NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انا و مرات ابويا المغربية ـ حتي الجزء الثالث 4/7/2023

عصفور الليل الحزين

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
4 يوليو 2023
المشاركات
6
مستوى التفاعل
55
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا محمد 23 سنه طولي 172 سم و متخرج من كليه تجاره
ابويا خالد 55 سنه مش مهم تفاصيل عنه
امي نهلة ملهاش دور في القصه
اخويا احمد 18 سنه 170 سم في كليه تجاره برضوا
حامد اخويا مسافر بره مصر و ملوش دور في القصه
معلش طولت عليكم ملحوظه انا اول مره اكتب فا اعذروني لو في اخطاء
بدايه القصه الساعه 8 و نص قاعد بتفرج علي ماتش لقيت احمد داخل الأوضه و قالي انزل كلم ابوك (ابويا لسه عامل عمليه في رجله فا مش عارف يطلعلي اوضتي)
انا: يسطا ما انا بتفرج علي ماتش قولوا هجيلوا اول ما الماتش ما يخلص
احمد: انجز يلاا عشان عايزك في موضوع مهم
انا:ماشي يزفت نازلوا (بيتنا دوبلكس في الدور اللي تحت المطبخ و الصاله و السفره و حمام و الدور التاني حمام و 5 اوض)
المهم نزلت لأبويا
انا: نعم يا بابا سيف قالي ان حضرتك عايزني
بابا:اقعد يمحمد عايزك في كلمتين
انا:نعم يبابا خير
بابا: بص يا ابني انت عارف اني كنت مسافر المغرب و عارف برضوا اني اتجوزت
انا:اه يبابا عارف في حاجه يعني ولا ايه؟
بابا: استني جايلك في الكلام انا مراتي اللي في المغرب اللي اسمها خديجه هتيجي مصر تعيش معانا و امك وافقت انها تعيش في الشقه اللي فوقنا فا كنت عايزك تسافرلها المغرب تخلصلها ورق بيع ممتلاكتها اللي هناك و تجيبها معاك
انا: نعم يبابا اسافر فين؟ و بعدين هي مش صغيره و اكيد هتعرف تعمل كل ده لوحدها
بابا بعصبيه: انا قولت كلامي و خلاص هتروح و رجلك فوق دماغك و مفيش رفض من بكره تخلص ورقك و تجيب تذكره و تسافر
انا باستياء: حاضر يبابا
المهم نمت و روحت الصبح و ظبطت الورق و ابويا كان مكلم واحد يعرفوا يخلصلي ورقي بسرعه و فعلا خدت تذكره ليوم السبت عشان السفر
بعد ما روحت البيت لقيت صاحبي عمر بيتصل عليا و اتفقنا اننا نتقابل علي القهوة المهم نزلتلوا
عمر:مالك يعم وشك مقلوب كده
انا: يسطا ابويا عايز يسفرني المغرب عشان اجيب مراته و ابيعلها ممتلكاتها عشان هتيجي تعيش عندنا
عمر: خخخخخخخخ و انت هتسافر؟
انا: للأسف تذكرتي يوم السبت يعني كمان يومين و انت عارف اني مستحيل ارفض طلبات ابويا المهم يسطا انت معاك اي حاجه تعلي الدماغ؟
عمر:من عينيا تعالي نروح شقتي
قولتلوا ماشي و روحنا شربنا و روحت البيت الساعه واحده و نص
المهم جه يوم السفر و انا ماشي
امي: اوعي تحب مرات ابوك اكتر مني يولا
انا: هههه هحبها اكتر منك ازاي يعني يقلبي
ابويا:خد ده عنوان بيتها
خدتوا و ركبت تاكسي و روحت المطار
ختمت الباسبور و خلصت كل حاجه و ركبت الطياره عدت مضيفه بيضه فشخ في الطياره طيزها وسط و بزازها كبيره و شكلها جامد زبري هاج طول ما انا في الطياره نمتلي نص ساعه
شخص: اصحي يا استاذ الطياره وصلت
صحيت و انا مبضون فشخ عشان مبحبش السفر اصلا
المهم نزلت و ركبت تاكسي و قولتلوا علي العنوان و نزلني هناك و دفعتلوا الأجرة
نزلنا قدام عماره طويله و ابويا كان قايلي انها في الدور الخامس ركبت الاسانسير و طلعت خبطت علي الباب محدش رد في الأول بعد كده خبطت تاني و في واحده فتحتلي قالتلي انت مين قولتلها دي شقه مدام خديجه؟ قالتلي اه قولتلها انها محمد خالد
خديجه:اتفضل اتفضل انت نورت
انا: بنورك يمدام
انا كنت فاكرها قد ابويا و شكلها و جسمها وحشين بس هي وصفها انها حوالي 40 سنه و بزازها كبيره و مشدوده و طيزها كبيره و مدوره و لون بشرتها ابيض اوي انا اول ما شوفتها زبري هاج تاني و هو اصلا كان هايج بسبب المضيفه المهم دخلتني عشان اتغدي بس انا مشيلتش عيني من علي جسمها فضلت تسألني عن ابويا و اخباره ايه
خديجه: اكيد تعبان من السفر انا جهزتلك اوضتك و شاورتلي علي اوضه و قالتلي الحمام اهو روح خد دش
انا: ياريت عشان انا هموت و انام
المهم دخلت وضبت شنطتي و دخلت الحمام اخد دش بس لما دخلت لقيت سبت غسيل في لبس و كان اغلبوا ملابسها الداخليه مسكت كلوتها و فضلت اشم فيه كانت ريحه كسها حلوه اوي و مسكت سنتيان و فضلت اشم و بعد كده ضربت فيه و نزلت لبني فيه من غير ما اخد بالي و خدت دش و دخلت الاوضه انام المهن علي الساعه واحده و نص صحيت علي صوت اهات خفيفه طالعه من اوضه خديجه
اتسحبت و كانت الدنيا ضلمه بس باب اوضتها كان موارب و فاتحه اضاءة خفيفه المهم لقيتها ماسكه زبر صناعي و حاطاه في كسها و عمالك بتنيك في نفسها و مغمضه عينها انا زبري وقف في ثواني قمت مطلع تليفوني و صورتها فيديو و دخلت الاوضه بتاعتي بسرعه و مسكت الفيديو فضلت اضرب عليه و قولت لنفسي انها هايجه جدا و اني لازم انيكها و اريحها
نهاية الجزء الاول هو مفيهوش سكس بس في الاجزاء الجايه القصه هتبقي حلوه و فيها نيك و احداث اكتر

الجزء الثاني

الجزء اللي فات خلص لما قررت اني انيك مرات ابويا
البداية
نسيت اعرفكم تفصيلة مهمة جدا عن محمد اللي هو انا يعني انا هكر و كنت بساعد ناس علي الدارك ويب
(فلاش باك)
لقيت حد باعتلي علي الدارك ويب انه مستعدي يديني عشر الاف دولار مقابل اني اجبلوا معلومات خطيرة عن رجل الاعمال المغربي سامي العادلي
بعتلوا و انا ايه يضمنلي انك هتديني فلوسي بعتلي انه رجل الاعمال اشرف التهامي و اني اقدر ابحث عنه بصراحه وثقت فيه و جبتلوا معلومات عن سامي العادلي و اتفقنا انه هيبعتلي حد يديني فلوسي و فعلا بعتلي حد و قابلتوا و اداني عشر الاف دولار و اداني رقم اشرف التهامي و قالي انه اتبسط مني جدا و مستعد يعملي اي حاجه عايزها
(عوده من الفلاش باك)
كنت نايم بالبوكسر لقيت خديجة بتصحيني و بتقولي ان الوقت بقا متأخر و اني نمت كتير صحيت و كان زبري واقف زي العامود و خديجة كانت باصة عليه حاولت اغطيه
خديجة: هطلع اجهزلك الفطار
انا: ماشي شكرا
صحيت لبست البنطلون و تشيرت و بدأنا ناكل
خديجة: هتبتدي انهاردة في عمليه البيع؟
انا: لا هبتدي من بكرة انهاردة هنزل كام مشوار و اشتري حاجات
خديجة: ماشي براحتك لو احتاجت اي حاجة قولي
و قامت تغسل المواعين
خديجة: محمد ينفع تيجي تجبلي المج ده من فوق
انا: حاضر جاي
جيت و شاورتلي اني اجيب المج اللي فوق عشان هي قصيرة و مش طايلة المج
المهم انا وقفت وراها و فضلت اشب عشان اجيب المج و فضلت ازنق بزبري في طيزها و كنت عمال اقولها اجيب المج كه و انا عارف اساسا انها مش عايزه المج ده
لقيتها متجاوبة معايا و كنت عمال بحشر زبري في طيزها هي كانت لابسه جلبية بيتي لحد الكربة مبينه مفاتن جسمها و مش لابس سنتيان او كلوت
و فضلت احشر زبري في طيزها لحد ما جبتهم علي لبسها و جبتلها المج و عملت نفسي معملتش اي حاجه دخلت الحمام و فضلت افكر هعمل ايه عشان انيكها كنت بفكر اروح انيكها دلوقتي عشان لقيتها متجاوبة و كانت هايجة بس قولت لا لا مش هعمل كده
كنت خايف اطلع من الحمام و في بقعه لبن علي البنطلون بتاعي بس سمعت صوت باب اوضتها بيتقفل
خرجت بسرعه و دخلت اوضتي غيرت و قررت اني اتصل علي اشرف التهامي
خرجت من الاوضه لقيت خديجه غيرت اللبس و لبست قميص نوم احمر ديق فشخ و قصير
خديجة:انت خارج ولا ايه؟
انا: اه هشتري شويه حاجات و هتفسح شويه
خديجة: اوك انجوي يحبيبي
نزلت و اول حاجه عملتها اتصلت علي اشرف التهامي و دار ما بينا الحديث ده
اشرف التهامي: الو
انا: الو معايا استاذ أشرف التهامي؟
اشرف: اه انا اشرف التهامي حضرتك مين
انا:معقول نسيتني؟ انا Mk اللي ساعدتك في موضوع سامي العادلي (ملحوظه Mk ده اسم شهرتي علي الدارك ويب)
اشرف: اه افتكرتك محتاج حاجة ايه اللي فكرك بيا دلوقتي اصلا ده الموضوع ده فات عليه اكتر من تلات سنين
انا: بص يا أشرف انا حاليا في المغرب و محتاج منك حاجتين نقدر نتقابل امتي؟
اشرف: خد ده عنوان شركتي تعالالي في اي وقت انهارده
انا: ماشي ساعه زمن و اكون عندك
اشرف: ماشي سلام
ركبت تاكسي و روحت عند شركته لقيتها حاجه فخمة كبيره جدا طلعت عند المكتب بتاعه و قولت للسكريتيرة عايز أقابل استاذ اشرف التهامي
السكرتيرة: عندك معاد معاه يفندم؟
انا: لا قولي لأستاذ أشرف Mk مستنيك
السكرتيرة: حاضر يفندم دقيقه
دخلت و بعدها بحوالي دقيقتين طلعتلي و قالتلي استاذ اشرف في انتظارك يفندم
اول ما دخلت
اشرف: اول مره اشوفك كنت فاكرك غير كده خالص
انا: بص انا دوغري و جايلك في طلبين و هتنفذهملي كده كده
اشرف: اتفضل انت عملتلي خدمه مستحيل انساها
انا: اول طلب انا عايز شريط مهيج للنساء قوي جدا
اشرف: ده ليه انت معاك واحده ولا ايه ههه
انا: ملكش فيه الشريط يجيلي انهارده، الطلب التاني انا عايز مشتري لعماره ملك حد تبعي
اشرف: اعتبروا حصل، المهيج هيكون عندك كمان خمس دقايق و اتصل علي حد و قالوا عايز مهيج قوي جدا و يكون عندي كمان خمس دقايق
طلباتك اوامر يعم
بعد حوالي خمس دقايق دخل شخص و معاء الشريط و ادهوني
انا: تجيبلي المشتري في اقرب وقت
نزلت من عندوا اتمشيت شويه و رجعت البيت علي الساعه 6 مثلا
خديجة: ايه مشترتش حاجه ليه؟
انا: ملقيتش حاجه تعجبني، تيجي نتغدا؟ و بعد الغدا هعملك كوباية شاي مصري انما ايه هتعجبك
خديجة: ماشي يمحمد الاكل السفرة يلا ناكل
و بدأنا ناكل و انا كنت بتغزل فيها
خديجة: كسفتني بكلامك الحلو ده علي فكره
انا: الكلام الحلو للناس الحلوة
خديجة: طب بقولك ايه هو ينفع نبقا صحاب يعني مش مجرد مرات اب و ابن جوزها
انا:ياريت طبعا هو أنا أطول يبقا ليا صحاب مزز كده
خديجة: طب كنت عايزه اسألك سؤال كده
انا:اتفضلي
خديجة: هو انت مرتبط او خاطب؟
انا: لا لسه ملقيتش بنت تناسبني
خلصنا اكل و قامت شالت الأطباق و كانت لسه هتعمل شاي عشان نشرب
انا: لا لا روحي انتي اقعدي و انا هعملك احلي شاي
خديجة: ماشي
و راحت قعدت علي الكنبه و كانت بتتفرج علي التلفزيون
قمت انا حطيت في الشاي اربع حبوب من الشريط المهيج
قعدت معاها و فضلنا نتكلم و شربنا الشاي، بعد عشر دقايق لقيتها بدأت تعرق و بتفرك في مكانها فا انا عرفت ان مفعول المهيج اشتغل
انا: انتي كويسة
خديجة: اه كويسه دقيقه هخش الأوضه
انا: ماشي
دخلت الاوضه و كانت سايبه الباب موارب برضوا لقيتها قالعه ملط و نايمه علي السرير و بتلعب في كسها و بزازها
انا خبطت علي الباب
خديجة: دقيقه و طالعه
طلعت لابسة روب علي اللحم
انا: انتي كويسة
خديجة: اه شويه دوخه
انا فضلت اقرب عليها عشان عارف انها هايجه خالص و بدأت احط ايدي علي وسطها و بفك رباط الروب
خديجة: انت بتعمل ايه
انا: بعمل اللي لازم يتعمل
فكيت الروب و مسكت بزها اليمين و دخلتها الاوضه و نيمتها علي ضهرها علي السرير و بدات أمص بزازها و بعد كده نزلت علي كسها و فضلت الحسه لحد ما لقيتها جابت عسلها في وشي
خديجة: اممممم اححححح دخلوا في كسييييييييي
انا: ادخل ايه يا لبوه
خديجة: زبركككككك اححح
انا: ادخلي زبري فين يا شرموطه
خديجه: دخل زبرك في كسيييييي اححححح اممم
قلعت البنطلون و هي اتصدمت من حجم زبري
فضلت ابعبص شويه في كسها و بعد كده دخلت زبري في كسها و فضلت انيك بقوه
خديجة: احححححح نيكني انا لبوتك مش قاااادره
انا حاطت زبري في كسها وبنيكها بقوه و واخد بزها في بوقي
فضلنا علي نفس الوضع ده تلت ساعه و جبت لبني في كسها
انا: خخخخخخ احا انا جبتهم في كسك
خديجة: متخافش يحبيبي انا كده كده قطعت الخلف
انا: ما تيجي جوله تانيه
خديجة: لا كسي مش قادر يدخل فيه زب
انا: مش لازم كسك انزلي مصيلي زبي
خديجه خدت زبري في بوقها و كانت بتمص باحتراف قلبتها علي بطنها في وضع الدوجي و فضلت ابعبص في طيزها
خديجه: دخلوا في طيزي يحبيبي
قمت مدخلوا في طيزها و كنت بضربها اسبانكات لحد ما طيزها احمرت فضلت انيك في الوضع ده نص ساعه لحد ما جبتهم تاني
خديجة: احححح مش قادرة انت كيفتني اوي
انا: تعالي ناخد دش يقلبي
دخلنا خدنا دش مش بعض و عملنا واحد علي الواقف
قعدنا شويه علي الكنبه و لقينا الجرس بيرن انا اتخضيت
خديجة راحت فتح لقيتها بنت اختها
بنت اختها اول ما دخلت سألتها مين ده؟
خديجة: ده محمد ابن جوزي خالد و دي ملك بنت اختي **** يرحمها
انا: اتشرفت
اوصفلكم شكل ملك( عندها 22 سنه طولها 165 سم بزازها وسط و طيزها كبيره و مدوره و شكلها حلو اوي و عينيها بني و شعرها اصفر)
المهم سبتهم يتكلموا شويه بس زهقت و طلعت اقعد معاهم و خديجة راحت تعمل حاجه نشربها
انا: بتدرسي ولا خلصتي يا ملك
ملك بديق و شكلها زعلانه: لا اتخرجت من شهر
انا: شكلك متدايق ليه زعلانه
ملك: لا مفيش
انا: متخفيش انا بير اسرار ههههه
ملك انفجرت عياط و قالتلي انها زعلانه عشان خديجة خالتها هتسافر مصر معايا و هتسيبها لوحدها هنا
انا: طب متعيطيش انا جايالي فكره عشان متبعدوش عن بعض
ملك: ايه الفكره؟
انا: تيجي تعيشي معاها في بيتنا في مصر
ملك: لا مش هينفع
انا: ليه بس؟ هتحرمينا من القمر ده و نسافر و نسيبك ههه
ملك: بلا قمر بلا نيلة انا مش طايقاك اصلا
انا: ليه؟؟
ملك: عشان هتاخد خالتو منييي
انا: ما قولتلك تيجي تعيشي معاها في نفس البيت
ملك: ازاي يعني
دخلت خديجه و قالت لملك بتعيطي ليه؟
انا: بتعيط عشان هتسيبيها و تسافري و انا عرضت عليها تيجي تعيش معاكي عندنا و مش موافقه
خديجه: طب دي فكره حلوه كده كده ابوكي يا ملك مش بيسأل فيكي و مش هيعترض انك تيجي معايا
ملك: بس مش هينفع
انا: ولا بس ولا حاجه كده كده هيبقا ليكم شقه لوحدكم و محدش هيقدر يزعلكم و مش هتحسوا بغربة و انتم معانا
خديجه: ياريت توافقي انك تيجي معايا.. يلا وافقي بقا
ملك: موافقة!!!!

الجزء الثالث

انتهي الجزء اللي فات لما ملك وافقت انها تيجي تعيش معانا في مصر
(البداية)
ملك روحت بيتها
خديجة: انا فرحانة اوي ان ملك هتيجي تعيش معانا في مصر
انا: بس في مشكلتين
خديجه: ايه؟
انا: اول حاجة ان ابويا ميعرفش اصلا انها هتيجي
خديجة: انا هقولوا و هو اكيد هيوافق، ايه تاني مشكلة؟
انا: ان و انتي مش هناخد راحتنا و نعمل في أي وقت
خديجة: بص يمحمد انا مش شرموطه *** بس انا كنت هايجة عشان ابوك ملمسنيش بقالوا فتره كبيره جدا
انا: و مين قال انك شرموطه انتي ست و ليكي احتياجاتك و انا شاب و ليا احتياجاتي برضوا
خديجة: بجد انت مش شايفني وحشة؟
انا: اكيد مش شايفك وحشة، بقولك
خديجة: ايه؟
انا: موحشتكيش في الساعتين اللي فاتوا دول
و بدأت اقرب منها و خدت شفايفها في بوقي
خديجه: امممم ابعد انا مش قااادره
انا: بس انا قادر يحبيبي و بدأت اقلعها لحد ما بقت ملط قدامي
نيمتها علي ضهرها و فضلت احرك زبري علي كسها
خديجة: احححححح دخلوا كلواااا
انا دخلتوا و فضلت امص في بزازها
بعد كده نمت علي ضهري و خليتها نايمه عليا بوشها و حاطط زبري في كسها و بزازها في بوقي
فضلنا علي الوضع ده ربع ساعه و بعد كده جبتهم في كسها و نمنا جنب بعض و كان زبري ليه في كسها
الساعه جت 9 الصبح
صحيت و لقيت خديجه نايمه في حضني
مشيت من جنبها براحه و دخلت خدت دش بعد ما خرجت اتصلت علي اشرف
اشرف: الو ازيك يا Mk
انا: كويس، لقيت مشتري؟
اشرف: تعالي كمان ساعتين الشركه عشان نتفق علي البيع
انا: ماشي سلام
خديجة صحيت
انا: صحيتي يعروسه ههه
خديجة: اه يحبيبي و جت اديتني بوسه في بوقي
انا: طب اهدي عشان لو زبري وقف مش هرحمك
خديجة:لا لا انا مش قادرة هخش اخد دش و بعد كده اجي نفطر يحبيبي
انا: ماشي يحبيبتي
خديجه دخلت خدت دش و طلعتلي نفطر
خديجه: هو احنا مش هنعرف نعمل علاقة في مصر
انا: هنعرف بس مش طول الوقت بسبب ملك
خديجة: يعني لو ملك خرجت بره البيت هتجيلي تنيكني؟
انا: اكيد، هو فيه حد عاقل يسيب الجسم ده؟
خديجة: طب انا هكلم ابو ملك عشان اقولوا ان ملك هتيجي تعيش معايا في مصر
انا: تفتكري هيوافق بسهولة؟
خديجة: اكيد ده راجل خول و عايز كده كده بنته تسيبوا عشان المصاريف
انا: ماشي، انا شبعت خلاص هنزل اشوف موضوع البيع
خديجة: ماشي يحبيبي سلام
نزلت و روحت الشركه لأشرف و دخلتلوا المكتب
اشرف: منور
انا: بنورك المهم فين المشتري عشان عايز ابيع بسرعه
اشرف: هيجي كمان ربع ساعه، المهم كنت عايزك في شغل
انا: شغل ايه؟
اشرف: لا مش دلوقتي كمان شهر مثلا هحتاجك بس انت اديني رقمك عشان اعرف اتواصل معاك
انا: ماشي و كتبتلوا رقمي في ورقه
اشرف: بس ده رقمك في مصر
انا: ما انا بعد شهر هكون رجعت تاني
بعد خمس دقايق دخل المشتري
اشرف: اعرفك محمود سليم المشتري و ده محمد خالد اللي هيبيعلك
انا استغربت عرف اسمي منين و انا كنت قايلوا اني اسمي MK
محمود: انت مش مغربي
انا: اه مش مغربي
محمود: بس ايه اللي يخليك عندك بيت في المغرب؟
انا: مش بيتي ، انا جاي وسيط
محمود: هي عماره ولا بيت
انا استغربت مكنتش اعرف ان في فرق اصلا
انا: لا هي عماره
محمود: كام دور؟
انا: 10 ادوار كل دور فيه شقه
محمود: ماشي اعتبرني اشتريت بس لازم اقابل صاحب العماره
انا: ماشي تيجي بكره في اي وقت و اديتوا العنوان و مشيت
انا اول ما دخلت البيت
خديجة: عملت ايه؟
انا: اتفقت مع واحد و هيجي بكره عشان يكضي العقود و يسلمك الفلوس، المهم احجزي تذكره ليكي انتي و ملك عشان نسافر كمان كام يوم
خديجه: ماشي، انا كلمت ابو ملك و وافق انها تسافر، يلا نتغدي
انا: ماشي
اتغدينا و محصلش اي حاجه مهمه و منكتهاش بليل
جه اليوم التاني فطرنا
خديجة: يا تري امك هتزعل من وجودي انا و ملك؟
انا: لا اكيد مش هتزعل
خديجة: طب لو ابوك مات انا و ملك هنعمل ايه؟
انا: هتفضلوا في البيت عادي
خديجة: ازاي يعني هنفضل في البيت؟ بصفتنا ايه؟
انا: مش عارف
خديجة: ده انا حتي هبيع البيت اللي هنا
انا: هبقا اتجوز ملك بقا هههه (انا كنت بقولها بهزار بس فعلا ملك عجبتني جدا و دخلت دماغي)
خديجة: ههههه شكلك هتعملها يا خلبوص
خلصنا فطار و قعدنا علي الكنبه
انا: ايه موحشتكيش يحبيبتي؟
خديجة بهزار: لا
انا: طب زبري موحشكيش؟
خديجة: لا وحشني
خدتها شفايفها في بوقي و بدأت اقلعها بس في حد خبط علي الباب
لقيت خديجه لبست و راحت فتحت و طلع محمود و دخل
مش عايز اطول عليكم بس اتفقنا معاه و مضينا العقود و قولنالوا يومين و هتستلم البيت و خدنا الفلوس لأن الراجل واثق فيا عشان انا من طرف اشرف
انا: احجزي في اقرب وقت تذاكر ليكي انتي و ملك
خديجة: حاضر من بكره هروح اشوف الموضوع ده و لسه مكملتش كلامها
انا خدت شفايفها في بوقي و قلعتها و دخلنا الاوضه و خليتها تمصلي زبري و بعد كده خليتها تنام علي ضهرها و حطيت زبري في كسها و فضلت انيك فيها
خديجة: اههههههه نيكني يحبيبي انا لبوتك انا شرموطتك
فضلت انيك لمده نص ساعه و جبتهم في كسها
بعدها نيمتها علي بطنها و فضلت ابعبص في طيزها و حطيت زبري في طيزها و كنت بضربها اسبانكات
لحد ما جبتهم في طيزها
خديجة: مش قادره انا اتهديت
انا: جسمك جنني من ساعه ما جيت المغرب
خديجه: ما انا خدت بالي لما دخلت الحمام و جبت لبنك علي كلوتي هههه
انا: ما ريحه كسك في الكلوت كانت تجنن
خديجة: طب يلا نخش ناخد دش
دخلنا خدنا دش و عملنا واحد علي الواقف
جه تاني يوم صحيت لقيت ملك عندنا
انا: صباح الخير
ملك: صباح النور انهارده جيت عشان انزل انا و خالتو نجيب تذاكر الطياره
انا: ماشي، يلا يخديجه عشان نفطر مع القمر
ملك اتكسفت
خديجة: انت مش ناسي حاجة
انا: لا مش ناسي
خديجة: يبيه انت مش معاك تذكره عشان ترجع معانا مصر اصلا
انا: اه صح طب استنوني البس و اجي معاكم
روحت لبست و ركبنا تاكسي و روحنا ولقينا 3 تذاكر لبكره
المهم روحنا البيت و عرفت من خديجة ان ملك هتبات معانا انهارده
الساعه 1 بليل صحيت من النوم روحت البلكونه اشرب سيجاره
اول ما ولعت السيجاره لقيت ملك جايالي البلكونه
ملك: ايه ده انت بتدخن؟
انا: اه بشرب كل فتره
ملك: طب خلي بالك عشان اللي لي أيدك دي هتدمرلك صحتك
انا: ماشي، ايه اللي صحاكي
ملك: لا انا معرفتش انام اصلا
انا: ليه؟
ملك: عشان هسيب بلدي اللي اتربيت فيها طول حياتي بكره و بعدين انا طالما هسافر مصر يبقا هتجوز واحد مصري عشان اكيد مفيش مغاربة هناك
انا: و مالوا الراجل المصري؟
ملك: ملوش بس انا مكنتش عايزه اسيب بلدي و اسافر بس اتضطريت اسافر عشان خالتو
انا: ينفع اسألك سؤال؟
ملك: اتفضل
انا: هو انتي مرتبطه او كنتي مخطوبه مثلا؟
ملك: لا مش مرتبطه حاليا بس كنت مخطوبه لواحد و سبنا بعض
انا: ينفع اسألك سبتوا بعض ليه؟
ملك: كان شمال و كان عايزني اروحلوا شقته عشان نعمل حاجات وحشه، انت مرتبط او خاطب يمحمد؟
انا: لا عمري ما ارتبطت او خطبت
ملك: طب كويس ما انت كده مريح دماغك، انا هخش انام
انا: ماشي اتفضلي
دخلت نمت بعدها و بدأت افكر في ملك و كانت عجباني جدا ، المهم نمت و صحيت تاني يوم فطرت
خديجة: انا متحمسه اوي عشان اشوف مصر، انا مشوفتهاش بقالي اكتر من 15 سنه اكيد اتغيرت
انا بهزار: من ناحيه انها اتغيرت فا هي اتغيرت خااالص
ملك: هو انت بتشتغل ايه يمحمد؟
انا: ساعات بنزل مع ابويا الشركه اساعدوا في شويه حاجات يعني
ملك: اممم بيزنس مان يعني
انا: اه حاجه زي كده
خديجة: طب يلا عشان نلبس و نروح المطار عشان الطياره متفوتناش
لبسنا و ركبنا تاكسي و وصلنا المطار
ركبنا الطياره و كنت انا وخديجه جنب بعض و ملك ركبت جنب واحد
بعد ما وصلنا ملك كان وشها مقلوب
انا: مالك يملك متضايقه من حاجه؟
ملك بتوتر و قلق: لا لا مفيش حاجه
خديجة: مالك يحبيبتي في ايه؟
ملك: الراااجل اللي قدامنا ده هو اللي كان قاعد جنبي
انا: هو عملك حاجه ولا ايه؟
ملك: اه حاااول يتتحرش بيا
انا اول ما سمعت كده هجمت عليه و مسكتوا ضرب بونيات لحد ما الأمن ما اتدخل و بعدنا عن بعض و حلوا الموضوع من غير ما يوصل للشرطه
بعد ما خرجنا من المطار
ملك: شكرا يمحمد
انا: لا شكر علي واجب
ركبنا تاكسي و وصلنا البيت طلعتهم الاول عند شقتنا و خبطت علي الباب فتحلي احمد
انا: وحشتني يحبيب اخوك
احمد: و انت اكتر يخويا
انا: حبيبي، اتفضلوا ادخلوا و دخلوا قعدوا علي الكنبه اللي في الصاله
احمد بهمس: مين دول
انا: الكبيرة خديجة مرات ابوك و الصغيره بنت اختها ملك
احمد: بنت اختها!!!! و انت ابوك عارف انها جايه؟
انا: اه عارف
ابويا دخل حضن خديجه و باسها و سلم علي ملك و انا لاحظت ان امي عادي مش متضايقه من اللي ابويا عملوا قدامها
بعد كده خديجة و ملك نزلوا الشقة اللي هيقعدوا فيها انا ناديت امي و خليتها تخش اوضتي و قفلت الباب
ماما: في اي يمحمد خير؟
انا: انتي متعصبتيش لما بابا حضن خديجه ليه؟
ماما: و انا اتعصب ليه يعني؟
انا: عشان جوزك
ماما: بص يمحمد انت كبرت خلاص و لازم افهمك كل حاجه، انا و ابوك مبقيناش نحب بعض اصلا و مكملين مع بعض عشانك انت و اخواتك
انا: بس احنا كبار كنتي ممكن تتطلقي عادي
امي: مكنتش عايزه اي حاجه تأثر علي نفسيتكم
انا: شكرا جدا ليكي يماما
بعد نص ساعه لقيت خديجة بعتالي علي الواتس ان ملك نزلت تتمشي شوية و انخا مستنياني في الشقه
نزلتلها و دخلت الذقه لقيتها لابسه قميص نوم اسود و ضيق فشخ
قعدتها علي السرير و خدت شفايفها في بوقي بس سمعت صوت صريخ امي طلعت جري علي الشقه بتاعتنا و لقيت ابويا واقع علي الارض و امي بتعيط و بتصوت
انا: في ايه فهموني
احمد: ابوك مات!
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: المعلم هاجس, meedo32, ahmd 1 و 47 آخرين
بداية مبشرة بالخير
بانتظار المزيد من إبداعاتك يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
بداية مبشرة بالخير
بانتظار المزيد من إبداعاتك يا برنس
شكرا و الجديد شديد يخويا❤
متعرفش ازاي انزل اجزاء جديدة؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و hasanabd
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
الجديد شكله هيكون شديد
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hayde و عصفور الليل الحزين
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انا محمد 23 سنه طولي 172 سم و متخرج من كليه تجاره
ابويا خالد 55 سنه مش مهم تفاصيل عنه
امي نهلة ملهاش دور في القصه
اخويا احمد 18 سنه 170 سم في كليه تجاره برضوا
حامد اخويا مسافر بره مصر و ملوش دور في القصه
معلش طولت عليكم ملحوظه انا اول مره اكتب فا اعذروني لو في اخطاء
بدايه القصه الساعه 8 و نص قاعد بتفرج علي ماتش لقيت احمد داخل الأوضه و قالي انزل كلم ابوك (ابويا لسه عامل عمليه في رجله فا مش عارف يطلعلي اوضتي)
انا: يسطا ما انا بتفرج علي ماتش قولوا هجيلوا اول ما الماتش ما يخلص
احمد: انجز يلاا عشان عايزك في موضوع مهم
انا:ماشي يزفت نازلوا (بيتنا دوبلكس في الدور اللي تحت المطبخ و الصاله و السفره و حمام و الدور التاني حمام و 5 اوض)
المهم نزلت لأبويا
انا: نعم يا بابا سيف قالي ان حضرتك عايزني
بابا:اقعد يمحمد عايزك في كلمتين
انا:نعم يبابا خير
بابا: بص يا ابني انت عارف اني كنت مسافر المغرب و عارف برضوا اني اتجوزت
انا:اه يبابا عارف في حاجه يعني ولا ايه؟
بابا: استني جايلك في الكلام انا مراتي اللي في المغرب اللي اسمها خديجه هتيجي مصر تعيش معانا و امك وافقت انها تعيش في الشقه اللي فوقنا فا كنت عايزك تسافرلها المغرب تخلصلها ورق بيع ممتلاكتها اللي هناك و تجيبها معاك
انا: نعم يبابا اسافر فين؟ و بعدين هي مش صغيره و اكيد هتعرف تعمل كل ده لوحدها
بابا بعصبيه: انا قولت كلامي و خلاص هتروح و رجلك فوق دماغك و مفيش رفض من بكره تخلص ورقك و تجيب تذكره و تسافر
انا باستياء: حاضر يبابا
المهم نمت و روحت الصبح و ظبطت الورق و ابويا كان مكلم واحد يعرفوا يخلصلي ورقي بسرعه و فعلا خدت تذكره ليوم السبت عشان السفر
بعد ما روحت البيت لقيت صاحبي عمر بيتصل عليا و اتفقنا اننا نتقابل علي القهوة المهم نزلتلوا
عمر:مالك يعم وشك مقلوب كده
انا: يسطا ابويا عايز يسفرني المغرب عشان اجيب مراته و ابيعلها ممتلكاتها عشان هتيجي تعيش عندنا
عمر: خخخخخخخخ و انت هتسافر؟
انا: للأسف تذكرتي يوم السبت يعني كمان يومين و انت عارف اني مستحيل ارفض طلبات ابويا المهم يسطا انت معاك اي حاجه تعلي الدماغ؟
عمر:من عينيا تعالي نروح شقتي
قولتلوا ماشي و روحنا شربنا و روحت البيت الساعه واحده و نص
المهم جه يوم السفر و انا ماشي
امي: اوعي تحب مرات ابوك اكتر مني يولا
انا: هههه هحبها اكتر منك ازاي يعني يقلبي
ابويا:خد ده عنوان بيتها
خدتوا و ركبت تاكسي و روحت المطار
ختمت الباسبور و خلصت كل حاجه و ركبت الطياره عدت مضيفه بيضه فشخ في الطياره طيزها وسط و بزازها كبيره و شكلها جامد زبري هاج طول ما انا في الطياره نمتلي نص ساعه
شخص: اصحي يا استاذ الطياره وصلت
صحيت و انا مبضون فشخ عشان مبحبش السفر اصلا
المهم نزلت و ركبت تاكسي و قولتلوا علي العنوان و نزلني هناك و دفعتلوا الأجرة
نزلنا قدام عماره طويله و ابويا كان قايلي انها في الدور الخامس ركبت الاسانسير و طلعت خبطت علي الباب محدش رد في الأول بعد كده خبطت تاني و في واحده فتحتلي قالتلي انت مين قولتلها دي شقه مدام خديجه؟ قالتلي اه قولتلها انها محمد خالد
خديجه:اتفضل اتفضل انت نورت
انا: بنورك يمدام
انا كنت فاكرها قد ابويا و شكلها و جسمها وحشين بس هي وصفها انها حوالي 40 سنه و بزازها كبيره و مشدوده و طيزها كبيره و مدوره و لون بشرتها ابيض اوي انا اول ما شوفتها زبري هاج تاني و هو اصلا كان هايج بسبب المضيفه المهم دخلتني عشان اتغدي بس انا مشيلتش عيني من علي جسمها فضلت تسألني عن ابويا و اخباره ايه
خديجه: اكيد تعبان من السفر انا جهزتلك اوضتك و شاورتلي علي اوضه و قالتلي الحمام اهو روح خد دش
انا: ياريت عشان انا هموت و انام
المهم دخلت وضبت شنطتي و دخلت الحمام اخد دش بس لما دخلت لقيت سبت غسيل في لبس و كان اغلبوا ملابسها الداخليه مسكت كلوتها و فضلت اشم فيه كانت ريحه كسها حلوه اوي و مسكت سنتيان و فضلت اشم و بعد كده ضربت فيه و نزلت لبني فيه من غير ما اخد بالي و خدت دش و دخلت الاوضه انام المهن علي الساعه واحده و نص صحيت علي صوت اهات خفيفه طالعه من اوضه خديجه
اتسحبت و كانت الدنيا ضلمه بس باب اوضتها كان موارب و فاتحه اضاءة خفيفه المهم لقيتها ماسكه زبر صناعي و حاطاه في كسها و عمالك بتنيك في نفسها و مغمضه عينها انا زبري وقف في ثواني قمت مطلع تليفوني و صورتها فيديو و دخلت الاوضه بتاعتي بسرعه و مسكت الفيديو فضلت اضرب عليه و قولت لنفسي انها هايجه جدا و اني لازم انيكها و اريحها
نهاية الجزء الاول هو مفيهوش سكس بس في الاجزاء الجايه القصه هتبقي حلوه و فيها نيك و احداث اكتر
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و Hayde
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل جدا استمر صديقي وطلع كل طاقتك الإبداعية في الكتابة ومتتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
انا محمد 23 سنه طولي 172 سم و متخرج من كليه تجاره
ابويا خالد 55 سنه مش مهم تفاصيل عنه
امي نهلة ملهاش دور في القصه
اخويا احمد 18 سنه 170 سم في كليه تجاره برضوا
حامد اخويا مسافر بره مصر و ملوش دور في القصه
معلش طولت عليكم ملحوظه انا اول مره اكتب فا اعذروني لو في اخطاء
بدايه القصه الساعه 8 و نص قاعد بتفرج علي ماتش لقيت احمد داخل الأوضه و قالي انزل كلم ابوك (ابويا لسه عامل عمليه في رجله فا مش عارف يطلعلي اوضتي)
انا: يسطا ما انا بتفرج علي ماتش قولوا هجيلوا اول ما الماتش ما يخلص
احمد: انجز يلاا عشان عايزك في موضوع مهم
انا:ماشي يزفت نازلوا (بيتنا دوبلكس في الدور اللي تحت المطبخ و الصاله و السفره و حمام و الدور التاني حمام و 5 اوض)
المهم نزلت لأبويا
انا: نعم يا بابا سيف قالي ان حضرتك عايزني
بابا:اقعد يمحمد عايزك في كلمتين
انا:نعم يبابا خير
بابا: بص يا ابني انت عارف اني كنت مسافر المغرب و عارف برضوا اني اتجوزت
انا:اه يبابا عارف في حاجه يعني ولا ايه؟
بابا: استني جايلك في الكلام انا مراتي اللي في المغرب اللي اسمها خديجه هتيجي مصر تعيش معانا و امك وافقت انها تعيش في الشقه اللي فوقنا فا كنت عايزك تسافرلها المغرب تخلصلها ورق بيع ممتلاكتها اللي هناك و تجيبها معاك
انا: نعم يبابا اسافر فين؟ و بعدين هي مش صغيره و اكيد هتعرف تعمل كل ده لوحدها
بابا بعصبيه: انا قولت كلامي و خلاص هتروح و رجلك فوق دماغك و مفيش رفض من بكره تخلص ورقك و تجيب تذكره و تسافر
انا باستياء: حاضر يبابا
المهم نمت و روحت الصبح و ظبطت الورق و ابويا كان مكلم واحد يعرفوا يخلصلي ورقي بسرعه و فعلا خدت تذكره ليوم السبت عشان السفر
بعد ما روحت البيت لقيت صاحبي عمر بيتصل عليا و اتفقنا اننا نتقابل علي القهوة المهم نزلتلوا
عمر:مالك يعم وشك مقلوب كده
انا: يسطا ابويا عايز يسفرني المغرب عشان اجيب مراته و ابيعلها ممتلكاتها عشان هتيجي تعيش عندنا
عمر: خخخخخخخخ و انت هتسافر؟
انا: للأسف تذكرتي يوم السبت يعني كمان يومين و انت عارف اني مستحيل ارفض طلبات ابويا المهم يسطا انت معاك اي حاجه تعلي الدماغ؟
عمر:من عينيا تعالي نروح شقتي
قولتلوا ماشي و روحنا شربنا و روحت البيت الساعه واحده و نص
المهم جه يوم السفر و انا ماشي
امي: اوعي تحب مرات ابوك اكتر مني يولا
انا: هههه هحبها اكتر منك ازاي يعني يقلبي
ابويا:خد ده عنوان بيتها
خدتوا و ركبت تاكسي و روحت المطار
ختمت الباسبور و خلصت كل حاجه و ركبت الطياره عدت مضيفه بيضه فشخ في الطياره طيزها وسط و بزازها كبيره و شكلها جامد زبري هاج طول ما انا في الطياره نمتلي نص ساعه
شخص: اصحي يا استاذ الطياره وصلت
صحيت و انا مبضون فشخ عشان مبحبش السفر اصلا
المهم نزلت و ركبت تاكسي و قولتلوا علي العنوان و نزلني هناك و دفعتلوا الأجرة
نزلنا قدام عماره طويله و ابويا كان قايلي انها في الدور الخامس ركبت الاسانسير و طلعت خبطت علي الباب محدش رد في الأول بعد كده خبطت تاني و في واحده فتحتلي قالتلي انت مين قولتلها دي شقه مدام خديجه؟ قالتلي اه قولتلها انها محمد خالد
خديجه:اتفضل اتفضل انت نورت
انا: بنورك يمدام
انا كنت فاكرها قد ابويا و شكلها و جسمها وحشين بس هي وصفها انها حوالي 40 سنه و بزازها كبيره و مشدوده و طيزها كبيره و مدوره و لون بشرتها ابيض اوي انا اول ما شوفتها زبري هاج تاني و هو اصلا كان هايج بسبب المضيفه المهم دخلتني عشان اتغدي بس انا مشيلتش عيني من علي جسمها فضلت تسألني عن ابويا و اخباره ايه
خديجه: اكيد تعبان من السفر انا جهزتلك اوضتك و شاورتلي علي اوضه و قالتلي الحمام اهو روح خد دش
انا: ياريت عشان انا هموت و انام
المهم دخلت وضبت شنطتي و دخلت الحمام اخد دش بس لما دخلت لقيت سبت غسيل في لبس و كان اغلبوا ملابسها الداخليه مسكت كلوتها و فضلت اشم فيه كانت ريحه كسها حلوه اوي و مسكت سنتيان و فضلت اشم و بعد كده ضربت فيه و نزلت لبني فيه من غير ما اخد بالي و خدت دش و دخلت الاوضه انام المهن علي الساعه واحده و نص صحيت علي صوت اهات خفيفه طالعه من اوضه خديجه
اتسحبت و كانت الدنيا ضلمه بس باب اوضتها كان موارب و فاتحه اضاءة خفيفه المهم لقيتها ماسكه زبر صناعي و حاطاه في كسها و عمالك بتنيك في نفسها و مغمضه عينها انا زبري وقف في ثواني قمت مطلع تليفوني و صورتها فيديو و دخلت الاوضه بتاعتي بسرعه و مسكت الفيديو فضلت اضرب عليه و قولت لنفسي انها هايجه جدا و اني لازم انيكها و اريحها
نهاية الجزء الاول هو مفيهوش سكس بس في الاجزاء الجايه القصه هتبقي حلوه و فيها نيك و احداث اكتر

الجزء الثاني

الجزء اللي فات خلص لما قررت اني انيك مرات ابويا
البداية
نسيت اعرفكم تفصيلة مهمة جدا عن محمد اللي هو انا يعني انا هكر و كنت بساعد ناس علي الدارك ويب
(فلاش باك)
لقيت حد باعتلي علي الدارك ويب انه مستعدي يديني عشر الاف دولار مقابل اني اجبلوا معلومات خطيرة عن رجل الاعمال المغربي سامي العادلي
بعتلوا و انا ايه يضمنلي انك هتديني فلوسي بعتلي انه رجل الاعمال اشرف التهامي و اني اقدر ابحث عنه بصراحه وثقت فيه و جبتلوا معلومات عن سامي العادلي و اتفقنا انه هيبعتلي حد يديني فلوسي و فعلا بعتلي حد و قابلتوا و اداني عشر الاف دولار و اداني رقم اشرف التهامي و قالي انه اتبسط مني جدا و مستعد يعملي اي حاجه عايزها
(عوده من الفلاش باك)
كنت نايم بالبوكسر لقيت خديجة بتصحيني و بتقولي ان الوقت بقا متأخر و اني نمت كتير صحيت و كان زبري واقف زي العامود و خديجة كانت باصة عليه حاولت اغطيه
خديجة: هطلع اجهزلك الفطار
انا: ماشي شكرا
صحيت لبست البنطلون و تشيرت و بدأنا ناكل
خديجة: هتبتدي انهاردة في عمليه البيع؟
انا: لا هبتدي من بكرة انهاردة هنزل كام مشوار و اشتري حاجات
خديجة: ماشي براحتك لو احتاجت اي حاجة قولي
و قامت تغسل المواعين
خديجة: محمد ينفع تيجي تجبلي المج ده من فوق
انا: حاضر جاي
جيت و شاورتلي اني اجيب المج اللي فوق عشان هي قصيرة و مش طايلة المج
المهم انا وقفت وراها و فضلت اشب عشان اجيب المج و فضلت ازنق بزبري في طيزها و كنت عمال اقولها اجيب المج كه و انا عارف اساسا انها مش عايزه المج ده
لقيتها متجاوبة معايا و كنت عمال بحشر زبري في طيزها هي كانت لابسه جلبية بيتي لحد الكربة مبينه مفاتن جسمها و مش لابس سنتيان او كلوت
و فضلت احشر زبري في طيزها لحد ما جبتهم علي لبسها و جبتلها المج و عملت نفسي معملتش اي حاجه دخلت الحمام و فضلت افكر هعمل ايه عشان انيكها كنت بفكر اروح انيكها دلوقتي عشان لقيتها متجاوبة و كانت هايجة بس قولت لا لا مش هعمل كده
كنت خايف اطلع من الحمام و في بقعه لبن علي البنطلون بتاعي بس سمعت صوت باب اوضتها بيتقفل
خرجت بسرعه و دخلت اوضتي غيرت و قررت اني اتصل علي اشرف التهامي
خرجت من الاوضه لقيت خديجه غيرت اللبس و لبست قميص نوم احمر ديق فشخ و قصير
خديجة:انت خارج ولا ايه؟
انا: اه هشتري شويه حاجات و هتفسح شويه
خديجة: اوك انجوي يحبيبي
نزلت و اول حاجه عملتها اتصلت علي اشرف التهامي و دار ما بينا الحديث ده
اشرف التهامي: الو
انا: الو معايا استاذ أشرف التهامي؟
اشرف: اه انا اشرف التهامي حضرتك مين
انا:معقول نسيتني؟ انا Mk اللي ساعدتك في موضوع سامي العادلي (ملحوظه Mk ده اسم شهرتي علي الدارك ويب)
اشرف: اه افتكرتك محتاج حاجة ايه اللي فكرك بيا دلوقتي اصلا ده الموضوع ده فات عليه اكتر من تلات سنين
انا: بص يا أشرف انا حاليا في المغرب و محتاج منك حاجتين نقدر نتقابل امتي؟
اشرف: خد ده عنوان شركتي تعالالي في اي وقت انهارده
انا: ماشي ساعه زمن و اكون عندك
اشرف: ماشي سلام
ركبت تاكسي و روحت عند شركته لقيتها حاجه فخمة كبيره جدا طلعت عند المكتب بتاعه و قولت للسكريتيرة عايز أقابل استاذ اشرف التهامي
السكرتيرة: عندك معاد معاه يفندم؟
انا: لا قولي لأستاذ أشرف Mk مستنيك
السكرتيرة: حاضر يفندم دقيقه
دخلت و بعدها بحوالي دقيقتين طلعتلي و قالتلي استاذ اشرف في انتظارك يفندم
اول ما دخلت
اشرف: اول مره اشوفك كنت فاكرك غير كده خالص
انا: بص انا دوغري و جايلك في طلبين و هتنفذهملي كده كده
اشرف: اتفضل انت عملتلي خدمه مستحيل انساها
انا: اول طلب انا عايز شريط مهيج للنساء قوي جدا
اشرف: ده ليه انت معاك واحده ولا ايه ههه
انا: ملكش فيه الشريط يجيلي انهارده، الطلب التاني انا عايز مشتري لعماره ملك حد تبعي
اشرف: اعتبروا حصل، المهيج هيكون عندك كمان خمس دقايق و اتصل علي حد و قالوا عايز مهيج قوي جدا و يكون عندي كمان خمس دقايق
طلباتك اوامر يعم
بعد حوالي خمس دقايق دخل شخص و معاء الشريط و ادهوني
انا: تجيبلي المشتري في اقرب وقت
نزلت من عندوا اتمشيت شويه و رجعت البيت علي الساعه 6 مثلا
خديجة: ايه مشترتش حاجه ليه؟
انا: ملقيتش حاجه تعجبني، تيجي نتغدا؟ و بعد الغدا هعملك كوباية شاي مصري انما ايه هتعجبك
خديجة: ماشي يمحمد الاكل السفرة يلا ناكل
و بدأنا ناكل و انا كنت بتغزل فيها
خديجة: كسفتني بكلامك الحلو ده علي فكره
انا: الكلام الحلو للناس الحلوة
خديجة: طب بقولك ايه هو ينفع نبقا صحاب يعني مش مجرد مرات اب و ابن جوزها
انا:ياريت طبعا هو أنا أطول يبقا ليا صحاب مزز كده
خديجة: طب كنت عايزه اسألك سؤال كده
انا:اتفضلي
خديجة: هو انت مرتبط او خاطب؟
انا: لا لسه ملقيتش بنت تناسبني
خلصنا اكل و قامت شالت الأطباق و كانت لسه هتعمل شاي عشان نشرب
انا: لا لا روحي انتي اقعدي و انا هعملك احلي شاي
خديجة: ماشي
و راحت قعدت علي الكنبه و كانت بتتفرج علي التلفزيون
قمت انا حطيت في الشاي اربع حبوب من الشريط المهيج
قعدت معاها و فضلنا نتكلم و شربنا الشاي، بعد عشر دقايق لقيتها بدأت تعرق و بتفرك في مكانها فا انا عرفت ان مفعول المهيج اشتغل
انا: انتي كويسة
خديجة: اه كويسه دقيقه هخش الأوضه
انا: ماشي
دخلت الاوضه و كانت سايبه الباب موارب برضوا لقيتها قالعه ملط و نايمه علي السرير و بتلعب في كسها و بزازها
انا خبطت علي الباب
خديجة: دقيقه و طالعه
طلعت لابسة روب علي اللحم
انا: انتي كويسة
خديجة: اه شويه دوخه
انا فضلت اقرب عليها عشان عارف انها هايجه خالص و بدأت احط ايدي علي وسطها و بفك رباط الروب
خديجة: انت بتعمل ايه
انا: بعمل اللي لازم يتعمل
فكيت الروب و مسكت بزها اليمين و دخلتها الاوضه و نيمتها علي ضهرها علي السرير و بدات أمص بزازها و بعد كده نزلت علي كسها و فضلت الحسه لحد ما لقيتها جابت عسلها في وشي
خديجة: اممممم اححححح دخلوا في كسييييييييي
انا: ادخل ايه يا لبوه
خديجة: زبركككككك اححح
انا: ادخلي زبري فين يا شرموطه
خديجه: دخل زبرك في كسيييييي اححححح اممم
قلعت البنطلون و هي اتصدمت من حجم زبري
فضلت ابعبص شويه في كسها و بعد كده دخلت زبري في كسها و فضلت انيك بقوه
خديجة: احححححح نيكني انا لبوتك مش قاااادره
انا حاطت زبري في كسها وبنيكها بقوه و واخد بزها في بوقي
فضلنا علي نفس الوضع ده تلت ساعه و جبت لبني في كسها
انا: خخخخخخ احا انا جبتهم في كسك
خديجة: متخافش يحبيبي انا كده كده قطعت الخلف
انا: ما تيجي جوله تانيه
خديجة: لا كسي مش قادر يدخل فيه زب
انا: مش لازم كسك انزلي مصيلي زبي
خديجه خدت زبري في بوقها و كانت بتمص باحتراف قلبتها علي بطنها في وضع الدوجي و فضلت ابعبص في طيزها
خديجه: دخلوا في طيزي يحبيبي
قمت مدخلوا في طيزها و كنت بضربها اسبانكات لحد ما طيزها احمرت فضلت انيك في الوضع ده نص ساعه لحد ما جبتهم تاني
خديجة: احححح مش قادرة انت كيفتني اوي
انا: تعالي ناخد دش يقلبي
دخلنا خدنا دش مش بعض و عملنا واحد علي الواقف
قعدنا شويه علي الكنبه و لقينا الجرس بيرن انا اتخضيت
خديجة راحت فتح لقيتها بنت اختها
بنت اختها اول ما دخلت سألتها مين ده؟
خديجة: ده محمد ابن جوزي خالد و دي ملك بنت اختي **** يرحمها
انا: اتشرفت
اوصفلكم شكل ملك( عندها 22 سنه طولها 165 سم بزازها وسط و طيزها كبيره و مدوره و شكلها حلو اوي و عينيها بني و شعرها اصفر)
المهم سبتهم يتكلموا شويه بس زهقت و طلعت اقعد معاهم و خديجة راحت تعمل حاجه نشربها
انا: بتدرسي ولا خلصتي يا ملك
ملك بديق و شكلها زعلانه: لا اتخرجت من شهر
انا: شكلك متدايق ليه زعلانه
ملك: لا مفيش
انا: متخفيش انا بير اسرار ههههه
ملك انفجرت عياط و قالتلي انها زعلانه عشان خديجة خالتها هتسافر مصر معايا و هتسيبها لوحدها هنا
انا: طب متعيطيش انا جايالي فكره عشان متبعدوش عن بعض
ملك: ايه الفكره؟
انا: تيجي تعيشي معاها في بيتنا في مصر
ملك: لا مش هينفع
انا: ليه بس؟ هتحرمينا من القمر ده و نسافر و نسيبك ههه
ملك: بلا قمر بلا نيلة انا مش طايقاك اصلا
انا: ليه؟؟
ملك: عشان هتاخد خالتو منييي
انا: ما قولتلك تيجي تعيشي معاها في نفس البيت
ملك: ازاي يعني
دخلت خديجه و قالت لملك بتعيطي ليه؟
انا: بتعيط عشان هتسيبيها و تسافري و انا عرضت عليها تيجي تعيش معاكي عندنا و مش موافقه
خديجه: طب دي فكره حلوه كده كده ابوكي يا ملك مش بيسأل فيكي و مش هيعترض انك تيجي معايا
ملك: بس مش هينفع
انا: ولا بس ولا حاجه كده كده هيبقا ليكم شقه لوحدكم و محدش هيقدر يزعلكم و مش هتحسوا بغربة و انتم معانا
خديجه: ياريت توافقي انك تيجي معايا.. يلا وافقي بقا
ملك: موافقة!!!!
بدايه حلوه بس بالراحه شويه بسرد الاحداث حاسك مستعجل سيكا
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و عصفور الليل الحزين
انا محمد 23 سنه طولي 172 سم و متخرج من كليه تجاره
ابويا خالد 55 سنه مش مهم تفاصيل عنه
امي نهلة ملهاش دور في القصه
اخويا احمد 18 سنه 170 سم في كليه تجاره برضوا
حامد اخويا مسافر بره مصر و ملوش دور في القصه
معلش طولت عليكم ملحوظه انا اول مره اكتب فا اعذروني لو في اخطاء
بدايه القصه الساعه 8 و نص قاعد بتفرج علي ماتش لقيت احمد داخل الأوضه و قالي انزل كلم ابوك (ابويا لسه عامل عمليه في رجله فا مش عارف يطلعلي اوضتي)
انا: يسطا ما انا بتفرج علي ماتش قولوا هجيلوا اول ما الماتش ما يخلص
احمد: انجز يلاا عشان عايزك في موضوع مهم
انا:ماشي يزفت نازلوا (بيتنا دوبلكس في الدور اللي تحت المطبخ و الصاله و السفره و حمام و الدور التاني حمام و 5 اوض)
المهم نزلت لأبويا
انا: نعم يا بابا سيف قالي ان حضرتك عايزني
بابا:اقعد يمحمد عايزك في كلمتين
انا:نعم يبابا خير
بابا: بص يا ابني انت عارف اني كنت مسافر المغرب و عارف برضوا اني اتجوزت
انا:اه يبابا عارف في حاجه يعني ولا ايه؟
بابا: استني جايلك في الكلام انا مراتي اللي في المغرب اللي اسمها خديجه هتيجي مصر تعيش معانا و امك وافقت انها تعيش في الشقه اللي فوقنا فا كنت عايزك تسافرلها المغرب تخلصلها ورق بيع ممتلاكتها اللي هناك و تجيبها معاك
انا: نعم يبابا اسافر فين؟ و بعدين هي مش صغيره و اكيد هتعرف تعمل كل ده لوحدها
بابا بعصبيه: انا قولت كلامي و خلاص هتروح و رجلك فوق دماغك و مفيش رفض من بكره تخلص ورقك و تجيب تذكره و تسافر
انا باستياء: حاضر يبابا
المهم نمت و روحت الصبح و ظبطت الورق و ابويا كان مكلم واحد يعرفوا يخلصلي ورقي بسرعه و فعلا خدت تذكره ليوم السبت عشان السفر
بعد ما روحت البيت لقيت صاحبي عمر بيتصل عليا و اتفقنا اننا نتقابل علي القهوة المهم نزلتلوا
عمر:مالك يعم وشك مقلوب كده
انا: يسطا ابويا عايز يسفرني المغرب عشان اجيب مراته و ابيعلها ممتلكاتها عشان هتيجي تعيش عندنا
عمر: خخخخخخخخ و انت هتسافر؟
انا: للأسف تذكرتي يوم السبت يعني كمان يومين و انت عارف اني مستحيل ارفض طلبات ابويا المهم يسطا انت معاك اي حاجه تعلي الدماغ؟
عمر:من عينيا تعالي نروح شقتي
قولتلوا ماشي و روحنا شربنا و روحت البيت الساعه واحده و نص
المهم جه يوم السفر و انا ماشي
امي: اوعي تحب مرات ابوك اكتر مني يولا
انا: هههه هحبها اكتر منك ازاي يعني يقلبي
ابويا:خد ده عنوان بيتها
خدتوا و ركبت تاكسي و روحت المطار
ختمت الباسبور و خلصت كل حاجه و ركبت الطياره عدت مضيفه بيضه فشخ في الطياره طيزها وسط و بزازها كبيره و شكلها جامد زبري هاج طول ما انا في الطياره نمتلي نص ساعه
شخص: اصحي يا استاذ الطياره وصلت
صحيت و انا مبضون فشخ عشان مبحبش السفر اصلا
المهم نزلت و ركبت تاكسي و قولتلوا علي العنوان و نزلني هناك و دفعتلوا الأجرة
نزلنا قدام عماره طويله و ابويا كان قايلي انها في الدور الخامس ركبت الاسانسير و طلعت خبطت علي الباب محدش رد في الأول بعد كده خبطت تاني و في واحده فتحتلي قالتلي انت مين قولتلها دي شقه مدام خديجه؟ قالتلي اه قولتلها انها محمد خالد
خديجه:اتفضل اتفضل انت نورت
انا: بنورك يمدام
انا كنت فاكرها قد ابويا و شكلها و جسمها وحشين بس هي وصفها انها حوالي 40 سنه و بزازها كبيره و مشدوده و طيزها كبيره و مدوره و لون بشرتها ابيض اوي انا اول ما شوفتها زبري هاج تاني و هو اصلا كان هايج بسبب المضيفه المهم دخلتني عشان اتغدي بس انا مشيلتش عيني من علي جسمها فضلت تسألني عن ابويا و اخباره ايه
خديجه: اكيد تعبان من السفر انا جهزتلك اوضتك و شاورتلي علي اوضه و قالتلي الحمام اهو روح خد دش
انا: ياريت عشان انا هموت و انام
المهم دخلت وضبت شنطتي و دخلت الحمام اخد دش بس لما دخلت لقيت سبت غسيل في لبس و كان اغلبوا ملابسها الداخليه مسكت كلوتها و فضلت اشم فيه كانت ريحه كسها حلوه اوي و مسكت سنتيان و فضلت اشم و بعد كده ضربت فيه و نزلت لبني فيه من غير ما اخد بالي و خدت دش و دخلت الاوضه انام المهن علي الساعه واحده و نص صحيت علي صوت اهات خفيفه طالعه من اوضه خديجه
اتسحبت و كانت الدنيا ضلمه بس باب اوضتها كان موارب و فاتحه اضاءة خفيفه المهم لقيتها ماسكه زبر صناعي و حاطاه في كسها و عمالك بتنيك في نفسها و مغمضه عينها انا زبري وقف في ثواني قمت مطلع تليفوني و صورتها فيديو و دخلت الاوضه بتاعتي بسرعه و مسكت الفيديو فضلت اضرب عليه و قولت لنفسي انها هايجه جدا و اني لازم انيكها و اريحها
نهاية الجزء الاول هو مفيهوش سكس بس في الاجزاء الجايه القصه هتبقي حلوه و فيها نيك و احداث اكتر

الجزء الثاني

الجزء اللي فات خلص لما قررت اني انيك مرات ابويا
البداية
نسيت اعرفكم تفصيلة مهمة جدا عن محمد اللي هو انا يعني انا هكر و كنت بساعد ناس علي الدارك ويب
(فلاش باك)
لقيت حد باعتلي علي الدارك ويب انه مستعدي يديني عشر الاف دولار مقابل اني اجبلوا معلومات خطيرة عن رجل الاعمال المغربي سامي العادلي
بعتلوا و انا ايه يضمنلي انك هتديني فلوسي بعتلي انه رجل الاعمال اشرف التهامي و اني اقدر ابحث عنه بصراحه وثقت فيه و جبتلوا معلومات عن سامي العادلي و اتفقنا انه هيبعتلي حد يديني فلوسي و فعلا بعتلي حد و قابلتوا و اداني عشر الاف دولار و اداني رقم اشرف التهامي و قالي انه اتبسط مني جدا و مستعد يعملي اي حاجه عايزها
(عوده من الفلاش باك)
كنت نايم بالبوكسر لقيت خديجة بتصحيني و بتقولي ان الوقت بقا متأخر و اني نمت كتير صحيت و كان زبري واقف زي العامود و خديجة كانت باصة عليه حاولت اغطيه
خديجة: هطلع اجهزلك الفطار
انا: ماشي شكرا
صحيت لبست البنطلون و تشيرت و بدأنا ناكل
خديجة: هتبتدي انهاردة في عمليه البيع؟
انا: لا هبتدي من بكرة انهاردة هنزل كام مشوار و اشتري حاجات
خديجة: ماشي براحتك لو احتاجت اي حاجة قولي
و قامت تغسل المواعين
خديجة: محمد ينفع تيجي تجبلي المج ده من فوق
انا: حاضر جاي
جيت و شاورتلي اني اجيب المج اللي فوق عشان هي قصيرة و مش طايلة المج
المهم انا وقفت وراها و فضلت اشب عشان اجيب المج و فضلت ازنق بزبري في طيزها و كنت عمال اقولها اجيب المج كه و انا عارف اساسا انها مش عايزه المج ده
لقيتها متجاوبة معايا و كنت عمال بحشر زبري في طيزها هي كانت لابسه جلبية بيتي لحد الكربة مبينه مفاتن جسمها و مش لابس سنتيان او كلوت
و فضلت احشر زبري في طيزها لحد ما جبتهم علي لبسها و جبتلها المج و عملت نفسي معملتش اي حاجه دخلت الحمام و فضلت افكر هعمل ايه عشان انيكها كنت بفكر اروح انيكها دلوقتي عشان لقيتها متجاوبة و كانت هايجة بس قولت لا لا مش هعمل كده
كنت خايف اطلع من الحمام و في بقعه لبن علي البنطلون بتاعي بس سمعت صوت باب اوضتها بيتقفل
خرجت بسرعه و دخلت اوضتي غيرت و قررت اني اتصل علي اشرف التهامي
خرجت من الاوضه لقيت خديجه غيرت اللبس و لبست قميص نوم احمر ديق فشخ و قصير
خديجة:انت خارج ولا ايه؟
انا: اه هشتري شويه حاجات و هتفسح شويه
خديجة: اوك انجوي يحبيبي
نزلت و اول حاجه عملتها اتصلت علي اشرف التهامي و دار ما بينا الحديث ده
اشرف التهامي: الو
انا: الو معايا استاذ أشرف التهامي؟
اشرف: اه انا اشرف التهامي حضرتك مين
انا:معقول نسيتني؟ انا Mk اللي ساعدتك في موضوع سامي العادلي (ملحوظه Mk ده اسم شهرتي علي الدارك ويب)
اشرف: اه افتكرتك محتاج حاجة ايه اللي فكرك بيا دلوقتي اصلا ده الموضوع ده فات عليه اكتر من تلات سنين
انا: بص يا أشرف انا حاليا في المغرب و محتاج منك حاجتين نقدر نتقابل امتي؟
اشرف: خد ده عنوان شركتي تعالالي في اي وقت انهارده
انا: ماشي ساعه زمن و اكون عندك
اشرف: ماشي سلام
ركبت تاكسي و روحت عند شركته لقيتها حاجه فخمة كبيره جدا طلعت عند المكتب بتاعه و قولت للسكريتيرة عايز أقابل استاذ اشرف التهامي
السكرتيرة: عندك معاد معاه يفندم؟
انا: لا قولي لأستاذ أشرف Mk مستنيك
السكرتيرة: حاضر يفندم دقيقه
دخلت و بعدها بحوالي دقيقتين طلعتلي و قالتلي استاذ اشرف في انتظارك يفندم
اول ما دخلت
اشرف: اول مره اشوفك كنت فاكرك غير كده خالص
انا: بص انا دوغري و جايلك في طلبين و هتنفذهملي كده كده
اشرف: اتفضل انت عملتلي خدمه مستحيل انساها
انا: اول طلب انا عايز شريط مهيج للنساء قوي جدا
اشرف: ده ليه انت معاك واحده ولا ايه ههه
انا: ملكش فيه الشريط يجيلي انهارده، الطلب التاني انا عايز مشتري لعماره ملك حد تبعي
اشرف: اعتبروا حصل، المهيج هيكون عندك كمان خمس دقايق و اتصل علي حد و قالوا عايز مهيج قوي جدا و يكون عندي كمان خمس دقايق
طلباتك اوامر يعم
بعد حوالي خمس دقايق دخل شخص و معاء الشريط و ادهوني
انا: تجيبلي المشتري في اقرب وقت
نزلت من عندوا اتمشيت شويه و رجعت البيت علي الساعه 6 مثلا
خديجة: ايه مشترتش حاجه ليه؟
انا: ملقيتش حاجه تعجبني، تيجي نتغدا؟ و بعد الغدا هعملك كوباية شاي مصري انما ايه هتعجبك
خديجة: ماشي يمحمد الاكل السفرة يلا ناكل
و بدأنا ناكل و انا كنت بتغزل فيها
خديجة: كسفتني بكلامك الحلو ده علي فكره
انا: الكلام الحلو للناس الحلوة
خديجة: طب بقولك ايه هو ينفع نبقا صحاب يعني مش مجرد مرات اب و ابن جوزها
انا:ياريت طبعا هو أنا أطول يبقا ليا صحاب مزز كده
خديجة: طب كنت عايزه اسألك سؤال كده
انا:اتفضلي
خديجة: هو انت مرتبط او خاطب؟
انا: لا لسه ملقيتش بنت تناسبني
خلصنا اكل و قامت شالت الأطباق و كانت لسه هتعمل شاي عشان نشرب
انا: لا لا روحي انتي اقعدي و انا هعملك احلي شاي
خديجة: ماشي
و راحت قعدت علي الكنبه و كانت بتتفرج علي التلفزيون
قمت انا حطيت في الشاي اربع حبوب من الشريط المهيج
قعدت معاها و فضلنا نتكلم و شربنا الشاي، بعد عشر دقايق لقيتها بدأت تعرق و بتفرك في مكانها فا انا عرفت ان مفعول المهيج اشتغل
انا: انتي كويسة
خديجة: اه كويسه دقيقه هخش الأوضه
انا: ماشي
دخلت الاوضه و كانت سايبه الباب موارب برضوا لقيتها قالعه ملط و نايمه علي السرير و بتلعب في كسها و بزازها
انا خبطت علي الباب
خديجة: دقيقه و طالعه
طلعت لابسة روب علي اللحم
انا: انتي كويسة
خديجة: اه شويه دوخه
انا فضلت اقرب عليها عشان عارف انها هايجه خالص و بدأت احط ايدي علي وسطها و بفك رباط الروب
خديجة: انت بتعمل ايه
انا: بعمل اللي لازم يتعمل
فكيت الروب و مسكت بزها اليمين و دخلتها الاوضه و نيمتها علي ضهرها علي السرير و بدات أمص بزازها و بعد كده نزلت علي كسها و فضلت الحسه لحد ما لقيتها جابت عسلها في وشي
خديجة: اممممم اححححح دخلوا في كسييييييييي
انا: ادخل ايه يا لبوه
خديجة: زبركككككك اححح
انا: ادخلي زبري فين يا شرموطه
خديجه: دخل زبرك في كسيييييي اححححح اممم
قلعت البنطلون و هي اتصدمت من حجم زبري
فضلت ابعبص شويه في كسها و بعد كده دخلت زبري في كسها و فضلت انيك بقوه
خديجة: احححححح نيكني انا لبوتك مش قاااادره
انا حاطت زبري في كسها وبنيكها بقوه و واخد بزها في بوقي
فضلنا علي نفس الوضع ده تلت ساعه و جبت لبني في كسها
انا: خخخخخخ احا انا جبتهم في كسك
خديجة: متخافش يحبيبي انا كده كده قطعت الخلف
انا: ما تيجي جوله تانيه
خديجة: لا كسي مش قادر يدخل فيه زب
انا: مش لازم كسك انزلي مصيلي زبي
خديجه خدت زبري في بوقها و كانت بتمص باحتراف قلبتها علي بطنها في وضع الدوجي و فضلت ابعبص في طيزها
خديجه: دخلوا في طيزي يحبيبي
قمت مدخلوا في طيزها و كنت بضربها اسبانكات لحد ما طيزها احمرت فضلت انيك في الوضع ده نص ساعه لحد ما جبتهم تاني
خديجة: احححح مش قادرة انت كيفتني اوي
انا: تعالي ناخد دش يقلبي
دخلنا خدنا دش مش بعض و عملنا واحد علي الواقف
قعدنا شويه علي الكنبه و لقينا الجرس بيرن انا اتخضيت
خديجة راحت فتح لقيتها بنت اختها
بنت اختها اول ما دخلت سألتها مين ده؟
خديجة: ده محمد ابن جوزي خالد و دي ملك بنت اختي **** يرحمها
انا: اتشرفت
اوصفلكم شكل ملك( عندها 22 سنه طولها 165 سم بزازها وسط و طيزها كبيره و مدوره و شكلها حلو اوي و عينيها بني و شعرها اصفر)
المهم سبتهم يتكلموا شويه بس زهقت و طلعت اقعد معاهم و خديجة راحت تعمل حاجه نشربها
انا: بتدرسي ولا خلصتي يا ملك
ملك بديق و شكلها زعلانه: لا اتخرجت من شهر
انا: شكلك متدايق ليه زعلانه
ملك: لا مفيش
انا: متخفيش انا بير اسرار ههههه
ملك انفجرت عياط و قالتلي انها زعلانه عشان خديجة خالتها هتسافر مصر معايا و هتسيبها لوحدها هنا
انا: طب متعيطيش انا جايالي فكره عشان متبعدوش عن بعض
ملك: ايه الفكره؟
انا: تيجي تعيشي معاها في بيتنا في مصر
ملك: لا مش هينفع
انا: ليه بس؟ هتحرمينا من القمر ده و نسافر و نسيبك ههه
ملك: بلا قمر بلا نيلة انا مش طايقاك اصلا
انا: ليه؟؟
ملك: عشان هتاخد خالتو منييي
انا: ما قولتلك تيجي تعيشي معاها في نفس البيت
ملك: ازاي يعني
دخلت خديجه و قالت لملك بتعيطي ليه؟
انا: بتعيط عشان هتسيبيها و تسافري و انا عرضت عليها تيجي تعيش معاكي عندنا و مش موافقه
خديجه: طب دي فكره حلوه كده كده ابوكي يا ملك مش بيسأل فيكي و مش هيعترض انك تيجي معايا
ملك: بس مش هينفع
انا: ولا بس ولا حاجه كده كده هيبقا ليكم شقه لوحدكم و محدش هيقدر يزعلكم و مش هتحسوا بغربة و انتم معانا
خديجه: ياريت توافقي انك تيجي معايا.. يلا وافقي بقا
ملك: موافقة!!!!
حلوووووووووووووووووووووو
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى و Hayde
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈، الشبكشى و Soudy
هيا حلوه
بس ظبط الكلام شويه يعني قولت دارك ويب قولنا مفيش مشكله انما تروح لصاحب شركه فخمه تقولو عايز شريط مهيج 😂😂😂

كمل يابرنس قصه حلوه مش وحشه لاول قصه ليك
 
قصيرة جدااااااااااااااااا
 
تحياتى لك فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%