NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اتكلمنا عن اهمال الرجال...ولازم كمان نتكلم عن اهمال النساء للرجال...

طبعا مش كل الرجاله وحشين ومش كل الستات وحشين فيه كدا وفيه كدا...صوابعنا مش زي بعضها

فيه ست مثلا جوزها بيكون شايلها من ع الارض شيل ومش عاجبها...يعني اوقات اسمع عن واحده...جوزها مهنيها ومستتها وبيديها مصروف ومش مخليها محتاجه حاجه...وتلاقيها نكديه وتعكنن عليه وتقول...هوا يعني بيعملي اي ولا حاجه

وفيه ست مش عاطيه جوزها اهتمام وعندها برود ف جوزها يبص برا...وقتها تزعل وتقول ليه انا ناقصني اي...لا معلش ناقصك كتير...انتي اللي وصلتيه ل كدا ب قله اهتمامك بيه

وفيه ست..جوزها يبقا جاي من الشغل هلكان وشايل ومحمل وممكن يكون نسي يجبلها حاجه بسيطه من طلباتها...بدل ما تقولو كتر خيرك..يلاقي صوت عالي وزعيق وتتهمو ان هوا مش بيجبلها حاجه ابدا..

وفيه ست ف طبعها الصوت العالي اللي بتقارن نفسها بالراجل...هوا يعلي صوتو انا اعلي صوتو هوا يضربني بردو اضربو هوا يشتمني اشتمو..ودا طبعا غلط...كدا الراجل مالوش لازمه وقت ما مراتو تشتمو او تضربو او حتي تزعق فيه وخصوصا لو ف الشارع او قدام حد من عيلتو

خلينا متفقين ان فيه ستات بجد مطلعه عين رجالتها...ومش شايلين هم حاجه ف زي ما قولت رفقا ب قلوب النساء...رفقا ب قلوب الرجال

وطبعا الستات متزعلش مني...انا بحكي اللي بشوفو وبسمعو ومش كلنا زي بعض طبعا
الموضوع ده بجد مهم جدا وهو سبب هام من أسباب الطلاق وده عن تجربه شخصيه وانا مطلق بنفس السبب إهمال الزوجه

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
لا يا عم انا كده تمام 😂😂
حروح بقى الحق او ميكروباص طالع المريخ انا 😅🙏🏼
بدعيلك تلاقي فضائية مريخية بعباية سودا و طياز ملبن
بس هتعمل اية لو لقيت طيزها لونها اخضر مثلا😂😂

بدعيلك تلاقي فضائية مريخية بعباية سودا و طياز ملبن
بس هتعمل اية لو لقيت طيزها لونها اخضر مثلا😂😂
يا عم المهم ما يكونش قلبها اسود بس

• بيضحكني
التفاعلات: Dot com
الموضوع ده بجد مهم جدا وهو سبب هام من أسباب الطلاق وده عن تجربه شخصيه وانا مطلق بنفس السبب إهمال الزوجه
فعلا فيه رجاله كتير بتشكي من الموضوع دا

فعلا فيه رجاله كتير بتشكي من الموضوع دا
طبعا لان اهتمام الزوجه بيكون مع اولادها وبيتها وبتعمل زوجها رغم أن الجواز من الأساس بيكون مبنى على اهتمام الزوجين ببعض

• أتفق
ولو بينهم حب حقيقي هيقل الاهمال قدر الامكان لان هتلاقي كل واحد منهم بيخاف علي زعل التاني 🌹

فيه راجلك يقيداك صوابعه شمع بس هي مش مقدرة
وفيه واحدة تقيد صوابعها وجسمها شمع وحب ودفا وتكتم ف البيت والراجل ميقدرش
البيت او العلاقة بين كرفين اهم شئ فيها يتحل بالتفاهم والسرير اول طريق للصلح
بجد انتى فهمانه اوى

الصلح بيه مهم ، طبعا انا وانتي فاهمين اي اللي ببحصل بعد مانخرج م الاوضة😂
بس ع الاقل بيبقا اساس حجات كتير اساس هدوء الراجل واتزانه واساس الست تحب باحساس كدا يعني انتي فاهماني صح😂🤌
هيا فاهمه انا لا فهمونى بقا 😂😂

طبعا مش كل الرجاله وحشين ومش كل الستات وحشين فيه كدا وفيه كدا...صوابعنا مش زي بعضها

فيه ست مثلا جوزها بيكون شايلها من ع الارض شيل ومش عاجبها...يعني اوقات اسمع عن واحده...جوزها مهنيها ومستتها وبيديها مصروف ومش مخليها محتاجه حاجه...وتلاقيها نكديه وتعكنن عليه وتقول...هوا يعني بيعملي اي ولا حاجه

وفيه ست مش عاطيه جوزها اهتمام وعندها برود ف جوزها يبص برا...وقتها تزعل وتقول ليه انا ناقصني اي...لا معلش ناقصك كتير...انتي اللي وصلتيه ل كدا ب قله اهتمامك بيه

وفيه ست..جوزها يبقا جاي من الشغل هلكان وشايل ومحمل وممكن يكون نسي يجبلها حاجه بسيطه من طلباتها...بدل ما تقولو كتر خيرك..يلاقي صوت عالي وزعيق وتتهمو ان هوا مش بيجبلها حاجه ابدا..

وفيه ست ف طبعها الصوت العالي اللي بتقارن نفسها بالراجل...هوا يعلي صوتو انا اعلي صوتو هوا يضربني بردو اضربو هوا يشتمني اشتمو..ودا طبعا غلط...كدا الراجل مالوش لازمه وقت ما مراتو تشتمو او تضربو او حتي تزعق فيه وخصوصا لو ف الشارع او قدام حد من عيلتو

خلينا متفقين ان فيه ستات بجد مطلعه عين رجالتها...ومش شايلين هم حاجه ف زي ما قولت رفقا ب قلوب النساء...رفقا ب قلوب الرجال

كل شخص مختلف وتفاصيل علاقاتهم متنوعة. هناك عدة عوامل تؤثر على العلاقات بين الأزواج، مثل الثقة، والتواصل، والتقدير المتبادل. من المهم دائمًا السعي لفهم احتياجات شريكك والعمل سوياً على تحقيق التوازن في العلاقة.

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: إبراهيم سالم
  • بيضحكني
  • أتفق
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته

للأسف معظم الناس دلوقتي بتعاني من مرض النرجسية وهوة مسبب معظم المشاكل إلي انتي حكيتي عليها دلوقتي

• أتفق
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%