NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة انا وعيلتي والفحل ـ حتي الجزء السادس 10/1/2023

أوسه ابن هاله

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
13 أغسطس 2022
المشاركات
100
مستوى التفاعل
81
نقاط
69
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الأول

مساء الفل علي كل النسوانجيه انا اسامه كنت هحكي قصتي مع الدياثه بس لاقيت ان الفحل بتاع بيتي هو اللي يحكي ويمتعكم بتجربته معانا
اهلا بكل نسوانجي صاحب مزاج انا اسمي صبري ٢٨سن من سوهاج ومقيم في الجيزه جسمي عريض وبلعب جيم ومهتم بصحتي والنسوان طبعا اهم حاجة المهم انا شغال في محل سجاد وساكن جنب أسامه ف نفس الشارع
أسامه ده ٢٠سنه بس زي البنات ابيض ومربرب وعليه طيظ ملبن وطبعا اهم حاجة أبطال قصتي ام اسامه هاله ٤١س واخته هاجر ٢٢س مجوزه
أسامه مرتاح ماديا يعني مدلع وابوه نبيل ٥٥س عنده محل دهب والدنيا فل معاه
انا بنيك أسامه من حوالي شهرين وده حصل لما لاقيت أسامه بيتخانق ع اول الشارع ودافعت عنه بس الواد كان بشتيمه باوسخ شتيمه ويقول يالي سيد بينيكك وانا اخدته المحل وشربته عصير وقلت اهدي مفيش حاجه تستاهل مالك في اي وبحط ايدي ع ضهره اف طري اوي وخدود حمرا وحسست عليه لاقيت زبي وقف ودي اول مره يقف ع خول بس انا بقول وسيد مين اللي بينيكك قالي ده عمل معاي عافيه وانا مش بكلمه وبعدين هو سافر السعودية بس الواد ده بيضربني عشان عاوز فلوس مني قلتله ولا يهمك يا اوس وبوسته من خده سكت كمان بوسه والواد طري وساكت قالي انا مش عارف اشكرك ازاي قلت تعالي عندي الشقه هعزمك ع شاي أو أي حاجه تشربها قالي ماشي وبالليل جالي لابس برمودا وتشرت ابيض ماسك جسمه مرهل وبزه باين اوي لما دخل كنت قاعد بالبوكسر والحماله انكسف مني قلت لا ده انت حبيبي وزبي واقف اوي وعنيه عليه وكل شوي يبص علي زبي قلتله عاجبك قالي هو اي قلتله مد ايدك ولا سيد احسن مني لاقيته سكت وزعل خدته ف حضني وبوسته وايدي ع طيظه من تحت البرمودا ومسكته من شعره وطيت راسه ع زبي الواد ساح ومد ايده طلع زبي وكان زي الحديده وهو اتخض من شكله ويمص زي الشرموطه وقلع هدومه ولاقيت بنت ملبن ناقصه كس بس هجمت عليه وفتحت فلقته لاقيت خرم بني فاتح وعسل وطيظه بترج اوي دخلت راس زبي صرخ وحده وحده دخلت نصه وهو تحتي زي اللبوه وانا ببوس خدوده وانيكه ولمده شهرين فضلت انيكه بكل الأوضاع لحد معزمني عنده ف البيت دخلت البيت لاقيت فرسه بلدي لابسه عبايه بيتي لازقه ع لحمها وصدرها هيطق من حجمه وشعرها اسود وفي خصل صفرا افففففف اي ده واسامه نده امه عرفني عليها وقالها صبري هيتغد معانا انا شوفت امه بصراحة تنحت لأنها بره البيت ***** اول مره اشوف وشها هي اتكسفت مني ودخلت المطبخ وانا دخلت مع أسامه اوضته وزبي واقف قالي مالك قلت مص زبي وهو ماسك زبي بيمص قلتله أمك جامده زي الصاروخ اااااف وهو بيمص سمعت صوتها بره ف الصاله روحت خليت أسامه يفنس قدامي وانا دخلت زبي كله ف طيظ الخول اللي امه فرسه وببص من خرم الباب ع امه ولمحت تفاصيل الكلوت وهي بتوطي تنضف السجاد وزبي غرق خرم الواد لبن وفضلت سايب زبي جواه واقف لان الفرسه دي لحمها بلدي فاير ولما طلعته قالي انت عجباك امي صح قلت اوي دي ف النيك متعه نفسي يااسامه انيك امك ولو مره واحده بس سكت وقالي انا معنديش مشكلة بس هي هترضي ولا لا ده يخصها هي
زبي ولع علي تعريصه قعد ع السرير وخليته يمص ولما قرت انزل لبني من هيجاني ع امه الفرسه فجأه الباب خبط جامد لميت نفسي بسرعه وقعدنا قدام اللاب لاقيت وحش فاجر دخل علينا اخته هاجر المجوزه وجوزها سافر لابسه بنطلون قماش وبدي ابيض ويالهوي لحمها هينط من اللبس والطرحه نص شعرها باين من قدام وشها لبن ابيض هي جسمها مربرب بس مقسم وعنيها ديقه شوي ياباني اوي طبعا تنحت وهي سلمت ع أسامه بالحضن ومدت ايدها سلمت على ايدها طريه نييييك وعنيا بتاكل كل حته فيها قالتلي مالك بتشبه عليا قولت القمر واحد بس وانتي قمر ١٤ ضحكت وقالت ياسامه صاحبك دمه خفيف اوي ولفت ضهرها اااااف طيظها مقسومه ف البنطلون ولما كانت داخله لمحت كسها مكوم ف البنطلون القماش يالهوي ع البيت الملبن ده أسامه قالي شكلك هتنيكهم قلتله تعالي يامعرص مص زبي عاوز انزل لبن لأحسن هغتصب أمك واختك قعد قدامي يمص وانا سارح ف لحم ام اسامه وهاجر ولما قربت انزل نزلت ف طيظ أسامه عشان لما نقعد ع الاكل لبني ف طيظه يخليه يعرص فعلا وشوي ابوه جه واتغدينا وطبعا هاجر قاعدة ملبن اوي قعرها كبير وطري وانا هتجن عليها دخلت المطبخ وانا قلت لاسامه دخلني الحمام ولمحت هاجر ف المطبخ بتشب عشان تجيب طقم عصير وقفت أسامه يراقب ابوه وأمه وقلتله هدخل ادقر اختك ماشي قالي ماشي دخلت وراها شافتي قالت تعالي هات الطقم ده قلتلها جربي وانا معاكي وقفت وراها حسيت بسخونه لحمها والبرفيوم هيجني ولزقت فيها لاقيت جسم طري زي الزبده ولما زبي لمس طيظها كبيره قالت مد ايدك كمان طبعا كده هركب عليها وفعلا زبي غطس ف اللحم ده وهي ااااه مكتومه ولما جبت الطقم قالت شكرا تعبتك معي قلتلها لا ولا يهمك يا هجوره قالتلي انت جرئ وجسمك قوي ده انا حسيت ان وحش ورايا هياكلني قلت ده انا اشيلك ف عنيا ده انا بحبك من قبل متتجوزي بس ظروفي صعبه قالتلي طب يبقي تعلل وصلني شقتي ماشي روحت واخد بوسه مشبك وايدي بفعص ف قعرها الملبن ده وطلعت خدت أسامه ونزلت لحد منزلت هاجر وانا وقفت توكتوك وركبتها ولما وصلنا دخلت الشقه واسامه معانا عماله تبص وتقولي ليه جبته قلت لازم يكون معانا الناس هتشوفنا مع بعض في توكتوك لازم اخوكي معانا وبعدين اخوكي هيتفرح وبس لطمت وقالت ازاي روحت ماسكها بوس وتقفيش واسامه دخل قعد جمب السرير وانا راكب اخته قالت بتتفرج ياخول وصاحبك راكبني طب انا هوريك
اصبر ياصبري هلبس وهكون عروسه ودخلتي معاك في وجود الخروف أسامه اخويا ده ماشي ودخلت الحمام خدت شاور وجت لابسه قميص ابيض لحد طيظها وكلوت قتله ابيض ياااا لهوي ع لحمك ياهاجر ده انا هعشرك للصبح شاورت لاخوها تعال هنا ع طرف السرير ياخول وبدأت المعجنه
تعليقات عشان نكمل دخلتي ع هاجر المربربه ولسه ام اسامه ومرات اسامه


الجزء الثاني

وقفنا لما اختي هاجر دخلت لابسه قميص نوم ابيض وكلوت فتله ابيض ومن غير برا قصدي سنتياله احلي
مش مصدق نفسي اختي هاجر مرىربه وقعرها طري وناعم وانا قاعد رافع قروني وشايف اختي بتبيع لحمها وشرفها لصاحبي بس هو ايه الغريب عادي خليها تتكيف والمفروض كل ست تختار الدكر اللي هيكيفها وصبري شاف النتايه البلدي داخله صفر وزبه وقف احترام للحم اختي هاجر وكانت لابسه صندل كعب يالهوي طيظها مرفوعه اوي وزي الجيلي بترج وطبعا الكلوت غاطس ف فلقتها حضنها ومص شفايف اختي هاجر وأيده ف كل حته في جسم اختي بتفعص وزبه عند سوتها هيفرتكها وراح وخدها ف حضنه وبصلي وهو بيمسك فلقت اختي بايده الاثنين ويهبش فيهم كبار وطري اوي اوي وقالي اخنك ملبن ياخروف ده انا هعشر هاجر للصبح وانت ياقرني تقعد تتفرج وانا بنهش شرف اختك الملبن وهاجر بتضحك بشرمطه راح واقف وخلاها تركع قدامه وتمص زبه وبكل جنون تمص وتقول ده احلي الف مره من الخول جوزي اااااف شايف يااسامه الرجاله وانا اقول طبعا مانا مجرب زبه وهي بتمص كنت بلم شعر اختي لورا عشان تمص براحتها ولما صبري سخن اوي شال زبه وبيضرب اختي ع وشها وخدودها المقلبظه وهي مبسوطه مكنتش اعرف ان اختي شرموطه كده بس كده احسن نتمتع كلنا وسابها وقعد ع السرير وقالي قوم يامعرص قلع اختك وجهزهالي
تحت امرك يا دكر عيلتي كلها
وقفت جنب هاجر وكانت بتنهج من المص والشهوه وقالت خلص ياخول عاوزه اتناك بسرعه روحت قلعتها القميص بالعافيه لحمها مربرب اااااااف نفسي كل فحل يشوف منظر هاجر اختي ملط بكلوت ابيض وصندل كعب ااااه ده انتي ملبن يااختي بوستها ف خدها ضربتني أخرس انا اتناك من راجل مش خول زيك خلص ياواد ونزلت ع ركبتي وراها ويالهوي يارجاله الطيظ البلدي السخنه بترعش ونااااعمه مسكت الكلوت بنزله واحاول اطلعه من شق طياظ اختي والكوت معلم ف لحمها وجيت من قدام بنزله لاقيت الكلوت بيلزق عسل شهوه اختي ونزلته لحد الصندل وببص لاقيت كس منفوخ وبيلمع من العسل وطري اوي وزنبورها واقف وبصراحه حلم اي دكر يلحس الكيس ده وانا هيجان لاني بجهز اختي عشان صاحبي يعشرها قدامي وشايف شرفها بيتهان وهي مبسوطه ومسكت الكلوت ومسكت ايدها لحد السرير اتفضل يا صبري اختي هاجر جاهزه للتعشير وهي بتضحك يالهوي عليك يا واد ده انت معرص اوي زي الافلام الأجنبي معقوله اخوي هو اللي بيقدمني للغريب عشان يعشر شرفه راح صبري قافش بزها وقعد يرضعها وصدر اختي هاجر زي المانجا طري وابيييييض وبيرج وهو بيرضع لاختي انا تحت رجله بمص زبه الحديده وكس اختي بينزل شهوه ع فخادها المربربه راح ساحب زبه من بوقي ومسك هاجر رماها ع السرير وفشخ رجلها وقال اااااف ع احلي واطعم كس ممكن اشوفه اختك فرسه وخساره مدوقش الكس ده يامعيرص وخلاني افتح فخادها وهو نزل بلسانه ع كس اختي يلحس وهي بتتنفض وتنزل وهو ياكل كسها لدرجه انه شفط شفايف كسها ف بوقه وهي هتموت من المتعه وتقول ارحمني انا اول مره انام مع راجل ابوس ايدك الشهوه هتموتني ااااح اااااه ياسامه الحق اختك هيجانه يامعرص خليه يدخله وهو شافط لحمها كله وسابه ببص لاقيتها بتنزل كتير قالي الحس ونضف كس اختك عشان هنيكها بوست ع إيده لان الكس ده مش هعرف اطوله غير معاه ونزلت الحس كس اختي وبجهز شرفها لصاحبي وصبري حاطط زبه ف خرمي وكل ميرزع فيا وشي يدفن ف كس هاجر وفخادها وهو شايفه يالبوه اخوكي الخول تحت زبي وبكره أمك ومراته وكل حريمكم تحت زبي وهاجر طبعا اي مره تتمني زبك سيبك من الخول وتعالي راح شاله من خرمي ومصيته بقي مزحلق خلاني افتح اختي وامسك زبه من عند البيض وتحركه ع شفايف كسها وهي بتضربني خلص يابن الوسخه هتجنن راح مدخله مره واحده صوتت وكلبشت فيه وهو عجنها تحته اااااف وانا قروني كبرت اوي وبجد متعه التحرر شايف هاجر تحته بتتعذب من زبه وهو بيحفر ف كس اختي هاجر ولحمها بيرج زي الجيلي قدامه وراح مطلعه وحطه ف بوق اختي ودخله كله كانت هتفطس وهو ماسك شعرها وبينيكه ف بوقها وشاورلي انا واختي ماسكين زبه بنتسابق ع المص قالها قومي يافرسه فنسي ولاقيت احلي منظر اختي طيظها كبيره وبيضا ولما فنست كانت مفشوخه اوي وكسها مبطرخ وواضح وخلاها تحط راسها ف الارض وبكده مرفوعه من ورا ومفتوح اوي خلاني افتح فلقات اختي بأيدي واحط خدي ع طيظها دخل زبه ف بوقي وخرجه روعه ف كس اختي هاجر من ورا وهي بتوح وانا فاتحهاله وبعرص ع اختي وصبري بيرزع راح خلاها ترفع راسها جابها من شعرها ومسك رقبتها ويرزع فيها البت هتموت من المتعه ولحمها بيرج وابيض بس طيظها وكسها احمررررر من الرزع وصبري بيهرس في هاجر كأنه أسد بياكل فريسه راح مطلعه وخلاني اقعد وافتح رجلي واختي ضهرها ع صدري وهو بيرزع ف كسها وانا ساندها اااااف لحم اختي طري اوي وسخن وشعرها ناعم واحلي حاجه كانت عرقانه من وشها جبت الفوطه تحت المخده ومسحت عرق اختي هاجر وصبري بيضحك شاطر يا خروف اختك بتتعب ده انا هاكل شرفها وبعد اكتر من نص ساعة رزع خلاني اترجاه ينزل لبنه والحسه من شفايف كس هاجر اختي الملبن قالي قوم ياخروف هات الطرحه اللي كانت لابساها النهارده جبتها وهو قاعد وهاجر ع زبه ووشها ليه وهو بيرضعها وأيده ماسكه فلقه طباظها خلاها تلف الطرحه وهاج عليها اوي وجابني جنب وشها ونطر لبنه علي وشها وكمل شوي ع كسها مصيت زبه ونضفته قالي طعم شرف اختك حلو يااسامه قلت اوي ده كسها ملبن وانت فشختها وروحت لهاجر لحست وشها كله خدودها حمرا اوي من الإجهاد ونزلت ع كسها الحس لبن الفحل اممممممم ااااااح كسها بيفتح ويقفل وشفايف مفتوحه من الرزع فيه قومنا دخلنا خدنا دش وانا بقرون مبسوط وصبري بيفعص ف لحم اختي ع سرير جوزها وانا كنت مبسوط اوي وهاجر جهزت اكله حلوه وجت لابسه قميص احمر طويل وشعرها ديل فرس يالهوي ع الشرموطه دي اختي هاجر طبعا نجمه بورنو رقم واحد واكلنا ولما جه بيعشر هاجر قالها عاوزك تكلمي جوزك وانتي تحت زبي عشان نتمتع فعلا صبري بيلحس كس هاجر وبتكلم احمد جوزها وصوتها رايح من لحس صبري ليها وفتحت السبيكر وصبري سمع صوت جوزها عض كسها من المتعه صوتت راح قافل المكالمه وربط ايدها ورفع رجليها ع كتفه ويرزع ف كوم لحم آآآآآآه منظرها مش معقول فضل ربع ساعه ف نفس الوضع وهاجر بتصوت من زب صبري اللي بيحفر ف شرفها واما جه ينزل جاب صوره فرحها جنبها وينيك كسها وببص لجوزها ومرا واحده طلعه وغرق الصوره لبن وخلاها الحسها وهو راكبها من ورا ويقولها الحسي لبني من ع وش جوزك الخروف انتي ملكي انا وبس وهاجر لتنفذ كلامه كله وقالت انا النهارده دخلتي فعلا انا معرفتش راجل قبلك ولا بعدك بحبك يا صبري وصبري حضنها بعشقك يا هاجر بعشقك اوي وبوسه مشبك وانا واقف رافع قروني
صبري قالي ليك عندي عروسه مكنه عشان عارف ان ابوك بيزن عليك تتجوز صح قلت فعلا بس هي مين دي وتوافق عليا
قالي فلوسك هخليها توافق وبعدين دي انا اللي منقيها وعارف كل حاجه فيها عارف مين؟..........
نكمل الجزء الثالث
تعليقات عشان اكبر قروني وانشر كمان ♥️♥️♥️♥️


الجزء الثالث

وقفنا لما صبري قالي عندي لك عروسه بطل يلا اقدمك ليهم طبعا قولت لبابا قالي روح شوف الناس ويبقي نشوف ميعاد ونخطبهالك وانا مع صبري بقوله هي مين العروسه قالي البت منه عارفها انا تنحت اصل منه دي حاجه حلوه اوي اوي عود صب وطياظ مدوره وبز مشدود وعليها شعر اصفر واسود من قدام بتبين نص شعرها طبعا زي شراميط الايام دي المححبات
بس انا عارف انك على علاقه ب منه ياصبري وياما كنت بتحكي ع جسمها وانك فشخها بوس ورضاعه وتحسيس قالي عادي المهم انت العريس وبعدين هو انت هتحوش عني منه بعد الجواز سكت وقولت قصدك ايه قالي انا بحب منه وهي بتعشقني بس انت هتتجوزها بفلوسك وبرضه هتتمتع بلحمها بس مش وحدك ماشي طبعا كنت مش عارف اقول ايه خدني عنده الشقه ودخلنا ع السرير قلع وطلع زبه كان شادد اوي وانا ضعفت ف مسكته وامص فيه بكل قوه وهو بيحسس علي شعري وخدودي وشال زبه وخلاني انام ع بطني وفتح فلقه طياظي ويبوس ويلحس خرمي وانا بزوم من المتعه تحته هيجنني من المتعه راح طالع فوقي حط زبه علي خرمي وبيلعب بيه وبيهمس ف ودني انت عروستي وانا هعشرك يااسامه بس لو انت تعبت من النيك هكمل مع منه مراتك لحمها عسل طري اوي عارف طيظك زي طيظ منه بس هي أكبر منك وانا بتمتع بكلامه خصوصا زبه جنني من اللعب ف خرمي قولت ابو ايدك دخله فيا قالي لما توعدني ان مراتك تبقي ليا برضه ولا مش عاوز زبي وشال زبه وقعد جنبي انا من هيجاني مسكت زبه امصه واترجاه ينكني وقولت موافق مراتي منه تبقي ملكك بس انا متسبنيش لازم اتناك قبليها راح باصلي وضحك وزبه شد فضل يرزع فيا نص ساعه لحد مقرب يجيب لبنه وفضل يقول مراتك لحمها عسل يا اسامه اااااه بعشق منه وكس منه راح ملاني لبن واول مره ينزل كميه كبيره ف خرمي كنت بنقط لبن بصراحة اتكيفت اوي ومرت الايام واتجوزت منه وف ليله الدخله فتحتها طلعت مفتوحه من صبري ولما اتضايقت ولسه هزعق فيها راحت حطه ايدها ع طيظي قالتلي اللي فتح مراتك هو اللي فتحك يا عريس وخلص متعملش حوار انا عارفه كل حاجه عنك وبصراحه عادي بقي روحت قلعتها ملط اااف كميه لحم عسل ابيض وطري فضلت ابوس والحس وانيك بس خمس دقايق ونزلت لبن قالت احيييه ع الخول اللي مجوزاه في ايه انا عاوزه اتناك بسرعه قلتلها انا نزلت قالتلي هات الفون خدته وكلمت صبري وبتدعك ف كسها لاقيت كسها بينزل عسل كتير كانت بتعمل سكس فون معاه قدامي وانا زي الخروف بس اعمل ايه قومت دخلت حمام وببص علي مراتي لاقيت فاتحه كمره وبتعرض جسمها لصبري وهو فاشخها كلام وشتايم لحد منزلت عسل وارتاحت شوي تاني يوم باليل قالتلي يلا عاوزاك تكيفني ولو اني اشك في كده قلت انا هكيفك قلعنا وفضلت ابوس واحضن جسمها حلو وزبي ع آخره واول مفتحت رجليها لاقيت كسها بيلمع دخلته فرن من جوه خلاني نزلت بسرعه راحت غضبت اوي وجابت الفون ورنت ع صبري وقالتلي خليه يجي دلوقتي لأحسن اسيب البيت وامشي كلمت صبري تعالي عاوزك ف موضوع مهم والساعه واحده باليل جه واول مدخل لاقيت منه مراتي لابسه فستان الفرح وطالعه بيه وحضنت صبري وانا واقف مبلم من الموقف وهو شالها ودخل الاوضه قالي تعالي اقعد ع كرسي التسريحه واتفرج هعمل ايه واتعلم قولت ماشي قعدت وهو فتح السوسته لاقيت الفستان اتقلع وماسك منه مراتي بياكل شفايفها وأيده غارزه ف طياظ ها وشاورلي شيلت الفستان وقلعته لبسه وزبه كات صاروخ ومراتي لابسه كلوت ابيض وسنتال احمر الكلوت غرق من شهوتها وهو عصرها ف حضنه وشاورلي قعدت تحت رجله امص زبه وهو قافش مراتي ف حضنه وشايف كسها بينزل عسل وهي بصت عليا وضحكت قالتلي شاطر ياخروف كمل مص صبري قالي ابعد وقعد ع السرير وخلاني أعرض مراتي قدامه واقدمهاله هديه ومنه مبسوطه فشخ وقالت نفذ كل حرف من كلام دكري روحت واقف جنبها وده كلامي
بص كده ياصبري دي منه مراتي عاوزك تنكها اصلي مش قادر عليها وده جسمها بص ادي وشها احمر وخدود تفاح وشفايف فراوله وادي صدرها كبير وطري وقلعته السنتال وفضلت اقفش وهز بزها ودي بطنها طريه وسوتها عاليه تعجبك وتوقف اجدع زب اما بقي ده وروحت نازل ع ركبتي ونزلت الكلوت وحده وحده وكسها قابب غرقان عسل وده كس مراتي منه حبيبتي بقدمهولك هديه لزبك وفضلت احسس عليه وافتح شفايف كس مراتي وكانت بتلزق عسل ولفيتها وبص ده بقي أجمل حاجه توقف الزب طياظ مراتي منه المدوره المهلبية واهزها وتخبط عليها وبص يافحل مراتي وفتحت فلقات طيظها اااااف سخنه وطريه ولحست خرمها وقومت مسكت ايدها ومشيت لحد عنده وهو قال شاطر ياديوث مراتك عجبتني وهعشرها اترمي واتفرج راح هاجم على مراتي وفضل يلحس كسها كتير ويمص زنبورها وهي هتعيط مش قادره واترجاه يدخله وتقولي يا جوزي يا معرص خلي الفحل يدخل زبه ف كسي مش قادره راح خلاها تفنس زي الكلبه وانا جنبه امص زبه والحس كس مراتي وراح رشقه مره واحده صوتت وجابها من شعرها زي الفرسه وفضل يرزع وشكله جاااامد راكب مراتي وبيرزع ولحمها بيرج تحته وعنيا ع زبه خارج من كسها غرقان عسل وبعد ربع ساعه نيمها ع ضهرها ونام عليه وزبه كله ف كسها وهي لفت رجلها عليه وايدها ع رقبته وهو بيحفر ف شرفي ومراتي من الشهوه عرقانه روحت جايب فوطه مسحت العرق وبتقولي شاطر يا خروف صبري مكيفني نفسي زبه يفضل جوايا وانت مبسوط ياخول وشايف مراتك تحت غريب بينهش شرفها طبعا مانت خروف بس انا مبسوطه آآآآآآه اااااه كسي ولعه
راح طلع زبه ونده علي مصيته طعم كس مراتي يجنن ولحستلها راح خلاني قعدت وفتحت رجلي ومراتي ضهرها ع صدري ورجليها مفتوحه وصبري دخل زبه وبيرزع فيها وانا ساندها وطبعا احساس الدياثه وصل للقمه ومنظر مراتي بتتهز وشعرها ع كتفي ونفسها سخن وبتنهج وتقولي أسند ياخول وامسك مراتك الفحل آآآآآآه مش قادره صبري زود الرزع وبصلي وقال مراتك لحمها عسل وكسها يجنن ياديوث مراتك تجنن انا مبسوط منك وهغرقها لبن دلوقت راح مطلع زبه وجه علي وشها ونطر لبنه وغرقنا لبن وحط زبه ف كس منه بيمسحه ومسكها بوسه طويله وقام وساب مراتي ف حضني مفرهده وبتنهج من المتعه ودخل خد دش ولبس ومشي مسحت وش مراتي وسندتها للحمام خدنا دش وع السرير لبستها كلوت فتله ابيض وسنتال وقميص احمر لحد طيظها ونامت وبصتلي وقالت ميرسي ياحبيبي انك خليتني اتمتع انا مراتك وانت جوزي ولازم نريح بعض ولا ازعل وامشي قولت انا تحت امرك يا حبي بس صبري كان غشيم ف المعامله معاكي
قالتلي اسكت ده المطلوب اني احس انه أسد بيفترسني مشوفتش كان بيرزع ازاي ده كسي بينبض من المتعه وانت استمتعت وقرونك كبرت ههههههه ده انت لقطه ده انا هخليك تعرص كل يوم
وانا بوست خدها وهي في حضني انا وانتي هنعمل كل حاجه نفسك فيها وخلتني الحس كسها لحد منامت ودي اول مغامره دياثه ولسه اللي جاي شديد
تعليقات وكلام يخليني اكمل


الجزء الرابع

عيد ميلاد اختي هاجر وعازمه الجيران وبيتنا وطبعا هاجر لابسه فستان سواريه لحمها هيفط منه ولونه احمر والطرح سبانش طبعا عارفينها الرقبه والصدر مكشوفه كلها وهاجر مربربه وكانت قمرررر ومراتي منه كانت لابسه بنطلون ابيض سترتش من غير اندر ولحم طباظها بيخبط مع كل خطوه وبدي اسود شافف السنتال الأحمر تحته وانا هيجان وقروني كبرت والحفل بدأت وطفينا النور وببص شوفت واحد قافش طياظ هاجر وهي بتضحك ولما طفت شمع ولع النور وطبعا الرجاله اللي ف الحفل هتتجن ع هاجر ومنه وانا براقب نظراتهم ومنه طلبت ترقص مع هاجر وشغل اغاني ورقصوا ولعو الرجاله وطبعا انا مبسوط جدا وبعد الحفل هاجر قالت خليك معاي ومشي مراتك مع امك
فضلنا وحدنا والساعة واحده الباب بيخبط هي كانت بتاخد شاور ودخلت اوضت نومها وانا ف الصاله عاوز اعرف مين ابن المحظوظه اللي هيدوق شرف اختي هاجر بفتح لاقيت الراجل اللي كان بيقفش ف لحم اختي هاجر ده استاذ مايكل صاحب مكتب السفريات هو اللي سفر جوز اختي ولما شافني اتلخبط وانا ساكت فجأه هاجر من جوه ادخل يامايكل تعالي ده أسامه عادي دخل وهو بيبص عليها ولما وصلنا اوضه النوم لاقيت هاجر لابسه عبايه ونكاب استغربت اوي بس طبعا ده مزاج مايكل ودخل وقف وحضنها وعمال يفعص فيها ويببعبص طيظها كبيره وانا واقف بعرص بمتعه راح باصصلي وقالي هو انت قرني ياعسل بتتمتع واختك معاي هزيت راسي راح قالي قلعني هدومي ولما قلعته كان زبه كبير وابيض يجنن وراح خلي هاجر تركع ع ركبتها ورفع النكاب شوي ودخل زبه ف بقها كانت بتمص بشرمطه اوي وانا كمان قعدت جمبها ومصيت زبه وراح موقف هاجر وقال قلع اختك اللبوه ولما قلعتها كانت ع اللحم مفيش اي حاجه غير النكاب بس ومايكل بياكل كس هاجر المقلبظ وانا بمص زبه وكل ممص اوي ياكل كس اختي اوي وبعدين فتحت رجل اختي وفتحت شفايف كسها ومسكت زب مايكل دخلته كله صوتت بس بمتعه فضل نص ساعه يرزع اختي وخلاها توطي وانا افتح فلقات طباظها وهو يضرب لحد مخلاها حمرا وراح دافس زبه ف خرم هاجر وانا بعررررس ويتمتع بس فعلا متعه اوي وانا شايف مايكل نايم ع اختي ف سرير جوزها وكان زبه ف كسها وبييوس رقبتها وأيده ماسكه ايدها الاتنين ويفرك لحمها الأبيض وانا بقرون معرص قاعد ولما طلع زبه روحت الحس كس اختي من لبن الدكر ولما خلصت قالي شاطر يامعرص


الجزء الخامس

وده بقي المتعه والملبن كله بعنوان امي هاله الفرسه
ابويا مر بظروف صعبة ف الشغل واستلف فلوس كتير لدرجه انه استلف من المعلم سيد الجزار جارنا حوالي ١٠٠الف جنيه ومش عارف يسدد لأن جوازتي وقبلها جواز اختي شطبوا علي رصيده طب والعمل ابويا عمال يفكر وطبعا الشيله تقيله المعلم سيد جه البيت لابويا وقاله عامل ايه يا نبيل واخبارك ايه ابويا قال تمام بس بصراحة مش عارف اقولك ايه انا مزنوق لدرجه اول مره اكون كده وانت كتر خيرك بقالك سنتين صابر عليا ودخلت امي هاله بالشاي ولابسه جلابيه بيتي مجسمه لحمها اوي لدرجة السنتال والاندر محددين والمعلم سيد ساب ابويا يرغي وعنيه بتتفحص امي وهي جايه عليه ومش عامل حساب لاي حد وامي بتوطي اتفضل الشاي يامعلم وهو باصص ف عنيها اللي كلها شرمطه واغراء ولما لفت ظهرها اااااف ع طياظ امي اللي زي المهلبيه بترج فرده طالعه وفرده نازله والراجل جاب جاز من اللحم الطري اللي بيرج ف الجلابية ده وانا بقرون طبعا مبسوط انه بينيك امي بعنيه وبص لابويا وقاله متخلي المدام تجيب سكر لأحسن بحبه زياده الغريبه ان امي عارفه كده وجابت الشاي ناقص سكر عشان تتشرمط معاه واحنا خولات قاعدين وجت بالسكر ووطت قدامه وهو بينهش لحمها بعنيه ولما مشي لاقيت تلفون امي بيرن عملت نفسي داخل الحمام وسبت ابويا لاقيت مفاجأه اييييه امي الشريفه بتكلم سيد ف الفون وتقوله أهدأ شوي ياراجل جوزي كان هياخد باله اي انت مبتشبعش وقلتله بكره الخميس جوزي رايح فرح ابن شريكه ف المحل ويتأخر يمكن يبات بره وقفلت وانا دخلت الحمام وسامع ابويا ببنده عليها ياهاله تعالي عاوزك
بكره هنروح فرح شريكي عاوزك معاي قالتله انا مش قادره بصراحة عندي ظروف الشهر وانت عارف بكون مش مظبطه روح انت وسلملي عليه وانا هقفل شقتي عليا ولا تقلق عليا المهم جه أجمل يوم الخميس اللي انا مستني بفارغ الصبر اشوف امي الشريفه اللي عمري مشوفتها بتسلم ع حد هتكون بتتناك معقوله المغرب جه ابويا لبس ومشي وانا ف شقتي فوقيها باصص ع السلم اراقب سيد الساعه ٩ جه ودخل بيتنا والباب اتفتح نزلت من ع المواسير زي الحراميه بس المسافه قصيره ونزلت لحد البلكونه بتاعه اوضه النوم الشيش مفتوح دخلت بسرعه وهما كانو ف الصاله استخبيت ورا شماعه الهدوم وهتجنن عاوز اتفرج وفجأه مراتي بترن عليا عامل فوني صامت بعت رساله أنا مع صحابي والفون هيفصل وعملته طيران ودخل سيد وامي قدامه قالتله خليك بره الاوضه لما اندهلك تخش ودخلت قفلت الشيش وفلعت الجلابية وتحتها قميص نوم اسود قلعته وكان لابسه سنتال ابيض وكلوت سبعه ازرق اااااف اول مره اشوف امي من قريب اوي كده لا واي بتتجهز لراجل غريب عشان ينكها ف سرير جوزها اااااف اكيد بحلم بس تصدقوا تقريبا ده عادى اصل انا معرص واختي شرموطه بتتناك من صاحبي يبقي اكيد امي لبوه كبيره وهوب قلعه سنتال وبزازها زي اللبن بيتمرجحوا ووطت قلعت الكلوت ااااي ده طياظها جبلين لحم ابيض بلدي وشق طيظها واسع وخرمها بني ولا احلي منظر كسمي اللي قابب زي التفاحه اف كل ده كس ده لحم يجي ٣ كيلو لوحده ووراك ملفوفه زي العسل وجات عند الدولاب بيني وبينها متر شامم ريحه لحمها وهتجنن وطلعت كلوت فتله وسنتال احمر وقميص ستان لونه موووف يجنن ولبسه الكلوت اتحشر ف فلقاتها والستتال مش شايل بزها والقميص لحد كسها وربطه شعرها ديل حصان وهي اصلا شبه الفرسه البلدي
وانا بصور كل ده طبعا وومستخبي تحت الهدوم اللي ورا الشماعه اصلا انا مجهز المكان من امبارح ودخل سيد وصفر إعجاب بلحم امي هاله وحضنها حضن اف الراجل قافش شفتها وأيده كل ايد ماسكه فرده من طياظ ماما الكبيره وهيا وشها احمر وبتنهج قال اااااف ده انتي خساره ف الخروف جوزك ده انا اللي هكيفك يالبوتي وفضل يفعص ف لحمها لحد مقعدت ع ركبتها وطلعت زبه من تحت الجلابية اف كل ده زب مش معقول ده زي الزنوج اااااف وكمان كان نص واقف ومسكت زبه تبوسه وتحسس بيه ع وشها وهو قلع هدومه وقتلها استني ياطاهره عاوزك تلبسي النكاااب عشان بيهيجني لبسته اف امي فرسه وزي القمر وعماله تمص ولا اجدع سرمو طه لحد زبه وقف حديده مسكها من شعرها وقفت وهو وراها راشق زبه ف طياظها ونزل ع ركبه وراها وشها التسريحه وضهرها ليا اااااف طياظ امي توقف اجدع زب يا لهوي يبختك ياسيد المهم سيد رفع القميص وخلاها توطي وتسند ع التسريحه وفتح فلقاتها ويلحس لحم طياظ امي وياكل فيها ويلطش فيها لحد مبقت حمراااا اف لحم ابيض وطري ونزل كلوتها لحد ركبها وبص ف المرايا وقال مبسوطه يافاجره هه ده انا هعشرك الليله وهي بتبص بلبونه وكسها باظظ من بين وراكها وفتحه بصوابعه كله شهوه وبيلزق فضل يلهط ف كسمي ويشفط لحمه كله وامي تزوووم وتقوله انت دكري انا مجوزه خرووووف اااف عشرني انا هايجه اوي مش لاقيه دكر يملا عيني ااااه راح ضاربها قلم ع كسها صوتت وكسمي احمرر راح حاطط زبه ف كسمي ومسك طياظ ماما ويرزع فيها والوليه بترج وهو كل ميشوف لحم امي بيرج يتجنن ويرزع اكتر وراح ماسكها من شعرها وعنيه ف عنيها ف المرايه وهو بيرزع ف شرف امي ويقولها مين دكرك ياهاله ياهايجه وهي من تحت النكاااب عنيها كلها محن ومتعه وشهوه انت دكري وراجلي ياسي سيد وهو راكبها زي الفرسه ولما هدي شوي براحه ساب شعرها سندت ع تسريحه وهيا بتنهج من الرزع وهو طلع زبه سنه سنه من كسمي المبطرخ اللي كله لحم ولبن وزبه عليه شهوتها قال اف كل ده لبن كسك يام أسامه ده كسك فرن يامره يالبوه تعالي وقلعها كل هدومها ملط وهو يحضن ف اللحم ده كله وي فعص فيها وخلاها تنام ع طرف السرير وفتحت رجليها اف منظر يعني تخيل يافحل ان امي هاله الشريفه نايمه ع طرف السرير وفاتحه رجليها مره نتايه بلدي وكسها مقلبظ واحمر وبيلمع من عسلها وسوتها عاليه وبطنها بتتهز وبزاز بطيخ ابيض والحلمه بني اف واجمل منظر بالنكااااب وعنيها كلها شرمطه وسيد راشق زبه كله للبيض وفاشخ رجليها ويتفرج ع زبه وهو خارج داخل ف شرف امي المنكببه الشريفه وكسها بيطلع صوت من كتر الرزع مع اللبن ونام عليها بقي زبه كله جواها وشبك ايده ف ايد امي وفرد جسمه عليه طبعا لحمها زي المرتبه والراجل بيتمتع بيها وعمال يفرك فيها لحد ما وقف وخلاها تفنس قدامه وتفتح طياظها بايدها وراح كابب لبنه السخن ف شرف هاله اااااف كل ده لبن تخيل طياظ امي غرقت واللبن نزل ع لحم كسمي غرقه ومسح زبه ف وش امي هاله وقالها جوزك مش هيقدر يسدد الفلوس بس هو ميعرفش اني بهتك شرفه تحت زبي وهفضل اعشر مراته ع طول وبقولك ايه انا عيني من بنتك هاجر هي اكيد شرموطه زيك شوفيها وليكي الحلاوه قالتله ياراجل اتهد ده انت فشختني مش قادره اقوم من السرير كان نفسي جوزي يكون هنا يلحس لبنك من ع شرفي ويتمتع ولا حتي ابني يكون جنبي انا سمعت كده وقروني بقت للسقف روحت طالع وقولت تحت امرك يا أمي ياطاهره ونزلت ع كسمي زي المجنون الحس لبن سيد وهي متنحه مش مصدقه وسيد كمان اتصدم بس قالي طب مش تقول ياخروف كنت تساعد أمك عموما الجاي كتير وانت هتكون معرص وقواد كمان انت اللي هتجبهالي لحد شقتي
ودخل ياخد دش وانا قافش كسمي لحس ومص وقلتلها عاوز طياظك ياما نامت ع بطنها واف فتحت طياظ امي الحس خرمها ولحمها كله نضفته وقعدنا نضحك وقالتلي انت هتكون معرصين وف شغل كتير بعد كده ده انا كنت بشيل هم الميعاد لكن دلوقتي ابني معرص وهيجبلي الرجاله لحد سريري
قلتلها انتي تؤمري ياست الستات ودخل سيد قالي تعال ياخروف خد ده رقمي وعنوان الشقه بتاعتي مفروشه عشان لما اطلب كسمك تجبهالي وتعزمني علي شرف امك فاهم
قلت اه طبعا بس انت عجباك امي اوي وشكلك هعشرها ع طوووول وضحكنا وهو مشي وانا طلعت شقتي مش مصدق امي بتتناك قدامي ومن شوي كسمي وطيظها كان ف بوقي اااااف ع المتعه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️



الجزء السادس
بعد سيد ما عشر امي هاله الشريفه
قبل راس السنه لقيت المعلم سيد بيرن عليا وقالي ازيك يا قرني أمك عامله ايه ولحمها وحشني بقولك بكره راس السنه وعاوز اعمل واجب مع جرجس الجواهرجي عشان ف شغل بينا وامك هتسهل الشغل ده قولتله عنيا وفجأه
قالي ومنه عامله ايه؟ مراتك جميله
دي هتبقي قنبله السنه الجديده ماهو مش معقول بتعرص ع امك ومراتك لأ
بص هاتهم وتعالي عند شقه جرجس
خدت العنوان ورنيت ع ماما وعرفتها وهي فرحت وكان احساس متعه وغريب ان ابنها هو اللي بيظبط المواعيد بس فاضل اني اعرف امي ان مراتي كمان شرموطه خدت منه وروحت ودخلت لقيت ماما وحدها وقلتلها عاوز اصارحك بموضوع ضروري عشان المتعه تزيد المعلم سيد عاوزك انتي ومراتي مع بعض طبعا هي قالت احيه وهي مراتك ليها في كده برضه شاورت ل منه دخلت قعدت جنب امي وقلتلها ياحماتي انا محرومه جنس وابنك مش مكيفني وادينا بتمتع وحطت ايدها ع كسمي وقالت كل ده كس ياحماتي ده يجنن الحريم قبل الرجاله وباستها وحضنت امي والاتنين نامو ع السرير واحلي فيلم قدامي ربع ساعه بوس وتقفيش لحد ما امي نزلت عسلها وقالت دي مراتك شرموطه اوي ياواد ولحستلها كسها النضيف لحد ما نزلت عسلها وقولتلهم عاوزكم عرايس وبكره دخلتكم ماشي قالوا ماشي يامعرصنا يامظبط كسمك وكس مراتك ههههه يلا غور انت عشان ننتف ونروق حالنا سيبتهم وروحت الشقه عندي مش مصدق نفسي كل ده حصل بس لقيت سيد بيرن عليا وقالي عملت ايه قلتله كله تمام هجييهم بكره قالي شاطر حبيبي يا اسامه هروقك وهروق أمك ومراتك الشرموطه ام طياظ
تاني يوم كان السبت الساعه ١١ باليل لقيت ملاكي وقالي اتفضل هوصلك للعنوان اللي معك انا من طرف المعلم سيد طبعا ركبنا ووصلنا دخلنا عماره ف كمبوند راقي جدا وطلعت الشقه برن الجرس فتح سيد وقالي اهلا اوسه ابن الغاليه اتفضلوا دخلنا ياااه شقه فخمه زي الافلام وببص لاقيت واحد لابس شورت وبدي وسلسلة دهب وباين عليه العز وبيشرب ويسكي ومزبكا رومانسي قال ايه يا سيد مش ترحب بالابطال دول سيد قال طبعا يا صاحبي تعالوا دخلنا قام جرجس ولف حوالين مراتي وامي وصفر وقال يااانهار ابيض معقول مكنتش مصدق سيد لما قالي هجيلك حريم هديه السنه الجديده بس مكنتش متوقع ان هيكون أسامه ابن نبيل وأمه الست هاله ام اسامه اللي محدش شاف وشها ولا حتي بيسلم عليها ولا كمان مراته منه اللي لسه شاري شبكتها من عندي ده انا كنت بحسدك علي مراتك الملبن
تعالي وقف وقفش مراتي من ورا ويقفش ويفعص فيها وراح يخبط ع طياظها ويقولي تمام اوي مراتك بطل ياسامه وسابها وراح ع امي وقالها اهلا بالجمل البلدي اللي مدوخ رجاله المنطقه وقف قدامها ورفع نفابها وبص ف وشها اف لهطه قشطه وقرب مسك شفايفها عض وبوس وخدها ف حضنه وبعدين دخلنا اوضه النوم راح سيد قالي خش يامعرص الحمام ولبس أمك ومراتك اللبس اللي جوه وراح جرجس قالي اهم حاجة أمك تلبس النفاب عشان ده متعتي دخلنا لقيت مجهز قميص لأمي لونه احمر شفاف لحد طيظها وحماله واحده وتحته سنتال ازرق يدوب شايل بز امي بالعافيه وكلوت احمر فتله غاطس ف لحمها و**** احمر بصراحة منظرها يجنن فرسه بلدي
ومنه لبست قميص نوم ابيض وسنتال احمر وكلوت احمر برضه فتله ولبست الطرحه وخرجنا لاقيت جرجس وسيد ملط واقفين وشاورلي سيد ادي أمك لجرجس وهاتلي مراتك يامعرص مسكت امي من ايدها وروحت لجرجس مسكها ف حضنه وبيفعص فيها وخدت مراتي لسيد قفشها أحضان وبوس ومنظرهم يجنن كل دكر ماسك الفرسه وبيفعص فيها والاهات ملت الاوضه وانا قروني كبرت اوي راح جرجس قعد امي علي ركبها ورفع النفاب وحط زبه ف بوقها وهو باصصلي وقال ااااه أمك لحمها عسل اوي يا خول وبصراحه زبه ابيض وكبير اوي ونضيف وهو ماسك راسها وبينيكها ف بوقها وطلع زبه وشاورلي روحت مسكت زبه امصه اااااف عسل انا مصه وامي مصه وخلاص زبه حديده وقف امي وقلعها القميص والسنتال والكوت بقت واقفه ملط وانا بمص زبه راح نيم امي ع ضهرها ونزل ياااكل كسها المبطىرخ البلدي وببص لقيت سيد قلع مراتي ونازل لحس ف كسها وقالي اممممم مراتك لحمها عسل اوي يااسامه اااااف كسها سخن يامعرص تعالي افتحهالي وهو بيلحس كسها ويبصلي ويلحس كس مراتي منه الشرموطه واداني زبه امصه اف زبه عسل انا بمص زبه وهو بيلحس كس مراتي وجرجس بيلحس كسمي هاله الشريفه
راحوا منيمينهم علي ضهرهم وانا ف النص ماسك زب جرجس من آخره امصه واحطه ف كسمي هاله الواسع وهو يرزع ويخبط ف لحمها ومسكت زب سيد مصيته وقالي حطه في شرفك يامعرص مراتك عشيقتي وانت ديوث وراح دخله كله ومنه بصوت وماسكه فيه وتقول اااح اف زبه كبير يامعرص ده مالي كسي اوي اااااه شايف يامعرص شايف يا اسامه مراتك وامك تحت ازبار رجاله بجد مش زيك اااااخ وجرجس رافع رجل امي ع كتفه وماسك ايدها وبيرزع ف لحمها اوي وامي هاله بتترج تحته وقالتلي اااااف ااااح اتفرج ياواد ع جرجس وهو بيعشر أمك الطاهره ااااه بجد اول مره احس بزب مالي كسي اااااه وسيد قالها ياشرموطه وانا مش بكيفك قالتله انت دكري بس بصراحة جرجس طعم ثاني وفضلنا كده ربع ساعه رزع وخلوهم بعد كده ف وضع الكلبه وامي ومراتي جنب بعض اف طياظ لبن ابيض وانا مسكت زب جرجس مصيته وهو بيلعب ف خرم امي بصوابعه وبيلطش لحمها وسيد برضه امصله وهو ماسك طياظ منه مراتي بعبصه وضرب وراح جرجس تف عليا وقالي يلا ياديوث حط زب سيدك وسيد أمك ف طياظ هاله المنتقبه الشريفه اللي بتهز فيهم ف الشارع راح رازع زبه ف خرم امي وماسك فلقلتها بايده وبيخربش ف لحمها من حلاوته وسيد رازع زبه ف طياظ مراتي وماسك وسطها ورزع جامد وانا بتفرج ومتمتع اوي راح جرجس جاب امي من نفابها وشدها من شعرها ويرزع وهي تصوت ومش قادره الراجل راكبها وحكمها تحته ومراتي سيد ماسكها من الطرحه وبيرزع فيها وانا قاعد قدامهم بتفرج على وشوشهم اااااف امي تحت النفاب عنيا كلها شرموطه ومنه بتعض ع شفتها وبقولهم مبسوطين ياشراميط مبسوطه ياماما وجرجس راكبك زي الفرس اااف ده هعشرك للصبح ومراتي مبسوطه وامي بتشد ف الملاية من الرزع وراحوا طلعوا ازبارهم وببص لاقيت طياظ امي ومراتي حمرا ومفشوخه وبتتهز وهما بيضحكو قالولي تعالي يامعرص وهات أمك ومراتك وف الانتريه بس وهما ماشيين ع ايدهم ورجلهم زي الكلبه اف منظر امي ومراتي وطياظهم بتترج وهما بيمشوا ورحنا الانتريه خلاهم يبوسوا بعض وبلحسو لبعض وانا بمص ازبارهم وبيشربوا وسكي واخر روقان راح جرجس جاب كأس وكبه ع وش امي وقالها اشربي يافرسه
وسيد كمان كب كأس ف بزاز مراتي ورضعهم وراح قاللي تعالي يامعرص خلي امك ومراتك يفنسوا وشهم ف وش بعض وجرجس وسيد كل واحد راكب شرموطه وبيرزع جامد امي ومراتي بيسندوا ع بعض والرجاله بتعشرهم لحد ما جرجس جاب امي ومسك زبه وغرق وشها بالنفاب كله لبن وسيد جاب لبنه ف كس منه وشوفته بينقط من كسها الأحمر الهايج امي نايمه ع ضهرها ولحمها احمر وكسها شفايفه مفشوخه من الرزع ومراتي جنبها كسها بينقط روحت لحست كس منه ونصفته ولحست وش امي وبوستها ف شفايفها ولحست كسها المولع وقومتهم دخلو الحمام وقعدت قدام الرجاله امص ازبارهم لحد منضفتهم ولاقيت جرجس اداني ظرف كبير فلوس وقالي ده تمن شرف امك ومراتك عشان تجيبهم بعد كده ويلا لبسهم وامشي من هنا خرجنا من الشقه ركبنا وروحنا كان الساعه ٤ الصبح دخلنا امي نامت زي ماهي وانا ومراتي استحمينا ونمنا لحد تاني يوم المغرب وفجأه لاقيت صوت امي بتزعق مع بابا جامد وتقوله طلقني 💖💖💖الجاي شديد ونشوف امي لما هتفتح رجليها للفلوس
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mjwdymajd459, البرنس احمد, الخربان و 14 آخرين
حلوه ولا
 
  • عجبني
التفاعلات: Alex 13، zobry gamed 200 و الشرموط اااه
كمل كمل دانت رائع
بس نصيحة عندك احداث مفقودة وعندك سرعة في تداخل الأحداث ياريت انو تعمل تنسيق
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
على لسانك كانت تبقى افضل
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
سريعة شوية بس حلوة
الجملة دى لأنها بره البيت ***** اول مره اشوف وشه انا فهمت أن امه بتلبس نـقـاب انا مش عارف ليه الكلمة دي بتتحط مكانها نجوم بس اتمنى تنيكها بالنـ_قـاب ويا سلام كمان لو تنيك هاجر بالطرحة اوف يا نهار لبن
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
ماما هاله واختى الهام
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
سريعة شوية بس حلوة
الجملة دى لأنها بره البيت ***** اول مره اشوف وشه انا فهمت أن امه بتلبس نـقـاب انا مش عارف ليه الكلمة دي بتتحط مكانها نجوم بس اتمنى تنيكها بالنـ_قـاب ويا سلام كمان لو تنيك هاجر بالطرحة اوف يا نهار لبن
متعه لما تعشر مره يالنقا او الطرخه
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
انا هكمل الحكايه لان صبري بيرزع اختي هاجر
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
سريعة شوية بس حلوة
الجملة دى لأنها بره البيت ***** اول مره اشوف وشه انا فهمت أن امه بتلبس نـقـاب انا مش عارف ليه الكلمة دي بتتحط مكانها نجوم بس اتمنى تنيكها بالنـ_قـاب ويا سلام كمان لو تنيك هاجر بالطرحة اوف يا نهار لبن
اوووووووووووف
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
مساء الفل علي كل النسوانجيه انا اسامه كنت هحكي قصتي مع الدياثه بس لاقيت ان الفحل بتاع بيتي هو اللي يحكي ويمتعكم بتجربته معانا
اهلا بكل نسوانجي صاحب مزاج انا اسمي صبري ٢٨سن من سوهاج ومقيم في الجيزه جسمي عريض وبلعب جيم ومهتم بصحتي والنسوان طبعا اهم حاجة المهم انا شغال في محل سجاد وساكن جنب أسامه ف نفس الشارع
أسامه ده ٢٠سنه بس زي البنات ابيض ومربرب وعليه طيظ ملبن وطبعا اهم حاجة أبطال قصتي ام اسامه هاله ٤١س واخته هاجر ٢٢س مجوزه
أسامه مرتاح ماديا يعني مدلع وابوه نبيل ٥٥س عنده محل دهب والدنيا فل معاه
انا بنيك أسامه من حوالي شهرين وده حصل لما لاقيت أسامه بيتخانق ع اول الشارع ودافعت عنه بس الواد كان بشتيمه باوسخ شتيمه ويقول يالي سيد بينيكك وانا اخدته المحل وشربته عصير وقلت اهدي مفيش حاجه تستاهل مالك في اي وبحط ايدي ع ضهره اف طري اوي وخدود حمرا وحسست عليه لاقيت زبي وقف ودي اول مره يقف ع خول بس انا بقول وسيد مين اللي بينيكك قالي ده عمل معاي عافيه وانا مش بكلمه وبعدين هو سافر السعودية بس الواد ده بيضربني عشان عاوز فلوس مني قلتله ولا يهمك يا اوس وبوسته من خده سكت كمان بوسه والواد طري وساكت قالي انا مش عارف اشكرك ازاي قلت تعالي عندي الشقه هعزمك ع شاي أو أي حاجه تشربها قالي ماشي وبالليل جالي لابس برمودا وتشرت ابيض ماسك جسمه مرهل وبزه باين اوي لما دخل كنت قاعد بالبوكسر والحماله انكسف مني قلت لا ده انت حبيبي وزبي واقف اوي وعنيه عليه وكل شوي يبص علي زبي قلتله عاجبك قالي هو اي قلتله مد ايدك ولا سيد احسن مني لاقيته سكت وزعل خدته ف حضني وبوسته وايدي ع طيظه من تحت البرمودا ومسكته من شعره وطيت راسه ع زبي الواد ساح ومد ايده طلع زبي وكان زي الحديده وهو اتخض من شكله ويمص زي الشرموطه وقلع هدومه ولاقيت بنت ملبن ناقصه كس بس هجمت عليه وفتحت فلقته لاقيت خرم بني فاتح وعسل وطيظه بترج اوي دخلت راس زبي صرخ وحده وحده دخلت نصه وهو تحتي زي اللبوه وانا ببوس خدوده وانيكه ولمده شهرين فضلت انيكه بكل الأوضاع لحد معزمني عنده ف البيت دخلت البيت لاقيت فرسه بلدي لابسه عبايه بيتي لازقه ع لحمها وصدرها هيطق من حجمه وشعرها اسود وفي خصل صفرا افففففف اي ده واسامه نده امه عرفني عليها وقالها صبري هيتغد معانا انا شوفت امه بصراحة تنحت لأنها بره البيت ***** اول مره اشوف وشها هي اتكسفت مني ودخلت المطبخ وانا دخلت مع أسامه اوضته وزبي واقف قالي مالك قلت مص زبي وهو ماسك زبي بيمص قلتله أمك جامده زي الصاروخ اااااف وهو بيمص سمعت صوتها بره ف الصاله روحت خليت أسامه يفنس قدامي وانا دخلت زبي كله ف طيظ الخول اللي امه فرسه وببص من خرم الباب ع امه ولمحت تفاصيل الكلوت وهي بتوطي تنضف السجاد وزبي غرق خرم الواد لبن وفضلت سايب زبي جواه واقف لان الفرسه دي لحمها بلدي فاير ولما طلعته قالي انت عجباك امي صح قلت اوي دي ف النيك متعه نفسي يااسامه انيك امك ولو مره واحده بس سكت وقالي انا معنديش مشكلة بس هي هترضي ولا لا ده يخصها هي
زبي ولع علي تعريصه قعد ع السرير وخليته يمص ولما قرت انزل لبني من هيجاني ع امه الفرسه فجأه الباب خبط جامد لميت نفسي بسرعه وقعدنا قدام اللاب لاقيت وحش فاجر دخل علينا اخته هاجر المجوزه وجوزها سافر لابسه بنطلون قماش وبدي ابيض ويالهوي لحمها هينط من اللبس والطرحه نص شعرها باين من قدام وشها لبن ابيض هي جسمها مربرب بس مقسم وعنيها ديقه شوي ياباني اوي طبعا تنحت وهي سلمت ع أسامه بالحضن ومدت ايدها سلمت على ايدها طريه نييييك وعنيا بتاكل كل حته فيها قالتلي مالك بتشبه عليا قولت القمر واحد بس وانتي قمر ١٤ ضحكت وقالت ياسامه صاحبك دمه خفيف اوي ولفت ضهرها اااااف طيظها مقسومه ف البنطلون ولما كانت داخله لمحت كسها مكوم ف البنطلون القماش يالهوي ع البيت الملبن ده أسامه قالي شكلك هتنيكهم قلتله تعالي يامعرص مص زبي عاوز انزل لبن لأحسن هغتصب أمك واختك قعد قدامي يمص وانا سارح ف لحم ام اسامه وهاجر ولما قربت انزل نزلت ف طيظ أسامه عشان لما نقعد ع الاكل لبني ف طيظه يخليه يعرص فعلا وشوي ابوه جه واتغدينا وطبعا هاجر ف العبايه البيتي ملبن اوي قعرها كبير وطري وانا هتجن عليها دخلت المطبخ وانا قلت لاسامه دخلني الحمام ولمحت هاجر ف المطبخ بتشب عشان تجيب طقم عصير وقفت أسامه يراقب ابوه وأمه وقلتله هدخل ادقر اختك ماشي قالي ماشي دخلت وراها شافتي قالت تعالي هات الطقم ده قلتلها جربي وانا معاكي وقفت وراها حسيت بسخونه لحمها والبرفيوم هيجني ولزقت فيها لاقيت جسم طري زي الزبده ولما زبي لمس طيظها كبيره قالت مد ايدك كمان طبعا كده هركب عليها وفعلا زبي غطس ف اللحم ده وهي ااااه مكتومه ولما جبت الطقم قالت شكرا تعبتك معي قلتلها لا ولا يهمك يا هجوره قالتلي انت جرئ وجسمك قوي ده انا حسيت ان وحش ورايا هياكلني قلت ده انا اشيلك ف عنيا ده انا بحبك من قبل متتجوزي بس ظروفي صعبه قالتلي طب يبقي تعلل وصلني شقتي ماشي روحت واخد بوسه مشبك وايدي بفعص ف قعرها الملبن ده وطلعت خدت أسامه ونزلت لحد منزلت هاجر وانا وقفت توكتوك وركبتها ولما وصلنا دخلت الشقه واسامه معانا عماله تبص وتقولي ليه جبته قلت لازم يكون معانا الناس هتشوفنا مع بعض في توكتوك لازم اخوكي معانا وبعدين اخوكي هيتفرح وبس لطمت وقالت ازاي روحت ماسكها بوس وتقفيش واسامه دخل قعد جمب السرير وانا راكب اخته قالت بتتفرج ياخول وصاحبك راكبني طب انا هوريك
اصبر ياصبري هلبس وهكون عروسه ودخلتي معاك في وجود الخروف أسامه اخويا ده ماشي ودخلت الحمام خدت شاور وجت لابسه قميص ابيض لحد طيظها وكلوت قتله ابيض ياااا لهوي ع لحمك ياهاجر ده انا هعشرك للصبح شاورت لاخوها تعال هنا ع طرف السرير ياخول وبدأت المعجنه
تعليقات عشان نكمل دخلتي ع هاجر المربربه ولسه ام اسامه ومرات اسامه
الجزء الثاني
وقفنا لما اختي هاجر دخلت لابسه قميص نوم ابيض وكلوت فتله ابيض ومن غير برا قصدي سنتياله احلي
مش مصدق نفسي اختي هاجر مرىربه وقعرها طري وناعم وانا قاعد رافع قروني وشايف اختي بتبيع لحمها وشرفها لصاحبي بس هو ايه الغريب عادي خليها تتكيف والمفروض كل ست تختار الدكر اللي هيكيفها وصبري شاف النتايه البلدي داخله صفر وزبه وقف احترام للحم اختي هاجر وكانت لابسه صندل كعب يالهوي طيظها مرفوعه اوي وزي الجيلي بترج وطبعا الكلوت غاطس ف فلقتها حضنها ومص شفايف اختي هاجر وأيده ف كل حته في جسم اختي بتفعص وزبه عند سوتها هيفرتكها وراح وخدها ف حضنه وبصلي وهو بيمسك فلقت اختي بايده الاثنين ويهبش فيهم كبار وطري اوي اوي وقالي اخنك ملبن ياخروف ده انا هعشر هاجر للصبح وانت ياقرني تقعد تتفرج وانا بنهش شرف اختك الملبن وهاجر بتضحك بشرمطه راح واقف وخلاها تركع قدامه وتمص زبه وبكل جنون تمص وتقول ده احلي الف مره من الخول جوزي اااااف شايف يااسامه الرجاله وانا اقول طبعا مانا مجرب زبه وهي بتمص كنت بلم شعر اختي لورا عشان تمص براحتها ولما صبري سخن اوي شال زبه وبيضرب اختي ع وشها وخدودها المقلبظه وهي مبسوطه مكنتش اعرف ان اختي شرموطه كده بس كده احسن نتمتع كلنا وسابها وقعد ع السرير وقالي قوم يامعرص قلع اختك وجهزهالي
تحت امرك يا دكر عيلتي كلها
وقفت جنب هاجر وكانت بتنهج من المص والشهوه وقالت خلص ياخول عاوزه اتناك بسرعه روحت قلعتها القميص بالعافيه لحمها مربرب اااااااف نفسي كل فحل يشوف منظر هاجر اختي ملط بكلوت ابيض وصندل كعب ااااه ده انتي ملبن يااختي بوستها ف خدها ضربتني أخرس انا اتناك من راجل مش خول زيك خلص ياواد ونزلت ع ركبتي وراها ويالهوي يارجاله الطيظ البلدي السخنه بترعش ونااااعمه مسكت الكلوت بنزله واحاول اطلعه من شق طياظ اختي والكوت معلم ف لحمها وجيت من قدام بنزله لاقيت الكلوت بيلزق عسل شهوه اختي ونزلته لحد الصندل وببص لاقيت كس منفوخ وبيلمع من العسل وطري اوي وزنبورها واقف وبصراحه حلم اي دكر يلحس الكيس ده وانا هيجان لاني بجهز اختي عشان صاحبي يعشرها قدامي وشايف شرفها بيتهان وهي مبسوطه ومسكت الكلوت ومسكت ايدها لحد السرير اتفضل يا صبري اختي هاجر جاهزه للتعشير وهي بتضحك يالهوي عليك يا واد ده انت معرص اوي زي الافلام الأجنبي معقوله اخوي هو اللي بيقدمني للغريب عشان يعشر شرفه راح صبري قافش بزها وقعد يرضعها وصدر اختي هاجر زي المانجا طري وابيييييض وبيرج وهو بيرضع لاختي انا تحت رجله بمص زبه الحديده وكس اختي بينزل شهوه ع فخادها المربربه راح ساحب زبه من بوقي ومسك هاجر رماها ع السرير وفشخ رجلها وقال اااااف ع احلي واطعم كس ممكن اشوفه اختك فرسه وخساره مدوقش الكس ده يامعيرص وخلاني افتح فخادها وهو نزل بلسانه ع كس اختي يلحس وهي بتتنفض وتنزل وهو ياكل كسها لدرجه انه شفط شفايف كسها ف بوقه وهي هتموت من المتعه وتقول ارحمني انا اول مره انام مع راجل ابوس ايدك الشهوه هتموتني ااااح اااااه ياسامه الحق اختك هيجانه يامعرص خليه يدخله وهو شافط لحمها كله وسابه ببص لاقيتها بتنزل كتير قالي الحس ونضف كس اختك عشان هنيكها بوست ع إيده لان الكس ده مش هعرف اطوله غير معاه ونزلت الحس كس اختي وبجهز شرفها لصاحبي وصبري حاطط زبه ف خرمي وكل ميرزع فيا وشي يدفن ف كس هاجر وفخادها وهو شايفه يالبوه اخوكي الخول تحت زبي وبكره أمك ومراته وكل حريمكم تحت زبي وهاجر طبعا اي مره تتمني زبك سيبك من الخول وتعالي راح شاله من خرمي ومصيته بقي مزحلق خلاني افتح اختي وامسك زبه من عند البيض وتحركه ع شفايف كسها وهي بتضربني خلص يابن الوسخه هتجنن راح مدخله مره واحده صوتت وكلبشت فيه وهو عجنها تحته اااااف وانا قروني كبرت اوي وبجد متعه التحرر شايف هاجر تحته بتتعذب من زبه وهو بيحفر ف كس اختي هاجر ولحمها بيرج زي الجيلي قدامه وراح مطلعه وحطه ف بوق اختي ودخله كله كانت هتفطس وهو ماسك شعرها وبينيكه ف بوقها وشاورلي انا واختي ماسكين زبه بنتسابق ع المص قالها قومي يافرسه فنسي ولاقيت احلي منظر اختي طيظها كبيره وبيضا ولما فنست كانت مفشوخه اوي وكسها مبطرخ وواضح وخلاها تحط راسها ف الارض وبكده مرفوعه من ورا ومفتوح اوي خلاني افتح فلقات اختي بأيدي واحط خدي ع طيظها دخل زبه ف بوقي وخرجه روعه ف كس اختي هاجر من ورا وهي بتوح وانا فاتحهاله وبعرص ع اختي وصبري بيرزع راح خلاها ترفع راسها جابها من شعرها ومسك رقبتها ويرزع فيها البت هتموت من المتعه ولحمها بيرج وابيض بس طيظها وكسها احمررررر من الرزع وصبري بيهرس في هاجر كأنه أسد بياكل فريسه راح مطلعه وخلاني اقعد وافتح رجلي واختي ضهرها ع صدري وهو بيرزع ف كسها وانا ساندها اااااف لحم اختي طري اوي وسخن وشعرها ناعم واحلي حاجه كانت عرقانه من وشها جبت الفوطه تحت المخده ومسحت عرق اختي هاجر وصبري بيضحك شاطر يا خروف اختك بتتعب ده انا هاكل شرفها وبعد اكتر من نص ساعة رزع خلاني اترجاه ينزل لبنه والحسه من شفايف كس هاجر اختي الملبن قالي قوم ياخروف هات الطرحه اللي كانت لابساها النهارده جبتها وهو قاعد وهاجر ع زبه ووشها ليه وهو بيرضعها وأيده ماسكه فلقه طباظها خلاها تلف الطرحه وهاج عليها اوي وجابني جنب وشها ونطر لبنه علي وشها وكمل شوي ع كسها مصيت زبه ونضفته قالي طعم شرف اختك حلو يااسامه قلت اوي ده كسها ملبن وانت فشختها وروحت لهاجر لحست وشها كله خدودها حمرا اوي من الإجهاد ونزلت ع كسها الحس لبن الفحل اممممممم ااااااح كسها بيفتح ويقفل وشفايف مفتوحه من الرزع فيه قومنا دخلنا خدنا دش وانا بقرون مبسوط وصبري بيفعص ف لحم اختي ع سرير جوزها وانا كنت مبسوط اوي وهاجر جهزت اكله حلوه وجت لابسه قميص احمر طويل وشعرها ديل فرس يالهوي ع الشرموطه دي اختي هاجر طبعا نجمه بورنو رقم واحد واكلنا ولما جه بيعشر هاجر قالها عاوزك تكلمي جوزك وانتي تحت زبي عشان نتمتع فعلا صبري بيلحس كس هاجر وبتكلم احمد جوزها وصوتها رايح من لحس صبري ليها وفتحت السبيكر وصبري سمع صوت جوزها عض كسها من المتعه صوتت راح قافل المكالمه وربط ايدها ورفع رجليها ع كتفه ويرزع ف كوم لحم آآآآآآه منظرها مش معقول فضل ربع ساعه ف نفس الوضع وهاجر بتصوت من زب صبري اللي بيحفر ف شرفها واما جه ينزل جاب صوره فرحها جنبها وينيك كسها وببص لجوزها ومرا واحده طلعه وغرق الصوره لبن وخلاها الحسها وهو راكبها من ورا ويقولها الحسي لبني من ع وش جوزك الخروف انتي ملكي انا وبس وهاجر لتنفذ كلامه كله وقالت انا النهارده دخلتي فعلا انا معرفتش راجل قبلك ولا بعدك بحبك يا صبري وصبري حضنها بعشقك يا هاجر بعشقك اوي وبوسه مشبك وانا واقف رافع قروني
صبري قالي ليك عندي عروسه مكنه عشان عارف ان ابوك بيزن عليك تتجوز صح قلت فعلا بس هي مين دي وتوافق عليا
قالي فلوسك هخليها توافق وبعدين دي انا اللي منقيها وعارف كل حاجه فيها عارف مين؟..........
نكمل الجزء الثالث
تعليقات عشان اكبر قروني وانشر كمان ♥️♥️♥️♥️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: بشار و الشرموط اااه
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
حلوه ولا
اوسه..حبيبى..مبتردش عليا ليه وقولتلك انى مستنييكك اوى ترد ونتواصل وبسرعه عشان انا بصراحه عاوز هاله الجامده اوى دى ونتمتع كلنا اححح.لى متعه وانت طبعا هتتمتع اووى وانت شايفها بتتفشخ اححح.لى فشخ وكل يوم وعلطول وسامعها طبعا وهى بتشخر وتصوت من حلاوة المتعه والنيك وهتتبسط اوووى مستنييكك اووى وضرورى ترد وبسرعه ونتواصل برضه بسرعه
لاححح.لى متعه فى الدنيا مع
هاااااله...حبيبتى....مستنييكك.
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
ماما هاله واختى الهام
ممممممم مستنييكك اووى ترد وتيجى انت وامك واختك بأى طريقه وضرورى وبسرعه طبعا
ولازم نتواصل وهتبقى احح.لى واجمد متعه..مستنييكك زى مقولتلك متتأخرش ورد علطول عشان نتواصل مع بعض علطول
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
روووووعه...ويريت تكمل الباقى وتمتعنا بامك واختك الجامدين اوى وبقرونك العاليه اووى كمان ويريت متتأخرش بالمتعه..بس على فكره فيها مبالغه جامده اوى اوى وخاصة فى اول لقاء نيك لصاحبك واختك واكيد مستحيل يعنى الموضوع يتم بالصوره والاحداث اللى قولتها دى الا اذا كانت مبالغه وتخيلات اوى وبعدين الاحداث سريعه اووى بجد
ويريت تاخد بالك فى الاجزاء الجايه دى من اللى قولتلك عليه
وفى انتظار قرونك..قصدى قصتك اللى كلها نيك ومتعه وتعريص ولبن واثاره وقرون..بصراحه يعنى هى قصه كامله وفيها كل حاجه..وطبعا
مشكوور لمجهودك..ومستنييكك زى مقولتلك...متتأخرش ورد علطول
 
  • عجبني
التفاعلات: الشرموط اااه
جميله اوى طبعا ياقرنى..وانا مستنييكك اووى انت وامك واختك زى مقولتلك ولازم ترد ونتواصل بأى طريقه وبسرعه..
 
  • عجبني
التفاعلات: jane و الشرموط اااه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%