NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال انا منشوراتى كلها كدا واتلمو

لا متقلقيش هو راجل وانا راجل هنا بقا الضمان الراجل متقلقيش منه إلا لو في ضهر الست غير كده شكليات 😂😂
قلب اخوك

الرجاله اللي في ظهر بعض دول اللي يتخاف منهم اليومين دول😂😂
لا انتي لو تلحظي قولت رجاله التانيين دول مبتقلش عليهم كده

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: افنان 2 و AHMED 511
بلوك بلوك بلوك 😂
كل الدعم يا ژوژو 💖

الرجاله اللي في ظهر بعض دول اللي يتخاف منهم اليومين دول😂😂
حتي انتي دول عملوا حفلة علينا يازميلي🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: افنان 2
  • حبيته
التفاعلات: AHMED 511
  • بيضحكني
مش ملاحق اقري ياجزمة 🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: افنان 2 و Aboda94
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMED 511
😂قوم احنا نصدق

• بيضحكني
التفاعلات: Aboda94
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Aboda94 و AHMED 511
انت بتستوعب الفويس بعدها بسنه😂😂
الولية صوتها نااااعم وانا بضعف بتوه مع النبرة مبركزش فالكلااااام🤣
ثم اني خلاااص هترفد رسمي مقدرتش استني شغلت الفويسات وياريتني ما شغلتها ياريتني ما شغلتها 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

• بيضحكني
حبايبى انا منشوراتى كلها بعرف فيها الشباب على طبيعه الست واسرار الست او البنت عشان يتعامل بشكل افضل مع مراته او حبيبه وعشان مفيش بنت من البنات المسهوكه تيجى عليه او كدا لان شايفه البنات مزودينها والشباب هو اللى بقه غلبان ..فانا بتعاطف مع الشباب عموما ومش مسهوكه ولا معقده..انا الاكاونت دا اصلا اللى مدهولى وساعدنى انى اعملو ولد ..انا اسمى حنان اصلا مش زوزو ..فبصراحه وشهاده حق شوفت كل الجدعنه من الولاد ..وعلى العكس بقه كل الغيره والحقد والنفسنه من البنات ..فانا هنا بتكلم بحريتى وبنشر بوستات اقرب للتعليميه ..مع العلم انى ممكن انزل كل شويه منشورات احكى فيها عن حاجات كنت بعملها مع جوزى ومع العلم برضو كنا بنعمل حاجات لو قولتها هتعمل نافوره هيجان ..بس انا عوزه افيد بجد مش اهيج الرجاله عليا وخلاص ..
ف اتلمو يا ام صورم منك ليعا وبطلو الكومنتات اللى كلها نفسنه ..لان وحيات النعمه مالقيت ست هنا اقول عليها ست ..تفاصيل المفروض اى ست تعرفها الاقي الواحده هنا مش عرفاها وحاجات المفروض مشاعر انثويه ولا كانها تعرف عنها حاجه ..فانتى يقلبي دكر اساسا فاتهدووو شويه هااا ..
انا مش لاقيه غير دعاء ورونى هنا اصلا اللى حساهم ستات
وغورو فى داهيه بقه عشان عصبتونى..
طيب واللى خلق الخلق انت مره جدعه احيكى
وحقيقى احساسى انك فاهمه صح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الولية صوتها نااااعم وانا بضعف بتوه مع النبرة مبركزش فالكلااااام🤣
ثم اني خلاااص هترفد رسمي مقدرتش استني شغلت الفويسات وياريتني ما شغلتها ياريتني ما شغلتها 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️
احسن خلي زوزو تشوفلك شغل بقا😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و AHMED 511
  • بيضحكني
لاااازم تصلح غلطتها كله الا سمعتي محلتيييش غيرها 🤣🤣🤣

• بيضحكني
حبايبى انا منشوراتى كلها بعرف فيها الشباب على طبيعه الست واسرار الست او البنت عشان يتعامل بشكل افضل مع مراته او حبيبه وعشان مفيش بنت من البنات المسهوكه تيجى عليه او كدا لان شايفه البنات مزودينها والشباب هو اللى بقه غلبان ..فانا بتعاطف مع الشباب عموما ومش مسهوكه ولا معقده..انا الاكاونت دا اصلا اللى مدهولى وساعدنى انى اعملو ولد ..انا اسمى حنان اصلا مش زوزو ..فبصراحه وشهاده حق شوفت كل الجدعنه من الولاد ..وعلى العكس بقه كل الغيره والحقد والنفسنه من البنات ..فانا هنا بتكلم بحريتى وبنشر بوستات اقرب للتعليميه ..مع العلم انى ممكن انزل كل شويه منشورات احكى فيها عن حاجات كنت بعملها مع جوزى ومع العلم برضو كنا بنعمل حاجات لو قولتها هتعمل نافوره هيجان ..بس انا عوزه افيد بجد مش اهيج الرجاله عليا وخلاص ..
ف اتلمو يا ام صورم منك ليعا وبطلو الكومنتات اللى كلها نفسنه ..لان وحيات النعمه مالقيت ست هنا اقول عليها ست ..تفاصيل المفروض اى ست تعرفها الاقي الواحده هنا مش عرفاها وحاجات المفروض مشاعر انثويه ولا كانها تعرف عنها حاجه ..فانتى يقلبي دكر اساسا فاتهدووو شويه هااا ..
انا مش لاقيه غير دعاء ورونى هنا اصلا اللى حساهم ستات
وغورو فى داهيه بقه عشان عصبتونى..
اهدي يا حنان
مش كده احنا عايزينك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%