NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندي مشكلة وطلب يا كوتش !!
المشكلة عندي بروز في المؤخرة بسبب عظمة الحوض مقلوب لو في حل؟؟
الطلب محتاج نظام تمرين الباور بيلدنج يعني اضخم عضلات و في نفس الوقت ازيد قوة زي اللاعبين الليفتر اذا امكن !!طيب

عندي مشكلة وطلب يا كوتش !!
المشكلة عندي بروز في المؤخرة بسبب عظمة الحوض مقلوب لو في حل؟؟
الطلب محتاج نظام تمرين الباور بيلدنج يعني اضخم عضلات و في نفس الوقت ازيد قوة زي اللاعبين الليفتر اذا امكن !!!
طيب المشكله انت وزنك اي زايد ولا عادي ع مقياس الجسم لا مش بسبب عظمه الحوض بسبب العمود الفقري فالاغلب ف لو المشكله ف الزياده نخس لو المشكله فالعمود او الحوض ف ده لازم عملياات ودة خطر وسيبك منها
الطلب ي غالي العب الدخله مجموعتين توصل بيهم فشل عضلي او تقرب منه وخلي مجموعه واحده بس باور اللي هي تمسك وزن تجيب بيه من 1 ل 3 عدات بس كدا

ممكن استشارة يا كوتش
ايه أسرع طريقة اخس فيها ١٠ كيلو
انا ٨٢ كيلو وطولي ١٧٥ سم
معلش لو فيها مضايقة
اقطع سكريات تماام والزيت يتدبل بزيت زيتون وتحط منه كميه صغيرة عالاكل والسلطه اهم حاجه وتزود من البروتين ف نظامك ولو احتجت حاجه كلمني ف اي وقت

طيب المشكله انت وزنك اي زايد ولا عادي ع مقياس الجسم لا مش بسبب عظمه الحوض بسبب العمود الفقري فالاغلب ف لو المشكله ف الزياده نخس لو المشكله فالعمود او الحوض ف ده لازم عملياات ودة خطر وسيبك منها
الطلب ي غالي العب الدخله مجموعتين توصل بيهم فشل عضلي او تقرب منه وخلي مجموعه واحده بس باور اللي هي تمسك وزن تجيب بيه من 1 ل 3 عدات بس كدا
انا طولي ١٧٣ ووزني ٦٥
وشكرا على الاجابةيا كوتش

• عجبني
التفاعلات: عبود الشامي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%