NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال انـجـراف _ حتى الجزء الثالث 25/4/2023

H E B A

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
23 أبريل 2023
المشاركات
9
مستوى التفاعل
29
نقاط
314
الجنس
أنثي
الدولة
الإمارات
توجه جنسي
ثنائي الميل
الجزء الاول


اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني

انتظروني في الجزء التاني




الجزء الثاني





بعد ما رجعنا السكن كل واحده دخلت اوضتها وانا اول حاجه عملتها فتحت تلفوني وكلمته اول كلمه قلهالي وحشتيني يا لبوة حسيت اني مولعه وحطيت ايدي العب في كسي بس مش عارفه اهدي فضلنا نتكلم لحد ما قالي على فكره انا لسه ملفتش شعرك على أيدي قولتله اهو قدامك تعالي العب فيه براحتك
قالي عاوز اجيلك اترددت شويه واديته العنوان كنا في الشقه في الدور الاخير وفوقينا الروف فيه اوضه للاسانسير كلمته وجه العماره وطلع استناني فوق اترددت شويه قبل ما اطلعه وبعدين لبست عبايه بيتي فوق الاندر والبرا ولبست التربون وطلعت اول ما شافني شدني ليه جامد واخذني في حضنه واداني بعبوص خلي جسمي أتعرش وجبتهم على نفسي غرقت الكلوت كله عسل وعنيا غيبت كنت هامووووت من الهيجان لفني بحيث زوبره بقى في طيزي وقعد يحكه فيا وايد بتقفش بزازي والتانيه بتهري في كسي هري وطبعا كالعاده جبت عسلي تاني لدرجة انه طلع لبره العبايه وهو حس بيه على ايده خد ايده حطها في بوقي وقالي ذوقي عسلك يا هايجة حط ايده في بوقي وانا بمص من كتر الهيجان مكنتش عارفه أميز طعم مد ايده شدلي التربون ولفني نزلني علي ركبي ونزل بنطلونه طلع زبره بسرعه خبط في وشي مسكني من كحكتي رزقني عليه لحد ما لمس شفايفي وقالي مصي يا لبوه بدأت امص زي ما كنت بشوف في الأفلام وبعدين فكلي الكحكه ولف شعري على زوبره وفضلت امصه لحد ما نطرهم على شعري ووشي بعد ما جابهم خد بعضه ونزل بسرعه وانا كنت لسه هايجه بس المفاجئه اني لقيت مروه وحبيبه كانو قاعدين يتفرجوا




الجزء الثالث




اول ما شوفتهم قعدت اعيط ووقعت ع الارض حبيبه جريت عليا وخدتني نزلتي تحت خدتني في حضنها وقعدو يطبطبوا عليا قعدو يقولولي ان ده عادي وان هما كمان بيعملوا كده وقعدو يحكولي عن مغامراتهم الجنسيه ومره وحده مروه راحت مطلعه تلفونها ومورياني صورتها بالمايوه وهي قاعده على حجر ولد
وحبيبي ورتني فديو ليها وهي بترقص في ديسكو ولابسه تيشرت طالع منه نص بزازها
بعد ما حكينا شويه دخلت نمت طبعا بعداليوم ده بقينا واخدين راحتنا في اللبس والكلام والهزار
خلصنا الامتحانات ونزلت اجازه وبعد اسبوع كلموني عاوزين نتجمع سوا لأنهم عامليني مفاجئه
قولتلهم في البيت اني عندي تدريب اسبوع هاخلصه وارجع اول ما وصلت لقيت مروه بعتالي ١٠٠٠٠ على الموبايل بعتالي استايلات لبس انزل اشتريها مقاسي استغربت لان المبلغ كبير وسألتها منين الفلوس وليه الحجات دي قالتلي نفزي وبعدين كملي بعد ما خلصت بعتتني على كوافير عملت واكس لكل جسمي ومنيكير وعملت شعري بعدها جات عربيه من أوبر خادتني لشقه في المهندسين
اول ما دخلتها لقيت مروه وحبيبه دخلت سلمت عليهم وريتهم الحاجه وسألتهم احنا هنا ليه وفيه ايه
مروه بدأت تشرحلي ان دي شقه متاجره لواحد خليجي وهو جاي النهارده هايقعد اسبوع والمفروض اننا ندلعه وهو مش عاوز نيك هانفضل بنات زي ما احنا لو مش موافقه يبقى حلال عليكي الحاجه اللي جبتيها وروحي زو موافقه يبقى تاخدي خمسين ألف جنيه في الأسبوع بصراحه فكرت كتير اني أرفض بس المبلغ كان مغري جدا وخصوصا انا انا هافضل بنت فكرت شويه وبعدين وافقت
مروه قالتلي التعليمات وطلعتي الحاجه اللي هلبسها كان عباره عن قميص نوم لبنى فيه بوش اب من فوق واندر فتله وقالتلي اعمل كحكه و احط روج احمر دخلت اخدت دش وطلعت لبست وحطيت ميكاب وبعدها دقايق جاتلي مروه لابسه لانجري اسود ومعاها برفان حطتلي منه وقالتلي يلا ع الصاله كنت خايفه وانا طالعه علي عكس مروه وحبيبه اللي باين عليهم انها مش اول مره حبيبه كانت لابسه لأمري ديق عليها لونه ابيض كان مبين كل جسمها فجأه الجرس رن ورينا احنا التلاته مروه راحت فتحت دخلت ست اربيعينيه شعرها بني لابسه عبايه سوده مفتوحه
وطرحه مش مغطيه حاجه من شعرها دخلت سلمت علينا وقعدت تبص على جسمي وتخليني الف وكده وبعدين قالتلي اخلع كل هدومي بصيت لمروه بصتلي اللي هو تمام اخلعي خلعت وخلتني فنست وفتحت طيزي وكسي وقفشت في بزازي بعدها خلعت طرحتها ورمتهالي وقالتلي اتحزمي نفزت كلامها وشغلت اغنيه ورقصت حلوى اوي بعدها وقفت الاغنيه وخلتني البس هدومي
عرفتني بنفسها اسمها مس رونا وهي القواده اللي يتعاملوا معاها ادتني شوية تعليمات وبعدين جه دليفري اخدنا منه الاكل ووحطيناه ع السفره
قبل ما نخلص رن الجرس ودخل حمد راجل امراتي عرفت بعد كده انه عنده ٥٦ سنه بسشكله وجسمه رياضي جدا دخل سلم على رونا كل ده واحنا واقفين جنب السفره رونا نادت عليا قالتلي خد حمد وادخلي اديله دش عقبال ما احنا نرتب السفره والشنط شاورلي على شنطه طلعت منها لبس ودخلت الحمام
جهزته دخل الحمام سألني اذا كنت عارفه انا بحب ايه جاوبته بالنفي انبسط وقالي اتعاملي زي ما تحبي
قربت ليه خلعته الكندوره والايزار وبعدين هدومه الداخليه لحد ما بقى ملط دخلته البانيو وفتحت الدش وبدأت اغسل شعره وبعدين ليفت جسمه لحد ما وصلت لزوبره لسه هاغسله باليفه شاورلي على أيدي نزلت غسلتله زبه بأيدي وكمان طيزه وبعدين غسلتله جسمه بالمايه وحطلتله معطر لجسمه ولبسته هدومه وخرجنا قعدنا اتعشينا ودردشنا وبعدين رونا مشيت لمينا السفره وطلعنا بره


استنوني في الجزء الرابع
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Adam Afndena, Josapr, Alexander_Alakbr و 9 آخرين
اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني
انتظروني في الجزء التاني

جامده يا هبه كملى يا هايجه
 
اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني
انتظروني في الجزء التاني
كملي
 
:whistle: :whistle: 🤪 🤪 😎 😎 :devilish: :devilish: :) :) :unsure: :unsure: :cautious: :cautious: :love: :love: (y) (y) 🥱 🥱 o_O o_O
 
جامده فشخ
 
اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني
انتظروني في الجزء التاني
منتظرررين الجزء التاني زوبري صحي يامفتريه 🤤
 
اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني
انتظروني في الجزء التاني
يخربيت هيجانك دا م تيجى
 
اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني
انتظروني في الجزء التاني
كملي حلوه القصه
 
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم
 
نورتي يا هبه واضح ان القصه لسه فيها حاجات كتير وهتحلو اكتر بس حاولي تطولي الاجزاء شويه وصف الابطال منتظر الجديد 🌺
 
الجزء الاول


اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني

انتظروني في الجزء التاني




الجزء الثاني





بعد ما رجعنا السكن كل واحده دخلت اوضتها وانا اول حاجه عملتها فتحت تلفوني وكلمته اول كلمه قلهالي وحشتيني يا لبوة حسيت اني مولعه وحطيت ايدي العب في كسي بس مش عارفه اهدي فضلنا نتكلم لحد ما قالي على فكره انا لسه ملفتش شعرك على أيدي قولتله اهو قدامك تعالي العب فيه براحتك
قالي عاوز اجيلك اترددت شويه واديته العنوان كنا في الشقه في الدور الاخير وفوقينا الروف فيه اوضه للاسانسير كلمته وجه العماره وطلع استناني فوق اترددت شويه قبل ما اطلعه وبعدين لبست عبايه بيتي فوق الاندر والبرا ولبست التربون وطلعت اول ما شافني شدني ليه جامد واخذني في حضنه واداني بعبوص خلي جسمي أتعرش وجبتهم على نفسي غرقت الكلوت كله عسل وعنيا غيبت كنت هامووووت من الهيجان لفني بحيث زوبره بقى في طيزي وقعد يحكه فيا وايد بتقفش بزازي والتانيه بتهري في كسي هري وطبعا كالعاده جبت عسلي تاني لدرجة انه طلع لبره العبايه وهو حس بيه على ايده خد ايده حطها في بوقي وقالي ذوقي عسلك يا هايجة حط ايده في بوقي وانا بمص من كتر الهيجان مكنتش عارفه أميز طعم مد ايده شدلي التربون ولفني نزلني علي ركبي ونزل بنطلونه طلع زبره بسرعه خبط في وشي مسكني من كحكتي رزقني عليه لحد ما لمس شفايفي وقالي مصي يا لبوه بدأت امص زي ما كنت بشوف في الأفلام وبعدين فكلي الكحكه ولف شعري على زوبره وفضلت امصه لحد ما نطرهم على شعري ووشي بعد ما جابهم خد بعضه ونزل بسرعه وانا كنت لسه هايجه بس المفاجئه اني لقيت مروه وحبيبه كانو قاعدين يتفرجوا




الجزء الثالث




اول ما شوفتهم قعدت اعيط ووقعت ع الارض حبيبه جريت عليا وخدتني نزلتي تحت خدتني في حضنها وقعدو يطبطبوا عليا قعدو يقولولي ان ده عادي وان هما كمان بيعملوا كده وقعدو يحكولي عن مغامراتهم الجنسيه ومره وحده مروه راحت مطلعه تلفونها ومورياني صورتها بالمايوه وهي قاعده على حجر ولد
وحبيبي ورتني فديو ليها وهي بترقص في ديسكو ولابسه تيشرت طالع منه نص بزازها
بعد ما حكينا شويه دخلت نمت طبعا بعداليوم ده بقينا واخدين راحتنا في اللبس والكلام والهزار
خلصنا الامتحانات ونزلت اجازه وبعد اسبوع كلموني عاوزين نتجمع سوا لأنهم عامليني مفاجئه
قولتلهم في البيت اني عندي تدريب اسبوع هاخلصه وارجع اول ما وصلت لقيت مروه بعتالي ١٠٠٠٠ على الموبايل بعتالي استايلات لبس انزل اشتريها مقاسي استغربت لان المبلغ كبير وسألتها منين الفلوس وليه الحجات دي قالتلي نفزي وبعدين كملي بعد ما خلصت بعتتني على كوافير عملت واكس لكل جسمي ومنيكير وعملت شعري بعدها جات عربيه من أوبر خادتني لشقه في المهندسين
اول ما دخلتها لقيت مروه وحبيبه دخلت سلمت عليهم وريتهم الحاجه وسألتهم احنا هنا ليه وفيه ايه
مروه بدأت تشرحلي ان دي شقه متاجره لواحد خليجي وهو جاي النهارده هايقعد اسبوع والمفروض اننا ندلعه وهو مش عاوز نيك هانفضل بنات زي ما احنا لو مش موافقه يبقى حلال عليكي الحاجه اللي جبتيها وروحي زو موافقه يبقى تاخدي خمسين ألف جنيه في الأسبوع بصراحه فكرت كتير اني أرفض بس المبلغ كان مغري جدا وخصوصا انا انا هافضل بنت فكرت شويه وبعدين وافقت
مروه قالتلي التعليمات وطلعتي الحاجه اللي هلبسها كان عباره عن قميص نوم لبنى فيه بوش اب من فوق واندر فتله وقالتلي اعمل كحكه و احط روج احمر دخلت اخدت دش وطلعت لبست وحطيت ميكاب وبعدها دقايق جاتلي مروه لابسه لانجري اسود ومعاها برفان حطتلي منه وقالتلي يلا ع الصاله كنت خايفه وانا طالعه علي عكس مروه وحبيبه اللي باين عليهم انها مش اول مره حبيبه كانت لابسه لأمري ديق عليها لونه ابيض كان مبين كل جسمها فجأه الجرس رن ورينا احنا التلاته مروه راحت فتحت دخلت ست اربيعينيه شعرها بني لابسه عبايه سوده مفتوحه
وطرحه مش مغطيه حاجه من شعرها دخلت سلمت علينا وقعدت تبص على جسمي وتخليني الف وكده وبعدين قالتلي اخلع كل هدومي بصيت لمروه بصتلي اللي هو تمام اخلعي خلعت وخلتني فنست وفتحت طيزي وكسي وقفشت في بزازي بعدها خلعت طرحتها ورمتهالي وقالتلي اتحزمي نفزت كلامها وشغلت اغنيه ورقصت حلوى اوي بعدها وقفت الاغنيه وخلتني البس هدومي
عرفتني بنفسها اسمها مس رونا وهي القواده اللي يتعاملوا معاها ادتني شوية تعليمات وبعدين جه دليفري اخدنا منه الاكل ووحطيناه ع السفره
قبل ما نخلص رن الجرس ودخل حمد راجل امراتي عرفت بعد كده انه عنده ٥٦ سنه بسشكله وجسمه رياضي جدا دخل سلم على رونا كل ده واحنا واقفين جنب السفره رونا نادت عليا قالتلي خد حمد وادخلي اديله دش عقبال ما احنا نرتب السفره والشنط شاورلي على شنطه طلعت منها لبس ودخلت الحمام
جهزته دخل الحمام سألني اذا كنت عارفه انا بحب ايه جاوبته بالنفي انبسط وقالي اتعاملي زي ما تحبي
قربت ليه خلعته الكندوره والايزار وبعدين هدومه الداخليه لحد ما بقى ملط دخلته البانيو وفتحت الدش وبدأت اغسل شعره وبعدين ليفت جسمه لحد ما وصلت لزوبره لسه هاغسله باليفه شاورلي على أيدي نزلت غسلتله زبه بأيدي وكمان طيزه وبعدين غسلتله جسمه بالمايه وحطلتله معطر لجسمه ولبسته هدومه وخرجنا قعدنا اتعشينا ودردشنا وبعدين رونا مشيت لمينا السفره وطلعنا بره


استنوني في الجزء الرابع
بجد القصة حلوة هي بس محتاجة تطول ف الاجزاء شوية
 
الجزء الاول


اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني

انتظروني في الجزء التاني




الجزء الثاني





بعد ما رجعنا السكن كل واحده دخلت اوضتها وانا اول حاجه عملتها فتحت تلفوني وكلمته اول كلمه قلهالي وحشتيني يا لبوة حسيت اني مولعه وحطيت ايدي العب في كسي بس مش عارفه اهدي فضلنا نتكلم لحد ما قالي على فكره انا لسه ملفتش شعرك على أيدي قولتله اهو قدامك تعالي العب فيه براحتك
قالي عاوز اجيلك اترددت شويه واديته العنوان كنا في الشقه في الدور الاخير وفوقينا الروف فيه اوضه للاسانسير كلمته وجه العماره وطلع استناني فوق اترددت شويه قبل ما اطلعه وبعدين لبست عبايه بيتي فوق الاندر والبرا ولبست التربون وطلعت اول ما شافني شدني ليه جامد واخذني في حضنه واداني بعبوص خلي جسمي أتعرش وجبتهم على نفسي غرقت الكلوت كله عسل وعنيا غيبت كنت هامووووت من الهيجان لفني بحيث زوبره بقى في طيزي وقعد يحكه فيا وايد بتقفش بزازي والتانيه بتهري في كسي هري وطبعا كالعاده جبت عسلي تاني لدرجة انه طلع لبره العبايه وهو حس بيه على ايده خد ايده حطها في بوقي وقالي ذوقي عسلك يا هايجة حط ايده في بوقي وانا بمص من كتر الهيجان مكنتش عارفه أميز طعم مد ايده شدلي التربون ولفني نزلني علي ركبي ونزل بنطلونه طلع زبره بسرعه خبط في وشي مسكني من كحكتي رزقني عليه لحد ما لمس شفايفي وقالي مصي يا لبوه بدأت امص زي ما كنت بشوف في الأفلام وبعدين فكلي الكحكه ولف شعري على زوبره وفضلت امصه لحد ما نطرهم على شعري ووشي بعد ما جابهم خد بعضه ونزل بسرعه وانا كنت لسه هايجه بس المفاجئه اني لقيت مروه وحبيبه كانو قاعدين يتفرجوا




الجزء الثالث




اول ما شوفتهم قعدت اعيط ووقعت ع الارض حبيبه جريت عليا وخدتني نزلتي تحت خدتني في حضنها وقعدو يطبطبوا عليا قعدو يقولولي ان ده عادي وان هما كمان بيعملوا كده وقعدو يحكولي عن مغامراتهم الجنسيه ومره وحده مروه راحت مطلعه تلفونها ومورياني صورتها بالمايوه وهي قاعده على حجر ولد
وحبيبي ورتني فديو ليها وهي بترقص في ديسكو ولابسه تيشرت طالع منه نص بزازها
بعد ما حكينا شويه دخلت نمت طبعا بعداليوم ده بقينا واخدين راحتنا في اللبس والكلام والهزار
خلصنا الامتحانات ونزلت اجازه وبعد اسبوع كلموني عاوزين نتجمع سوا لأنهم عامليني مفاجئه
قولتلهم في البيت اني عندي تدريب اسبوع هاخلصه وارجع اول ما وصلت لقيت مروه بعتالي ١٠٠٠٠ على الموبايل بعتالي استايلات لبس انزل اشتريها مقاسي استغربت لان المبلغ كبير وسألتها منين الفلوس وليه الحجات دي قالتلي نفزي وبعدين كملي بعد ما خلصت بعتتني على كوافير عملت واكس لكل جسمي ومنيكير وعملت شعري بعدها جات عربيه من أوبر خادتني لشقه في المهندسين
اول ما دخلتها لقيت مروه وحبيبه دخلت سلمت عليهم وريتهم الحاجه وسألتهم احنا هنا ليه وفيه ايه
مروه بدأت تشرحلي ان دي شقه متاجره لواحد خليجي وهو جاي النهارده هايقعد اسبوع والمفروض اننا ندلعه وهو مش عاوز نيك هانفضل بنات زي ما احنا لو مش موافقه يبقى حلال عليكي الحاجه اللي جبتيها وروحي زو موافقه يبقى تاخدي خمسين ألف جنيه في الأسبوع بصراحه فكرت كتير اني أرفض بس المبلغ كان مغري جدا وخصوصا انا انا هافضل بنت فكرت شويه وبعدين وافقت
مروه قالتلي التعليمات وطلعتي الحاجه اللي هلبسها كان عباره عن قميص نوم لبنى فيه بوش اب من فوق واندر فتله وقالتلي اعمل كحكه و احط روج احمر دخلت اخدت دش وطلعت لبست وحطيت ميكاب وبعدها دقايق جاتلي مروه لابسه لانجري اسود ومعاها برفان حطتلي منه وقالتلي يلا ع الصاله كنت خايفه وانا طالعه علي عكس مروه وحبيبه اللي باين عليهم انها مش اول مره حبيبه كانت لابسه لأمري ديق عليها لونه ابيض كان مبين كل جسمها فجأه الجرس رن ورينا احنا التلاته مروه راحت فتحت دخلت ست اربيعينيه شعرها بني لابسه عبايه سوده مفتوحه
وطرحه مش مغطيه حاجه من شعرها دخلت سلمت علينا وقعدت تبص على جسمي وتخليني الف وكده وبعدين قالتلي اخلع كل هدومي بصيت لمروه بصتلي اللي هو تمام اخلعي خلعت وخلتني فنست وفتحت طيزي وكسي وقفشت في بزازي بعدها خلعت طرحتها ورمتهالي وقالتلي اتحزمي نفزت كلامها وشغلت اغنيه ورقصت حلوى اوي بعدها وقفت الاغنيه وخلتني البس هدومي
عرفتني بنفسها اسمها مس رونا وهي القواده اللي يتعاملوا معاها ادتني شوية تعليمات وبعدين جه دليفري اخدنا منه الاكل ووحطيناه ع السفره
قبل ما نخلص رن الجرس ودخل حمد راجل امراتي عرفت بعد كده انه عنده ٥٦ سنه بسشكله وجسمه رياضي جدا دخل سلم على رونا كل ده واحنا واقفين جنب السفره رونا نادت عليا قالتلي خد حمد وادخلي اديله دش عقبال ما احنا نرتب السفره والشنط شاورلي على شنطه طلعت منها لبس ودخلت الحمام
جهزته دخل الحمام سألني اذا كنت عارفه انا بحب ايه جاوبته بالنفي انبسط وقالي اتعاملي زي ما تحبي
قربت ليه خلعته الكندوره والايزار وبعدين هدومه الداخليه لحد ما بقى ملط دخلته البانيو وفتحت الدش وبدأت اغسل شعره وبعدين ليفت جسمه لحد ما وصلت لزوبره لسه هاغسله باليفه شاورلي على أيدي نزلت غسلتله زبه بأيدي وكمان طيزه وبعدين غسلتله جسمه بالمايه وحطلتله معطر لجسمه ولبسته هدومه وخرجنا قعدنا اتعشينا ودردشنا وبعدين رونا مشيت لمينا السفره وطلعنا بره


استنوني في الجزء الرابع
كملي يا لبوة
 
الجزء الاول


اسمي هبة بدأت الحكايه لما دخلت الجامعه وبحكم بعد الكلية وصعوبتها بعد اول سنه اخدت اوضه في سكن بنات الوضع كان عادي جدا اول ترم كان ضحك وهزار ومذاكره واكل وحبينا بعض وبقينا زي الأخوات نسيت اعرفكم عليهم مروه اسكندرانيه فرفوشه وأموره وبتحب الهزار حبيبه ودي كل حياتها نوم احنا التلاته محجبات وملناش اي علاق بولاد في الجامعه ولا بنتكلم مع حد خالص وزياده عن كده انا مبلبسش غير واسع وطرح طويله
بس كان مروه وحبيبه بيتكلموا ولاد شات
بدأت الحكايه في راس السنه مروه وحبيبه قالولي انهم بيسهرو بره لحد الليل اترددت في البدايه وقولتلهم اهلي مش هايرضوا بس هما اقنعوني ان ده يوم في السنه والناس كلها في الشارع والمواصلات لحد الفجر وكمان احنا مش هانبعد ولا نأخر قوي وافقتهم لاني كنت محتاجه اخرج افك عن نفسي واخلص من ضغط الامتحانات
جه الليل ودخلت لبست جيبه وبلوزه ولفيت طرحتي في دقايق وخرجت استنيتهم بعد انتظار طويييل اتفاجأت ب حبيبه خارجه لابسه بنطلون ديق جينز وشيرت ابيض المفاجأة انها لابسه بتربون لسه اقولها ايه ده لقيت مروه خارجه عليا بنفس الاستايل بس كمان بشعرها
ادايقت الأول بس قولت هما احرار
بس هما قعدو يتريق ا على لبسي يقولولي ماينفع خالص ده وكلمه من هنا لكلمه من هنا ضغطوا عليا اني اغير ودخلو معايا الاوضه مروى قعدتي ع الكرسي فكتلي طرحتي والبندانه وحلتلي شعري وبدأت تحط ميكب خفيف في الوقت اللي حبيه راحت اوضتها جابتلي لبس كان بنطلون واسع وتيشرت وتربون زيها برضو فضلو ورايا لما خلعت وخلوني لبست زيهم طلبنا أوبر ورحنا سيتي استارز
اول ما وصلنا لفينا شويه واكلنا ومخليناش من المعاكسات وانا كنت حاسه إحساس مش عارفه اوصفه انبساط على خوف على شهوه مع المشي والحركه وانا شعري ناعم كل شويه التربون يرجع لورا وانا اطلعه تاني
وفي مره ولد شافني وانا بشده قالي هو ده شعر يتغطى يما نفسي الفه على ايدي مش عارفه ايه اللي حصلي حسات بهيجان رهييييييب ومحساش غير وانا بقوله تحب تشوفه الواد اسبهل شويه وبعدين قالي يا رييييت في السريع اخدت رقمه ومشيت كل ده ومروي وحبيبه سامعين وشايفين مروى ماتت على نفسها من الضحك وقعدت تتريق عليا وحبيبه جات جنبي وقالتلي متوريهوله لايف محستش بنفسي غير وانا رايحه الحمام وبخلع تربوني وافرده حبيبه كمان اتهورت وخلعت ومروه جات جنبي و حطتلي روج احمر قالت علشان السهره تحلو اتفقنا اننا نمشي قريبين من بعض لكن كم ل واحده لوحدها مش عارفه ايه اللي جراري بس لقيت نفسي رايحه للواد اول ما شافني اتحرك عليا وصفرلي وقالي حد يخبي الحلاوه دي
قولتله يعني عجبك قالي فشخ
قعدنا ندردش مع بعض لحد الساعه ١٢ وكان عاوز يوصلني وانا رفضت وبعدين ركبنا وروحنا وانا في الطريق مش عارفه اللي عملته ده ايه حبيبه قربت مني وقالتلي ده يوم في السنه وبنعيشه مكدبش عليكو كنت مبسوطه جدا بس كنت عارفه نفسي اني ادور ع السعاده دي تاني

انتظروني في الجزء التاني




الجزء الثاني





بعد ما رجعنا السكن كل واحده دخلت اوضتها وانا اول حاجه عملتها فتحت تلفوني وكلمته اول كلمه قلهالي وحشتيني يا لبوة حسيت اني مولعه وحطيت ايدي العب في كسي بس مش عارفه اهدي فضلنا نتكلم لحد ما قالي على فكره انا لسه ملفتش شعرك على أيدي قولتله اهو قدامك تعالي العب فيه براحتك
قالي عاوز اجيلك اترددت شويه واديته العنوان كنا في الشقه في الدور الاخير وفوقينا الروف فيه اوضه للاسانسير كلمته وجه العماره وطلع استناني فوق اترددت شويه قبل ما اطلعه وبعدين لبست عبايه بيتي فوق الاندر والبرا ولبست التربون وطلعت اول ما شافني شدني ليه جامد واخذني في حضنه واداني بعبوص خلي جسمي أتعرش وجبتهم على نفسي غرقت الكلوت كله عسل وعنيا غيبت كنت هامووووت من الهيجان لفني بحيث زوبره بقى في طيزي وقعد يحكه فيا وايد بتقفش بزازي والتانيه بتهري في كسي هري وطبعا كالعاده جبت عسلي تاني لدرجة انه طلع لبره العبايه وهو حس بيه على ايده خد ايده حطها في بوقي وقالي ذوقي عسلك يا هايجة حط ايده في بوقي وانا بمص من كتر الهيجان مكنتش عارفه أميز طعم مد ايده شدلي التربون ولفني نزلني علي ركبي ونزل بنطلونه طلع زبره بسرعه خبط في وشي مسكني من كحكتي رزقني عليه لحد ما لمس شفايفي وقالي مصي يا لبوه بدأت امص زي ما كنت بشوف في الأفلام وبعدين فكلي الكحكه ولف شعري على زوبره وفضلت امصه لحد ما نطرهم على شعري ووشي بعد ما جابهم خد بعضه ونزل بسرعه وانا كنت لسه هايجه بس المفاجئه اني لقيت مروه وحبيبه كانو قاعدين يتفرجوا




الجزء الثالث




اول ما شوفتهم قعدت اعيط ووقعت ع الارض حبيبه جريت عليا وخدتني نزلتي تحت خدتني في حضنها وقعدو يطبطبوا عليا قعدو يقولولي ان ده عادي وان هما كمان بيعملوا كده وقعدو يحكولي عن مغامراتهم الجنسيه ومره وحده مروه راحت مطلعه تلفونها ومورياني صورتها بالمايوه وهي قاعده على حجر ولد
وحبيبي ورتني فديو ليها وهي بترقص في ديسكو ولابسه تيشرت طالع منه نص بزازها
بعد ما حكينا شويه دخلت نمت طبعا بعداليوم ده بقينا واخدين راحتنا في اللبس والكلام والهزار
خلصنا الامتحانات ونزلت اجازه وبعد اسبوع كلموني عاوزين نتجمع سوا لأنهم عامليني مفاجئه
قولتلهم في البيت اني عندي تدريب اسبوع هاخلصه وارجع اول ما وصلت لقيت مروه بعتالي ١٠٠٠٠ على الموبايل بعتالي استايلات لبس انزل اشتريها مقاسي استغربت لان المبلغ كبير وسألتها منين الفلوس وليه الحجات دي قالتلي نفزي وبعدين كملي بعد ما خلصت بعتتني على كوافير عملت واكس لكل جسمي ومنيكير وعملت شعري بعدها جات عربيه من أوبر خادتني لشقه في المهندسين
اول ما دخلتها لقيت مروه وحبيبه دخلت سلمت عليهم وريتهم الحاجه وسألتهم احنا هنا ليه وفيه ايه
مروه بدأت تشرحلي ان دي شقه متاجره لواحد خليجي وهو جاي النهارده هايقعد اسبوع والمفروض اننا ندلعه وهو مش عاوز نيك هانفضل بنات زي ما احنا لو مش موافقه يبقى حلال عليكي الحاجه اللي جبتيها وروحي زو موافقه يبقى تاخدي خمسين ألف جنيه في الأسبوع بصراحه فكرت كتير اني أرفض بس المبلغ كان مغري جدا وخصوصا انا انا هافضل بنت فكرت شويه وبعدين وافقت
مروه قالتلي التعليمات وطلعتي الحاجه اللي هلبسها كان عباره عن قميص نوم لبنى فيه بوش اب من فوق واندر فتله وقالتلي اعمل كحكه و احط روج احمر دخلت اخدت دش وطلعت لبست وحطيت ميكاب وبعدها دقايق جاتلي مروه لابسه لانجري اسود ومعاها برفان حطتلي منه وقالتلي يلا ع الصاله كنت خايفه وانا طالعه علي عكس مروه وحبيبه اللي باين عليهم انها مش اول مره حبيبه كانت لابسه لأمري ديق عليها لونه ابيض كان مبين كل جسمها فجأه الجرس رن ورينا احنا التلاته مروه راحت فتحت دخلت ست اربيعينيه شعرها بني لابسه عبايه سوده مفتوحه
وطرحه مش مغطيه حاجه من شعرها دخلت سلمت علينا وقعدت تبص على جسمي وتخليني الف وكده وبعدين قالتلي اخلع كل هدومي بصيت لمروه بصتلي اللي هو تمام اخلعي خلعت وخلتني فنست وفتحت طيزي وكسي وقفشت في بزازي بعدها خلعت طرحتها ورمتهالي وقالتلي اتحزمي نفزت كلامها وشغلت اغنيه ورقصت حلوى اوي بعدها وقفت الاغنيه وخلتني البس هدومي
عرفتني بنفسها اسمها مس رونا وهي القواده اللي يتعاملوا معاها ادتني شوية تعليمات وبعدين جه دليفري اخدنا منه الاكل ووحطيناه ع السفره
قبل ما نخلص رن الجرس ودخل حمد راجل امراتي عرفت بعد كده انه عنده ٥٦ سنه بسشكله وجسمه رياضي جدا دخل سلم على رونا كل ده واحنا واقفين جنب السفره رونا نادت عليا قالتلي خد حمد وادخلي اديله دش عقبال ما احنا نرتب السفره والشنط شاورلي على شنطه طلعت منها لبس ودخلت الحمام
جهزته دخل الحمام سألني اذا كنت عارفه انا بحب ايه جاوبته بالنفي انبسط وقالي اتعاملي زي ما تحبي
قربت ليه خلعته الكندوره والايزار وبعدين هدومه الداخليه لحد ما بقى ملط دخلته البانيو وفتحت الدش وبدأت اغسل شعره وبعدين ليفت جسمه لحد ما وصلت لزوبره لسه هاغسله باليفه شاورلي على أيدي نزلت غسلتله زبه بأيدي وكمان طيزه وبعدين غسلتله جسمه بالمايه وحطلتله معطر لجسمه ولبسته هدومه وخرجنا قعدنا اتعشينا ودردشنا وبعدين رونا مشيت لمينا السفره وطلعنا بره


استنوني في الجزء الرابع
جمالووووووووووووووووووووووووووووووو
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاجزاء قصيرة ف انتظار الرابع والباقي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%