NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة انا وصاحبي واخواتنا البنات | السلسله الثانية | ـ عشرة أجزاء 3/2/2022

القصة دي تستحق يتقال عليها من افضل ما انتجت نسوانجي علي مر 5سنين متابعها وحقيقي اتمتعت بيها جدا وفي انتظار السلسلة التالته ف اسرع وقت لو ينفع حالا تنزل كامله يبئا حاجه ف منتهي الجمال

جامده قووي كمل

فى انتظار جديدك تسلم ايدك

كتبت لك انى هرد اخر السلسلة
أولا مبروك نجاح القصة و كسبنا كاتب جديد
لكن لى ملاحظات نقدية ايجابية بعضها و اخرى سلبية
هبدأ بالايجابية
سير القصة و خيالك على خط واحد و ادخال بعض المحارو المساعدة كالتعارفات و الاحداث المتداخلة و هذا ما اعطى القصة منطقية و تشويق عالى
التزامك ببعض الاحداث اليومية و نزول السلسلة في اسبوع امر رائع نتمنى استمراره
اما السلبي هو تكرار و التركيز على المشاهد الجنسية بين عمر و ولاء مما ادى الى بعض الملل في الاونة الاخيرة
و شئ اخر اكرر كتابته لك انك ساعات يحدث عندك لخبطة في الاسماء مثل انك تقول خلود و الاحداث عن ولاء و هكذا منه
لابد من عدم اكثار الجنس في السلسلة القادمة بين عمر و ولاء و ادخال شخصيات حياتية منطقية و البعد عن الدياثة كما فعلت مع خالد
الاجزاء قصيرة من مشهدين فيا ريت تطول و تكون من ٤ او ٥ مشاهد للاحداث يتخللهم الجنس كما تكتب سيعطي ذلك طابع جميل لكتاباتك
اتمنى لك التوفيق و عدم التسرع في كتابة الاجزاء

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87
فاجر بجد انا بستني القصة دي علي ناار 😍

دى العملية وسعت اوووووى
تيلم ايدك يافنان
فى انتظار السلسلة التالتة
اللى اكيد هتبقى ضرب نار
وخثوصا انك مهدت لموضوع ام عمرو ده من جزئين فاتو
لما الام رجعت من برة مش طبيعية و كان شكلها متغير
كمل يافنان

فى سلسله 3 ولا لا ولو فى هتنزل امتى

قصة اكتر من جامدة
مستني السلسلة الثالثة
استمر

القصه روعه بجد واستمتعت وزعلت لما ولاء اتفتحت بالرغم ان هي قصه مش حقيقيه بس زعلت وفرحت تاني لما قالت عادي هعمل العمليه ومن وجهه نظرى القصه كده خلاص تمام مش لازم تفكر في الام وكده روعه يغالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قولي إن في سلسلة تالته⁦♥️⁩😍

• حبيته
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اوووف قصتك رو ووعة

قصة قمة بالإثارة

يسطا القصه جميله فشخ انا تعبت منها بس حاول تحلي القصه انك هتنيك امك واختك مع بعص بس مطولش المسافه وكنت اتمنا انها تكون حقيقيه علي شان انا هموت انيك امك واختك وصحبك العرص ولو اطول انيكك انت كمان هعملها وبرضو حاول ترجع صحبك في القصه بس تخليه سالب ويبقا في حفله نيك انت واختك و خلود واخوها بس يكون خالد بيتناك معاكو في الحفله

جميل جدا تسلم دماغك كمل بسرعه

مش تقول انك نزلت سلسلتين كمان

جميله وجامده فشخ

طول فى الاجزاء
رووووووعه اكمل
ايه اخبار خالد

ياريت تكبر حجم الخط شويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%