NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مقدرش اصنف نفسي انهي راجل من دوول
لان الحكم على الذات بالفضيلة حيكون من الغرور و انا بكره الغرور
لاكن اؤيد ان الراجل مننا بيتطور ليكون افضل النسخ من نفسه
و زي ما ذكرتي مجنونتي المفضلة ان انعكاس الشخصية في الواقع لية انعكاس على الاداء في العلاقة
لاكن انا كراجل ممكن اكون مختلف شوية عن باقي اصدقائي فتقييم الاداء الجسدي فقط ليس الا جزء صغير من تقييمي عن كامل العملية فالسكس ليس فقط هو الأداء الجسدي
و انما هو ما قبل التداخل الكامل للعملية الجنسية الجسدية
الروح و الموود الي الراجل مننا بيقدر يفرضه قبلها
الفعل و رد الفعل المدروس
التهيئة الكاملة للانثى عقليا و عاطفيا قبل العملية لتحفيز الاعجاب الذي يطوره الرجل مننا الى شغف باللقاء و يزيده باسلوبه الى هوس بالاندماج

الرجل يجب ان يكون لدية من الذكاء و الاحساس المدعوم بالخبرة لمعرفة متى يتحكم بزمام العملية و متى يترك الانثى تنال التحكم الزائف فيها

و اخيرا اشك في ان يوجد انثى تعرف اي نوع تفضل
ليس لقلة تقديري لعقولهن او فطنتهن او ذكاهئهن
أطلاقا
و انما لانه ليس دورها ان تقود العلاقات فذلك دورنا نحن الرجال ان نكتشف معادلة الاتزان بين النشوة و الرضا و الاثارة و المتعة
بس دة ميمنعش أن كل واحد وواحدة ليها دور ملموس في إتمام العملية الجنسية زي ما هويتها أو شخصيتها حبها .... سي مثلا ... انا بحب الرومانسي ... وفي بعض الأحيان يميل للعنف البسيط ... غير كدة مش محبذ بالنسبة لي ✌️✌️

• بيضحكني
التفاعلات: سلطان غلبان
انا عامتا مفيش رومانسي بحت طول العلاقة في رومانسي اهتمام بالتفاصيل بس بيجي لحظة لازمة يكون فيها عنف والجسمي الرياضي المرن علشان الاوضاع الكرش عائق كبير فايدة الكرش بس لو بتشربي ومش عارفة تحطي الكوباية فين 😂😂
انت لخبطني يا ياسووو. انت مين فيهم الوقت 🤔🤔😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 5alkhaber
انا واحد بتاع رياضه وفيزيا ومعادلات
بحلل المشكله واطلع حل ليها
مقدرش اصنف نفسى حد منهم
اولا لعدم الخبره او التجربه
ثانيا على حسب شريكتى هيبقى الوضع هيبقى ازاى وهى حابه ايه وكارهه ايه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بس دة ميمنعش أن كل واحد وواحدة ليها دور ملموس في إتمام العملية الجنسية زي ما هويتها أو شخصيتها حبها .... سي مثلا ... انا بحب الرومانسي ... وفي بعض الأحيان يميل للعنف البسيط ... غير كدة مش محبذ بالنسبة لي ✌️✌️
طبعاً
مفيش عملية تتم على اكمل وجه غير بتناغم و تكامل و انسجام بين أطرافها المشاركين فيها
و خاصة السكس
دور الأنثى هو اكلاق الإشارات و دور الرجل هو فهمها و ترجمتها لافعال تتناسب مع ما تحب و إشعال رغبتها لما يحب هو بالتبادل

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و سلطان غلبان
متحصريش الشخص ف صفه واحده ع حسب الموقف الراجل بيتعامل
مش بحصر الشخص في صفة بس فعلا كل واحد ولية تعريف معين زينا كدة الموضوع الجاي هقول البنوتات علي السرير اكيد كل واحدة بتحب وبتتميز بنقطة الباقي موجود اة بس التميز في اية 🤷🏻‍♀️

انتي بقي بتحبي انهي نوع 😂

• بيضحكني
طبعاً
مفيش عملية تتم على اكمل وجه غير بتناغم و تكامل و انسجام بين أطرافها المشاركين فيها
و خاصة السكس
دور الأنثى هو اكلاق الإشارات و دور الرجل هو فهمها و ترجمتها لافعال تتناسب مع ما تحب و إشعال رغبتها لما يحب هو بالتبادل
طيب كلامك عن شخص سوي كامل الميول والرجولة ..... ممكن تفسر كلامك علي الشخص ... الخجول ... دة ازاي يلبي رغبة الشريكة معاة ...ناهيك عن الاناني.... ولا مش موجودين ... دة غير السادي..............الخ ،🤷🏻‍♀️

التكملة صعبة لأن في احداث نكد كتير بعد كدة
طبيعي هي قصه بحلوها ومرها قصه المميز فيها انها واقعيه
وليست من وحي الخيال ... مش ديمن كل القصص جميله
جمال القصه بيكون في مدى مصداقية الكاتب وقربه من الواقع وتمكنه من الكلمات ومحور القصه...أتمني تكمل 🌹

• عجبني
  • بيضحكني
يع جدا 🤣🤣
تبقي الواحده متمكنه وعارفه وفاهمه
واللي معاها بسكوته كده 😂😂 علي **** حكايته 🤣🤣
مش بيحصل يبقي لازم نعرضة.... وفي فعلا رجال كدة زي ما في بنات بتتكسف في رجالة فعلا خيبة علي السرير 😉

مش بحصر الشخص في صفة بس فعلا كل واحد ولية تعريف معين زينا كدة الموضوع الجاي هقول البنوتات علي السرير اكيد كل واحدة بتحب وبتتميز بنقطة الباقي موجود اة بس التميز في اية 🤷🏻‍♀️
مش لازم سي ف واحد رياضي وبيعرف يتكلم ويقول كلام حلو وفنفس الوقت لودخل ف مود العلاقه ولقا الشريكه محتاجه عنف بيبدا يبقا عنيف سيكا دي ع حسب انت فاهم الي قدامك ولا لا
اما بالنسبه انكم بنات كل واحده بميزه يبقا مش شرط الرجاله كدا

• عجبني
مش لازم سي ف واحد رياضي وبيعرف يتكلم ويقول كلام حلو وفنفس الوقت لودخل ف مود العلاقه ولقا الشريكه محتاجه عنف بيبدا يبقا عنيف سيكا دي ع حسب انت فاهم الي قدامك ولا لا
اما بالنسبه انكم بنات كل واحده بميزه يبقا مش شرط الرجاله كدا
السادي صعب يبقي رومانسي .... الاناني صعب يبقي رومانسي

• عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
مش بيحصل يبقي لازم نعرضة.... وفي فعلا رجال كدة زي ما في بنات بتتكسف في رجالة فعلا خيبة علي السرير 😉
اظن الموضوع هو عدم خبره وعدم تجارب مش اكتر
اللي بيتكسف ده لو ليه تجارب مش هيبقي في كسوف
لكن في الاصل المفروض الراجل في السرير ميبقاش عنده كسوف واحراج حتي وإن كانت اول تجربه ليه
ممكن يكون عديم الخبره وميعرفش يقود العلاقه او يمتع الست اللي معاه لانعدام الخبره
لكن الكسوف صعب اوي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%