NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج الملكة سالي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
من عجائب الامور الاقي متخلف عقلي يدخل لي على الخاص بعد ما يعرف تحرر زوجتي واول كلمة يقولها لي ( تحب أنيك مراتك ) ههههه قمة التخلف والعبط والهبل اللي في الدنيا قال انا هحب واتمني ان الخول اللي داخل يكلمني ده هتمني وهحب وهحلم انه ييجي ينيك مراتي ودي بقت امنيتنا الوحيدة كأن كل أصحابنا اللي نعرفهم من سنين ونثق فيهم جدا وبينيكوا مراتي من سنين طويلة خلاص كلهم ماتوا او رفضوا ينكوها وبقينا مش لاقيين الا الخول الاهبل ده ييجي ينيك مراتي وتلاقيه عمره ما ناك فرخه ميته حتى هههه عاهات
FIumdT9bbMQ

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: The one black, Saeed431, Youssefjo7 و 12 آخرين
اصل جسم مراتك يخطف العقول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زوج الملكة سالي و Peps
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس قمة الجمال **** يخليهالك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زوج الملكة سالي و Peps
من عجائب الامور الاقي متخلف عقلي يدخل لي على الخاص بعد ما يعرف تحرر زوجتي واول كلمة يقولها لي ( تحب أنيك مراتك ) ههههه قمة التخلف والعبط والهبل اللي في الدنيا قال انا هحب واتمني ان الخول اللي داخل يكلمني ده هتمني وهحب وهحلم انه ييجي ينيك مراتي ودي بقت امنيتنا الوحيدة كأن كل أصحابنا اللي نعرفهم من سنين ونثق فيهم جدا وبينيكوا مراتي من سنين طويلة خلاص كلهم ماتوا او رفضوا ينكوها وبقينا مش لاقيين الا الخول الاهبل ده ييجي ينيك مراتي وتلاقيه عمره ما ناك فرخه ميته حتى هههه عاهاتمشاهدة المرفق 279148
مراتك صاروووخ

• حبيته
التفاعلات: زوج الملكة سالي
من عجائب الامور الاقي متخلف عقلي يدخل لي على الخاص بعد ما يعرف تحرر زوجتي واول كلمة يقولها لي ( تحب أنيك مراتك ) ههههه قمة التخلف والعبط والهبل اللي في الدنيا قال انا هحب واتمني ان الخول اللي داخل يكلمني ده هتمني وهحب وهحلم انه ييجي ينيك مراتي ودي بقت امنيتنا الوحيدة كأن كل أصحابنا اللي نعرفهم من سنين ونثق فيهم جدا وبينيكوا مراتي من سنين طويلة خلاص كلهم ماتوا او رفضوا ينكوها وبقينا مش لاقيين الا الخول الاهبل ده ييجي ينيك مراتي وتلاقيه عمره ما ناك فرخه ميته حتى هههه عاهاتمشاهدة المرفق 279148
وهى دى صورتها؟؟

• حبيته
التفاعلات: زوج الملكة سالي
بغض النظر عن المعتوه اللي كلمك مراتك جامده موت يا بختك بلحمها اللذيذ

كسمك ع كسمها و انت لو لاقي كلبه تنيكك انت و مراتك مكنتش نشرت هنا

ههه قشطه
بجد انت برنس
جبت من الآخر في الموضوع ده
مشكوره على الصراحه الحلوه دي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%