NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العالمى اس اس

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
البدايه كانت من 3سنين كانت فى الاول غصب بس بعد كده بقيت كل ماتطلب فلوس اقولها انيكك وادبكي الللى انتى عايزاه كانت بتوافق على طول وتقولى اخر مره وكده بس كانت بترجع تطلب تانى ولحد دلوقتى طالبه من حاجه لو عملتها هتخليني انيكها براحتى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Top_Egyptian, ابراهيم ابراهي, ابن متحرر و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي قصه يعني ولا ايه
وهيا صغيره ولا كبيره وفاهمه وانت كمان صغير ولا سنك كام

لو كلامك بجد احكي التفاصيل وبدأت إزاي وعملت ايه

طب عايز انيكها يا نجم 🤔🤔

ممكن ننيكها يا نجم

• الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens و العالمى اس اس
عايز انيكها معاك

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: العالمى اس اس
دي قصه يعني ولا ايه
وهيا صغيره ولا كبيره وفاهمه وانت كمان صغير ولا سنك كام
لا مش قصه
انا 28وهى 34

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
  • عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
تحياتي لك على منشوركم الرائع استمر

• عجبني
التفاعلات: العالمى اس اس
لو عندك موقف اوتخيل ممكن نجسده ليك فى قصه
برنامج جديد لينا
تابعونا فى حكايات نجوم ونجمات المنتدى
أنا إيمان طبيبة مصرية عمري 35 عام متجوزة من 7 سنين , الطبيعي في مجتمعنا أن البنت أول تجربة جنسية لها تكون مع جوزها ممكن بنات كتير تحب أو تتعرف على ولاد أو حتى تمارس الجنس سوفت بوس وتحسيس لكن أنا ليا تجربة في حياتي كانت غريبة جداً ولحد دلوقتي مش مصدقة أنها حصلت .((نهر العطش لمن تشعر بالحرمان))انا... http://xn--mgbkt9eckr.net/index.php?threads/حكايتى-فى-الغربة-قصه-قصيرة-من-صديقه-المنتدى.44160/

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
المهم بدأت معاها إزاي اول مرة؟

• عجبني
التفاعلات: Tchernobel
ممكن تحكيلى خاص بتفاصيل اكتر

البدايه كانت من 3سنين كانت فى الاول غصب بس بعد كده بقيت كل ماتطلب فلوس اقولها انيكك وادبكي الللى انتى عايزاه كانت بتوافق على طول وتقولى اخر مره وكده بس كانت بترجع تطلب تانى ولحد دلوقتى طالبه من حاجه لو عملتها هتخليني انيكها براحتى
وانت مبسوط بالي وصلت اختك ليه ؟؟

تعال خاص يخويا

عادي وانا بنام معاها

• عجبني
التفاعلات: Top_Egyptian
ينقل الموضوع للقسم المناسب مع مراعاة عدم انشاء أي مزضوعات للميول المختلفه او المحارم او الدياثه في قسم الفضفضه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%