NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية انا وزوجة الاستاذ سمير _ حتي الجزء الثاني 27/12/2023

في عالم خاص

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 سبتمبر 2022
المشاركات
398
مستوى التفاعل
176
نقاط
437
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني




====================

الجزء الثاني
====================



طبعا لما نزلت مكنتش عارف ايه اللي هيحصل بعدين بس كان كل همي اني اهرب من جوزها ومكنتش عارف ولا فاكر
ان ممكن يحصلي اللي حصلي ده ولا كنت مستعد لان الموضوع جه فجأة شفت واحدة هايجة وعاوزة تتمتع وخلاص ومش هاممها انا مين ولا ايه قصتي
ولا هي كمان اعرف عنها اي حاجة كل اللي اعرفه انها مرات استاذ سمير صاحب بشمهندس طارق المقاول اللي شغال معاه

وبما ان حصل اللي حصل ومعرفتش اتصرف ولا عرفت اكلمه لانه نسيت ومجاش في بالي اي حاجة غير الخوف من الفضيحة لان طبعا مدبولي جارها شافني وانا نازل لمحتة كان فاتح الشقة وموارب الباب وبيبص عليا وانا نازل من بيت جاره

وفجاة لقيت اتصال من بشمهندس طارق ودار بينا الحوار ده
بشمهندس طارق : ازيك يازين عامل ايه وعملت ايه عند الاستاذ سمير ومكلمتنيش لية ؟
زين : لا مؤاخذة يابشمهندس اصل جيت تعبان من امبارح ومعرفتش اكلمك
بشمهندس طارق : تعبان من ايه ؟
زين : من الشغل وكدة
بشمهندس طارق : طب عملت ايه
زين : صلحت الحاجات المطلوبة واتفاجات ان في حاجات تانية واخدت وقت فيها
بشمهندس طارق : حاجات ايه بالظبط هو مش انا قايلك هتروح تعمل ايه ؟
زين : حصل بس لقيت المدام بتقولي ان المطبخ عندها تسريب من الحنفية
بشمهندس طارق : تسريب !!! طب اتفقت مع استاذ مير على الحساب واخدت حسابك ولا لا ؟
زين : ( زين متردد علشان لو قال مخدتش حسابي وفكر يروح تاني هيتبهدل ) اااه اخدت حسابي كله يابشمهندس وكله تمام
بشمهندس طارق : طب كويس هسيبك انا علشان عندي شغل سلام
زين : سلام ياباشا

زين في منتهى الخوف لانه لو مكنش قال الا كدة الموضوع هيتشك فيه واستاذ سمير هيتكلم معاه وهيساله على الحساب وساعتها هيدخل في حوارت

طبعا حاولت اخبي ومش مشكلة الفلوس اللي راحت حق المشوار والتصليح ده كله علشان بجري ورا زبي واللي يجري ورا زبه بياخد على قلبة دايما

وانا بيوم لقيت اتصال من رقم وطبعا طبيعي لاني صنايعي فبيجيلي ارقام كتير ووقتها كنت شغال مش فاضي ولما فضيت رديت عليه وقولت الوووو
مرات استاذ سمير : هو انا لازم تعب علشان اوصلك ؟
زين : مين معايا ؟

مرات استاذ سمير : قوام لحقت تنساني بسرعة كدة ياشقي ؟ انا مرات استاذ سمير
زين : ااااه استاذة ميار بصي انا اسف على اللي حصل ومعرفش عملنا كدة ازاي وانا اصلا مكنتش مستعد بس انتي اللي خلتيني بالحالة دي انا اسفلك وعموما فلوسي انا مسامح فيها انا مش هتكلم فيها كفاية اللي حصل لحد كدة
مرات استاذ سمير : هو ايه اللي كفاية احنا لسة مخلصناش حاجة على فكرة
زين : مخلصناش ايه الموضوع جه فجاة وكان لازم ينتهي فجاة كدة
مرات استاذ سمير : طب بقولك ايه سيبك من الهبل اللي بتقولة ده وتعالى النهاردة انا مستنياك
زين : ازاي يعني انتي مش نجمانة على اللي عملناه سوا وجوزك اللي جه علينا فجاة ده واحنا مكناش على بعضنا
مرات استاذ سمير : بص اصلك عجبتني انا جوزي مبيعرفش يعمل حاجة وبقالنا كتير مبنعملش علاقتنا سوا بيجي من شغله تعبان وينام وانا بكون مستنياه يرضيك افضل تعبانة كدة ؟
زين : احنا عملنا اللي عملناه خلاص بقى واللي كان كان مدخلنيش باللفة السواد دي انا ندمان صدقيني
مرات استاذ سمير : وانا مقولتش مش تندم اندم براحتك انا جوزي بيخوني وعارفة ده كويس وساكتة
زين : طب انا مال امي بالحوارات دي حلي عن سمايا مكنتش نيكة سيبيني في حالي وشوفيلك حد تاني
مرات استاذ سمير : مش هسيبك انت عجبتني وعاوزاك تاني وتالت ورابع ولا اقولك تعالى المرة دي بس انا مستنياك النهاردة ولو مجتش هكلم جوزي يكلم طارق بتاعك ده ويجيبك بالعافية وكانك بتصلح حاجة
زين : انتي شيطانة يخربيتك طب ماشي انا جايلك النهاردة
مرات استاذ سمير : ايوة كددة مستنياك يابطل

طبعا مكنتش عارف اهبب ايه بالموقف ده لكني كنت قرفان من اللي حصل بعد لما قعدت مع نفسي ووقتها مكنتش حاسس بحاجة زي مااكون متخدر وانا بنيك فيها وكان كل همي وقتها انيكها وامتعها وامتع نفسي

جهزت نفسي علشان اروحلها ماهو مش معقول مروحش هي ممكن تجيبني فعلا تاني
المهم وصلت وكلمتها بواب العمارة تحت سالتها اقوله ايه قالتلي قوله اللي قولت عليه اول لما جيت اول مرة

وطلعني فعلا وكان فاكرني طالع اصلح حاجة بجد زي المرة الاولى وبضحكة سمجة كدة لقيتة بيقولي هههه هو انت لحقت ياولد عمي تعمل حاجة انت مبالكش يومين
طبعا فهمته ان حصل اعطال جديدة وكدة
وطلعت وخبطت على شقة استاذ سمير وفتحت ميار مراتة ولقيتها المرة دي بمنتهى الجراة والسفالة فاتحة الباب ولابسة قميص نوم احمر واسود شفاف وعليه روب اسود حاجة ملهاش حل يهيج اللي ميهجش
انا دخلت وقفلت الباب على طول ورايا وزعقت فيها علشان بيومي اللي قدامها ده
قالت متخافش مش موجود الراجل الحشري ده مسافر
فهمتها اني شافني المرة الاولى وانا طالع من عندكم ولقيتها بمنتهى البرود بتقولي عادي هيعمل ايه يعني هو جه كلمني فعلا وقالي انه شافك نازل من عندي بعد ما جوزي جه ودلوقتي سالته عاوز ايه يعني ده سباك لقيتة ضحك وقالي ياترى شاطر بيصلح كويس ؟
ومكنتش فاهمه وطلع بيتكلم جد وقولتله اه كويس جدا قالي وسالني على رقمك مرضتش اديله حاجة
طب كويس انك مديتلوش حاجة بقولك ....
لا بقولك انت بقى انا هيجانة اكتر من المرة اللي فاتت عاوزاك تعمل فيا زي اللي عملتة واكتر كمان يلا بقى يابيبي على السرير ..
قوام كدة طب مش نشرب حاجة الاول او ناكل
مفيش اكل ولا شرب خلص يلا جوزي مش عارفة هيجي امتى
تاني جوزك ؟؟ انتي عاوزة توديني في داهية !!
هو بيسافر وانا معرفش بيجي امتى بالظبط والنهاردة او بكرة اخر ايام سفره
طب يلا تعالي انيكك
ودخلو الاوضة سوا زين بيقلعها كل قطعة من قميص نومها والسنتيان والاندر وهي هيجانة عليه اوي وسخنانة قلعتة هودمه واحدة واحدة وعلى مهلها ومسكت زوبره وبتمص فيه بسرعة وهيجان كبير وزين مش مصدق نفسه
بالراحة شوية مش هطير
وهي قمة الاستمتاع بزوبرة ومسكت بضانة وبتفعص فيهم وتشد وتلحس فيهم
بعدين اخدت زين نيمتة على السرير وخلعت الاندر واحدة واحدة ونزلت على زوبرة وهو واقف وهايج كدة فجاة وسالتة سؤال
هو انت زوبرك حلو اوي لية كدة ؟
احلى من جوزك ؟
بكتييييييير وبتمتعني اكتر منه انا عاوزاك مترحمنيش المرة دي
مش هرحمك تعاااااالي يلا
ومسكها ونيمها على السرير وقعد يدعك بكسها يمين وشمال وهي هيجانة على الاخر
وبعدين دخل زوبره في كسها وهي بتترعش جامد وبتقولة بالراحة شوية بجد

قالها مش هرحمك وفضل ينيك فيها جامد اوي وهي مش قادرة تستحمل وهو نازل فيها نيك وخبط على طيزها
حاولت تفلت مني لكن مسكتها من شعرها وماسك كسها نيك جامد بزبري ورزع جامد فيها وهي شعرها حرير شعرها ملوش حل وريحتة مهيجاني اكتر
جبتهم بكسها وهديت شوية وبعدين ريحت على السرير مسكت زوبري وقعدت تمص فيه وبتسالني مش هتكمل يلا انت كدة عملت ايه
قولت انا ريحت نفسي ولقيتها بتشخرلي وبتقول المهم انا ياحيلتها !!!
قوم يلا علشان نكمل نيك انا جوزي بيجيبهم ويخلص ويقوم وانا بكون لسه هيجانة انت هتعمل زيه احا يبقى ايه لازمتك تنيكني يعني افتكرتك جااااامد طلعتتتتت
ولسه قبل ماتكمل مسكتها من شعرها وقومت دخلت زوبري في بوقها وهي بتتكلم ولسه كانت قاعدة بتتكلم وبترفع حواجبها وبعدين مسكت زوبري وقالت يخربيتك انا بتكلم !!!
طب تعالة بقى ومسكت زوبري وقعت تدعك فيه جامد وبتمص فيه زي مايكون ايس كريم لحد ماعورتني بسنانها حرفيا
بصيت على زوبري وقولت يخربيتك انتي ياهايجة زوبري اتعور اعمل ايه انيكك ازاي بعدين ؟؟؟
مسكت زوبري وقالت عادي بتحصل المهم انك حاسس بيه مهواش يعني مسكتة قطعتة
المشكلة ان زوبري اتعور وحسيت فعلا بيه من هيجانها وهي بتمسكه بضوافرها عورتني
مكنتش حسس بالالم اوي بس كان لازم انيكها واكمل متعتها نيمتها على السرير وقولت مدهاش طب تعالي يالبوة ومسكت طيزها ودخلت زوبري جوا طيزها وهي بتزعق وبتقولي يخربييييييتك اااااااااااااه طيزي ياخول
وانا نازل فيها نيك وفي طيزها ولا هامنني اللي بتقولة وهي مستمتعة بس حاسة بالم وكاان باين على وشها من كتر هيجانها
وبتقول طب استنى بس اعدل نفسي وبعدين قامت جريت من الوضة وانا اجري وراها وهي عريانة وانا كمان وبزازها بتتهز جامد وهي بتجري وطيزها كمان مسكتها من بزازها ونيمتها على السفرة بتاعتها ونزلت نيك وكملت لبني جوا كسها وبعد لما جبتهم كانت ماسكة كسها بتدعك فيه جامد من الهيجان
وقالت مطلعووووووووووش سيبه جوا وكل ده وانا سايب زوبري جوا كسها
بعدين قالت طلعه لما طلعتة سالتها خلاص كدة مبقتيش هايجة قلت لا خلاص وسالت على الحمام وروحت غسلت الجرح اللي محستش بيه وقتها وبعدين استحميت ودخلت اوضة النوم لقيتها ماسكة كسها وبتدعك فيه جامد وبتقولي تعالى كمل
قولت انا فاضيلك انا ورايا شغل ياهايجة انا نيكتك خلاص ولازم امشي
قامت من على السرير وقالت انت عبيط ؟ نيكتني ايه انا اللي نيكتك انت متجيش تاني ياخول ولسانها كان قذر
سالتها ليه ؟
مش عاوزاك تاني خلاص انت بتجيبهم بسرعة زي جوزي وانا مبلحقش اتمتع انا عاوزاك تقعد ساعة
استغربت ومش هينفع ومفيش راجل بيقعد ساعة الا لما يكون هركليز
بعدين هتقومي توصليني لحد الباب ولا لا ؟
بمحن كدة لقيتها بتسال طب هتيجي تاني ؟
وكان لازم اقولها هاجي تاني ولا لابس قولت هشوف وهبقى اكلمك
لا ياحبيبي تشوف ايه انا متجوزة وجوزي مبيتهدش هبقى اتصل انا بيك واقولك تيجي امتى مش انت اللي تحدد ياسباك يامعفن !!!
ولية لسانها عاوز قطعة فعلا !!
ونزلت من عندها وانا نازل بالسلم ومعايا العدة وشكلي باين عليه السباكة قابلت استاذ سمير رميت عليه السلام وانا معرفوش لاني مشفتش شكله بالمرة الاولى
وقفني وقالي انت السباك اللي بعتة بمشهندس طارق ؟؟؟!!
انا مكنتش عارف انطق قولت ايوة ياباشا انا زين السباك
انا استاذ سمير يازين انت فينك ياراجل وبعدين انت مش جيت المرة اللي فاتت وعملت الصيانة ؟ ايه جايبك تاني ؟
قولتله مدام حضرتك طلبتني تاني وكانت بتقولي في تنقيط من الحنفية
تنقيط !!! انا معنديش مشكلة من ساعة ماجيت عملت السباكة اول مرة ؟؟
معرفش يافندم انا جيت على اساس المدام
طيب انت خلصت يعني تصليح؟؟
ايوة ياباشا خلصت تليح وكله تمام ومفيش حاجة يتنقط دلوقتي
ماشي ماشي خلاص المهم حاسبتك المدام ؟
انا اخدت اول مرة وتاني مرة دي ماخدتش حاجة ياباشا
قام مطلع رزمة فلوس من جيبة واداني 500ج وقالي تمام كدة
ياباشا دول كتير
لا ماناا هعوزك تاني يسطا زين
تحت امرك ياباشا
ومشيت وانا كنت خايف منه لانه كان واحد ضخم وبشنب ودقن كدة زي الحيطة مش عارف ازاي مبينكش مراتة حلو ؟
جريت على العربية وكملت شغلي باليوم

اللي حصل بعدين خلاني اكره النيك وسنينه !!!
بعد خمس ايام بالظبط اتصلت بيا ميار زوجة الاستاذ سمير تاني وتقولي انا هيجانة على الاخر
تعالى بسرعة !!
اضطريت اروحلها لانها بتهدد انها تقول لبشمهندس طارق اللي لو عرف اللي انا بعمله معاها هيرفدني
هي قالت انه محدش هيصدقني وهقول انك اعتديت عليا !!!
الموضوع قلب بدل نيك واستمتاع لمذلة وغصب عن الواحد يروح ينيك !

وصلت العمارة والبواب حسيته قلق جامد وقالي ايه حكايتك ياجدع انت هي السباكة حداهم كل يوم تبوظ ولا ايه ؟؟
مكنتش عارف ارد بس سكته بخمسين ج معجبتوش قومت اديته زيها كمان وطلعت وخبطت على شقتها
جارها فتح البا ب ولقيته هو ومراتة طالعين بيسالوني هو في ايه ؟؟
انت بتيجي بقالك فترة حكيلت ان السباكة بايظة بس على وشهم محدش كان مصدقني اصلا
ولقيت ميار فتحت الباب وطلعت بتقولي واقف بتتكلم مع مين وشافتهم وهما شافوها كانت لابسه قميص نوم ومقفول عليه روب
جارتها انصدمت لقيتها بتشدني وبتقولي ادخل وبصتلهم بقرف ودخلتني ودخلت وقفلت الباب جامد بوشهم
ودار بينا الحوار ده :
ميار : انت ايه وقفك مع العالم دي ؟
انا موقفتش انا كنت بخبط لمحوني وقعدو يسالوني كتير في ايه باجي كتير لية
اه كانو مستغربين يعني ؟
تقريبا اه
زين اقلع هدومك مفيش وقت جوزي النهاردة عازم اصحابه !!
طب وانتي بعد ما جبتيني تقولي كدة ماكنتي تاجلي !!
معرفش النهاردة انه عازمهم انا مش هعمل اكل هو هيجيب معاه وهو جاي وانا هحط بس وبعدين بقاله كام بيقولي مش قادر انيك زبره واجعه
طب ماانتي توجعي الزبر فعلا !!
انت بتقوووول ايه يازين خلص يلا

قلع زين هدومه ودخل الاوضة وكانه مجبر على النيك وهي فاتحة رجلها وتنظر له بشكل فيه نوع من الاستعباد
تعالى قرب حطه يلا !!
وانت بتدخله تدخله جامد عاوزة اتوجع يلا خلص !
دخلت زبر في كسها زي ماطلبت وبعدين جيبتهم جوا كسها وكانت بتتعصب جامد ومش عاجبها
ازااااااااااي تجيبهم قبلي انا عاوزة اتمتع اومال انا جايباك ليه ياخووووول

انا قومت اخدت هدومي وجريت على الباب ولببست وكل ده وهي بتشتمني
ونزلت العمارة وانا كان شكلي مستعجل وتقريبا الجيران لاحظو والبواب والعمارة كلها ونزلت وهي عمالة بتشتم فيا وبتقولي ياخول من على الباب

ونزلت على باب العمارة ركبت العربية بتاعة الشغل وروحت اشوف باقي شغلي
لقيت اتصال منها مكنتش عاوز ارد بس رديت
زين : ايه عاوزة ايه ؟
ميار : انا حامل
زين : ايه !!!! انتي بتقولي ايه ؟
ميار : زي مابقولك كدة من المرة اللي فاتت
زين : طب نزليه
ميار : انزل ايه مش هينفع انا جوزي بس لو عرف هيفسحك
زين : ماهو هيعرف انك شمال برضو وهيطلقك
ميار : بالعكس جوزي ميقدرش يستغنى عني هو هيعاقبك انت
زين : طب بتعملي معايا لية كدة عاوز افهم ده جزاتي علشان عاوز امتعك ؟؟؟؟
ميار : انت بتهرب كل مرة وانا مش بستمتع انت بس اللي بتستمتع يازين
زين : انتي عاوزة ايه دلوقتي لبسيني بحيط وبعدين مش انتي متجوزة ماتقولي انه من جوزك
ميار : جوزي منكنيش بقاله شهرين في شغله وكان تعبان
زين : ينهار اسود عليكي وعلى سنينك !!
ميار : ولا انت هتقل ادبك اخلص يلا وشوف هتعمل ايه باللي انت عملته ده
زين : هعمل ايه يعني ؟
ميار : اتجوزني اكتب عليا
زين : اييييييييييه !!! ازاي انتي واحدة متجوزة
ميار : عادي هو انا اول واحدة اعمل كدة !!! وبعدين ماانت شغال نيك فيا مقولتش لية اني متجوزة ولا لما اقولك اتجوزني زي الناس تعمل كدة !!!
ميار : الوووو زين انت معايا الوووووووووووووو

زين لا ينطق عليها تقريبا اتصدم وانتهت القصة


اذا تريدون تكملة ليها ابلغوني بالتعليقات
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الجنيرال, البرنس احمد, sexypump و 25 آخرين
حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
فين الجزء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
عاش قوي استمر القصه حلو متوقفش
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
كمل وطول الجزء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و في عالم خاص
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
كمل عايزين الجزء التانى
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للدرجة دي هي هايجة ، دا كله و هي متجوزة
اومال لو ارملة او مطلقة كانت عملت ايه ؟ هتدفع فلوس عشان الرجالة تنام معاها ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل المحلةة لول
للدرجة دي هي هايجة ، دا كله و هي متجوزة
اومال لو ارملة او مطلقة كانت عملت ايه ؟ هتدفع فلوس عشان الرجالة تنام معاها ؟
يسطا باين م البداية اوي انها تأليف واللي بيحكي القصه م عارف يألف كويس 😂👍🏻
 
  • أتفق
التفاعلات: ℂ𝔸ℙ𝕋𝔸𝕀ℕ
بداية جيده بانتظار الاجزاء الجديده صديقي
 
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
فين الجزء التانى
 
رووووعة كمل
 
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني

EPy-Ftr0-X4-AAPT2-I
 
  • عجبني
التفاعلات: الوزير الحنين و غريب عن العالم
من البداية احب اقول ان القصة دي متوحاة من احداث حقيقية من مختلف مواقع الجنس يعني كل الكلام اللي فيها حصل فعلا ولكن هسردها ليكم بطريقة درامية طبعا

-----------------------------


الجزء الأول

الاسم زين السيد
العمر 30 عام
المهنة سباك


انا اللي حصلي محصلش لحد من المتعة ولجمال قبل كدة مكنش عندي اي فكرة انه ممكن يحصل معايا كدة ولكن انا زين زي ماعرفتو اسمي كدة من احدى قرى محافظات الصعيد متعلم تعليم جامعي نزلت مصر مش من بعيد واستقريت فيها علشان فيها شغلي كله شغال مع شركة كبيرة هنا وساعات بشتغل مع مقاولين بعيد عن شركة السباكة بقلب عيشي كدة باي مكان معايا صنعة بقى ههههههه وكنت الشهادة واشتغلت بالصنعة اللي اعتلمتها من ابويا وانا صغير

في مختلف حياتي روحت بيوت كتير منهم اللي تلاقي فيهم ستات شراميط كتير لكن عن نفسي مكنش بيقابلني كدة كتير الا لما كنت بسمع من صنايعي زميل ليا بيحكي في وسط قاعدة بنشربهاا بعد الضهر وهو بيحكي غرامياتة مع النسوان اللي بيروح يصلح حاجات عندهم وانا كنت بسمع ومبصدقش كتير وبحس انه كلامنجي المهم في يوم لقيت مقاول معايا اتصل بيا وعاوزني في شغل
وقالي ان دول حد قرايبة ووصاني عليهم جامد
وبعتلي الموقع وروحت وانا بالطريق توهت كلمت الناس دول واحدة ست ردت عليا
الو ؟ مين معايا
زين : مساء الخير يافندم انا تبع بشمهندس طارق كنت جاي لحضرتك بخصوص السباكة
الست : طيب انت فين كدة ؟
زين انا بالطريق يافندم بس مش لاقي الموقع بالظبط
الست : طب استنى هكتبلك الموقع بالظبط وتسال عليه حد في الشوارع هنا

الغريبة ان الشوارع كانت ولا هي شعبية ولا مودرن اوي وكانت زحمة بشكل رهيب المهم اخدت العنوان منها وروحت
الصراحة كان صوتها ناعم وجامد اوي

وصلت العمارة ولقيت بواب سالتة راح مكلم الست دي اللي زوج استاذ سمير وسالها حدد طلب سباكة ؟
هي اللي كانت بتكلمني بالتليفون وبتقولة اه طلعه
بصلي وشاورلي اطلع الاساسنير وداس على الرقم الدور وطلعت
اول ماطلعت خبطت على شقة لقيت اللي فيها راجل كدة بشنبات وبقولي نعم اؤمر وبيزعق جامد ؟
قولتله الامر لله حضرتك استاذ سمير انا جاي تبع بشمهندس طارق
بصلي جامد وقالي مفيش حد بالاسم ده شقة استاذ سمير قدامي .... ولسه بيكمل كلامه لقيت الشقة اللي قدامه بتفتح

تعالى انت اسمك ايه ؟؟؟؟
بصيت ورايا لقيت واحدة ست بتبص من ورا الباب ومطلعة راسها وبتقول لجارها ده شكرا يااستاذ مدبولي انا طلبت السباك عندي فعلا
رد وقالها ماشي لو احتاجتي حاجة عرفيني وقفلت بوشي الباب
وروحت على الطرقة ناحية الشقة وطلبت منها ادخل
دخلتني وشاورتلي على المطبخ والحمام هما اللي فيهم الاعطال
ودخلت الشقة كانت كبية جدا الحمام على اليمين والمطبخ قدامه على الشمال ودخلت الحمام الاول

المهم اول لما دخلت لقيت اندر احمر متعلق على الحيطة
ولقيتها بتقولي بصوت واطي اسفة ههههه وبتضحك ضحكة

سالتها فين العطل شاورلتي الشطافة صلحتها وطلبت منها انها تقولي ايه بالمطبخ المهم دخلت وهي بصراحة مكنتش لابسة لبس محترم
كانت لابة قميص نوم اسود شفاف ولابسة عليه روب وكان الروب مش طويل لحد نص رجلها كدة ولكن كانت فاتحة الروب شوية

دخلت المطبخ ودار بيننا الحوار ده

انت عارف انا مين هنا
زين : لا معرفش حضرتك مين بس حضرتك زوجة استاذ سمير صح ؟
الست : اه انا اسمي ميار على فكرة
زين : اهلا وسهلا بحضرتك انا اسف مكنتش اعرف
ميار : ولا يهمك تشرب ايه انا عندي كل حاجة ؟؟
زين : لا ملوش لزوم انا هخلص واخد بعضي وامشي على طول مش عاوز اتعب حضرتك
ميار : ولا تعب ولا حاجة ياسيدي انت بس قولي عاوز تشرب ايه اعملهولك ؟
زين : لو كدة يبقى شاي حضرتك

وعملت الشاي بالمطبخ وهي بتعمل وانا بصلح الحنفية جت جننبي ومسكت السخان وحرفيا شفت جسمها كله من خلال الروب لما اتفتح ولقيتها بتقولي اه اسفة
ممكن تملالي السخان مليتة واديتهولها
عملت الشاي وخلصته وندهت عليا لما اخلص ابقى اشربه برا بالصالة يااسطى زين
قولتلها حااااضر يامداام من جوا المطبخ

خلصت وطلعت وقولتلها حضرتك انا خلصت لو عاوزة تخشي تجربي المطبخ والحمام يبقى يكون احسن علشان اشيك قبل ما امشي قامت ودخلت الحمام وندهت عليا وانا داخل لقيتها طالعة
وخبطت بجسمها كله فيا وبزازها وجسمها كله كانه لازقين فيا
بصتلي جامد وقالت انا اسفة مكنتش اقصد وضحكت ضحكة خفيفة كدة

لقيتها مسكت ايدي فجاة وحطيتها على بزازها وبتقولي انا عاوزة اتناك يازين انا تعبانة اوي انا هيجانة طفي نااااري مش قادرة

ومن غير قصد مني رجلي خبطت بكسها ولقيتها هاجت اكتر وبترجاني قومت مسكت بزازاها ودعكت فيهم ومصيت شفايفها وقطعتهم ومسكتها
بعدين مسكتني من ايدي لحد اوضة نومها وفتحت الباب كانت قفلاه بالمفتاح ودخلت وقفلت الباب بالمفتاح بسالها لية قالت علشان لو جوزها جه على سهو ولا حاجة

قلعت هدومي وهي كمان مكنتش لابسة غير قميص النوم الاسود الشفاف اللي كانت لبساه وبعدين مسكتني من ايدي جامد وقلعتني البنطلون ومسكت زوبري وهاتك يامص ولحس فيه جامد اوي كانها مشفتش زبر من سنين طويلة وسالتها لية الهيجان ده كله مردتش عليا وبعدين حدفتني على السرير وقلعت هدومها كلها ونزلت على زوبري مرة واحدة وطيزها كانت كبيرة وانا بقول ااااه لقيتها بتكتم في بوقي وبتقولي جارنا اللي قدامنا مركز معايا بلاش تطلع صوت شششش

بعدين لقيتها بتدعك في بزازاها وبتقولي امسكهم جامد اوي وعمالة بتتاوه بمنتهى الشرمطة واللبونة وانا كل ده ومش قادر بجد هيجانها موتني
وبتقولي انت مش قادر عليا ليه انا جامدة صح انا عارفة قولت لا انتي جامدة شويتين وعاوزة واحد فايق وبتقولي بوسط النيك دخل زوبري جامد فيا دخللللللللله جامد اوي
دخلتة في كسها وكان ناعم وطري ومحلوق كانها كانت مجهزة نفسها للنيك
حطيت ايدي على بوقها لانها كانت بتصرخ جامد وصوتها كان هيطلع ومع الهيجان ده كله الباب خبط

سالتها انتي مستنية حد قالت مش عارفة بس اسكت اسكت شكله جوزي جه
وانا زوبري هيجان واحنا هيجانين وقامت مسكناني من زوبري ومشتني لحد الدولاب وبتقولي
هششششش مش عاوزة اسمع صوتك انا عارفة ان ده جو افلام قديمة بس جوزي مش هيعرف انك بالدولاب خش جواه ومتتحركش من مكانك والبس هدومك وجريت وهي بتجري بسرعة طيزها الجامدة بتتهز جامد رمتلي التيشرت اللي قلعتة على الارض والبنطلون مكنتش قلعتة كله بس الجزمة قلعتها وبعدين لقيتها بتقولي هشششش هروح افتح بسرعة ولو هو هاجي اعرف من برا الدولاب وانا قفلاه
قولتلها طب العدة بتاعتي برا بالصالة لو جوزك هيشك كدة !!!!
طلعت واخدت العدة وجبتهالي بسرعة وحطيتها معايا بالدولاب

وطلع فعلا جوزها دخل الشقة ودار بينهم الحوار ده
استاذ سمير : ايه ياميار ساعة علشان تفتحي ؟
ميار : معلش ياحبيبي اصل كنت باخد شاور
استاذ سمير : شاور ازاي ععني جسمك مش مبلول انتي جسمك عرقان كدة لية ؟؟
ميار : مفيش ياحبيبي اصل كنت بنضف الشقة والمطبخ والحمام
استاذ سمير : ( خطوات رجله داخل على الاوضة ) السباك اللي بعتهولك جه ؟ صلح الحاجة ؟
ميار : ايوة اه جه من بدري ولسه كان ماشي من ساعة بصراح سباك شاطر اوي
استاذ سمير : طب كويس حضريلي اللبس علشان هخش اخد دش سريع علشان انا مترب وجسمي عرقان جامد الجو كان حر اوي النهاردة
ميار : ماشي يلا وانا هحضرلك الاكل لما تطلع

اول مادخل استاذ سمير الحمام دخلت مراتة الاوضة وفتحت الدولاب بشويش شافت زين جوا الدولاب دخلت هي كمان جوا الدولاب
زين : ايه انا عاوز امشي
زوجة الاستاذ سمير : مش هتمشي غير لما تجيبهم عليا انا مشبعتش منك !!!
زين : انا مش هقدر اعمل حاجة زوبري نام انا اتخضيت ده لو جوزك شافني هيموتني
زوجة الاستاذ سمير : متخافش سمير سامعو قليل

بتحاول تمسك زوبر زين ومش راضي زوبره يقف من الخضة
ميار : انت زوبرك مش عاوز يقف ليييية انا متناكتش كويس
زين : خلي جوزك يكمل انا كدة خلاص مش هعرف تاني

لا مينفعش انت تجيني بقى وقت تاني انا مشبعتش منك وانت بتنيك حلو عاوزاك المرة الجاية بس هبقى اعرفك تيجي امتى وهستنى لما السباكة تبوظ علشان البواب ميشكش فيك
زين : ماشي مشيني بقى وخرجيني

بيطلع زين من الدولاب وبيمشي لحد الباب بالراحة خالص
وهو نازل مين اللي شااااافو استاذ مدبولي .................................


يتبع بالجزء التاني
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: مش فاكر يا مش عارف و في عالم خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%