NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

samari

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
14 أبريل 2023
المشاركات
13
مستوى التفاعل
40
نقاط
10
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Iraq
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا سامر من العراق كان عمري ٢٠ سنه وكان ابن عمي فايز نفس عمري وكنا قريبين لبعض جدا كنا ديما نفضضفض لبعض واسرارنا مع بعض وفي يوم اتصل عليه عمي قالي سامر نحن مسافرين يوم واحد وعايزك تبات مع فايز لحد مانرجع عمي كان عنده فايز ومرام بعدين احكي لكم قصتي مع مرام بنت عمي انا قلت لعمي حاضر وحكون بعد ربع ساعه عندهم بالبيت
وصلت لبيت عمي سلمت عليهم ووصاني انا وفايز على البيت وسافر هو ومراته وبنته وبقينا انا وفايز بالبيت جلسنا بالصاله نشاهد التلفاز ونتسامر مع بعضنا فايز قال سوف اقفل الباب ونشاهد فلم سكس انا وافقت شغل الفلم وكان فلم شيميل مع بعضهم ولما شاهدنا الفلم وكان ازبارنا واقفه ونلعب فيهم من فوق الملابس وكل منا ينظر لزبر الاخر ونحن نشاهد بصمت او تعليق خفيف على الوضعيات السكسيه الي يعملوها لحد ما فايز قالي تعال معي لغرفه ابوي ذهبت معه لغرفه ابوه الي هو عمي ودخلنا الغرفه يعني الوضه وهو مباشرتا على خزانت الملابس بتاعت امه واخرج ملابس النوم بتاعها وكيلوتاتها وقالي تعال نلبس هذي الملابس ونكون زي الي بالفلم عجبتني الفكره وكل واحد اختار لبس خلعنا ملابسنا وانا عيني على زبر فايز وعين فايز على زبري قلته يافايز انا عايز البس لبس من بتاع مرام قالي اذهب لغرفه مرام واختار الي يعجبك ذهبت لغرفه مرام وفتحت خزانة الملابس بتاعها وفضل اخرج بالملابس الداخليه واشم فيهم واختار لبس البسه وكانت عطر الكيلوتات بتاعه تجنن المهم لبست سيت نوم عجبني لونه بنفسجي وخرجت وجدت فايز لابس سيت نوم اسود من بتوع مرات عمي وجلسنا وشغلنا تاني بتاع شيميلات وبقينا واحد يلمس التاني لحد ما حظنا بعضنا وبدينا بتقبيل شفايف بعض ومص اللسان قبلات حاره كنا في قمت هيجانا فايز ينزل يشم رقبتي ويلعب بزبري وانا ماسك فردات طيزه واعصر فيهم لحد ماهو نزل حد زبري وشم الكيلوت بتاع اختو الي انا لابسو واخرج زبري من الكيلوت وفضل يمص فيه ويدخلو ببقو ويلحس الخصييه وانا اتاوه تحته وبعد كده قام وقف واصبح زبره بمستوى وشي وانا لمسته من فوق الكيلوت بتاع مرات عمي وفضلت اشم فيه واللحس من فوق الكيلوت وبعد كده اخرجت زبره وفضلت امص فيه وارضعه وادخله كلو ببقي كان زبره زي العسل واللحس دموع زبره واشم واللحس خصيانه وبعد كده لفيتو للناحيه الثانيه وفضلت اشم واللحس بخرمه وكان عطر خرمه يجنن ودخلت لساني فيها وتفيت على خرمه ودخلت اصببع واحد بخرمه وعمله مساج عشان يتوسع وهو يتاوه وبعد كده دخلت صباعين بالهداوه لحد مااسترو تحت خرمه وفضل انيك فيه بصباعي لحد ما خرمه توسع تفييت على زبري وعلى خرمه وبدات احك راس زبري بفتحت خرمه ودخلت راس زبري هو تالم شويه ولكن انا خليته مستقر مادخلت زبري زياده عشان ما يتالم بعد عده ثواني بدات ادخل زبري شويه شويه والعب بصدره واشم رقبته وهو تالم شويه وتمحن شويه لحد مااستقر زبري بداخل طيزه وفضلت انيك فيه وكل شويه اغير وضعيه شويه انا انام وهو يجلس على زبري شويه وضعيه كلب واخر شي رفعت رجليه وضعتهم على كتفي وفضلت انيك فيه وفمي بمفمو وامص شفايفو وانازعمال انيك فيه جامد وقلت له انا لبني وصل ينزل هو قالي نزله تحت في طيزي لاتخرجه ونزلت بركاني بداخل طيزه وارتحت شويه وسحبت زبري من طيزه ونزل يمص بزبري وينظفو من اللبن الي باقي فيه وبعدين جا الدور عليه نزلت على ركبتي ومسكت زبره ودخلتو ببقي ومصيت زبره لحد ما وقف صار خشبه وهو لفني بقى يلحس بخرمي وشم فيها انا كانت خرمي واسعه لان مش اول مره اتناك فيها بعد ما لحس خرمي وشموو تفف على فتحت خرمي وحك زبرو على الفتحه وبده يدخل زبرو شويه شويه لحد مادخل كلوو وفضل ينيك بكل الوضعيات وضعيه الكلب وضعيه الجلوس رفع الرجلين على الكتاف لحد ما قال وصلت انزل قلت نزل شويه داخل خرمي وكمل لبنك على جسمي وحسيت بدفئ لبنه نزل في خرمي وسحب زبرو ونزل الباقي على وشي وشفتي ومسكته ومصيته وعصرت زبرو وانا امص لحد ما نزل اخر قطره وفضلنا في احضان بعض ونمص شفايف بعض وفضلنا للصبح ننيك ببعض وكل نيكه نغير فيها سيت النوم بتاع مرات عمي وبنتها
اسف على الاطاله ودي قصه واقعيه ١٠٠ ٪حصلت معي وانتظروني في قصتي مع ابنت عمي مرام
 
  • عجبني
  • جامد
  • لا تعليق
التفاعلات: chuloverrr, rasha ali, mara gomb و 8 آخرين
انا سامر من العراق كان عمري ٢٠ سنه وكان ابن عمي فايز نفس عمري وكنا قريبين لبعض جدا كنا ديما نفضضفض لبعض واسرارنا مع بعض وفي يوم اتصل عليه عمي قالي سامر نحن مسافرين يوم واحد وعايزك تبات مع فايز لحد مانرجع عمي كان عنده فايز ومرام بعدين احكي لكم قصتي مع مرام بنت عمي انا قلت لعمي حاضر وحكون بعد ربع ساعه عندهم بالبيت
وصلت لبيت عمي سلمت عليهم ووصاني انا وفايز على البيت وسافر هو ومراته وبنته وبقينا انا وفايز بالبيت جلسنا بالصاله نشاهد التلفاز ونتسامر مع بعضنا فايز قال سوف اقفل الباب ونشاهد فلم سكس انا وافقت شغل الفلم وكان فلم شيميل مع بعضهم ولما شاهدنا الفلم وكان ازبارنا واقفه ونلعب فيهم من فوق الملابس وكل منا ينظر لزبر الاخر ونحن نشاهد بصمت او تعليق خفيف على الوضعيات السكسيه الي يعملوها لحد ما فايز قالي تعال معي لغرفه ابوي ذهبت معه لغرفه ابوه الي هو عمي ودخلنا الغرفه يعني الوضه وهو مباشرتا على خزانت الملابس بتاعت امه واخرج ملابس النوم بتاعها وكيلوتاتها وقالي تعال نلبس هذي الملابس ونكون زي الي بالفلم عجبتني الفكره وكل واحد اختار لبس خلعنا ملابسنا وانا عيني على زبر فايز وعين فايز على زبري قلته يافايز انا عايز البس لبس من بتاع مرام قالي اذهب لغرفه مرام واختار الي يعجبك ذهبت لغرفه مرام وفتحت خزانة الملابس بتاعها وفضل اخرج بالملابس الداخليه واشم فيهم واختار لبس البسه وكانت عطر الكيلوتات بتاعه تجنن المهم لبست سيت نوم عجبني لونه بنفسجي وخرجت وجدت فايز لابس سيت نوم اسود من بتوع مرات عمي وجلسنا وشغلنا تاني بتاع شيميلات وبقينا واحد يلمس التاني لحد ما حظنا بعضنا وبدينا بتقبيل شفايف بعض ومص اللسان قبلات حاره كنا في قمت هيجانا فايز ينزل يشم رقبتي ويلعب بزبري وانا ماسك فردات طيزه واعصر فيهم لحد ماهو نزل حد زبري وشم الكيلوت بتاع اختو الي انا لابسو واخرج زبري من الكيلوت وفضل يمص فيه ويدخلو ببقو ويلحس الخصييه وانا اتاوه تحته وبعد كده قام وقف واصبح زبره بمستوى وشي وانا لمسته من فوق الكيلوت بتاع مرات عمي وفضلت اشم فيه واللحس من فوق الكيلوت وبعد كده اخرجت زبره وفضلت امص فيه وارضعه وادخله كلو ببقي كان زبره زي العسل واللحس دموع زبره واشم واللحس خصيانه وبعد كده لفيتو للناحيه الثانيه وفضلت اشم واللحس بخرمه وكان عطر خرمه يجنن ودخلت لساني فيها وتفيت على خرمه ودخلت اصببع واحد بخرمه وعمله مساج عشان يتوسع وهو يتاوه وبعد كده دخلت صباعين بالهداوه لحد مااسترو تحت خرمه وفضل انيك فيه بصباعي لحد ما خرمه توسع تفييت على زبري وعلى خرمه وبدات احك راس زبري بفتحت خرمه ودخلت راس زبري هو تالم شويه ولكن انا خليته مستقر مادخلت زبري زياده عشان ما يتالم بعد عده ثواني بدات ادخل زبري شويه شويه والعب بصدره واشم رقبته وهو تالم شويه وتمحن شويه لحد مااستقر زبري بداخل طيزه وفضلت انيك فيه وكل شويه اغير وضعيه شويه انا انام وهو يجلس على زبري شويه وضعيه كلب واخر شي رفعت رجليه وضعتهم على كتفي وفضلت انيك فيه وفمي بمفمو وامص شفايفو وانازعمال انيك فيه جامد وقلت له انا لبني وصل ينزل هو قالي نزله تحت في طيزي لاتخرجه ونزلت بركاني بداخل طيزه وارتحت شويه وسحبت زبري من طيزه ونزل يمص بزبري وينظفو من اللبن الي باقي فيه وبعدين جا الدور عليه نزلت على ركبتي ومسكت زبره ودخلتو ببقي ومصيت زبره لحد ما وقف صار خشبه وهو لفني بقى يلحس بخرمي وشم فيها انا كانت خرمي واسعه لان مش اول مره اتناك فيها بعد ما لحس خرمي وشموو تفف على فتحت خرمي وحك زبرو على الفتحه وبده يدخل زبرو شويه شويه لحد مادخل كلوو وفضل ينيك بكل الوضعيات وضعيه الكلب وضعيه الجلوس رفع الرجلين على الكتاف لحد ما قال وصلت انزل قلت نزل شويه داخل خرمي وكمل لبنك على جسمي وحسيت بدفئ لبنه نزل في خرمي وسحب زبرو ونزل الباقي على وشي وشفتي ومسكته ومصيته وعصرت زبرو وانا امص لحد ما نزل اخر قطره وفضلنا في احضان بعض ونمص شفايف بعض وفضلنا للصبح ننيك ببعض وكل نيكه نغير فيها سيت النوم بتاع مرات عمي وبنتها
اسف على الاطاله ودي قصه واقعيه ١٠٠ ٪حصلت معي وانتظروني في قصتي مع ابنت عمي مرام
بداية الطريق تبدأ من جنس الاقارب😉
 
  • عجبني
التفاعلات: omar78_6 و samari
عايز اتعرف على سالب جاد
 
انا سامر من العراق كان عمري ٢٠ سنه وكان ابن عمي فايز نفس عمري وكنا قريبين لبعض جدا كنا ديما نفضضفض لبعض واسرارنا مع بعض وفي يوم اتصل عليه عمي قالي سامر نحن مسافرين يوم واحد وعايزك تبات مع فايز لحد مانرجع عمي كان عنده فايز ومرام بعدين احكي لكم قصتي مع مرام بنت عمي انا قلت لعمي حاضر وحكون بعد ربع ساعه عندهم بالبيت
وصلت لبيت عمي سلمت عليهم ووصاني انا وفايز على البيت وسافر هو ومراته وبنته وبقينا انا وفايز بالبيت جلسنا بالصاله نشاهد التلفاز ونتسامر مع بعضنا فايز قال سوف اقفل الباب ونشاهد فلم سكس انا وافقت شغل الفلم وكان فلم شيميل مع بعضهم ولما شاهدنا الفلم وكان ازبارنا واقفه ونلعب فيهم من فوق الملابس وكل منا ينظر لزبر الاخر ونحن نشاهد بصمت او تعليق خفيف على الوضعيات السكسيه الي يعملوها لحد ما فايز قالي تعال معي لغرفه ابوي ذهبت معه لغرفه ابوه الي هو عمي ودخلنا الغرفه يعني الوضه وهو مباشرتا على خزانت الملابس بتاعت امه واخرج ملابس النوم بتاعها وكيلوتاتها وقالي تعال نلبس هذي الملابس ونكون زي الي بالفلم عجبتني الفكره وكل واحد اختار لبس خلعنا ملابسنا وانا عيني على زبر فايز وعين فايز على زبري قلته يافايز انا عايز البس لبس من بتاع مرام قالي اذهب لغرفه مرام واختار الي يعجبك ذهبت لغرفه مرام وفتحت خزانة الملابس بتاعها وفضل اخرج بالملابس الداخليه واشم فيهم واختار لبس البسه وكانت عطر الكيلوتات بتاعه تجنن المهم لبست سيت نوم عجبني لونه بنفسجي وخرجت وجدت فايز لابس سيت نوم اسود من بتوع مرات عمي وجلسنا وشغلنا تاني بتاع شيميلات وبقينا واحد يلمس التاني لحد ما حظنا بعضنا وبدينا بتقبيل شفايف بعض ومص اللسان قبلات حاره كنا في قمت هيجانا فايز ينزل يشم رقبتي ويلعب بزبري وانا ماسك فردات طيزه واعصر فيهم لحد ماهو نزل حد زبري وشم الكيلوت بتاع اختو الي انا لابسو واخرج زبري من الكيلوت وفضل يمص فيه ويدخلو ببقو ويلحس الخصييه وانا اتاوه تحته وبعد كده قام وقف واصبح زبره بمستوى وشي وانا لمسته من فوق الكيلوت بتاع مرات عمي وفضلت اشم فيه واللحس من فوق الكيلوت وبعد كده اخرجت زبره وفضلت امص فيه وارضعه وادخله كلو ببقي كان زبره زي العسل واللحس دموع زبره واشم واللحس خصيانه وبعد كده لفيتو للناحيه الثانيه وفضلت اشم واللحس بخرمه وكان عطر خرمه يجنن ودخلت لساني فيها وتفيت على خرمه ودخلت اصببع واحد بخرمه وعمله مساج عشان يتوسع وهو يتاوه وبعد كده دخلت صباعين بالهداوه لحد مااسترو تحت خرمه وفضل انيك فيه بصباعي لحد ما خرمه توسع تفييت على زبري وعلى خرمه وبدات احك راس زبري بفتحت خرمه ودخلت راس زبري هو تالم شويه ولكن انا خليته مستقر مادخلت زبري زياده عشان ما يتالم بعد عده ثواني بدات ادخل زبري شويه شويه والعب بصدره واشم رقبته وهو تالم شويه وتمحن شويه لحد مااستقر زبري بداخل طيزه وفضلت انيك فيه وكل شويه اغير وضعيه شويه انا انام وهو يجلس على زبري شويه وضعيه كلب واخر شي رفعت رجليه وضعتهم على كتفي وفضلت انيك فيه وفمي بمفمو وامص شفايفو وانازعمال انيك فيه جامد وقلت له انا لبني وصل ينزل هو قالي نزله تحت في طيزي لاتخرجه ونزلت بركاني بداخل طيزه وارتحت شويه وسحبت زبري من طيزه ونزل يمص بزبري وينظفو من اللبن الي باقي فيه وبعدين جا الدور عليه نزلت على ركبتي ومسكت زبره ودخلتو ببقي ومصيت زبره لحد ما وقف صار خشبه وهو لفني بقى يلحس بخرمي وشم فيها انا كانت خرمي واسعه لان مش اول مره اتناك فيها بعد ما لحس خرمي وشموو تفف على فتحت خرمي وحك زبرو على الفتحه وبده يدخل زبرو شويه شويه لحد مادخل كلوو وفضل ينيك بكل الوضعيات وضعيه الكلب وضعيه الجلوس رفع الرجلين على الكتاف لحد ما قال وصلت انزل قلت نزل شويه داخل خرمي وكمل لبنك على جسمي وحسيت بدفئ لبنه نزل في خرمي وسحب زبرو ونزل الباقي على وشي وشفتي ومسكته ومصيته وعصرت زبرو وانا امص لحد ما نزل اخر قطره وفضلنا في احضان بعض ونمص شفايف بعض وفضلنا للصبح ننيك ببعض وكل نيكه نغير فيها سيت النوم بتاع مرات عمي وبنتها
اسف على الاطاله ودي قصه واقعيه ١٠٠ ٪حصلت معي وانتظروني في قصتي مع ابنت عمي مرام
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصة جميلة ولاكن الاجمل هو متعة الزب لما يدخل سواء في الطيز او الكس ويعمل شغل جميل مليء بالاحساس والحب والشهوة شكرا علي القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: samari
قصة جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: samari
عايز سالب ناعم بنوتى يكون جاد اغلبهم بتاع كلام وبس وتيجى تقوله ابعت تليفونك عشان نتقابل يتهرب ويقولك هنتواصل هنا فى الموقع هههه انا موجب 52 سنه من حلوان موجب نيك مش تفريش اغلبهم بتوع كلام وبس
 
  • عجبني
التفاعلات: شهواني صعيدي
انا سامر من العراق كان عمري ٢٠ سنه وكان ابن عمي فايز نفس عمري وكنا قريبين لبعض جدا كنا ديما نفضضفض لبعض واسرارنا مع بعض وفي يوم اتصل عليه عمي قالي سامر نحن مسافرين يوم واحد وعايزك تبات مع فايز لحد مانرجع عمي كان عنده فايز ومرام بعدين احكي لكم قصتي مع مرام بنت عمي انا قلت لعمي حاضر وحكون بعد ربع ساعه عندهم بالبيت
وصلت لبيت عمي سلمت عليهم ووصاني انا وفايز على البيت وسافر هو ومراته وبنته وبقينا انا وفايز بالبيت جلسنا بالصاله نشاهد التلفاز ونتسامر مع بعضنا فايز قال سوف اقفل الباب ونشاهد فلم سكس انا وافقت شغل الفلم وكان فلم شيميل مع بعضهم ولما شاهدنا الفلم وكان ازبارنا واقفه ونلعب فيهم من فوق الملابس وكل منا ينظر لزبر الاخر ونحن نشاهد بصمت او تعليق خفيف على الوضعيات السكسيه الي يعملوها لحد ما فايز قالي تعال معي لغرفه ابوي ذهبت معه لغرفه ابوه الي هو عمي ودخلنا الغرفه يعني الوضه وهو مباشرتا على خزانت الملابس بتاعت امه واخرج ملابس النوم بتاعها وكيلوتاتها وقالي تعال نلبس هذي الملابس ونكون زي الي بالفلم عجبتني الفكره وكل واحد اختار لبس خلعنا ملابسنا وانا عيني على زبر فايز وعين فايز على زبري قلته يافايز انا عايز البس لبس من بتاع مرام قالي اذهب لغرفه مرام واختار الي يعجبك ذهبت لغرفه مرام وفتحت خزانة الملابس بتاعها وفضل اخرج بالملابس الداخليه واشم فيهم واختار لبس البسه وكانت عطر الكيلوتات بتاعه تجنن المهم لبست سيت نوم عجبني لونه بنفسجي وخرجت وجدت فايز لابس سيت نوم اسود من بتوع مرات عمي وجلسنا وشغلنا تاني بتاع شيميلات وبقينا واحد يلمس التاني لحد ما حظنا بعضنا وبدينا بتقبيل شفايف بعض ومص اللسان قبلات حاره كنا في قمت هيجانا فايز ينزل يشم رقبتي ويلعب بزبري وانا ماسك فردات طيزه واعصر فيهم لحد ماهو نزل حد زبري وشم الكيلوت بتاع اختو الي انا لابسو واخرج زبري من الكيلوت وفضل يمص فيه ويدخلو ببقو ويلحس الخصييه وانا اتاوه تحته وبعد كده قام وقف واصبح زبره بمستوى وشي وانا لمسته من فوق الكيلوت بتاع مرات عمي وفضلت اشم فيه واللحس من فوق الكيلوت وبعد كده اخرجت زبره وفضلت امص فيه وارضعه وادخله كلو ببقي كان زبره زي العسل واللحس دموع زبره واشم واللحس خصيانه وبعد كده لفيتو للناحيه الثانيه وفضلت اشم واللحس بخرمه وكان عطر خرمه يجنن ودخلت لساني فيها وتفيت على خرمه ودخلت اصببع واحد بخرمه وعمله مساج عشان يتوسع وهو يتاوه وبعد كده دخلت صباعين بالهداوه لحد مااسترو تحت خرمه وفضل انيك فيه بصباعي لحد ما خرمه توسع تفييت على زبري وعلى خرمه وبدات احك راس زبري بفتحت خرمه ودخلت راس زبري هو تالم شويه ولكن انا خليته مستقر مادخلت زبري زياده عشان ما يتالم بعد عده ثواني بدات ادخل زبري شويه شويه والعب بصدره واشم رقبته وهو تالم شويه وتمحن شويه لحد مااستقر زبري بداخل طيزه وفضلت انيك فيه وكل شويه اغير وضعيه شويه انا انام وهو يجلس على زبري شويه وضعيه كلب واخر شي رفعت رجليه وضعتهم على كتفي وفضلت انيك فيه وفمي بمفمو وامص شفايفو وانازعمال انيك فيه جامد وقلت له انا لبني وصل ينزل هو قالي نزله تحت في طيزي لاتخرجه ونزلت بركاني بداخل طيزه وارتحت شويه وسحبت زبري من طيزه ونزل يمص بزبري وينظفو من اللبن الي باقي فيه وبعدين جا الدور عليه نزلت على ركبتي ومسكت زبره ودخلتو ببقي ومصيت زبره لحد ما وقف صار خشبه وهو لفني بقى يلحس بخرمي وشم فيها انا كانت خرمي واسعه لان مش اول مره اتناك فيها بعد ما لحس خرمي وشموو تفف على فتحت خرمي وحك زبرو على الفتحه وبده يدخل زبرو شويه شويه لحد مادخل كلوو وفضل ينيك بكل الوضعيات وضعيه الكلب وضعيه الجلوس رفع الرجلين على الكتاف لحد ما قال وصلت انزل قلت نزل شويه داخل خرمي وكمل لبنك على جسمي وحسيت بدفئ لبنه نزل في خرمي وسحب زبرو ونزل الباقي على وشي وشفتي ومسكته ومصيته وعصرت زبرو وانا امص لحد ما نزل اخر قطره وفضلنا في احضان بعض ونمص شفايف بعض وفضلنا للصبح ننيك ببعض وكل نيكه نغير فيها سيت النوم بتاع مرات عمي وبنتها
اسف على الاطاله ودي قصه واقعيه ١٠٠ ٪حصلت معي وانتظروني في قصتي مع ابنت عمي مرام
تعالي انيكك انت وابن عمك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%