NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية انثي كانت سببا لدخولي المثلية ـ حتي الجزء الرابع 3/9/2023

tarekgad

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
5 أغسطس 2023
المشاركات
13
مستوى التفاعل
40
الإقامة
مصر
نقاط
66
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
بداية انا اسمى طارق وكنت قد تعرفت على انثي اسمها ابتسام ( ملحوظة هذا ليس اسمها الحقيقي حفاظا عليها ) كانت هى السبب في اشعال رغبتى الجنسية نحو رجل مثلي والذي تعرفت عليه صدفة فيما بعد ويدعى بشير وكان سوداني الجنسية إذ بدأت القصة بعد ان تعرفت على ابتسام ودار بينى وبينها حديثا عدة مرات وكانت دائما ماتنظر لي نظرات فيها اعجاب وتتحدث باسلوب رقيق جدا فأبديت اعجابي بها وهو ما جعلها تستجيب وتبادلنى الاعجاب وطلبت منها ان نلتقي في نزهة خارج المنطقة وبالفعل وافقت والتقينا وخرجنا في احد الحدائق وجلسنا نتبادل الحديث فأفصحت لها عنى ولعى بها وحبي عندها خرجت منها تنهيده وقالت اااااه ياقلبي . انا حاسة انى طايرة في السما كلمة اسعدتنى جعلت قلبي يرتجف وكنا نجلس على الارض فهى مفروشة بالنجيل فشجعنى ذلك ان انام واضع رأسي على فخذها ولم تعارض وبدأت تضع يدها على رأسي تتخلل فروة رأسي وتمسح على جبينى وتبادلنا الحديث وعلمت منها يومها ان زوجها مسافر خارج البلاد للعمل هناك منذ ثلاث شهور وانا تعيش هى وابنتيها الصغار في شقتهما وحدهم وهو ماجعلنى المح من بعيد ان لو كنت اعيش معها فأنا مولع بها وكل لحظة يزيد عشقي لها وكانت تجيبنى بنفس الاسلوب بما معناه انها تتمنى ذلك فشجعنى ذلك في نهاية النزهة ان اقول لها انى اتمنى رؤيتها كل لحظة وكل ساعة ولكن لحبي لها اخشي ان يرانا احد وانك متزوجة فيصل الامر لزوجها او اى من اهلها فوافقتنى وجهة النظر فتشجعت اكثر وقلتولها لو ممكن ابقي ازورها في شقتها فوافقت على ان يكون بعيدا عن عيون الناس على الا يرانى احد و عدنا بعد هذا اليوم كل الى سكنه .
وفي نفس الليلة وبعد منتصف الليل اتصلت عليها تليفونيا وتبادلنا الحديث حول نزهة اليوم وكم كان يوما جميلا و قلتولها اننى مش قادر انام ومش قادر انسي احساسي وانا اضع رأسي على فخذك ولمسات يدك وقد ايه كان نفسي اضمك لصدرى واضع شفتاى على شفتيك اضمهاواقبلك وهو ماجعلها تتنهد طويلا وقالت ااااااه حرام عليك انا تعبت اووووى مش قادرة كلام خلا جسمى ارتجف فقلت لها نفسي دلوقت تكونى في حضنى اضمك في صدرى والمس نهودك بشفايفي واضع حلمات نهودك بين شفايفي لارتوى منهم عندها تأوهت ااااااه انا مش قادرة انا تعبت حرام عليك مش هاعرف انام جسمى ولع نار فتشجعت اكثر وقلتلها انا هاتجنن ومحتاجك اوى نفسي اكون معاكى دلوقت على سرير واحد واضمك اوى قالتلى يارييييييت ضمنى اكتر قلت اااااه لو ينفع اجيلك دلوقت انا تعبان اوووى قالت يعز عليا تعبك ياعمرى مستنياك وكانت الساعة تعدت الواحدة بعد منتصف الليل وكانت كلمة مستنياك ياعمرى بمثابة نار اشتعلت في جسدى فأسرعت ولبست ملابسي واسرع من البرق كنت على بابها لاجدها منتظرة خلف الباب وما ان احست بخطاى الا وفتحت الباب ودلفت بداخله فوجدت ماجعل عقلي في جنون .....
يستكمل في البارت الثاني


الجزء الثاني

مجرد ان دلفت داخل الباب وجدت ماجعل عقلي في جنون فهي بيضاء وترتدى قميص نوم طويل اسود شفاف وسوتيان رافع الصدر لاعلى واردافها (طيازها يعنى) بارزة للخلف ووسطها صغير يجعل طيازها وكأنها منفصلة عن باقي الجسد وشعرها مفرود سايح على اكتافها فما ملكت نفسي وجدتنى احتضنها بقوة ووضعت شفايفي على شفايفها اقبلها بنهم وبعد دقيقتين قالتلى تعالى بلاش جنون نبقي براحتنا انت جاى سخن اوووى ليه كده
قلتلها انتى جننتينى مش قادر المهم خدتنى على الانتريه وقالتلى هانشرب حاجة سوا قلتلها اشرب شاي والتفتت تروح المطبخ ووقت عيناى على طيازها وهى ترتج ماقدرتش اتحمل وبعد دقيقة تقريبا قمت دخلت وراها المطبخ وقلتلها عشان احط الشاى والسكر بتاعى ووقفت انا وهى اتحسس جسدها والمس طيازها وابوس بين بزازها قالتلى ياراجل اصبر ووقعت ملعقة الشاي على الارض وهى مالت تجيبها لقيت نفسي بدأر زبي في طيازها من فوق القميص وخرجت منها كلمة ااااااه جعلتنى جمرة من النار المهم عملنا الشاى ورحنا الانتريه واثناء شرب الشاى كنت اداعبها بلمسات اكتافها وبوس رقبتها وتتخلل اصابعي شعرها وكنا قد انتهينا من شرب الشاى فجذبتها عليا وقعدت ابوس شفتاها وتأوهت وانا ابوس واحسس على جسمها وااقفش بزازها ورفعت القميص لاعلى لاجد لهطة قشطة وما كانت ترتدى اندر وجدت سوة بارزة فتحت رجليها استجابت وفتحتها لقيتنى بقول اووووف على ده كس وكأنه شق القمر وقربت منه ابوسه اخدت شفايف كسها بين شفايفي امصهم واخد زنبورها بين شفايفي امصه والحس كسها اللى بقي سايح عسل وهى تتأوه ااااااه. اااااه. اححححح اووووف متعة اووووى دقائق بسيطة وارتجفت وعلا صوت اهاتها وسال شلال عسل من كسها فقمت اقلع ملابسى والقي بها على الانتريه فاصبحت ملط ونظرت لزبي وهو واقف بينبض ويهتز فقامت واخدتنى غرفة النوم والقت بنفسها على ظهرها على السرير وقدماها على الارض وانا جن جنونى نزلت فيها بوس في شفايفا ورقبتها ودراعاتها وبزازها واخرجت بزازها الممتلئة وحلماتها المنتصبة حتى نزلت على اوراكها وكسها وهى تغنج اهات واحات واوفات حرام عليك مش قادرة يلا دخلو بقي وانا سمعت الكلمة وزبي هايتفرتك رحت رافع رجليها على اكتافي ومدخل زبي للاخر وامسكت بيدى وسطها واشدها على زبي وفضلت اروح واجى ولم استغرق منذ ادخلت زبي في كسها سوى عشر دقايق تقريبا وهى تتأوه اه اووووف زبرك ناااار انت متعة براحة يامجنون كسي ولع مش قادر وشهقت بصوت عالى وانا حسيت بسخونة رهيبة في كسها مع شلال من العسل على زبي فلم احتمل وانتفض زبي وانا هايج نار ونزلت لبنى وبعد الانتهاء تركته في كسها واستلقيت على صدرها دقائق
المهم في اليوم ده مارست معها اربع مرات حتى الفجر تقريبا وبعدها رحنا الحمام واخدنا شاور مع بعض ولبست ملابسي ومشيت
و فضلنا نتقابل تقريبا مرتين في الاسبوع مدة حوالى ثلاثة شهور وكانت دائما عندها شراهة في الممارسة لايكفيها مرتين كانت دائما عاوزة ثلاثة او اربع مرات حتى اننى بعد ثلاثة اشهر تقريبا انهكت جدا وبدأ عندى فتور وبدأت استكفي بمرة او مرتين وخلاص ابقي محتاج امشي واسيبها الا انها لشراهتها وعشقها للنيك ماكانت تستكفي وكانت هنا بداية جديدة لطريقة جديده واحاسيس جديده لن تكن موجوده من قبل وظهر لى قدرتها الاحترافية الرهيبة التى بها جعلتنى رغم فتوري امارس معها مثل البداية ثلاثة واربع مرات واكتشفت في النهاية ان هذه الطريقة هي التى قادتنى لعالم الجاى ونستكمل في الجزء الثالث كيف كانت هذه الطريقة

الجزء الثالث

بعد ان اصبح عندى فتور في العلاقة مع ابتسام وقد لاحظت ذلك خاصة انها كانت شرهة جنسيا فلم تكتفي بالممارسة مرة واحده وكما ذكرت سابقا انها كانت محترفة جنسيا ومثيرة فكانت بعدما انتهى من الممارسة اول مرة وزبي ينام كانت تقوم بتدليك جسمى ( مساج ) وانا نايم على ظهرى فتقوم بتدليك اكتافي وصدرى وافخادى ثم تقوم بمص زبي بنهم حتى ينتصب فاستعيد نشاطى واقوم انيكها تانى ثم استرخى بعد ماننزلهم سوا لكنها كانت دؤبة فكانت تداعب جسدى مرة اخرى وهكذا ثلاثة لقاءات
الا انها بعد ذلك بقت تداعب وتمص زبي وتلحس بيوضى باحتراف ومابين بيوضي وخرمى عدة مرات وكنت مسمتعا جدا بل تعدت ولاول مرة لحست خرمى فاحسست بهياج رهيب وانتصب زبي جدا

الجزء الرابع

بعد ان لحست ابتسام خرمى وجدت زبي وقد انتصب كالصاروخ وبلا ارادة خرجت منى اهات قمت عقبها بافتراسها فقد وصلت لنشوتها مرتين وسال منها عسلها كالشلال وكانت لماحة فقد فهمت ان هذا الهياج نتيجة لما فعلته وان لحسها لخرمى جعلنى كالثور الهايج خاصة انها سمعت منى اهات وهى تلعب بطرف لسانها في خرمى ومان استلقينا بعد مجهود لمدة اقل من الساعة ولان لديها شراهة للجنس قامت مرة اخرى بمداعبتى وحددت هدفها بادئة بمص زبي ولحس بيوضي وسرعان ماتوجهت لخرمى والحقيقة اننى كنت منتظر مرة اخرى لما احسسته بلذة وما. ان لمست خرمى بلسانها الا واحسست بخرمى يتحرك ويفتح ويقمط بل ويتسع وجسمى نمل ونسيت نفسي فانطلق منى صوت خافت اااااه احححح اوووف حلو اوووى متعة يابسوم فزادت وحاولت ادخال طرف لسانها في خرمى الذي اتسع ويتحرك يفتح ويقمط وهى تزيد وكأنها وجدت ضالتها وكأنها تتلذذ هى ايضا باهاتى وانينى من اللذة ومع زيادة الاهات وكان خرمي مبلل من لحسها قامت بهدوء بادخال اصبعها في خرمى وما ان دخل الا وخرجت منى شهقة كشهقة امرأة لحظة نشوتها ثم اااااااه طويلة وانطلق زبي كالصاروخ فاخذته بين شفتيها ولم اصبر فقمت طرحتها على السرير وافترتها هذه المرة بعنف حتى وصلت نشوتها وارتعشت وما ان احسست بعسلها على زبي سخن وجدت زبي ينطر لبنه بداخلها بقوة وتركت زبي بداخلها ونمت على صدرها حتى انكمش زبي وخرج من كسها وبعد دقائق قمنا اخدنا دش وتركتها وخرجت
وتكرر اللقاء بعدها مرات عديدة وكنت انتظر اللقاء بلهفة لما وجدته جديد وممتع في لقاءنا وكنت بعد اول زبر استلقي بجانبها منتظر ان تقوم هى بدورها وبالفعل كانت تقوم بدورها على الوجه الاكمل وتتفنن في امتاعى حتى انى وجدتها وقد احضرت خيارة البستها واقي ذكرى ودهنتها بالزيت وبدأت بعد ان هيأت خرمى باللحس وجعلته مشتعل نار في ادخال الخيارة واخراجها وكأنها رجل بينيكنى بل كانت تتفاعل مع الحالة كلما وجدتنى اتأوه وتقول دخل كله طيزك نار طيزك واسعة اوى اوووف خرقك الزب فشخك اوى وانا اتأوه واقول دخله كله نيكنى اوى متعة وهى تكرر طيزك ناار يامتناك لدرجة انا في احد المرات وكنت نسيت نفسي اهات وانين واغنج وكأنى واحدة بتتناك فاندمجت وهى مدخلى الخيارة في طيزى وجابت خياره اخري ادخلتها في كسها وظلت تهتز وهى قاعدة على الخيارة وكسها بالع الخيارة وفي نفس الوقت تحرك الاخرى في طيزى وباليد الاخرى تداعب زبي حتى انفجر شلال لبن من زبي على وجهها وهى تمصه وبعد ان انتهينا واستلقينا تذكرت ماحدث فقلت لها هو ايه اللى حصل ده انا ماعرفش ازاى وصلتينى لكده قالتلى حبيبي رومانسي وكلك احاسيس ولما لقيتك بترتاح لكده عرفت ان جواك رغبة جامحة قلت اطفي نار الرغبة لانى اعرف الرغبة دى جيدا
وتكررت اللقاءات على هذا الحال وانا دائما انتظر اللقاء على احر من الجمر
واذ بها تخبرنى ان زوجها سيأتى بعد باكر من الخارج وكان ذلك الخبر كالصاعقة عليا. فقد يأتى وينقطع لقائى معها شهر
وقد وصل بالفعل وانقطعت العلاقة وانا منتظر تنتهى اجازة زوجها ويعود لسفره الا اني وجدتها بعد مرور الشهر وقد اختفت وبالسؤال علمت ان زوجها اصطحبها معه الخارج وكان ذلك الخبر كالصاعقة فقد كانت متعتى واصبحت بلا رفيقة وكان اثناء علاقتنا قد تعرفت على شخص يدعى بشير سودانى الجنسية بائع برفانات واشياء اخرى كنت اشتري منه البرفانات الخاصة بي فاتصلت عليه ان يجهز لى نوعين برفان وبالفعل جهزهم وروحتله مكان عمله اخدتهم وعدت وفضلت حوالى شهرين وانا في حالة جنون وولع على رفيقتى وحاسس ان مافيش واحدة تانية ممكن تحل محلها وبعد مرور حوالى شهرين احتاجت برفان معين فاتصلت على بشير لتجهيزه ووعدنى خلال اسبوع يكون جاهز وبالفعل ذهبت له محل عمله فلم اجده فاتصلت عليه فاخبرنى انه متعب شوية فقررت ان ازوره من باب الواجب وفي نفس الوقت اخد البرفان وبعد يومين فعلا اتصلت عليه اخدت منه العنوان وتوجهت لزيارته ورنيت الجرس بعد وصولى ففتح الباب وكان الجو حار جدا فوجدته مرتدى طقم داخلى فانلة وبوكسر وقال لى اتفضل فاعتذرت انى اتيت في وقت غير مناسب فقال لا مناسب عادى اتفضل الجو بس حر زى مانت شايف
ونستكمل في الجزء التالى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mjwdymajd459, Abdzok, ELATTAR و 7 آخرين
منتظرين باقي القصة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع سخنوبشير هيخرق طيزك بزبو الاسود مكان الخيارة
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
الجزء الخامس
بعد دخلت من باب الشقة واغلق الباب قالى اتفضل ودخلنى الانتريه و تبادلنا الحديث وهو واقف لسة ماكانش قعد الف سلامة عليك مالك قال لا الحمد ل...... بقيت تمام كان شوية برد لكن بقيت تمام متشكر على السؤال والزيارة قلت لاشكر على واجب انا قلت اطمن عليك قالى طيب على السيع تشرب ايه قلت مافيش داعي للتعب قال لا لازم تشرب حاجة اجيب حاجة ساقعة قلتله لا لو كان يبقي شاي تقيل قالى ماشي اسيبك دقايق اعمل كوبين شاى وارجعلك وتوجه للمطبخ
وانا جالس التفتت وجدت ترابيزة عليها لاب توب شغال عليه فيلم سكس البنت فيه كانت زي القشطة عو فرنساوي وسط رفيع وطياز كبيرة مع بزاز متوسطة وحلمات واقفة والواد اللى معاها اسمر ونحيف لكن زبه مش طبيعي كبير جدا وطويل وراسه ليها طربوش عريض وماسك البنت بيفرتك فيها ولكن كان مافيش صوت والفيلم شدنى اوى قعدت اتفرج واندمجت معاه ماحسيتش انه جاب الشاي وجه قعد من غير ما احس ولقيته بيقولى معلش نسيت اللاب توب شغال بس واضح ان الفيلم ده عجبك
انا كنت سرحان ومندمج مع المشهد لكن كلامه خلانى انتبهت ولكن حسيت بكسوف وماعرفتش ارد عليه لمدة ثواني بعدها قلتله فعلا فيلم جامد بس لا اعتقد ان فيه حد بالحجم ده قالى لا عادى و. ده طبيعي قلتله لا اعتقد انه طبيعي قالى ليه هو بتاعك اقل من كده انا من السؤال اصابنى الصمت مش عارف اجاوب قالى انت مكسوف ولا ايه احنا رجالة زي بعض لو تحب اقفل اللاب توب اقفله قلتله لا عادى زى ماتحب واثناء كلامة كان انتهى الفيلم واشتغل تلقائى فيلم تانى لكن كان اتنين رجالة بيبوسو بعض ومع البوس احضان وواحد منهم مد ايده على زبر التاني من فوق الملابس وحركها وبعد كده فتح السوستة ودخل ايده بيلعب في زب اللى معاه راح اللى معاه فك البنطلون وقلعه ونزل البوكسر لقيت زب اسود وكبير جدا واقف زى عمود خرسانة راح ماسكه وقعد قدامه يمص فيه لقيت زبي وقف وجسمى سخن اوى وبقول ايه ده ولا بتاع حصان لقيت اللى بيضحك وبيقولى ياعم ده طبيعي اتفضل الشاي قبل مايبرد والتفتت اخد الشاي لمحت البوكسر عنده مرفوع فوق وزبه هايفرتك البوكسر عملت نفسي مش واخد بالى بس جسمى ولع اوووى وحسيت لاول مرة بخرمى بيفتح ويقمط لكن مش قادر اتكلم لقيته بيقولى انا بحب اشوف افلام الجاى اكتر من افلام النساء بتثيرنى اوى ياترى بتشوف الافلام دى قلتله احيانا مش علطول قالى بتثيرك اكتر ولا افلام النساء قلتله الاتنين وكنت بخطف بعينى نظرات ناحية زبه وهو لاحظ كده لقيته قالى يعنى الفيلم ده عملك اثارة وراح حط ايده على زبي من فوق الملابس وحس بيه واقف لقيته بيبتسم وبيقولى شكل الفيلم هيجك ودعك ايده على زبي توقعت في عقلي قلت شكله عاوزني انيكه وراح فتح بنكلونى وانا من الجرأة اصابنى زهول ماكانش عندى اى رد فعل من الزهول وطلع زبي ودعكه بايده وراح واخد ايدى حطها على زبه اللى كان طلعه من جنب البوكسر اول مالمسته اتخضيت من حجمه وجسمى نمل من سخونته ومن غير ما احس لقيت نفسي بقوله اوووف ده كبير اوى بجد ده زي اللى في الافلام وكان حجمه فعلا حوالى ٢٣ سم واسود وتخين وسخن ناار حسيته بينبض تحت ايدى وهو حس ان فيه رعشة خفيفة وانا ماسك زبه راح قام وقف وقلع البوكسر وظهر زبه كله وبيوضه ماحسيتش بنفسي لقيتنى بقوله اووووف ايه ده راح قرب من وشي وحط ايده على راسى وقالى ايه رأيك فيه قلتله رهيب راح حطه على شفايفي لقيت نفسي بلا ارادة واخده في بقي وقعدت امص فيه والحس بيوضه وحسيته سخن اووى راح ماسك ايدى وقالى تعالي وخدنى على غرفة النوم وانا كنت حاسس انى متخدر اول مادخلنا راح مقعدني على السرير وهو واقف قدامى وادانى زبه في بقي قعدت امص فيه وهو بيقلعنى ملابسي واحده واحده وانا بمص وجسمى مولع وكان قلعنى ملابسى من فوق قعد يحسس على جسمى وبزازى وانا سحت اوووى راح منيمنى براحة على ظهرى وقلعنى البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وحسس على زبي شوية وانا ديب ومن غير ماحس بقول اااااه اححححح راح قاعد ومص زبي لحظات وهو بيرفع رجليا لفوق وراح نازل واحده واحده على بيوضي يلحسها ونزل لتخت شوية ولحس خرمى انا زادت اهاتي وانفاسي بقت سريعة ورفعت رجليا فوق اوى وهو بيلعب بلسانه في خرمى وانا مش قادر لقيت نفسي بغنج زي ابتسام لما كنت بنيكها وعمال اقول اااااه احححح اووووف نااار مش قادر خلاص راح قايم واقف وحط زبه على خرمى دعك راسه في خرمى وكان خرمى مبلل من لحسه لخرمى وبدأ يدخل راسه واحده واحده وفي نفس الوقت بيدعك بزازى وشوية شوية لقيت خرمى بيوسع وزبه دخل لنصه وانا بشهق وبقوله يالهووووى زبك متعة راح ماسكنى من وسطى وشدنى اوى على زبه راح داخل كله قلت ااااااه براحة زبك شرمنى بيوجع اوووى وبدأ يدخل ويطلع براحة اوى لحد ماحسيت ان الوجع راح وبدأت اتلذذ واحس بزبه جوه وسخونته ومن اللذة والمتعة بقيت بغنج ااااااه نيكنى اححححح زبك متعة اوووووف نااااار حرام عليك خرقتنى ااااااه حلو اووووى نيك اوووى كسي نااااار اااااه طفي نااار كسي بقي ينيك بسرعة وانا انفاسي بقت سريعة اووووى اااااه ااااه ااااه نيكك متعة وفجأة راح مطلع زبه وانا قلتله لاااااا دخلو تانى متطلعوش قالى اتعدل وفلقس قمت من الوضع منةعلى ظهري وبسرعة فلقست راح مدخل زبه وماسكنى من وسطى وقعد يطلع ويدخل وهو بينهج اوووى وانا حاسس ان زبه بيوصل بطنى جوه وعمال اتأوه ااااه اححححح اووووف زبك فشخنى براحة هاتموتنى حرام عليك طيزى اتفشخت بقت كس مش قادر لقيته بيقولى طيزك احلى من الكس يامتناك ااااااه احلى خول نكته انت سخن اكتر من اى مرة يامتنااااك طيزك متعة وانت مولع نااار وانا ولعت اكتر من كلامه بقيت اقوله نيك اوووى يادكرى ريح شرموطتك طفي نار لبوتك وهو ينيك اسرع وافخاده تخبط طيزى تسقف عليها لحد ما حسيت برعشة زبه جوه طيزى وهو بصرخ اااااه نازلين هاعشرك يامتناااااك هاملاك لبن ياخول نازليين خلاص وانا بصرخ ااااه احححح ناااار ولقيت شلال لبن ملا طيزى حاسس بيه جوه وهو مدخله ومثبته جوه وخاسس بنبضه مع كل دفعة لبن بينطرهاجوايا لحد ماخلص وطيزى بتفتح وتقمط على زبه واول ماسلته من طيزى اللبن سال سخن نااار على خرمى واوراكى لقيته بيلم اللبن براس زبه ويرجعة تاني جوه طيزى واترمينا احنا الاتنين جنب بعض على السرير مش قادرين نتحرك زى الجثة الهامده مافيش غير انفاسنا اللى بتدل اننا فينا لسة روح مدة حوالى ربع ساعة بعدها انا فوقت من حالتى واستوعبت اللى حصل وعرفت انى خلاص بشير فتحنى ونزل لبنه فيا واتناكت بقيت خول خلاص في اللحظة دى اتضايقت وقمت بسرعة خدت دش ولبست واستأذنته امشي وسيبته حتى من غير سلام ومشيت حتى نسيت اخد البرفانات اللى كنت قلتله يجهزها وطول الطريق ولمدة اسبوع وانا بلوم نفسي وأوئنب نفسي ازاى ده حصل وقررت انى ماعرفوش تانى ولا اتكلم معاه .
الا انى بعد مرور حوالى عشرين يوم تانى لقيت نفسي مشتاق للحظة احساس بمتعتى معاه تانى ولقيت طيزى بتاكلنى اوى وجسمى مولع محتاجه تاني وقعدت في صراع مع نفسي مابين الرغبة والعقل اروحله تاني ولا لأ وفي الجزء السادس نعرف ما الذي تغلب العقل ام الرغبة
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: عاطفى, 78Monty, بشار و 2 آخرين
الجزء الخامس والاخير
بعد صراع طويل دام لمدة اسبوع بين العقل والرغبة وجدت نفسي وقد غمرتنى الرغبة وكنت في اشد الشوق فاتصلت على بشير بحجة الاطمئنان عليه وبعد السلامات قالى محتاج اشوفك اوى وتعبان جدا فقلتله مالك الف سلامة . قالى مش قادر انساك وزبي هاينفجر من الشوق ليك كان وقع الكلام عليا رهيب حسيت بجسمى قشعر وطيزى كالتنى وبقت تفتح وتقمط اوى وزادت الرغبة جدا فقلتله لو فاضي ازورك قالى في انتظارك على احر من النار بصراحة لقيت نفسي عاوز اطير واروحله وفعلا روحتله استقبلنى بحرارة ومجرد ان اغلق الباب انهال عليا بجنون احضان وفرك في جسمى ولم ينتظر حتى ارتاح شدنى على غرفة النوم وطرحنى على السرير وقام بخلع ملابسه وياللهول لقيت زبه واقف زى الصاروخ وبينبض لقيت نفسي بقول اووووف مش ممكن مش هاقدر وانهلت علي زبه اخدته بين شفايفي امص فيه والحس بيوضه بنهم والعب بطرف لسانى في خرم زبه وامص بجنون وهو مستمتع اوى عمال يقول اااه اححح اوووف زبري ولع مص اووى وزبره عمال ينبض بين شفايفي وفجأة لقيته بيجعر اااااااه اااااه وزبه اترعش ولقيته بينطر لبنه على شفايفي ووشى غرقلى وشى لبن سخن ناار وان بعصرة بايدى وهو بيجعر ويشخر اوى وتبيقي في الاخر وانا بعصر زبه طلع نقطتين لبن على خرم زبه لحستهم بطرف لسانى وفضل يدعك وشي وشفايفي براس زبه باللبن وبعدها اترمى علي السرير وانفاسه سريعة وبينهج اوى وانا كنت في قمة الهياج وطيزى هاجت اوى وخرمي ولع قعدت فوق افخاده وقعدت اعمله مساج وادعك اكتافه وصدره وذراعيه فانقلب على بطنه وقعدت اعمله مساج في ظهره واكتافه وافرك في فلقات طيزه واوراكه وهو بيتأوه براحة جدا وفتحت فلقات طيزه وقعدت الحس في خرمه وانا بفرك طيازه راح اتقلب على ظهره لقيت زبه مابين المنتصب والمرتخى قعدت الحس في راسه وبيوضه وانزل على خرمه الحسه والعب بطرف لسانى فيه واحسس على شعرته بسوته حوالى ربع ساعة لقيت زبه انتصب تانى بقي زى الصاروخ وانا كنت خلاص مش قادر استحمل نار في جسمى راح قام زى التور الهيج ونيمنى على بطنى وحط مخدة تحت سوتى وفتح فلقات طيزى ورشق زبه جوه خرمى مرة واحده حسيت انه شرمنى صرخت اااااه حرام عليك هامووووت وحسيت ان زبه وصل بطنى خاصة ان زبه كبير جدا تخين وطوله حوالى ٢٣ سم وقعد ينيك اوى وانفاسه سريعة وبينهج وانا بغنج من المتعة زى المرة المتناكة اااه اووو احححح نيك اوووى عشرنى كيفنى حبلنى وهو يقولى هاعشرك ياخول حاسس بزبي خارقك يامتناك طيزك احلى من الكس ياشرموطه وبعد شوية نيمنى على جنبي وجه من ورايا ورشق زبه وطيزى تقمط عليه اوووى وبعد شوية فلقسنى وركب على طيازى وقعد ينيك يطلع ويدخل ويضرب طيزى وانا بوحوح واغنج واتأوه ااااه نااار يالهوووى متعة يادكرى نيكنى كمان ولقيته بيشخر ويقول ااااه ااااه وزبه اترعش تانى ولبنه تدفق جوه طيزى سخن مولع وطيزى بتقمط وتفتح واول ما سلته من خرمى اللبن سال على خرمى واوراكى وهو بقي يلمه براس زبه ويرجعه تانى جوه طيزى ورجع تانى اترمى على السرير بينهج اوى وانا في متعة واحساس رهيب باللبن في طيزى واحسس على خرمى الاقي اللبن نازل ادعك خرمى بيه لحد ماهو ارتاح شوية وخدنى رحنا الحمام راح مفلقسنى على البانيو وفاتح طيازى وطرطر في خرمى كنت حاسس من سخونة البول كأنه بيطرطر لبن في طيزى ودخلنا بعدها تحت الدش غسلتله زبه تحت الدش وهو غسلى طيزى ومن بعدها مابقيتش استحمل اغيب عنه اتقابلنا بعد كده ٨ مرات وبعد اخر مرة اتصلت عليه لقيت تليفونه مغلق رحت سألت عليه لقيته سافر ومن ساعتها وانا تعبان جدا ودى كانت قصتى مع بشير
 
  • عجبني
التفاعلات: عاطفى و 78Monty
اتمني انك تكمل كتابه
وياريت تخلي الجنس كله مع الحريم احسن🥵
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%