NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر ان يتحلى باللين

EMY AHMED

مــشـرفـة الآقـسـام الـمـدمـجـة والـمـتـنـوعـة
طاقم الإدارة
مشرف
نجم ايدول
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور

من بين الصفات الكثيرة التى أتمنى أن أحصل عليها في شريك عمرى أن يتحلى باللين وأن يكون قلبه عامر بالحب لى أنا.

شخص تهمه المشاعر أكثر من أي شيء فلن أستيطع تقبل فكرة أن الشخص الذى سأستمر الباقى من عمرى معه يحمل القسوة في قلبه إن لم يفيض على بحنانه ويعاملنى بدلال ويخشى على قلبى من الأذى ولا أهون عليه مهما كان ويتفهم طبيعة الأنثى وعواطفها فلا حاجة لى به.

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: YOYA🌹, عاشق السكس فون, Sosoz و 4 آخرين

من بين الصفات الكثيرة التى أتمنى أن أحصل عليها في شريك عمرى أن يتحلى باللين وأن يكون قلبه عامر بالحب لى أنا.

شخص تهمه المشاعر أكثر من أي شيء فلن أستيطع تقبل فكرة أن الشخص الذى سأستمر الباقى من عمرى معه يحمل القسوة في قلبه إن لم يفيض على بحنانه ويعاملنى بدلال ويخشى على قلبى من الأذى ولا أهون عليه مهما كان ويتفهم طبيعة الأنثى وعواطفها فلا حاجة لى به.

كأنك بتوصفينى 😂🥰

• بيضحكني
التفاعلات: EMY AHMED

يااااه متشكر بجد مش عارف اقولك ايه بصراحه كل ده أنا 😂😂😂
اتكثفت 🙈

• بيضحكني
اتكثفت 🙈
دى كراشى انا و لو سمحت بطل تعاكس عشان بغير 😡😡

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: EMY AHMED و LEGEND KYSER
  • بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى
اتكثفت 🙈
هتتكسف و خدودك تحمر 😂

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
دا ايه ده😂
الصراحة كدا انا بكراش عليكى و بعتهالك الف مرة خاص بس شكلك مش بتفتحى فحبيت اقولهالك قدام المنتدى كله 🌚🥰

• يالهوي هي وصلت لكده
هتتكسف و خدودك تحمر 😂
لأ مش بتحمر عشان محمره لوحدها 😂😂 ومعلش لو شاريه والموضوع جد لازم تجي تطلبيني من أبويا عشان كلام الناس 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: EMY AHMED و شاب وحدانى
  • بيضحكني
لأ مش بتحمر عشان محمره لوحدها 😂😂 ومعلش لو شاريه والموضوع جد لازم تجي تطلبيني من أبويا عشان كلام الناس 😂😂
خلاص هجى اطلبك يا قمر 🤭😂😂

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و شاب وحدانى
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: EMY AHMED و شاب وحدانى
  • عجبني

النوع دا موجود ف السوبر ماركت. 😂😂😂

دا تبع استفه...

شوية حنين و محن بني ادمين 😂😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%