NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3434Dodo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا مجوزه وجوزي مش معايا بستمرار ولم بيجي بنكون مبسوطين وهو بيحاول يمتعني بطرقتوا بس مبكتفيش ومبوصلش للنشوه معاه ولازم بعدها اضرب سبعة ونص هو ديما مفكر انو بوصل للمتعه الاخيره معاه لان انا بوصلوا ده ومش لاقيه طريقه اشرحلوا وضعي بيها مع العلم متجوزين من سنتين

• عجبني
  • طب!
  • محزن
التفاعلات: White_Wolf, bazooka30, نفسي انيك اختي في طيزها و 6 آخرين
انا مجوزه وجوزي مش معايا بستمرار ولم بيجي بنكون مبسوطين وهو بيحاول يمتعني بطرقتوا بس مبكتفيش ومبوصلش للنشوه معاه ولازم بعدها اضرب سبعة ونص هو ديما مفكر انو بوصل للمتعه الاخيره معاه لان انا بوصلوا ده ومش لاقيه طريقه اشرحلوا وضعي بيها مع العلم متجوزين من سنتين
شوفي ممكن لو اتكلمتي تتفهمي غلط بس ممكن تقولي الاماكن اللي بتثيرك زي بزازك لحس كسك البوس كل ده هيوصلك انك تجيبي شهوتك معاه
اول ميجي من السفر تمص زبي علشان هيبقي راجع مشتاق يجيب بسرعة ويدخل ياخد شاور وتقولي أنه زبرك واحشني هدخل اضبط نفسي عقبال ما تخد الشاور تدخلي بقي تعملي مكياج جامد ولانجيري جديد ميكنش شافه عليكي قبل كده اكيد هيأخر عقبال ما يجيب تاني تقومي تقولي ايوه يا حبيبي انا اول مرة اتمتع كده علشان لما اتأخرت اتمتعت قوي أنا عايزة كل يوم تتأخر كده يبقي مفيش احراج ويعرف انك مشتاقة وحاولي تعوديه علي واحد سريع وواحد بعده لحد ما يتعود لو لقيته مش منتصب في المرة التانية ربع فيجرا في كباية عصير وبعد نصف ساعة هتكون اشتغلت تبوسيه وتحضني فيه وهو هيكمل

حولي تطولي وقت المتاعبة شوية

شوفي ممكن لو اتكلمتي تتفهمي غلط بس ممكن تقولي الاماكن اللي بتثيرك زي بزازك لحس كسك البوس كل ده هيوصلك انك تجيبي شهوتك معاه
اول ميجي من السفر تمص زبي علشان هيبقي راجع مشتاق يجيب بسرعة ويدخل ياخد شاور وتقولي أنه زبرك واحشني هدخل اضبط نفسي عقبال ما تخد الشاور تدخلي بقي تعملي مكياج جامد ولانجيري جديد ميكنش شافه عليكي قبل كده اكيد هيأخر عقبال ما يجيب تاني تقومي تقولي ايوه يا حبيبي انا اول مرة اتمتع كده علشان لما اتأخرت اتمتعت قوي أنا عايزة كل يوم تتأخر كده يبقي مفيش احراج ويعرف انك مشتاقة وحاولي تعوديه علي واحد سريع وواحد بعده لحد ما يتعود لو لقيته مش منتصب في المرة التانية ربع فيجرا في كباية عصير وبعد نصف ساعة هتكون اشتغلت تبوسيه وتحضني فيه وهو هيكمل

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
بعتلك خاص

أنا ممكن اساعديك لو حابه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا للي حاول يساعدني بس انا جوزي مش هملني يا جماعه ولا انا جايه اخونه انا بس في حاجات مبتحصلش في علاقتنا وصعب عليه اكلم معاه فيها وعاوزه طريقه تسهل عليا الحوار هو معندوش مشكله يعمل معايا ٤ مرات وخمسه في يوم واحد بس انا مش بحس بمتعه وتفرق عن انو مش مبسوطة
ل

شكرا للي حاول يساعدني بس انا جوزي مش هملني يا جماعه ولا انا جايه اخونه انا بس في حاجات مبتحصلش في علاقتنا وصعب عليه اكلم معاه فيها وعاوزه طريقه تسهل عليا الحوار هو معندوش مشكله يعمل معايا ٤ مرات وخمسه في يوم واحد بس انا مش بحس بمتعه وتفرق عن انو مش مبسوطة

ل
أنا ممكن اساعديك مش اكتر من كده وتخليه يعمل كل حاجه وتوصلي للنشوة بتعتك من غير ما تقولي ليه حاجه.. لو حابه ابعتي خاص

اطلبي منه يزود فترة المداعبه قبل العلاقه
خلى بينكم تواصل ولغه مشتركه وليس عيبا ان تشرحى له ما تشعرين به

امنياتى لك بعلاقه زوجيه ممتعه

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه

هيا عاوزه توصل للنشوة بتاعتها وكل حاجه وتكون مرتاحه معاه في العلاقة من غير ما تقول ليه حاجه هيا محرجة مش هينفع تتكلم معاه.

الأهم من زوجك انك تعرفي ايه اللي يخليكي تحسي بالمتعه اكتر عشان تعرفي تطلبيه ازاي منه

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو (بديل)
ماهو بطلي تحسسية انك اتبسطي معاه
و هو حيحاول يتصرف لانه شكلوا فعلا مهتم بيكي
لاكن الكلام المباشر في الامر ده و انتوا لسة سنتين بس مش حلو

هيا عاوزه توصل للنشوة بتاعتها وكل حاجه وتكون مرتاحه معاه في العلاقة من غير ما تقول ليه حاجه هيا محرجة مش هينفع تتكلم معاه.
العلاقه الصامته تكون متعه لطرف على حساب الاخر

من الممكن انها تمسك ايده وتوجهها لاماكن اثارتها فى اشارة منها لمزيد من المداعبه

هناك بعض الكلمات البسيطه التى يمكنها النطق بها ليشعر زوجها برغباتها

من قرر الصمت فليتحمل النتيجه

كلميه بصراحه بس بذكاء ومش تحرجيه اطلبي منه يلعب الاول او يلحس وقولي ليه مش يدخل غير لما تبقي جاهزه ومع الوقت هيتعلم​

محدش قال حاجة انت محترمة مفيش كلام وعايزة تسعدي نفسك بعيد عن الخيانة برافو عليك
بس حضرتك اللي في ايديك الحل لو بتحبي الفسح والخروج خليه يخرجك لو بتحب الرومانسية اتكلمي وقولي بتحب يتكلم معاكي يبقي في فضفضة في حاجة جواك لما تحصل هتسمتهي بالجنس الموضوع معاكي نفسي مش اكتر ممكن لما تقربي ليه بزيادة والحب يزيد اكيد هتحسي اكتر بالمتعة علشان انتي لسه متجوزة بيبقي كل واحد بيعرف واحدة واحدة اللي بيحب شريكوا سواء المداعبة أو العلاقة واكيد عندك فراغ شوية استغليه في قراية روايات قصص مش لازم جنسية دي حاجة بتوسع في شخصيتك والوب حياتك بعد كده حاجات كتيير هتفرق معاكي وبتتمني ليك التوفيق والحياة السعيدة ويرزقك بالذرية الصالحة

مرحبا ستي اول شي احكي له انك مش مبسوطه وثانيا خليه يلحش ويمص كسك وخليه يلعب فكسك كتير وبش تشبهي مداعبات ولعب ومص ولحس خلسه ينيككك واتمنا بك السعادة اختي

ممكن عشان انتى متعوده على السبعه ونص وهى البتوصلك متعتك وبتخاليكى متحسيش بمتعه بطاليها وحاولى تكلمى معاه اكتر اكيد فى طريقه بينكو للكلام

انتي غلطانه. اتمني معه. دا لازم هوا هيعرف منين لازم تتكلمي

الحل الوحيد انك تتكلمي مع جوزك ف اللي ناقصك و تتوصلو لحل و تتطولو ف المداعبه و قبل العلاقه خليه هوا يبقي العامل المساعد مكانك
يعني انتي بترتاحي لما بتعملي العاده خليه هوا يعملهالك و بعد كده كملو علاقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%