NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أبو عمر المصري

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عمر 20 سنه (بطل القصه واللي هيحكيها)
امي.. سها 45 سنه (جسم الهام شاهين.. كيرفي ببزاز مدورة وطيز ملفوفه تترج ف كل خطوة)
ابويا.. حسن 50 سنه
اختي.. نجوى 23 سنه (جسم هنادي مهنا بالظبط)
عايشين ف الدور الاول
____
الدور التاني
عمي علي
مرات عمي علياء ( 40 سنه وجسم غاده عادل )
بنت عمى سارة (نص جسمها بزاز بس.. واد اختي نجوى)
_____
ف البدايه احنا عيله بيت واحد
بناكل مع بعض ومعظم اليوم مع بعض ما عدا وقت النوم
امي ومرات عمي بيروحوا الشغل كل يوم ويرجعوا بين الضهر والعصر
ابويا وعمي بيرجعوا بعد المغرب او العشا
وانا بروح الجامعه وبرجع غالبا بعد العصر
اختى وبنت عمي لسه مشتغلوش
__
رجعت الجامعه ف يوم وكنت هايج ع اخري.. كنت راجع راكب الاتوبيس.. كنت واقف واللي جمبي كانت قاعده والاتوبيس كان زحمه فشخ .. ف اول الطريق كنت بقرب زبي من بزازها .. يدوب راسه تلمسها .. وبعد شوية لقيتها بتقرب عليه وتضم عشان راس زبي يلمس حلمتها .. وفعلا حسيت بيها وجبت اول مره ف البنطلون من هيجاني.. وفضلنا كدا لعند اخر الطريق.. رجعت البيت وانا زبي ع اخره .. لقيت بنت عمي قاعده مع اختي ف الاوضه قدام التلفزيون .. سلمت بسرعه ودخلت جري ع الاوضه ..قلعت البنطلون لقيت البوكسر نصه مبلول .. قلعت التيشيرت ومبقتش لابس غير البوكسر بس.. طلعت زبي وتخيلت المشهد ف الاتوبيس وفضلت افرك ف زبي وانا واقف ورا الباب عمال اتخيلها ومغمض عيني .. فجأه لقيت الباب اتفتح ببطء.. رحت مدخل زبي ف البوكسر تاني بسرعه
  • سارة (بنت عمي): اي يابني دخلت بسرعه كدا ليه ف حاج--- اي دا يخربيتك انت لحقت تقلع (وهي بتبص للبوكسسر)
  • مفيش حاجه ياعم وبعدين يالا هوينا عايزين نغير
  • ماشي يخويا انا غلطانه اني بسألك فيك اصلا

بعدها باسبوع جه عريس واتقدم لنجوى .. ووافقوا وبقى كل اسبوع يجي عندنا .. وبيبقى فيه حد ف البيت .. يا انا يا امي او ابويا .. وفي يوم كان عندنا وانا كنت نايم وباب اوضتي مفتوح .. صحيت ومشيت للصاله .. سمعت صوت طالع باهات خفيفه.. قربت من الصالون براحه وبصيت من غير ما ياخدوا بالهم.. لقيته نازل بوس وتفريش .. طلع بزها برا .. كان اول مره اشوفه كله وبالحلمات .. اكتشفت انه كبير فشخ.. واول ما شفته زبي وقف ومقدرتش امسك نفسي .. وبدأت العب ف زبي من فوق البنطلون
بعد ما طلع بزها نزل فيه لحس من فوقه لاوله وفضل يمص ف الحلمات .. سحبت نفسي ودخلت الحمام.. وندهت على نجوى وانا ف الحمام.. اخدت دقيقتين ع ما طلعتلي
-عايز اي يا عمر
-الفوطه
جابتها وجايه تديهاني ببص ع صدرها لقيت حلماتها بارزه وواقفه ع الاخر وايديها عرقانه.. اخدت منها الفوطه ورجعتله وانا بعد دقيقتين خرجت وهم حسوا بيا اتعدلوا وبعد شوية مشيوا

من يومها وانا بدأت اركز مع جسمها ومكنتش اعرف انه حلو اوي كدا .. تاني يوم امي صحتني وقالتلي اخش اصحيها عشان تفطر.. خبطت ودخلت عليها لقيتها نايمه من غير غطا ونايمه ع بطنها .. والهوت شورت يدوب مغطي طيزها بس وفخادها كلها باينه.. بيضا وناعمه فشخ.. خبطت ع كتفها مصحتش.. استعبطت ورحت مخبط ع طيزها بردو محستش بيا .. لما لمست طيزها لقتهم بيترجوا وكلهم ملبن بس .. رحت ضاربها ضربه خفيفه ع طيزها لقيتهم اترجوا جامد فشخ .. صحيت وراحت مزعقه
  • اي يا متخلف انت عايز اي
  • يالا قومي افطري يابنتي ماما مستنيانا
رحت ضاربها ع طيزها تاني وقولتلها:
- قومي مش هجيلك تاني هاااا
راحت لافه جسمها وزقتني برجلها .. كسها بان انه مبلول ونشف ع الهوت شورت .. بس ملحقتش اشوفه كويس عشان نامت ع بطنها تاني

بعد شوية طلعت ببجامه وفطرت معانا .. شوية وامي مشيت.. ونجوى طلعت فوق لبنت عمي.. استغليت الفرصه ودخلت اوضتها ادور ع الشورت.. لقيته .. شميته.. ريحته كانت حلوه نيييك .. دعكت بيه زبي شوية لعند ما زبي قرب ينزل شوية.. رحت شايله ومرجعه تاني مكانه ودخلت اوضتي .. نمت ساعتين وصحيت ملقتش حد ف الشقه وكان يوم اجازتي ومعنديش جامعه .. طلعت الشقه فوق .. خبطت طلعتلي ساره لابسه عبايه ضيقه وشفافه فشخ .. واضح انها مش لابسه اي حاجه تحتها.. وبزازها هتفرتك العبايه .. بزازاها اد بزاز نجوى مرتين
  • عايز اي يا سي خرا
  • عايز قهوه يا سي زفت
  • متعمل لنفسك هو انت صغنن؟؟
  • اه انا صغنن اوووي
ضحكت ضحكة رقاصات من بتوعها.. وبعدين قالت
- طب ادخل يا صغنن ع ما اعملهالك
دخلت وراها ودخلت المطبخ.. وعيني ع طيزها بس
  • امال فين ساره ؟
  • ف الحمام
  • بتعمل اي ؟
  • نبيه اوي بروح امك انت
  • لمي لسااانك يا وسخه
  • وان ملمتوش؟
  • المه انا .. وراحت زاققها بنصي من تحت(وزبي واقف) لازقها ف الحيطه
  • انت بتعمل راجل عليا يعني؟
  • ااااااه
  • طب مفيش قهوه
  • يا ساتر عليييييك.. دانا بهزر معااااك
  • بوس ايدي الاول
  • هات انش*** ابوس ط--
  • لا هي ايدي بس يا وسخ

_ سااااااااره.. متنجزي يا خراا
نجوى م الحمام

- جايه اهووو

رحت ضامم ساره عليا جامد وبزازها بقت لازقه ف صدري.. واول مره احس حجمهم كدا.. سألتها:
  • انتوا بتعملوا اي يابت ف الحمام ؟
  • حاجات بنات؟
  • اااااه .. حلاااااااوه يعني
  • نبيه اوي بروح امك انت بردو
  • طب ما تاخدوني معاكم
  • يوم فرحك كدا يا عروسه
  • ماشي يا بزو ماشي
  • بزو؟ ولااااا..طب مفيش قهوه يالا غور من هنا

& ف المطبخ &
  • هي مين دي اللي بزو ياد يابن الجزمه انت
  • انتتتتتي .. امال كل دا اي
ورحت ماسك بز من بزازها وعاصره جامد.. وضحكت
  • انت اد اللي انت عملته دا ؟
  • اااااااااااااه
  • تمام.. هاتلي الخلاط والسكر وميه
  • اتفضلي
  • هات البرتقان
راحت ماسكك بزازها تاني بس المرادي بايديا الاتنين .. وزبي وقف من كتر لبن بزازها
  • انت بتعمل اي ؟!!!
  • مش دا البرتقان!
كل دا وانا ماسك بزازها بايدي لسه
راحت شاده البنطلون بتاعي لتحت بشمالها.. وبايديها اليمين راحت ماسكه زبي اللي كان واقف حجر م الموقف
  • انتي بتعملي اي ؟!
  • بجيب الموز !

زبي كان هينطرهم اول ما ساره مسكته.. من الكلام والموقف وبزازها ..رديت عليها
  • بس كدا هنحتاج لسه لبن ؟!
  • سهله .. مفيش اكتر منه
وراحت رافعه التي شيرت ورازعه راسي بين بزازها .. وفضلت تخبط على وشي ببزازها .. فتحت بؤي باديها وحشرت حلمتها جواه .. وفضلت تحرك راسي فوق وتحت لعند ما حلماتها وقفت ع الاخر .. راحت مطلعا حلمتها من جوا وقالتلي:
  • ها اللبن تمام؟
  • مش اوي
  • طب رجعه تاني بقى يا كسمك
وراحت مريحه ضهرها للحيطه ووسعت رجليها وحشرت راسي بين رجليها ولساني ع كسها
كملت لحس خمس دقايق .. جابت ع لساني فيهم مرتين .. سحبت راسي لفوق وضربتها ع وشها وقولتها

-- انتي كدابه!! .. دا عسل مش لبن!! .. تعالي انتي بقى ادوقك انا اللبن الحقيقي
مسكتها من شعرها وانا ف اخر هيجاني ونزلتها ع ركبتها .. ودخلت زبي ف بؤها .. اشد شعرها وراسها .. فضلت احرك راسها لبرا وجوا .. 3 دقايق فضلت انيك ف بؤها لعند ما جبتهم .. واللبن نزل من بؤها ع الارض .. ونمنا جمب بعض دقيقه ضهرنا ع الارض بزازها كلها برا وزبي برا هو كمان..
فجأه سمعنا صوت خطوات جاي م الصاله علينا ...
______
ها ننزل بالجزء التاني؟

• عجبني
التفاعلات: فحل وزبي راس مالي
انزل

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, mohamed mahfouz, فاشخ الحريم2 و 7 آخرين
بس انت ليه عملهاا بكوين

• عجبني
دي قصه يسطاا مش صور ولا فيديو

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, mohamed mahfouz, فاشخ الحريم2 و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس عادي اناا دافتع فيهاا 50 كمان مش 25

• عجبني
بس هتحتاج تطول الاجزاء

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, mohamed mahfouz, فاشخ الحريم2 و 6 آخرين
وتحدد معاد نزول بقاا الاجزاء

• عجبني
التفاعلات: عاشق هواها, mohamed mahfouz, فاشخ الحريم2 و 5 آخرين
ومش تتاخر عليناا بقا

• عجبني
ومش تتاخر عليناا بقا

• عجبني
وشكلهاا هتبقاا حلوه

• عجبني
بس المفروض تبقاا ف المحارم

• عجبني
انا عمر 20 سنه (بطل القصه واللي هيحكيها)
امي.. سها 45 سنه (جسم الهام شاهين.. كيرفي ببزاز مدورة وطيز ملفوفه تترج ف كل خطوة)
ابويا.. حسن 50 سنه
اختي.. نجوى 23 سنه (جسم هنادي مهنا بالظبط)
عايشين ف الدور الاول
____
الدور التاني
عمي علي
مرات عمي علياء ( 40 سنه وجسم غاده عادل )
بنت عمى سارة (نص جسمها بزاز بس.. واد اختي نجوى)
_____
ف البدايه احنا عيله بيت واحد
بناكل مع بعض ومعظم اليوم مع بعض ما عدا وقت النوم
امي ومرات عمي بيروحوا الشغل كل يوم ويرجعوا بين الضهر والعصر
ابويا وعمي بيرجعوا بعد المغرب او العشا
وانا بروح الجامعه وبرجع غالبا بعد العصر
اختى وبنت عمي لسه مشتغلوش
__
رجعت الجامعه ف يوم وكنت هايج ع اخري.. كنت راجع راكب الاتوبيس.. كنت واقف واللي جمبي كانت قاعده والاتوبيس كان زحمه فشخ .. ف اول الطريق كنت بقرب زبي من بزازها .. يدوب راسه تلمسها .. وبعد شوية لقيتها بتقرب عليه وتضم عشان راس زبي يلمس حلمتها .. وفعلا حسيت بيها وجبت اول مره ف البنطلون من هيجاني.. وفضلنا كدا لعند اخر الطريق.. رجعت البيت وانا زبي ع اخره .. لقيت بنت عمي قاعده مع اختي ف الاوضه قدام التلفزيون .. سلمت بسرعه ودخلت جري ع الاوضه ..قلعت البنطلون لقيت البوكسر نصه مبلول .. قلعت التيشيرت ومبقتش لابس غير البوكسر بس.. طلعت زبي وتخيلت المشهد ف الاتوبيس وفضلت افرك ف زبي وانا واقف ورا الباب عمال اتخيلها ومغمض عيني .. فجأه لقيت الباب اتفتح ببطء.. رحت مدخل زبي ف البوكسر تاني بسرعه
  • سارة (بنت عمي): اي يابني دخلت بسرعه كدا ليه ف حاج--- اي دا يخربيتك انت لحقت تقلع (وهي بتبص للبوكسسر)
  • مفيش حاجه ياعم وبعدين يالا هوينا عايزين نغير
  • ماشي يخويا انا غلطانه اني بسألك فيك اصلا

بعدها باسبوع جه عريس واتقدم لنجوى .. ووافقوا وبقى كل اسبوع يجي عندنا .. وبيبقى فيه حد ف البيت .. يا انا يا امي او ابويا .. وفي يوم كان عندنا وانا كنت نايم وباب اوضتي مفتوح .. صحيت ومشيت للصاله .. سمعت صوت طالع باهات خفيفه.. قربت من الصالون براحه وبصيت من غير ما ياخدوا بالهم.. لقيته نازل بوس وتفريش .. طلع بزها برا .. كان اول مره اشوفه كله وبالحلمات .. اكتشفت انه كبير فشخ.. واول ما شفته زبي وقف ومقدرتش امسك نفسي .. وبدأت العب ف زبي من فوق البنطلون
بعد ما طلع بزها نزل فيه لحس من فوقه لاوله وفضل يمص ف الحلمات .. سحبت نفسي ودخلت الحمام.. وندهت على نجوى وانا ف الحمام.. اخدت دقيقتين ع ما طلعتلي
-عايز اي يا عمر
-الفوطه
جابتها وجايه تديهاني ببص ع صدرها لقيت حلماتها بارزه وواقفه ع الاخر وايديها عرقانه.. اخدت منها الفوطه ورجعتله وانا بعد دقيقتين خرجت وهم حسوا بيا اتعدلوا وبعد شوية مشيوا

من يومها وانا بدأت اركز مع جسمها ومكنتش اعرف انه حلو اوي كدا .. تاني يوم امي صحتني وقالتلي اخش اصحيها عشان تفطر.. خبطت ودخلت عليها لقيتها نايمه من غير غطا ونايمه ع بطنها .. والهوت شورت يدوب مغطي طيزها بس وفخادها كلها باينه.. بيضا وناعمه فشخ.. خبطت ع كتفها مصحتش.. استعبطت ورحت مخبط ع طيزها بردو محستش بيا .. لما لمست طيزها لقتهم بيترجوا وكلهم ملبن بس .. رحت ضاربها ضربه خفيفه ع طيزها لقيتهم اترجوا جامد فشخ .. صحيت وراحت مزعقه
  • اي يا متخلف انت عايز اي
  • يالا قومي افطري يابنتي ماما مستنيانا
رحت ضاربها ع طيزها تاني وقولتلها:
- قومي مش هجيلك تاني هاااا
راحت لافه جسمها وزقتني برجلها .. كسها بان انه مبلول ونشف ع الهوت شورت .. بس ملحقتش اشوفه كويس عشان نامت ع بطنها تاني

بعد شوية طلعت ببجامه وفطرت معانا .. شوية وامي مشيت.. ونجوى طلعت فوق لبنت عمي.. استغليت الفرصه ودخلت اوضتها ادور ع الشورت.. لقيته .. شميته.. ريحته كانت حلوه نيييك .. دعكت بيه زبي شوية لعند ما زبي قرب ينزل شوية.. رحت شايله ومرجعه تاني مكانه ودخلت اوضتي .. نمت ساعتين وصحيت ملقتش حد ف الشقه وكان يوم اجازتي ومعنديش جامعه .. طلعت الشقه فوق .. خبطت طلعتلي ساره لابسه عبايه ضيقه وشفافه فشخ .. واضح انها مش لابسه اي حاجه تحتها.. وبزازها هتفرتك العبايه .. بزازاها اد بزاز نجوى مرتين
  • عايز اي يا سي خرا
  • عايز قهوه يا سي زفت
  • متعمل لنفسك هو انت صغنن؟؟
  • اه انا صغنن اوووي
ضحكت ضحكة رقاصات من بتوعها.. وبعدين قالت
- طب ادخل يا صغنن ع ما اعملهالك
دخلت وراها ودخلت المطبخ.. وعيني ع طيزها بس
  • امال فين ساره ؟
  • ف الحمام
  • بتعمل اي ؟
  • نبيه اوي بروح امك انت
  • لمي لسااانك يا وسخه
  • وان ملمتوش؟
  • المه انا .. وراحت زاققها بنصي من تحت(وزبي واقف) لازقها ف الحيطه
  • انت بتعمل راجل عليا يعني؟
  • ااااااه
  • طب مفيش قهوه
  • يا ساتر عليييييك.. دانا بهزر معااااك
  • بوس ايدي الاول
  • هات انش*** ابوس ط--
  • لا هي ايدي بس يا وسخ

_ سااااااااره.. متنجزي يا خراا
نجوى م الحمام

- جايه اهووو

رحت ضامم ساره عليا جامد وبزازها بقت لازقه ف صدري.. واول مره احس حجمهم كدا.. سألتها:
  • انتوا بتعملوا اي يابت ف الحمام ؟
  • حاجات بنات؟
  • اااااه .. حلاااااااوه يعني
  • نبيه اوي بروح امك انت بردو
  • طب ما تاخدوني معاكم
  • يوم فرحك كدا يا عروسه
  • ماشي يا بزو ماشي
  • بزو؟ ولااااا..طب مفيش قهوه يالا غور من هنا

& ف المطبخ &
  • هي مين دي اللي بزو ياد يابن الجزمه انت
  • انتتتتتي .. امال كل دا اي
ورحت ماسك بز من بزازها وعاصره جامد.. وضحكت
  • انت اد اللي انت عملته دا ؟
  • اااااااااااااه
  • تمام.. هاتلي الخلاط والسكر وميه
  • اتفضلي
  • هات البرتقان
راحت ماسكك بزازها تاني بس المرادي بايديا الاتنين .. وزبي وقف من كتر لبن بزازها
  • انت بتعمل اي ؟!!!
  • مش دا البرتقان!
كل دا وانا ماسك بزازها بايدي لسه
راحت شاده البنطلون بتاعي لتحت بشمالها.. وبايديها اليمين راحت ماسكه زبي اللي كان واقف حجر م الموقف
  • انتي بتعملي اي ؟!
  • بجيب الموز !

زبي كان هينطرهم اول ما ساره مسكته.. من الكلام والموقف وبزازها ..رديت عليها
  • بس كدا هنحتاج لسه لبن ؟!
  • سهله .. مفيش اكتر منه
وراحت رافعه التي شيرت ورازعه راسي بين بزازها .. وفضلت تخبط على وشي ببزازها .. فتحت بؤي باديها وحشرت حلمتها جواه .. وفضلت تحرك راسي فوق وتحت لعند ما حلماتها وقفت ع الاخر .. راحت مطلعا حلمتها من جوا وقالتلي:
  • ها اللبن تمام؟
  • مش اوي
  • طب رجعه تاني بقى يا كسمك
وراحت مريحه ضهرها للحيطه ووسعت رجليها وحشرت راسي بين رجليها ولساني ع كسها
كملت لحس خمس دقايق .. جابت ع لساني فيهم مرتين .. سحبت راسي لفوق وضربتها ع وشها وقولتها

-- انتي كدابه!! .. دا عسل مش لبن!! .. تعالي انتي بقى ادوقك انا اللبن الحقيقي
مسكتها من شعرها وانا ف اخر هيجاني ونزلتها ع ركبتها .. ودخلت زبي ف بؤها .. اشد شعرها وراسها .. فضلت احرك راسها لبرا وجوا .. 3 دقايق فضلت انيك ف بؤها لعند ما جبتهم .. واللبن نزل من بؤها ع الارض .. ونمنا جمب بعض دقيقه ضهرنا ع الارض بزازها كلها برا وزبي برا هو كمان..
فجأه سمعنا صوت خطوات جاي م الصاله علينا ...
______
ها ننزل بالجزء التاني؟-=محتوي مغلق=-
نزل يابني قصه حلوه اوي

• عجبني
التفاعلات: Sir133, عاشق هواها, mohamed mahfouz و 6 آخرين
اكمل الجزء صغير جدا لسه بنقول ياهادى والجزء انتهى

• عجبني
التفاعلات: Sir133, عاشق هواها, mohamed mahfouz و 4 آخرين
جامد

• عجبني
التفاعلات: Sir133, عاشق هواها, mohamed mahfouz و 4 آخرين
  • عجبني