقمت بسرعة لبست وهوا بيحاول يفك نفسه ومش قادر.
واديته شلوووط جامد في بطنه. واخدت أغراض كلهم وموبايلي والكمان. وصورته فلم و٦ صور.
وفتحت الباب اشوف حد جاي. لقيت مافيش حد. وجريت زي المجنون. وطلعت فوق الجسر ووقفت اول تاكس جريت عالبيت.
طبعا وصلت متبهدل وابويا كالعاده شتمني وضربني. وقلتله عملت خناقة. ورحت الحمام اخدت دوش ونضفت نفسي كويس جدا. ونمت.
والساعة. ٢ بالليل. لقيت موبايلي بيرن. ورديت وكان القط؟؟؟؟؟؟
والتتمة في الجزء التاني
الموضوع 'اولاد تحت الكوبري' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/اولاد-تحت-الكوبري.226293/
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%