NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وماما وخواتي البنات الجزء الثاني

حب العائلة

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
9 أبريل 2024
المشاركات
10
مستوى التفاعل
93
نقاط
567
الجنس
ذكر
الدولة
Turky
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البداية تحياتي للإدارة والاعضاء وكل من علق مشجعاً وكل من طلب استكمال قصتي
وهنا تذكير لشخصيات الحكاية وهم امي خولة واخواتي سعد وسعاد والتوأم كريم وكريمة وكنا وصلنا في التطورات إلى احساس المتعة اللي وصلناله انا وماما واني ابتديت يحصل معايا حجات مش فاهمها
هنا شافت ماما انها لازم توضحلي اللي بيحصل وانتدت تسميل كل حجه بأسمها يعني بتاعي اسمه زبر وبتاعها اسمه كس وكل الحاجات الثانية شرح تفصيلي واننا بنعمل كده ليه وحالة السرية ليه وايه الاسباب وكل حاجه وان اللي بنعمله اسمه نيك وإنه غير مشروع ولازم نترك اللي حصل ومنعملش كده تاني ونرجع طبيعيين من تاني زي ما كنا ام وابنها
ودخلنا فعلياً بالمرحلة دي بس كانت صعبه جدا على ماما وعليا خصوصا وانا ابتديت احس بالمتعه وعايزها وفي اول مشوار المتعة وكمان ماما اللي كانت شعلة نار ومرت ايام صعبة جداً اثرت في نفسيتنا فماما رجع الحزن يبان على وشها وكل يوم بشوفها بتدبل ادامي وساعات بسمعها تبكي لوحدها ولما ادخل عليها بتخبي دموعها ورغم اني حاولت معاها بس كانت بترفض وتتوسل بيا اني انسى وانها خلاص نسيت كل حاجه وكنت عارف انها بتكذب واسيبها وابعد واخرج احاول اشغل نفسي مع اصحابي بلعب الكوره وغيرها اما اخواتي البشمهندس كان زي ما تعرفو متجوز وساكن مع مراتو وبنتو اللي من سني تقريبا وخلفو ولد كمان وكان بحكم انشغالو تمر مده كده على ما يجي يزورنا وكان بيسأل ماما عن احوالها ويلاحظ انها متغيره وإنه ياخذها للدكتور وحجات وكلام من دا لكنها كانت بتطمنو واتقولو ما فيش حاجه وانها كويسه وكمان اخواتي سعاد وكريمه ملاحظين عليها وكانو بيحكو لسعد انها فجأه اتغيرت اما كريم فدا كان مالوش دعوه بأي حاجه وعايش لنفسه وبس اما انا فحاولت معاها كتير وحالة ماما وحزنها خلتني اتحول انا كمان ويكون عندي كره للمجتمع ولعاداته وتقاليده اللي خلت خوخه زي ما كنت بناديها حزينه وانعكس كل دا إلى حالة من العنف فاصبحت عنيف جدا وغضبان على طول مع الناس وخصوصا اني اكتشفت ان الناس ماكانتش نزيهة وشريفة زي ما هما بيظهرو واستمر الحال اكتر من شهرين وعملت كتير من المشاكل مع الجيران وهنا تدخل سعد بعد نصيحة من دكتور نفساني ان لازم يسجلني في نادي رياضي عشان افرغ شحنة العنف اللي عندي في الرياضه وحصل فعلاً وابتديت افرغ طاقتي في ممارسة الرياضة وابتديت اعشق الجم ولعب الحديد ومرت الايام والشهور على كده وكرهت البيت وما عدتش طايقه لاني بشوف حزن خوخه زي ماكنت بناديها اللي هيا ماما اما حياتي الجنسية فكانت صعبه قوي وكنت بحس بالإثارة تجاه اي ست او بنت اشوفها في الشارع وزبري يوقف واتعلمت افرغها في العادة السرية خصوصا وانا كنت بشوف وبحس بممارسات جنسية سرية بتحصل من ستات متجوزه وبنات صغيره وكبيره كتير لكنها مداريه ومحدش يعرف بيها او يعملو نفسهم مش عارفين المهم انها ما كانتش علنيه اما انا فكنت ابعد عنها وما اقربش ليها لحد ما يوم حصلت معايا اصابه في عضلات الفخذ واتصل الكوتش بأخويا سعد عشان ييجي ياخدني خصوصا اني ما ارضيتش اتصل بالبيت عشان ماما متتخضش وخدني للدكتور اللي نصح بالراحة التامة وعلاجات من كريم وابر ولازم اخفف الضغط على رجلي واستعمل كرسي بعجل وكويس ان ده حصل بعد الامتحانات وبداية العطلة عشان الراحة التامة ورجعني البيت ودخل قبلي عشان يمهد للموضوع لماما خصوصا واخواتي البنات لانه خايف من المفاجاه على ماما وخلاني على الكرسي بره البيت ودخل وما سمعتش غير صرخة ماما وجات تركض على الباب واغمى عليها اول ما شافتني وعلى بال ما فوقها خواتي والستات من جيرانا اللي جم على صوت صرختها وفاقت ورجعت تركض وتنادي فين علي وجابتني بنت الجيران واسمها منه وكانت بنت من سني وكانت بصراحة عينها مني وانا كنت عارف وكنت اتهيج كل ما شوفها وكانت جميلة وجسمها كان جبار المهم دخلنا واخذوني دخلوني غرفة ماما وزي ما انتو عارفين ان مافيش غيرها وكانت سعاد وكريمه بيبصو على منه وبيتبادلو نظرات مش مريحة عشان منه كانت في عينيها دموع فضحاها اما ماما فكانت دموعها مغرقة وشها وعايزه تعرف كل التفاصيل وبتحسس على جسمي زي المجنونه وتبوس كل حته فيه وتقول لسعد فين فين عايزه تعرف الاصابه فين ووراها سعد وناسيه حتى تحط طرحة على راسها بالرغم من وجود رجالة من جيرانا وقامت ست من الجيران وحطت الطرحة على راسها وانا بهديها وقولها متخافيش متخافيش يا ماما مفيش حاجه وسعد يقولها ما فيش دي حاگه بسيطه كلها يومين وتلاقيه ناططلك زي القرد والكل بيضحكو الا هيه وبعدين الناس خرجو وسعد كمان قال لماما إنه حيروح عشان سايب شغله وفضلت ماما تحسس عليه وتقولي موجوع يا حبيبي؟ موجوع يا نور عيني؟ وانا بطمنها وسعاد تقول لها سيبيه يا ماما ده بيدلع بس هوه يمكن عايز حد تاني يحسس على مكان الوجع وتضحك وكريمه تقول صحيح يمكن يخف بسرعه على ايدين منه ويضحكو قامت ماما طردتهم من الغرفه وهيه بتقولهم اخرجو يابنات الكلب ده وقت هزار ده وخرجو فعلا وهمه بيضحكو وفضلت ماما بس جنبي تمسد على راسي لحد ما نمت وصحيت الصبح على صوت سعاد وهيه بتصحي ماما اللي نامت وهيه قاعده على الارض وراسها على السرير وقامت وهيه بتقول علوه ياحبيبي عايز حاجه وانا بقول لها صباح الخير يا خوخه ايه ياحبيبتي حد ينام كده قالتلي معلش يحبيبي سامحني كنت قاعده خفت لاتعوز حاجه ومعرفش عيني غفلت ازاي وانا انتبهت على البت سعاد وهيه واقفه متنحه وعينها على زبري المنتصب الانتصاب الصباحي وانا بقول لماما عايز اروح الحمام التفتت على سعاد وانتبهت عليها وهيه متنحه وتبص على زبري الواقف وتسرخ عليها هاتي الكرسي يابت وساعديني هوه الكلب اخوكي ده فين قلت لها خرج ما انتي عارفه هوه جبله وما بيحسش وساعدوني وحطوني على الكرسي وخرجوني وكانت كريمه واقفه وبتسأل على فين
سعاد: للحمام
راحت ماما تهيء الحمام
كريمه: بعدين مشرافعين رجله ليه
وقامت موطيه وفتحت عبايتها البيتي مفتوحة بشكل كبير فبانت بزازها الكبيره وعيني راحت عليها عفوياً وشفتهم بالكامل وبانت منها بطنها كمان وسعاد لاحضت
سعاد: لمي نفسك يابت هوه ناقص وشاورت بعينها على زبري
كريمه: ابتسمت وماله هوه في عندنا اعز من علوه
سعاد: ياسلام يختي !!
كريمه: بصت لسعاد بصه غريبه وقالت هوه مين ما بيحبش علوه يعني نروح ننادي البت منه ولا نخلي زيتنا في دقيقنا ؟
انا: سرحت بكلامهم ولتلهم ايه الرخاميه اللي انتو فيها
ونادت عليهم ماما هاتو اخوكم وودوني وكانو بيقوموني وبزازهم بتخبط في كتافي ولاول مره احس بفرق في حجم ابزازهم وحضنتني ماما ولفتني وقعدتني على قعدة الحمام وادتهم ضهرها وهيه بتقلعني ولمحتهم الاثنين وهما بيحاولو يبصو على زبري وبعدتهم وخرجت وخدت الباب في ايديها واتقولهم واقفين ليه ومشيو وانا ناديت على ماما وجاتني
انا: بقولك ايه يا دودو انا عايزه استحمى عشان انا من الجم للعياده وبعدين على هنا
ماما :وتقدر تستحمى ياحبيبي وإنته بالحاله دي ؟
انا:ما البركة فيكي ياخوخه بقى
ماما: عينيا ليك يا حبيبي انته تؤمر
وراحت بسرعه جابت الهدوم وجبات ودخلت وقلعتني هدومي وابتدت تحميني والميا طرطشت عليها وجلابيتها اتبلت وانا زبري وقف وهي بتدعكو بالصابون ومبتسمه واتجرأت ومديت ايدي على وشها وبصتلي
انا: مش كفايه القسوه بقى ياخوخه
ماما: تعدمني يا حبيبي اذا قسيت عليك انته خف وانا تحت امرك
انا: تعبان ومش قادر استحمل اكتر وريني جمالك بقى
ماما: خايفه
انا: لساكي خافه ؟
ماما: مش على نفسي خايفه عليك وانته عيان وموجوع
انا: وجع فراقك هو اللي تعبني ودمر نفسيتي
ماما: بعد الشر عليك يا روح ماما اصبر شويه على بال ما اتخف
انا:مفيش تصبيره
ضحكت ووشها نور وقلعت الجلابية ومديت ايدي قلعتها الاندر ونزلت تمص بزبري وانا ايد على بزها والايد التانية على كسها اللي لقيته غرقان بميته وفتحت رجليها عشان توسعلي ودعكت زنبورها ما استحملتش وجابت ميتها على ايدي وانا كمان جبت لبني في بوقها وكانت اول مره تذوق لبني وفضلت مكلبشه فيه وبلعت كل اللبن وهيه بتترعش وجابت تاني وقامت على رجليها وسحبتها عليه ورفعت رجلها اليمين وخدت كسها في بوقي ولحسته ودخلت لساني فيه ومسكت زنبورها بشفايفي ولساني يلحس فيه قامت ناطره كمان كمية عسل ثخيه ما تركتش من ولا نقطه ونزلت رجلها
ماما ياخرابي يا علي ده انته بقيت راجل اهو وزبرك كبر اوي
انا: بس دي ما تتحسبش ياخوخه يا حبيبة علي
وهي وشها مبتسم وباستني وانا مسكت راسها ورحت معاها ببوسه طويله وعيني على باب الحمام عشان في خيال باين من تحته وكملنا الاستحمام ولبستني ونادت على البنات جم وساعدوني استريح على الكرسي
كريمه: نعيما يا علوه ياحبيبي
سعاد: حمام الهنا يا حبايبي
استغربت كلام سعاد وخبيت استغرابي وقلت في سري باين ان فيه حاجه بتحصل
شويه وجيه سعد وسأل عليه وعلى كريم وسلم على ماما والبنات وقلنالو خرج غضب
سعد: ايه الولد ده ماعندوش ددمم ؟
سعاد سيبك منه هوه وجود كريم زي قلته
كريمه بس ماما قامت بالواجب وزياده واحنا ساعدناها
سعد: المهم سيبكم منه انا جيت النهارده وبقلكو اني من مدة اشتريت قطعة ارض صغيره جنب بيتي مساحة 150م وبلشت فيها أعمال البناء وكملت وهيه في التشطيبات ولما تكمل وتجهز حتنقلو فيها بدل الخنقه دي والمكان الضيق وهيه مسافة نص ساعة مشي عن بيتي
ماما: بس يابني انا مش عايزه تحصلك مشاكل بسببنا
سعد: مشاكل ايه يا ماما انا كله من تعبي وشقايا مش من مال ابوها (ويقص مراته وهيه كانت ست نكدية وشايفه نفسها من مستوى اعلى من مستوانا) وابتدا يشرح لينا تفاصيل عنها بفخر لانه هوه اللي صممها واشرف على بناها
لحد هنا وانتهى الجزء التاني من قصتي
 
  • عجبني
التفاعلات: بو زب غليظ و hani2022
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

تم دمج في القصة الأساسية.... الرجاء عدم تكرار المخالفة.... ينقل هذا الجزء للمهملات فقد تم دمجه و تنبيه الكاتب​

 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%