NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فالوقت الاخير انتشر موضوع المثلية و الgay و ال lesbian بشكل كبير في مجتمعنا العربي و موضوع زي ده بصراحه ملفت جدا فحابب اخد الآراء
انت مع ام ضد المثلية ؟ و ليه ؟

فكره مع ام ضد خلاص وقتها خلص
هي للاسف بقت موجوده
وقريبا هيبقي لديهم حقوق خلاص الدنيا بتخلص يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
وجودهم بقي أمر واقع وطبيعي وكل يوم ف ذياده كمان
بس أنا ضد الميول ال ضد الطبيعه الانسانيه

• عجبني
في مثل بيقول العين بتشوف الي عايزاه
اه الظاهرة كترت عن الاول بس علشان احنا بقينا كتير
بقى ليهم صوت بعد ما كان مخفي أيوة علشان السوشيال
في ناس طبيعية و سليمة كتييييير اوي
السوي حيبقى ضدها و ده شرف بيديهي

• عجبني
التفاعلات: Modymody888 و Abood.977
فكره مع ام ضد خلاص وقتها خلص
هي للاسف بقت موجوده
وقريبا هيبقي لديهم حقوق خلاص الدنيا بتخلص يا صديقي
هما بقا ليهم حقوق اصلا بس لازم احنا يكون عندنا وعي كافي انو مهما كانت موجودة نحاربها و نحافظ على فطرتنا سليمه

• عجبني
التفاعلات: Modymody888
وجودهم بقي أمر واقع وطبيعي وكل يوم ف ذياده كمان
بس أنا ضد الميول ال ضد الطبيعه الانسانيه
أحييك على فطرتك السليمه . لازم كلنا نبقى ضد اي شي خارج عن الطبيعه

في مثل بيقول العين بتشوف الي عايزاه
اه الظاهرة كترت عن الاول بس علشان احنا بقينا كتير
بقى ليهم صوت بعد ما كان مخفي أيوة علشان السوشيال
في ناس طبيعية و سليمة كتييييير اوي
السوي حيبقى ضدها و ده شرف بيديهي
أحييك على سلامة فطرتك و فكرك و لازم تزرع الفكر ده فكل الي حواليك عشان تمنعهم من التأثر بالظواهر دي

• عجبني
التفاعلات: Life selector
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أحييك على سلامة فطرتك و فكرك و لازم تزرع الفكر ده فكل الي حواليك عشان تمنعهم من التأثر بالظواهر دي
اكيد في كل فرصة الواحد بيقول اللي يرضيك و يرضي قناعته و مبادئه
خلقنا اتحدث تغييرا،،،،،خلقنا لنترك أثرا

ضد
السبب في الظاهرة هي الجواز
الشباب مش لاقية تتجوز فعاوزين اي حاجة تريحهم فمسمين نفسهم موجب و فى جزء كان موجب وملقاش حد ومن الهيجان قال يجرب تبادل ثم سالب او في سالب حجم العضو صغير فاختار يبقي سالب اسهل والسبب في ده المواقع اللي بتنزل احجام غريبة فطبعا كعرب مبنوصلش الاحجام دى فبيحس انه اقل او عضوه صغير وفي جزء اوسخ متجوز او هايج مسمى نفسه ديوث وحاسس بملل وعايز يجرب حاجة جديدة اما السحاق فلسة مش منتشر اوى بس هتنتشر برده
المشكلة هتتحل بالجواز
كلامك صحيح جدا أحييك بشدة انت قولت اللي انا كنت عاوز اقوله

• حبيته
التفاعلات: Mohassan
مساء الخير
انا قراءه كل التعليقات على الموضوع واحب ارد على كل شخص كالتالي :
1. الاستاذ الموقر الذي يقول انا ضدد كل شيء غير طبيعي كلامك صح بس في رجاله كتير اوي اوي لايمكن حصرهم ذو منصاب وظيفيه مرموقه متزوجون من بنات عائلات تهتز لهم الارض من جمالهم و انوثتهم و اموالهم و اسامي عائلاتهم يقومون بالعب في خاتم ازواحهم الذكور سواء باللعق عن طريق الفم او الاصبع وهو شيء غير طبيغي بالنسبه في العلاقه الجنسيه مابين رجل و امراءه و بالرغم من ذلك لايذكر المجتمع عنهم اي شيء و السبب بانهم متزوجون
2. الاستاذ المحترم قال انقراض النسل انا شخصيا اعرف اكتر من 10 متزوجين لايريدون الانجاب حاليا او في المستقبل فلماذا لا يتم معرفت اسباب عدم الانجاب من المتزوجين قبل التطرق الى الشذوذ بانه ظاهره لاندثار المجتمع البشري
3. العضو الموقر الذي يقول سوف يطالبون بحقوقهم لماذا هذه النظره و التنمر مع العلم ان المجتمع يفرض على الشواذ الادلال باصواتهم في الانتخابات على سبيل المثل فكما يطالب المجتمع الشواذ بعمل كل واجباتهم للمجتمع فاذا يجب ان يعطيهم حقوقهم كما يطالبهم بواجبهم للمجتمع
4. الشذوذ ما هو الا ميول جنسي لا يمت بصله قريبه او بعيده الى المجتمع في عادلته او تقاليده مع العلم اني اعرف اكتر من 15 رجل متزوج و امراءه متزوجه كلهم يقومون بالشذوذ سواء كان ذلك بعلم الطرف الاخر او لا
5. العضو الموقر صاحب الموضوع الذي يقول تفشي ظاهرة الشذوذ ماذا تقصد بالشذوذ اهيه العلاقه الجنسيه لنفس الجنس سواء كانوا رجال ام اناث فقبل نظرتك للشذوذ على انها علاقه جنسيه الرجاء النظر في نطاق اوسع من ذلك وعلى سبيل المثال اليس من الشذوذ للرجل عمل تاتوة على جسده وهو شيء غير طبيعي للمجتمعات الشرق اوسطيه او تطويل شعره مثل النساء او ارتداء ملابس ضيقه مثلهن او التباهي باظهار شعر جسده خصوصا في المؤخره او اضهار ملابسه الداخليه و التباهي بها اما المجتمع اليس هذا شيء من الشذوذ
6. اكيد هناك مظاهر اكثر بكثير للشذوذ في المجتمعات العربيه لا تنحصر فقط في العلاقه الجنسيه انما في اسلوب الحياه العامه و الحياه الشخصيه لا يعلم بها المجتمع او يعلم ولكن كلا يغني على ليلاه ............ و للحديث بيقيه

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
فالوقت الاخير انتشر موضوع المثلية و الgay و ال lesbian بشكل كبير في مجتمعنا العربي و موضوع زي ده بصراحه ملفت جدا فحابب اخد الآراء
انت مع ام ضد المثلية ؟ و ليه ؟
هو انا شاذ بيتعملي من و انا صغير الموضوع بالنسبة لي انا حلو و بحب اتناك بس

• عجبني
ينقل للقسم المناسب

• عجبني
ليه مابتتكلموش على الدياثه والتحرر اللي انتشر في الدول العربيه اشمعني بتتكلمو على المثليه ؟

• عجبني
مساء الخير
انا قراءه كل التعليقات على الموضوع واحب ارد على كل شخص كالتالي :
1. الاستاذ الموقر الذي يقول انا ضدد كل شيء غير طبيعي كلامك صح بس في رجاله كتير اوي اوي لايمكن حصرهم ذو منصاب وظيفيه مرموقه متزوجون من بنات عائلات تهتز لهم الارض من جمالهم و انوثتهم و اموالهم و اسامي عائلاتهم يقومون بالعب في خاتم ازواحهم الذكور سواء باللعق عن طريق الفم او الاصبع وهو شيء غير طبيغي بالنسبه في العلاقه الجنسيه مابين رجل و امراءه و بالرغم من ذلك لايذكر المجتمع عنهم اي شيء و السبب بانهم متزوجون
2. الاستاذ المحترم قال انقراض النسل انا شخصيا اعرف اكتر من 10 متزوجين لايريدون الانجاب حاليا او في المستقبل فلماذا لا يتم معرفت اسباب عدم الانجاب من المتزوجين قبل التطرق الى الشذوذ بانه ظاهره لاندثار المجتمع البشري
3. العضو الموقر الذي يقول سوف يطالبون بحقوقهم لماذا هذه النظره و التنمر مع العلم ان المجتمع يفرض على الشواذ الادلال باصواتهم في الانتخابات على سبيل المثل فكما يطالب المجتمع الشواذ بعمل كل واجباتهم للمجتمع فاذا يجب ان يعطيهم حقوقهم كما يطالبهم بواجبهم للمجتمع
4. الشذوذ ما هو الا ميول جنسي لا يمت بصله قريبه او بعيده الى المجتمع في عادلته او تقاليده مع العلم اني اعرف اكتر من 15 رجل متزوج و امراءه متزوجه كلهم يقومون بالشذوذ سواء كان ذلك بعلم الطرف الاخر او لا
5. العضو الموقر صاحب الموضوع الذي يقول تفشي ظاهرة الشذوذ ماذا تقصد بالشذوذ اهيه العلاقه الجنسيه لنفس الجنس سواء كانوا رجال ام اناث فقبل نظرتك للشذوذ على انها علاقه جنسيه الرجاء النظر في نطاق اوسع من ذلك وعلى سبيل المثال اليس من الشذوذ للرجل عمل تاتوة على جسده وهو شيء غير طبيعي للمجتمعات الشرق اوسطيه او تطويل شعره مثل النساء او ارتداء ملابس ضيقه مثلهن او التباهي باظهار شعر جسده خصوصا في المؤخره او اضهار ملابسه الداخليه و التباهي بها اما المجتمع اليس هذا شيء من الشذوذ
6. اكيد هناك مظاهر اكثر بكثير للشذوذ في المجتمعات العربيه لا تنحصر فقط في العلاقه الجنسيه انما في اسلوب الحياه العامه و الحياه الشخصيه لا يعلم بها المجتمع او يعلم ولكن كلا يغني على ليلاه ............ و للحديث بيقيه
كل الي انت قلته صور من صور الشذوذ الجنسي صحيح و كلها بارزة في مجتمعاتنا العربيه لكن وجودها و بروزها لا يعني أنا نقول إنو الأمر طبيعي و نتعامل على أنه طبيعي اي عمل منافي للطبيعة البشريه و منافي للعقل و الدين اسمه شذوذ فإحنا ما بنغض نظرنا عن أي شي لكن احنا نظرنا لجانب من جوانب الشذوذ و تقريبا هوا الجانب الأهم بينهم لأنو انتشاره حيوصلنا لمرحله **** يسترنا منها

هو انا شاذ بيتعملي من و انا صغير الموضوع بالنسبة لي انا حلو و بحب اتناك بس
انصحك انك تراجع طبيب نفسي لأنو موضوع انك تكون مبسوط بحاجه مش طبيعيه ده خلل بيولوجي

• عجبني
ليه مابتتكلموش على الدياثه والتحرر اللي انتشر في الدول العربيه اشمعني بتتكلمو على المثليه ؟
كلها صور لعمله واحده و ماراكمه على بعضها

• عجبني
ضدها

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%