NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كان عمري 18 سنه وانخطبت لواحد زميلي في الجامعه كنت انا في سنه اولي وهو في سنه تالته المهم كان طبعا بيجي البيت وكان بيقعد في الصالون وماما نايمه في اودتها تعبانه واخويا بره علي طول المهم ابتدا خطيبي يحاول يبوسني وانا اصده مره في مره سيبته يبوسني من خدي وبعدين من شفايفي ويدخل لسانه في بقي اممممممممممم وخليني امص لسانه وينزل بلسانه علي رقبتي احححححححح اححححححح ويلحسني من حلمة ودني اهههههههههه اووووووووووو اوووووووف وبعدين فتح زراير البلوزه وطبعا انا في البيت مش بلبس سوتيان شاف بزازي اتجننونزل ببقه يرضع يرضع وانا اصده واقوله ما ينفعش ماما جوه وهو ولا هنا ماسك بزي بايده والبز التاني ببقه ومسك ايدي قربها علي زوبره وانا اشيل ايدي وهو يمسكها ويحطها علي زوبره لقيت زوبره واقف وناشف رحت العبله فييه راح نزل علي الارض ومشلحني الجيبه وفشخ وراكي ونزل لحس في كسي من فوق الكلوت اهههههههههه احححححححححح اوووووووووف بقيت مش قادره ومسكته من راسه اضغطها علي كسي راح متاخر الكلوت علي جنب ونزل في كسي اكل ولحس وانا اقوله كفايه اوووووووف كفايه احححححححح ماما تيجي علي سهوه اههههههه كسسسسسسسي كسسسسسسسسسسسي مش قادره حرام عليييييييييييك وهو يشفط زنبوري وانا ماسكه زوبره بلعب فيه راح منزل البنطلون والكلوت وقالي امص قلتله لا بقرف راح مكتفني ودفس زوبره في كسي مره واحه اههههههههههههه اهههههههههههه اييييييييييييي ايييييييييييييي الم شديد ونزل داخل خارج لحد ما قرب يجيب راح مطلعه وكان متعاص ددمم ونزل لبنه علي وراكي وانا قعدت اعيط لاني كده بقيت ست وانا لسه مش متجوزه قاعد يطيب فيا ويصالح فيا ويقولي انتي مراتي يا سوزي ومتخافيش كلها كام شهر ونتجوز
اكملكو حصل ايه المره الجايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%