NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
انا عايز اخد رائيكو ف كام حاجه كده وقلولي رايكو بصراحه
.
.
. بما انكم اخواتي وحبايبي @Man0 @MONA# @أفنان
@my heart is broken @omar moud @juba7
.
.

لو دلوقتي في انسان مراتبط بواحده كل واتقالو بحبك واتقلو ان هو العوض من **** ومشفتش منو اي حاجه وحشه وبيعاملها بالحسنه وعمرو معاملها وحش وهيا اذيتو اكتر من مره ووصل بيها الحال انها تعبتو وخليتو بعد مكان مسيطر علي تعبو تعبو بقا مسيطر عليه وراح المستشفي بسببها وهيا حتي مهتمتش تتصل بي وعمرها مديتلو رقمها ولا الفيس ولا الانستا ولا اي حاجه تخصها دع تسمو حب
الاجابه بكل صراحه
تقريبا فهمت كلامك وقصدك يا دكتور وانا هقول رأيي بدون حياد لحد هو لو شايف انها سببتله الاذى داء كلو يبقا يبعد بدون نقاش

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و الطبيب النفسي
اختلف مع حضرتك بصراحه
هو حب دا مش يعني ثقه
طب مفيش ثقه يبقي مفيش حب
والثقه دي مش معناها انها تسلم نفسها له لا طبعا
بس انو يشوفها يقابلها يكلمها يسمع صوتها يبقي عندو طريقه يوصلها بيها دي ابسط انواع الثق
😂😂و**** ضحكتني وانا متعصبه

هو الثقة تسمع صوتي؟الثقة بالنسبالك انك تقابلني ؟؟؟

هو بجد بجد ده تفكير الشباب دي تكون مصيبة

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و أفنان
مصلحتك انك تاخد الرقم اللي هي مش عايزه تديهولك في الاساس

هي حرة هي شايفه أن مش لازم تاخد الرقم وده مناسب ليها
زي ما انت شايف أن الثقة تديك رقم التليفون

انت قولت بنفسك شركااااااااااااااااااااااااااااااء
هي مش موافقه
وانت موافق
ليه بقي تديك
كلامك متناقد تماما

الف سلامة عليك صديقي

• عجبني
التفاعلات: الطبيب النفسي
انا عايز اخد رائيكو ف كام حاجه كده وقلولي رايكو بصراحه
.
.
. بما انكم اخواتي وحبايبي @Man0 @MONA# @أفنان
@my heart is broken @omar moud @juba7
.
.

لو دلوقتي في انسان مراتبط بواحده كل واتقالو بحبك واتقلو ان هو العوض من **** ومشفتش منو اي حاجه وحشه وبيعاملها بالحسنه وعمرو معاملها وحش وهيا اذيتو اكتر من مره ووصل بيها الحال انها تعبتو وخليتو بعد مكان مسيطر علي تعبو تعبو بقا مسيطر عليه وراح المستشفي بسببها وهيا حتي مهتمتش تتصل بي وعمرها مديتلو رقمها ولا الفيس ولا الانستا ولا اي حاجه تخصها دع تسمو حب
الاجابه بكل صراحه
إذا كان هذا الفتاه تتصرف بشكل سيء تجاه الشخص وتؤذيه بشكل مستمر، فلا يمكن وصف هذا العلاقة بأنها حب. الحب يتضمن الاحترام والاهتمام ومساعدة الشريك على النمو والتطور.

ويجب على الشخص أن يفكر جيدًا في مصير هذه العلاقة وما إذا كانت تستحق المزيد من الوقت والجهد لإصلاحها، أم إذا كان من الأفضل الانفصال عن هذه الفتاه والبحث عن شخص آخر تتحترمه وتقدره.

• أتفق
😂😂و**** ضحكتني وانا متعصبه

هو الثقة تسمع صوتي؟الثقة بالنسبالك انك تقابلني ؟؟؟

هو بجد بجد ده تفكير الشباب دي تكون مصيبة
لا طبعا دا مش معني الثقه
وقولت ان بىدو مش معناها تسلم نفسها
وكلامي مش بيضحك خالص
يعني لي ميكونش معاياالرقم هعمل بيه اي لو معايا
مهو الدكتور فوق بيقول ان الموضوع جواز
ف هي مش مستامناه ع الرقم
هو هيستامنها ازاي ع اي حاجه
الثقه مفهومها اكبر من كل دا بكتير

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا فهمت كلامك وقصدك يا دكتور وانا هقول رأيي بدون حياد لحد هو لو شايف انها سببتله الاذى داء كلو يبقا يبعد بدون نقاش
أفنان ياريت تفهمي صحبتك
أنها مش مجبوره تعمل اي حاجه لاي شخص مهما كان علاقته بيها غصب عنها عشان تثبت أنها بتحبه

فهمي صحبتك أنها اتصرفت صح وعرفيها أن مشاركته متأثرش فيها وتفضل علي موقفها لحد ما عقلها وقلبها يفهم أن الوقت المناسب جيه

أنا اسفه بس لو الموضوع وصل للنهاية وهو مصمم اكيد **** هيعوضها بالاحسن
وان الموضوع وصل بيه أنه يشاركه علي العام أنا بحيها أنها فضلت علي موقفها لحد ما لجئ لهنا

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: الطبيب النفسي و كارما كوكي
الإجابة هو انك تبعد ده فخ يا صديقي هيستهلك كل طاقتك ونفسيتك ده مش حب الحب هتحس انك مرتاح معاها حتي وانت شقيان لكن ده هي السبب في تعبك ابعد احسنلك
هو بالنسبة لك انك تحب وحده بتحبها برقم فونها والفيس والانيستا يا عمر

اه الناس دي الي اتكلمت امبارح وقالت الف مبروك وخلي البلوك الي انتي عامله متفوكيهوش
انا مش عملت بلوك تمام ومن فضلك رد عليا مينفعيش كده

يعني ايه حب ارتباط مش حب اخوه
يعني اديك رقمي وانا مش حابه كده عشان احنا مرتبطين
حضرتك عايز تتجوز تعالي اتقدم وساعتها خد رقم التليفون إن شاء **** تاخد كلوتي
مهو الى فهمته و اعتقادى انه معندوش مانع بس المانع منها هيا حتا ف رقم ابوها هيا مانعا اى كريقه تواصل حقيقيه

• لا تعليق
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
  • عجبني
التفاعلات: الطبيب النفسي و الــــــعَــــــربــــــى
أفنان ياريت تفهمي صحبتك
أنها مش مجبوره تعمل اي حاجه لاي شخص مهما كان علاقته بيها غصب عنها عشان تثبت أنها بتحبه

فهمي صحبتك أنها اتصرفت صح وعرفيها أن مشاركته متأثرش فيها وتفضل علي موقفها لحد ما عقلها وقلبها يفهم أن الوقت المناسب جيه

أنا اسفه بس لو الموضوع وصل للنهاية وهو مصمم اكيد **** هيعوضها بالاحسن
وان الموضوع وصل بيه أنه يشاركه علي العام أنا بحيها أنها فضلت علي موقفها لحد ما لجئ لهنا
انا معاكي في الرأي يا منى احنا كا بنات مش مجبرين نقدم اي اثبات للراجل بحبنا ومن عجبه البقاء فليبقا ومن نوى الرحيل نحن له داعيين
بس انا قلت كدا علشان اكيد ما ارضاش الاذى للدكتور وهو شايف انها سبب اذيته يبقا البعد حل

• عجبني
مهو الى فهمته و اعتقادى انه معندوش مانع بس المانع منها هيا حتا ف رقم ابوها هيا مانعا اى كريقه تواصل حقيقيه
طيب يبقي دا ي صديقي مش حب واتقفل الكلام
ي صديقي دا ممكن فتىه انتقاليه كوبري او عشان تحس ب انها ممكن تتحب وتحب

هو عايز رقم اهلها علشان يقابلها يا مانو مش علشان يتقدم

@الطبيب النفسي
طيب ياشباب أنا عايزه أقول حاجة اولا كده بعد لي حصل دا كلو والكلام لي اقالو الدكتور أنا بقول قدام الناس كلها مفيش حاجة بيني وبينك تاني ولو اخر يوم في عمري أنا مش عوزك أنا مش هاجي علي كرامتي علشانك ولي علي شان أي حد مهم كان وحتي لو بحبك

• بيضحكني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى أسفل
0%