NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أعتقد ان تاريخ حياتهم وعشرتهم ومخزون المعاملة "سواء طيبة او لأ" من كل واحد عند الطرف التاني،، هي إللي هتحدد هستحمل وأعدي لغاية أمتى..
ماهو لو مافيش رصيد وذكريات جميلة ومواقف حلوة وكلام يطبطب على القلب يبقى بناقص العلاقة دي إللي كلها هم وغم،، ونكد ووجع..

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
سواء الراجل او الست محتاجين اهتمام و كلمه حلوه و ده واجب الراجل انه يعرف يتعامل مع مراته ازاي و يهتم بيها وواجب الست تقدر تعب جوزها و تحسسه انها مقدره تعبه عشان بيته

• أتفق
أعتقد ان تاريخ حياتهم وعشرتهم ومخزون المعاملة "سواء طيبة او لأ" من كل واحد عند الطرف التاني،، هي إللي هتحدد هستحمل وأعدي لغاية أمتى..
ماهو لو مافيش رصيد وذكريات جميلة ومواقف حلوة وكلام يطبطب على القلب يبقى بناقص العلاقة دي إللي كلها هم وغم،، ونكد ووجع..
عندك حق

ازيكم يا حلوين..عاملين اي..دايما بخير

حبيت انهاردا نتكلم مع بعض في مشكله اجتماعيه وهيا اهمال الرجل ل زوجته

يعني مثلا الاهمال ليه اشكال كتير...

1/اهمال جنسي

يعني لما مراتك تكون عوزاك وانت تقولها لا...اومثلا تشوفها لابسه وجاهزه ليك وعيزاك وانت بكل برود تقولها تعبان

2/ اهمال واجباتها المنزليه

لما تشوفها تعبانه ف البيت وعامله كل حاجه ومتقولهاش كتير خيرك...او تكون عامله اكل وتعبانه فيه ومتقولهاش تسلم ايدك

3/اهمالها ف الرومانسيه والاهتمام ب مظهرها

اوقات الست ممكن تهمل نفسها لاسباب كتير ف الحياه ول ضغوطات الحياه...ممكن ف مره تفوق ل نفسها مثلا وتحاول تعمل حاجه جديده...تروح تلبس وتبقا قمرايه وجوزها ميقولهاش حتى ايه الجمال دا...دا يكااد اصلا مياخودش بالو من التغيير

3/ قلب الطرابيزه

يعني الست لما تلاقي كل دا منك وتزعل وتيجي انت بقا عاوزها وتقولك لا...تبقي نكديه وتستاهل تتخان وزفت وكل حاجه...طب معلش يعني ما انت اللي مش مهنيها خالص ولا بتسمع منك كلمه كويسه..عايز تاخود منها ازاي وانت مش بتديها

ياريت يا جماعه بجد نحترم الست شويه ونقدر تعبها ومافيش مشكله لو تقول ل مراتك كلمه حلوه تحلي بيها يومك ودنيتك..انا مش بتكلم عشان الاقي رجاله داخله تقول طب ما انتوا فيكوا وفيكوا..انا بتكلم من خلال تجربتي..واحب اعرف رأيكم طبعا😌❤️
لا عادي الموضوع نسبي يعني مثلا فيه ستات متجيش غير بانك تطلع عنيها عشان تتعدل وفيه عنديه متجيش غير بالدلع وفي الاول وفي الاخر لازم الراجل يكون مكفي مراته تحت اي ظرف 🤷‍♂️

آسفه لو تدخل مني بس من كلامك وتعليقاتك.. انت مش مبسوطه في حياتك.. مش هقولك زي الأغلبية استحملي وعيشي وبكرة يتغير...
هقولك الحياة بنعشها مرة واحدة فحاولي تكوني سعيدة ومبسوطه ومرتاحة.. فكري كويس واعرفي انت عايزة ايه ونفذيه بدون ما تعملي حساب للناس وكلامهم.. انت الشخص الوحيد إللي حاسه بتعبك وعايشه وجعك..
ربناا يريح بالك ويهدي قلبك ويسعدك 🤲
وعذراً لتدخلي مرة تانيه،، تحياتي🌹

• حبيته
آسفه لو تدخل مني بس من كلامك وتعليقاتك.. انت مش مبسوطه في حياتك.. مش هقولك زي الأغلبية استحملي وعيشي وبكرة يتغير...
هقولك الحياة بنعشها مرة واحدة فحاولي تكوني سعيدة ومبسوطه ومرتاحة.. فكري كويس واعرفي انت عايزة ايه ونفذيه بدون ما تعملي حساب للناس وكلامهم.. انت الشخص الوحيد إللي حاسه بتعبك وعايشه وجعك..
ربناا يريح بالك ويهدي قلبك ويسعدك 🤲
وعذراً لتدخلي مرة تانيه،، تحياتي🌹
حبيبتي يا يويا و**** كلامك دا ف قلبي ❤️

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹

1/اهمال جنسي

يعني لما مراتك تكون عوزاك وانت تقولها لا...اومثلا تشوفها لابسه وجاهزه ليك وعيزاك وانت بكل برود تقولها تعبان

لما تشوفها تعبانه ف البيت وعامله كل حاجه ومتقولهاش كتير خيرك...او تكون عامله اكل وتعبانه فيه ومتقولهاش تسلم ايدك

اوقات الست ممكن تهمل نفسها لاسباب كتير ف الحياه ول ضغوطات الحياه...ممكن ف مره تفوق ل نفسها مثلا وتحاول تعمل حاجه جديده...تروح تلبس وتبقا قمرايه وجوزها ميقولهاش حتى ايه الجمال دا...دا يكااد اصلا مياخودش بالو من التغيير

3/ قلب الطرابيزه

يعني الست لما تلاقي كل دا منك وتزعل وتيجي انت بقا عاوزها وتقولك لا...تبقي نكديه وتستاهل تتخان وزفت وكل حاجه...طب معلش يعني ما انت اللي مش مهنيها خالص ولا بتسمع منك كلمه كويسه..عايز تاخود منها ازاي وانت مش بتديها

ياريت يا جماعه بجد نحترم الست شويه ونقدر تعبها ومافيش مشكله لو تقول ل مراتك كلمه حلوه تحلي بيها يومك ودنيتك..انا مش بتكلم عشان الاقي رجاله داخله تقول طب ما انتوا فيكوا وفيكوا..انا بتكلم من خلال تجربتي..واحب اعرف رأيكم طبعا😌❤️
بصي !! انا معاكي في كل اللي قلتيه
لكن مفيش اي مبرر للخيانة للطرفين مهما كان .. لو استحالت العشرة يبقا كل واحد يروح لحاله ويشوف حياته لكن خيانة لا

بصي !! انا معاكي في كل اللي قلتيه
لكن مفيش اي مبرر للخيانة للطرفين مهما كان .. لو استحالت العشرة يبقا كل واحد يروح لحاله ويشوف حياته لكن خيانة لا
مين جاب سيره الخيانه

1/اهمال جنسي

3/ قلب الطرابيزه

انا بعتذر لك نيابة عن الراجل يلي معاكي
عندك حق في كل كلمة قلتيها
ومش كل الرجالة كده على فكرة

انا بعتذر لك نيابة عن الراجل يلي معاكي
عندك حق في كل كلمة قلتيها
ومش كل الرجالة كده على فكرة
طبعا مش كل الرجاله..ولا كل الستات كويسه

• أتفق
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبتي يا يويا و**** كلامك دا ف قلبي ❤️
حاسه بيكي عشان كنت في مكانك..
بقولك تاني الناس كده بتتكلم وكده هتتكلم،، والكلام من أقرب الناس ليكي،، خليكي أنانية ودوري على سعادتك..
ربنااا معاكي يهديكي وينورلك بصيرتك🤲

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%