NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
  • عجبني
التفاعلات: أفنان
@الطبيب النفسي
طيب ياشباب أنا عايزه أقول حاجة اولا كده بعد لي حصل دا كلو والكلام لي اقالو الدكتور أنا بقول قدام الناس كلها مفيش حاجة بيني وبينك تاني ولو اخر يوم في عمري أنا مش عوزك أنا مش هاجي علي كرامتي علشانك ولي علي شان أي حد مهم كان وحتي لو بحبك
وانتى كمان كنت بكلمك و مرتديش عاوزك

أفنان ياريت تفهمي صحبتك
أنها مش مجبوره تعمل اي حاجه لاي شخص مهما كان علاقته بيها غصب عنها عشان تثبت أنها بتحبه

فهمي صحبتك أنها اتصرفت صح وعرفيها أن مشاركته متأثرش فيها وتفضل علي موقفها لحد ما عقلها وقلبها يفهم أن الوقت المناسب جيه

أنا اسفه بس لو الموضوع وصل للنهاية وهو مصمم اكيد **** هيعوضها بالاحسن
وان الموضوع وصل بيه أنه يشاركه علي العام أنا بحيها أنها فضلت علي موقفها لحد ما لجئ لهنا
خليها متفقه معاكي 😂

وانتى كمان كنت بكلمك و مرتديش عاوزك
سيب كارما دلوقتي يا مانو علشان انا عارفه حالتها عامله اذاي

سيب كارما دلوقتي يا مانو علشان انا عارفه حالتها عامله اذاي
منا عشان عارف عاوزها عارف هتعامل معاها ازاى

• عجبني
التفاعلات: كارما كوكي
  • عجبني
التفاعلات: الطبيب النفسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
@الطبيب النفسي
طيب ياشباب أنا عايزه أقول حاجة اولا كده بعد لي حصل دا كلو والكلام لي اقالو الدكتور أنا بقول قدام الناس كلها مفيش حاجة بيني وبينك تاني ولو اخر يوم في عمري أنا مش عوزك أنا مش هاجي علي كرامتي علشانك ولي علي شان أي حد مهم كان وحتي لو بحبك
انتي انسانه كذابه ولا عمرك حبيتي انتي كدبتي عليا وعلي نفسك بالحب عشان انتي محتاجه اهتمام مش اكتر عشان انا كنت جدع معاكي وكنت راجل بجد معاكي انما انتي كنتي ولا حاجه والي انا قدمتو كلو ما اخدتش قصادو حتي حب

• جامد
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
حضرتك مريض نفسي مش طبيب ابدا ياريت تغير الأسم عشان يتفق مع شخصيتك
اتمنا ان اسلوبك ف الكلام يكون متحضر مش سوقي زي منا بحترمك تحترميني لان من الواضح انك شخصيه مش محترمه

• أتفق
التفاعلات: الطبيب النفسي
اتمنا ان اسلوبك ف الكلام يكون متحضر مش سوقي زي منا بحترمك تحترميني لان من الواضح انك شخصيه مش محترمه
لما يكون اسلوبك متحضر المعاملة بالمثل لما تقول علي واحدة كدابه وشايف نفسك ملاك تبقي فعلا مريض

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
حاسب علي كلامك أنت مش بتدني اؤامر هنا
لا انا مش بديكي اوامر
بس انا وانتي ف البوست بتاعي اوعي انك توجهي كلام لاي حد وخصوصا ساره

انتي انسانه كذابه ولا عمرك حبيتي انتي كدبتي عليا وعلي نفسك بالحب عشان انتي محتاجه اهتمام مش اكتر عشان انا كنت جدع معاكي وكنت راجل بجد معاكي انما انتي كنتي ولا حاجه والي انا قدمتو كلو ما اخدتش قصادو حتي حب
بعد اذنك يا دكتور كفايه بقا كلام هنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى أسفل
0%