NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
  • عجبني
45🥹
بس دير بالك احب الحياة جدا
العمر كله ليك
كلنا بنحب الحياة .. ودير بالك دي سوري او فلسطيني صح؟

لا شمال افريقيا 😂
لا ما اعتقدش .. اصل ليا اصحاب كتير سوريين وفلسطينيين لدرجة ان ساعات الناس بتفكرني سوري او فلسطيني من اللكنة 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Dot com
لا ما اعتقدش .. اصل ليا اصحاب كتير سوريين وفلسطينيين لدرجة ان ساعات الناس بتفكرني سوري او فلسطيني من اللكنة 😂😂
خلاص على راحتك ...أنا كنت اعرف مغربية و دير بالك دي كانت ديما على لسانها ...إلا لو كانت بتخوني مع سوري 😂😂

• بيضحكني
خلاص على راحتك ...أنا كنت اعرف مغربية و دير بالك دي كانت ديما على لسانها ...إلا لو كانت بتخوني مع سوري 😂😂
طب انا كنت اعرف تونسية وعمرها ماقالتلي دير بالك 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب انا كنت اعرف تونسية وعمرها ماقالتلي دير بالك 😂😂
تمام مش مشكلة
بس اكيد كانت مش حابه تشغل بالك بشئ

تمام مش مشكلة
بس اكيد كانت مش حابه تشغل بالك بشئ
في كل الاحوال يا غالي اتشرفت بيك 🌹
مش مهم بقه سوري ولا مصري ولا مغربي بس في الاخر نسوانجي 👍🏻 ودي ماركة مسجلة

• عجبني
التفاعلات: Dot com
اتكلمنا عن اهمال الرجال...ولازم كمان نتكلم عن اهمال النساء للرجال...

طبعا مش كل الرجاله وحشين ومش كل الستات وحشين فيه كدا وفيه كدا...صوابعنا مش زي بعضها

فيه ست مثلا جوزها بيكون شايلها من ع الارض شيل ومش عاجبها...يعني اوقات اسمع عن واحده...جوزها مهنيها ومستتها وبيديها مصروف ومش مخليها محتاجه حاجه...وتلاقيها نكديه وتعكنن عليه وتقول...هوا يعني بيعملي اي ولا حاجه

وفيه ست مش عاطيه جوزها اهتمام وعندها برود ف جوزها يبص برا...وقتها تزعل وتقول ليه انا ناقصني اي...لا معلش ناقصك كتير...انتي اللي وصلتيه ل كدا ب قله اهتمامك بيه

وفيه ست..جوزها يبقا جاي من الشغل هلكان وشايل ومحمل وممكن يكون نسي يجبلها حاجه بسيطه من طلباتها...بدل ما تقولو كتر خيرك..يلاقي صوت عالي وزعيق وتتهمو ان هوا مش بيجبلها حاجه ابدا..

وفيه ست ف طبعها الصوت العالي اللي بتقارن نفسها بالراجل...هوا يعلي صوتو انا اعلي صوتو هوا يضربني بردو اضربو هوا يشتمني اشتمو..ودا طبعا غلط...كدا الراجل مالوش لازمه وقت ما مراتو تشتمو او تضربو او حتي تزعق فيه وخصوصا لو ف الشارع او قدام حد من عيلتو

خلينا متفقين ان فيه ستات بجد مطلعه عين رجالتها...ومش شايلين هم حاجه ف زي ما قولت رفقا ب قلوب النساء...رفقا ب قلوب الرجال

وطبعا الستات متزعلش مني...انا بحكي اللي بشوفو وبسمعو ومش كلنا زي بعض طبعا
تحضرنى كلمه قاله والدى **** يرحمه.. من خد من الخرابات فى الخرا بات وده حال الكثير الا من رحم ربى

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها و Dot com
في كل الاحوال يا غالي اتشرفت بيك 🌹
مش مهم بقه سوري ولا مصري ولا مغربي بس في الاخر نسوانجي 👍🏻 ودي ماركة مسجلة
الشرف ليا و انا مصري جدا
🌹

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
يااهل البوست انتوا نمتوا 😂

بوست رائع ومتميز يستاهل المناقشة
النساء شقائق الرجال
مشتركين في كل حاجه الفرق الوحيد هو
الرجولة والأنوثة ودي من حكمة **** .
الهدف المودة والرحمة للنجاح فالدنيا والاخره
الإهمال متبادل
اهمال الزوج حالة
اهمال الزوجة حالة
اهمال الزوج لمراته وعياله حالة
اهمال الزوجة لزوجها وعيالها حالة
وفي كل الحالات اول من يدفع الضريبة الأبناء .
ودينا معضم المشاكل و الإهمال سواء العاطفي أو الحسي نقص تواصل بين الزوجين.
ارفعلك القبعة على البوست دا والبوست لقبله.
لكن في ملاحظة بس .
ارجو من الاخوه الاعضاء لما يكون بوست هادف يعني يخففو.من الهزار كي لا يفقد البوست هدفه
يعني الهزار يكون على الخاص بين الاعضاء وربنا يدوم الضحك والسعادة بينهم

نتصرف بعقلانية ونرفع المستوى وقت ما ناقش موضوع نفضل جوى الموضوع.
اتمنا لك التوفيق يا صاحبة البوست الممتاز

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
اتكلمنا عن اهمال الرجال...ولازم كمان نتكلم عن اهمال النساء للرجال...

طبعا مش كل الرجاله وحشين ومش كل الستات وحشين فيه كدا وفيه كدا...صوابعنا مش زي بعضها

فيه ست مثلا جوزها بيكون شايلها من ع الارض شيل ومش عاجبها...يعني اوقات اسمع عن واحده...جوزها مهنيها ومستتها وبيديها مصروف ومش مخليها محتاجه حاجه...وتلاقيها نكديه وتعكنن عليه وتقول...هوا يعني بيعملي اي ولا حاجه

وفيه ست مش عاطيه جوزها اهتمام وعندها برود ف جوزها يبص برا...وقتها تزعل وتقول ليه انا ناقصني اي...لا معلش ناقصك كتير...انتي اللي وصلتيه ل كدا ب قله اهتمامك بيه

وفيه ست..جوزها يبقا جاي من الشغل هلكان وشايل ومحمل وممكن يكون نسي يجبلها حاجه بسيطه من طلباتها...بدل ما تقولو كتر خيرك..يلاقي صوت عالي وزعيق وتتهمو ان هوا مش بيجبلها حاجه ابدا..

وفيه ست ف طبعها الصوت العالي اللي بتقارن نفسها بالراجل...هوا يعلي صوتو انا اعلي صوتو هوا يضربني بردو اضربو هوا يشتمني اشتمو..ودا طبعا غلط...كدا الراجل مالوش لازمه وقت ما مراتو تشتمو او تضربو او حتي تزعق فيه وخصوصا لو ف الشارع او قدام حد من عيلتو

خلينا متفقين ان فيه ستات بجد مطلعه عين رجالتها...ومش شايلين هم حاجه ف زي ما قولت رفقا ب قلوب النساء...رفقا ب قلوب الرجال

وطبعا الستات متزعلش مني...انا بحكي اللي بشوفو وبسمعو ومش كلنا زي بعض طبعا
هو ده تسلم ايدك

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: إبراهيم سالم و SNIPER89⛓️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%