NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش انتا ممكن تتجوز وحدة قبلتها هنا

• عجبني
التفاعلات: AMG.
  • عجبني
معرفش بس محبش اني اكون عارفه انه كان هنا او انه يكون عارف اني كنت هنا مثلا
نوده:معرفش بس محبش اني اكون عارفه انه كان هنا او انه يكون عارف اني كنت هنا مثلا.
بسبب جوابك ده صرت حابب اتعرف عليكي حقيقي بجد.

• عجبني
ولي لا صدقيني مش معنا ان الست دخلت هنا تبقا شمال او مش محترمه علي فكره في ناس هنا نضيفه جدا والرقي الفكري لازم يكون انضف من كده المؤمنين زمان كانو بيخدو البنات الي بتشتغل ف بيوت الضعاره عشان يكسبو فيهم سواب مبالك بالي ف السوشيل بقا الي محدش يعرف عنها الحقيقه

• عجبني
لية لاء

• عجبني
لا هنا احنا جايين نلعب ونصيع لكن الجواز قصة مختلفة

• عجبني
مستحيل
ولا في اي موقع تواصل اجتماعي
وخدوها من مجرب

• عجبني
لا طبعا
العلاقات البشريه علي ارض الواقع معقده بما فيه الكفايه يخليك عارف شخص وطباعه لفتره كافيه ومع كده حياتك ع كف عفريت ان كنت هتقدر توفر معاه الاستقرار النفسي والاسري المناسب زائد ان الحياه مش جنس وخلاص علشان تديق بيك وتختار شخص بناء ع حبه ليه او لا ف النهايه هو فطره موجوده عند الكل

• عجبني
ممكن تتجوز وحدة شفتها هنا ؟؟؟؟
هو ممكن يحصل لاننا كلنا هنا فينا ناس شبه بعض يمكن اكتر مما نتخيل فأكيد ممكن واحد يلاقي واحده شبهه ويتلمو علي بعض ويقررو يفضلو مع بعض العمر كله اي المانع يتجوزو

• عجبني
اذا انتي اه

• عجبني
اي واحد هيقول اه وفيها اي لما اتجوز من هنا يبقا بيحور وكداب 😂لان ف الاخر دا منتدي جنسي واي حد داخل يكلم واحدة هنا بيكلمها علي انها شمال مهما قالها انو عارف انها محترمة وكلام التثبيت دة لكن وقت الجد وقرار الجواز مش هيبقا من هنا اكيييييد

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى، madmar000 و AMG.
اي واحد هيقول اه وفيها اي لما اتجوز من هنا يبقا بيحور وكداب 😂لان ف الاخر دا منتدي جنسي واي حد داخل يكلم واحدة هنا بيكلمها علي انها شمال مهما قالها انو عارف انها محترمة وكلام التثبيت دة لكن وقت الجد وقرار الجواز مش هيبقا من هنا اكيييييد
مش بالضرورة

• عجبني
انا بالفعل معنديش مانع كأنثى ، بس هل هو هيوافق أصلا ؟! و أنا بالفعل كنت منتظرة انه ييجي يتقدم ، بس محصلش و طلعت انا الغبية

• عجبني
التفاعلات: madmar000 و AMG.
انا بالفعل معنديش مانع كأنثى ، بس هل هو هيوافق أصلا ؟! و أنا بالفعل كنت منتظرة انه ييجي يتقدم ، بس محصلش و طلعت انا الغبية
ممكن تتواصلي معايا على الخاص

• عجبني
ليه لاء ؟
محدش فينا ملاك بس انا اتجوزت مره و ندمت ندم عمرى و معنديش استعداد اغلط الغلطه دى تانى .
على فكره ...
اللى اتجوزتها و كرهتنى فى الجواز معرفتهاش هنا يعنى اللى مش هنا مش ملايكه .... ده ممكن يكونوا الشياطيين نفسهم .

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي ك أنثى لا اقبل ان اتزوج احد من هون
انتِ مش انثى انتِ مرأة الا لو انتِ شايفة اشي ثاني

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل