NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه انا ومراتي والتخيلات

ح

حبيب مراته 23

ضيف
انا ومراتي بقينا مدمنين تخيلات واحنا مع بعض بنتخيل ان حد بينيكها معايا وبقيت تقولي انا عارفه انك مش بتهيج غير كدا وبقيت هي بتختار اللي هنتخيله و معلق معاها زميل ليها ***** وللأسف انا شبه عاجبني الموضوع ومش قادر ابطل
انصحوني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sandro, pharaohx, زبري وقف نار و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محمد القاهرة خبير مساج ودلع ونيك
ليا علاقات كتير مع متحررين وبعرف ازاي ادلعهم

مساء الخير ازيك وايه اخبار المدام
مممكن افيدك لو حابب ندردش شويه خاص

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
وانا بصراحة نفس الشي بس انا و مراتي بحاول بخلي اغلب تخيلاتها ضمن الافلام الجنسية
و بخليها تتخيل الشخص الي بالفلم
بس ما بعرف اذا رح اقدر صيطر عالموضوع وله رح يخرج التخيل خارج اطار الافلام

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
انا ومراتي بقينا مدمنين تخيلات واحنا مع بعض بنتخيل ان حد بينيكها معايا وبقيت تقولي انا عارفه انك مش بتهيج غير كدا وبقيت هي بتختار اللي هنتخيله و معلق معاها زميل ليها ***** وللأسف انا شبه عاجبني الموضوع ومش قادر ابطل
انصحوني
كدة مع الوقت اكتر هتدمن التخيلات ده لو مكنتش ادمنتها و هتبقي عايز تحرر مراتك و تشوف لحمها و هي نايمة مع فحل و انتا تولع من الهيجان

انصحوني
تعال وانا اركبك انت ومرتك

انصحوني
@tiktikax
تعالى تلجرام انا بحب الموضوع دا جدا تعال نتخيل الموضوع على اكبر كلمني

كده مراتك ادمنت التخيلات والحيال هتتحول لواقع لو مكانش فعلا زميلها ركبها فعلا

وانا بصراحة نفس الشي بس انا و مراتي بحاول بخلي اغلب تخيلاتها ضمن الافلام الجنسية
و بخليها تتخيل الشخص الي بالفلم
بس ما بعرف اذا رح اقدر صيطر عالموضوع وله رح يخرج التخيل خارج اطار الافلام
مسيرها هتخرج خارج نطاق الفيلم و مش هتعرف تسيطر علي تخيلاتها و هتتمني و هي بتتخيل زب فحل يخش ينكها و انتا قاعد بتتفرج عليه و هي رافع لفحلها رجلها و انتا مش قادر من الهيجان و بتجبهم علي نفسك و هي هيجان و بتتلوي من زب الفحل جوة كسها و طيزها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%