NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة إستكمال واقعية انا والممرضة (بنت عمي خطيبتي في المستشفي) | السلسة الثانية |

omar al asd91

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لينك. القصه التانيه انا والممرضه

(ملحوظه هامه القصه القصه لا تمث الواقع هيا من وحي خيال الكاتب.. ومش ميولي بقا ودياثه والشغل دا عشان محدش يكتب تعليق يضايقني ويضطرني ارد عليه بنفس الاسلوب انا كاتب قصص وبكتب انواع قصص معينه ولكن ميولي لا يتجه للدياثه بنسبه 1% القصه لاسعادكم كامشاهدين ابذل جهدي لتقديم لكم افضل القصص
واقدم لكم قصص مميزه
اهلا بيكم طبعا انا محمود ودي قصتي لمه عملت حدثه ودخلت المستشفي احب اعرفكم بنفسي انا محمود من عيله غنيه وعمري ٢٣عام وخاطب.. قصتي حصلت وانا ٢١عاام باقي المشتركين بالقصه هعرفكم عليها في الوقت المناسب
وخطيبتي مروه بنت عمي) ٢١سنه
المهم طبعا هيجي واحد يقول ليا انت ليه معملتهاش كلها قصه واحده وريحت دماغك وريحتنا معاك احب اقولك اني انا ليا افكار كتير للقصه ممكن تكون سلسله كبيره جدا فا انا حابب ادي كل موضوع حقو بختصار في القصه التانيه الي هيا انا والممرضه هتكون العلاقه بيني وبين الممرضه واشخاص تانين والقصه دي هتكون بيني وبين خطيبتي وناس تانين خالص
المهم ياريت تفهمو قصدي وعموما اقرائو القصتين وهتفهمو قصدي كويس اوي
.. ملحوظه هنا مش هتظهر الممرضه مني خالص في القصه دي هتظهر في القصه التانيه .. انا والممرضه...
المهم.. طولت عليكم في الشرح بس عشان تفهمو قصدي كويس وتفهمو انا قد اي هتعب في القصه دي كتابه ووقت وتفكير ف مش عوز منكم غير تقدير عشان استمر بالابداع وشكرا ليكم مع تحيات Omaralasd (كاتب ومشرف اقسام القصص الجنسيه)
الجزء الاول......
كنا وصلنا لحد لمه كنت انا وخطيبتي قعدين مع بعض واخوها نام.
انا.. مروه
مروه.. نعم يحبيبي
انا.. تعالي اقعدي جنبي
مروه.. حاضر
جت وقعدت جنبي علي السرير وتغطينا وخدتها في حضني وفضلنا نتفرج علي التفلزيون
انا.. انتي حلوه اوي انهارده كدا ليه
مروه.. ياسلام علي اساس اني كنت قبل كدا وحشه يعني
انا.. لا مش قصدي طبعا انتي عارفه قصدي ان انتي كنتي قمر وبقيتي قمرين
مروه.. ياسلام علي الكلام القمر زيك دا
انا.. ياواد يامكسوف محدش يشوفنا واحنا بنتخانق
مروه.. انت حبيبي وهتفضل حبيبي مهما حصل ومهما اتخنقنا مش هنسيب بعض وي هنفضل نرخم ونضايق في بعض
(ملحوظه هامه القصه القصه لا تمث الواقع هيا من وحي خيال الكاتب.. وبكتب انواع قصص معينه ولكن ميولي لا يتجه للدياثه بنسبه 1% القصه لاسعادكم كامشاهدين ابذل جهدي لتقديم لكم افضل القصص
واقدم لكم قصص مميزه
...... نرجع لقصتنا بس كان لازم انبهكم لعدم حدوث اي مشاكل
.... المهم فضلنا قعدين انا ومروه
انا.. بقولك اي ياميرو عوز افضي الحليب 😂
مروه... اتلم احنا في مستشفي واخويا هنا وممكن يصحي في اي وقت
انا.. متخافيش هنخلص بسرعه وكمان اخوكي لو صحي هنحس بي وهياخد وقت عقبال ميطلع لينا وفي طرقه فاصله بين الاوضتين
المهم لسه هتتكلم قربتت منها وبوستها في شفايفها جامد وقربت منها حضتنها
انا.. وحشتيني اووي
مروه.. وانت كمان وحشتني ووحشني المجرم دا وبتشاور علي زبي
انا.. وهو بيقلك وحشو طيزك وبوقك اوي
المهم فضلنا نبوس في بعض
لحد مهيجنا قومت وقلعت التيشرت وهيا نيمتني علي ضهري وطلعت فوقيه تبوسني وشويه وتبوس صدري وبطني وكانت بتحب بطني لاني مهتم بجسمي جدا وبطني فيها عضلات متقسمه المهم فضلت تبوس لحد موصلت لزبي باستو من فوق الشورت وقلعتهوني وقلعتني البوكسر وبمجرد مازبي خرج استقبلتو في بوقها ونزلت في رضاعه ومص. وطلعتو وقالت
مروه... حلوه اوي وكبير اوي بجدد انت ازاي كل دا بيدخل فيا وطعمو حلو
وكملت مص وبعدين طلعتو وفضلت تبوس في وتطلع لسانها وتلحسو وتلحس الراس وتحطها في بوقها وتخرجها وتلحس في. زوبري كلو وتبوس في لحد موصلت لبضاني خديتها في بوقها لحس وبوس ومص وبدلت للتانيه
وبعدين قومتها وكانت لسه بهدومها انا علي طول انا الي ببداء باني اقلعها وامتعها هيا الاول بس هيا عشان عارفه اني تعبان فحبت تريحني وبعدين ساعات هيا تبداء الاول وساعات انا المهم ان احنا الاتنين نتطلع متمتعين ومبسوطين المهم.....
يتاااااابع.......
الجزء التاني
... وصلنا عند لمه قومت وقلعتها هدومها وسيبتها بي البرا والاندر الابيض ونيمتها علي ضهرها وعملت نفس الي هيا عملتو ولكن انا طبعا متعتها اكتر لان انا الي معلمها اصلا اكيد مش هتطلع اشطر من المدرس فضلت ابوس فيها وابوس رقبتها وخدودها واعض ودانها وبوس لحد موصلت لصدرها وفضلت ابوس واعض والحس في بزازاها وهما في البرا واحط وشي بين بزازها البيض الحلوين اوي متوسطين
المهم فكيت ليها البرا
وقفشت حلمتها ببوقي اكني عيل صغير برضع رضاعه ولحس وبوس ومص وكل حاجه والبز التاني نفس الكلام
كل دا وانا مجبتش ولا مرا وهيا كانت جابت مرا ولسه موصلتش لكسها.
روحت قايم مرا واحده مقلعها الاندر ونزلت علي كسها بلحسو وابوسو واعض ف كسها وهريتها مص
المهم.. قومتها
وقولتلها مصيلي
مصت شويه
وقالت لي
حطو في طيزي ييمحممود
ودخلتو فطيزها وفضلت انيك فيها شويه
وبدلنا الوضع وفضلت انيك فيها لحد مجيبتت
يتااابععععع

• عجبني
التفاعلات: Dababa, البرنس احمد, Hicham Yoseef792008 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش ياجماعه الجزء صغير ولكن انا اول جزء بنسبالي بيكون شرح القصه هتكون ماشيه ازاي

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

خيالية أو واقعية يا

@CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%