NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رجل علي حافة الثلاثين

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عارف الموضوع دا مش هيلاقي تفاعل كتير دا ان لقي تفاعل بس
انا حابب تسئلوني سؤال وهجاوب بكل صراحه وبعد اجابتي تنتقدني 🙃🙃

• عجبني
التفاعلات: AX4EVER
حبيبت حد من اهلك ؟!

بما انك ع حافة التلاتين عملت ايه خلا حياتك حققت ايه اتمنيت ايه ولسه متحققش لان ع حافة التلاتين زيك بالظبط

بما انك ع حافة التلاتين عملت ايه خلا حياتك حققت ايه اتمنيت ايه ولسه متحققش لان ع حافة التلاتين زيك بالظبط
لسه محققتش للأسف بس انا حاطط ل نفسي مبدئ بصراحه ومقتنع بيه مفيش؟حاجه بتيجي قبل وقتها وراضي بدا وقانع بيه جدا وبعدين ٣٠ دي لسه ف عز شبابي انا لسه مخلص جيش وكليه من كام سنه ولسه بثبت نفسي ف سوق العمل أو حياتي شايف ان لسه فرصتي مرحتش ومعني اني راضي يعني مبسعاش لا بسعي جدا وبدور 🙃

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Soft ru و مخنوق من العالم
لسه محققتش للأسف بس انا حاطط ل نفسي مبدئ بصراحه ومقتنع بيه مفيش؟حاجه بتيجي قبل وقتها وراضي بدا وقانع بيه جدا وبعدين ٣٠ دي لسه ف عز شبابي انا لسه مخلص جيش وكليه من كام سنه ولسه بثبت نفسي ف سوق العمل أو حياتي شايف ان لسه فرصتي مرحتش ومعني اني راضي يعني مبسعاش لا بسعي جدا وبدور 🙃
اتمني لك التوفيق فيما هو قادم

• عجبني
التفاعلات: رجل علي حافة الثلاثين
ايه هو هدفك في الحياه

اما وانت ية صديقي
انا قمت بتحقيق بعض الاشياء ولكن ليست جميعها ولكني قد شبت قبل الاوان وقد يئست من هذه الحياة ولم يعد في استاطعتي شئ غير ان تمر ايامي بسلام الي ان ينتهي اجلي 🙂

ايه هو هدفك في الحياه
اعمل حاجه خاصه بيا ف مجال شغلي وتكون ب اسمي ويكون ليا مؤسسه خاصه وتكون شغلي ب مزاجي

انا قمت بتحقيق بعض الاشياء ولكن ليست جميعها ولكني قد شبت قبل الاوان وقد يئست من هذه الحياة ولم يعد في استاطعتي شئ غير ان تمر ايامي بسلام الي ان ينتهي اجلي 🙂
بدري يا عم لسه

• عجبني
التفاعلات: مخنوق من العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاتزعل من الصراحه
احلام ورديه جميله
ولكن هل تتحقق تلك الامنيات بالتواجد علي النت

اعطي نصيحة لشاب مغترب عمره ٢٥ سنة

هاتزعل من الصراحه
احلام ورديه جميله
ولكن هل تتحقق تلك الامنيات بالتواجد علي النت
كلام جميل بس انت متعرفش انا شغلي كلو ديجيتال مش حاجه ب ايدي انت حكمت بدون كامل معرفه 😎

كلام جميل بس انت متعرفش انا شغلي كلو ديجيتال مش حاجه ب ايدي انت حكمت بدون كامل معرفه 😎
استاذنا الفاضل
انا في مجال العمل منذ ٢٣عاما واعلم جيدا انه حتي وان كان العمل الكتروني بحت لابد من متابعته وارجو الا تغضبط فربما كانت نصيحه من رجل يكبرك باعوام كثيره وله من التجارب الحياتيه ما يثقله بالخبرات

• عجبني
التفاعلات: Soft ru
استاذنا الفاضل
انا في مجال العمل منذ ٢٣عاما واعلم جيدا انه حتي وان كان العمل الكتروني بحت لابد من متابعته وارجو الا تغضبط فربما كانت نصيحه من رجل يكبرك باعوام كثيره وله من التجارب الحياتيه ما يثقله بالخبرات
فاهم و**** قصدك وفعلا ممكن يكون كلامك صح جدا بس انا مهندس معماري وشغلي كلو نت وديجتال وكدا بس انا الفتره دي نفسيا مش كويس علشان كدا بتابع نت شوبه

فاهم و**** قصدك وفعلا ممكن يكون كلامك صح جدا بس انا مهندس معماري وشغلي كلو نت وديجتال وكدا بس انا الفتره دي نفسيا مش كويس علشان كدا بتابع نت شوبه
ياباش مهندس مكانك في مواقع شغلك مش هنا
اوعي تخلي حاجه تأثر،عليك خلي شغلك رقم واحد في حياتك
معلش **** يهون عليك ويزيح همك ويفرج كربك
اتعب عشر،سنين هاتستريح طول عمرك

ياباش مهندس مكانك في مواقع شغلك مش هنا
اوعي تخلي حاجه تأثر،عليك خلي شغلك رقم واحد في حياتك
معلش **** يهون عليك ويزيح همك ويفرج كربك
اتعب عشر،سنين هاتستريح طول عمرك
اولا شكرا ع النصيحه بس انا مهندس معماري شغالين ديزين و ديكورات و 3d شغلي كلو ديجيتال😀

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%