NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
اكون صريح معاكي
كلةالي داخل هنا يعلق نفسه ينيكك حتي @دندوشه نفسها فيكي
هتقولي وانت الشريف فيهم

اقولك.لا طبعا انا كمان عاوز انيكك وزوبري واقف عليكي نفسه يفشخ كل حته في جسمك
انا فقط صريح مع نفسي ومع الآخرين كمان بعطي احتمال ان قصتك تطلع فيك

• بيضحكني
التفاعلات: نورالشام و دندوشه
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
اكون صريح معاكي
هتقولي وانت الشريف فيهم

انا نفسى انيكها 😂😂😂:eek:
انت بتقول ايه بس 😂

• حبيته
انا نفسى انيكها 😂😂😂:eek:
انت بتقول ايه بس 😂
بذمتك مش نفسك فيها
مش شرط تنيكيها
ممكن تتناكي معها و تتساحقي معها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نورالشام و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في البداية قولتلكم هفضفض معاكم بس فيه ناس استغربت من مواضيعي وقالت عني متناقضه وانا هفهمكم .. انا اتجوزت صالونات زمان وكنت بحب حد تاني واتجوزت مضطرة بس كنت مخلصه لجوزي بغض النظر عن السقطه اللي حكتلكم عنها وتخطيتها وكملت حياتي وعرفت خيانة جوزي وكملت ومتكلمتش وعيشت حياتي ملتزمة ومحترمة ومن اكتر من 8 سنين توفي جوزي وبعدها قالولي كتير اتجوز رفضت عشان عيالي المهم كملت بس زي اي ست محتاجه فوقعت في علاقات كتير وغلطت كتير ببقي بره محترمة وسمعتي كويسه بس لما ابقي عالسرير بطلع الانثي اللي جوايا خصوصا ان جوزي كان فحل فلما بقيت وحدي حسيت بفراغ وقررت اعيش بحريتي واستمتع بحياتي وانا حره وانا مش شرموطه بتناك بفلوس ولا بتناك من اي راجل وخلاص لا انا بمزاجي اللي يعجبني بس واللي اقرر اعمل معاه علاقه مش اي راجل والسلام
عندى سؤال ممكن طيب اوكى ميرسى
هو انتى حبيبتى اكيد بتخدى شور زى الناس طبعا صح
طيب بزمتك مفيش حتة فى جسمك صعبت عليكى او اتمردت عليكى او غارت عليكى او حسياتى انك مزعلها مديقها
اقرفتيها فى عشيتها وفى تكوينها وانوثتها بزمتك انتى مزعلتيش عليها خالى مملكتك لو مش مصانة واصورها مرتافعة وعالية بقيت مثل المدينة لكل عابر سبيل يدخلها فقت مدينة فقيرة ارفعى علمك تانى على مدينك ونوريها بشموخك وانسى لماضى خليكى للمستقبل على شان اولادك دى لو بتفكرى فيهم اصلان يبقا اتجوزى ومتقلوش على شان اولادك
الافضل تكونى بحضن رجل بالحلال بدل كل عابر سبيل يزورك وطبعا انتى كريمة واكرام الضيف واجب لبض منو
خفى كرم وضيافة واقفلى مضايفتك وافريها لمن يقدرها ويفهمها ويحترمها
شكرا حبيبتى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hulk 97, زين الزين, نورالشام و 3 آخرين
اكون صريح معاكي
هتقولي وانت الشريف فيهم

عنيييف اوى الرد دا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
  • عجبني
عندى سؤال ممكن طيب اوكى ميرسى
هو انتى حبيبتى اكيد بتخدى شور زى الناس طبعا صح
طيب بزمتك مفيش حتة فى جسمك صعبت عليكى او اتمردت عليكى او غارت عليكى او حسياتى انك مزعلها مديقها
اقرفتيها فى عشيتها وفى تكوينها وانوثتها بزمتك انتى مزعلتيش عليها خالى مملكتك لو مش مصانة واصورها مرتافعة وعالية بقيت مثل المدينة لكل عابر سبيل يدخلها فقت مدينة فقيرة ارفعى علمك تانى على مدينك ونوريها بشموخك وانسى لماضى خليكى للمستقبل على شان اولادك دى لو بتفكرى فيهم اصلان يبقا اتجوزى ومتقلوش على شان اولادك
الافضل تكونى بحضن رجل بالحلال بدل كل عابر سبيل يزورك وطبعا انتى كريمة واكرام الضيف واجب لبض منو
خفى كرم وضيافة واقفلى مضايفتك وافريها لمن يقدرها ويفهمها ويحترمها
شكرا حبيبتى
كلامك دهب
كمان مدام ميادة مابتخافي بالمستقبل لما ولادك يكبرو بالصدفة سلتقو بشخص كان نايم معك شو رح يكون موقفهن ونظرة الناس الهن

في البداية قولتلكم هفضفض معاكم بس فيه ناس استغربت من مواضيعي وقالت عني متناقضه وانا هفهمكم .. انا اتجوزت صالونات زمان وكنت بحب حد تاني واتجوزت مضطرة بس كنت مخلصه لجوزي بغض النظر عن السقطه اللي حكتلكم عنها وتخطيتها وكملت حياتي وعرفت خيانة جوزي وكملت ومتكلمتش وعيشت حياتي ملتزمة ومحترمة ومن اكتر من 8 سنين توفي جوزي وبعدها قالولي كتير اتجوز رفضت عشان عيالي المهم كملت بس زي اي ست محتاجه فوقعت في علاقات كتير وغلطت كتير ببقي بره محترمة وسمعتي كويسه بس لما ابقي عالسرير بطلع الانثي اللي جوايا خصوصا ان جوزي كان فحل فلما بقيت وحدي حسيت بفراغ وقررت اعيش بحريتي واستمتع بحياتي وانا حره وانا مش شرموطه بتناك بفلوس ولا بتناك من اي راجل وخلاص لا انا بمزاجي اللي يعجبني بس واللي اقرر اعمل معاه علاقه مش اي راجل والسلام
اكيد هيا حياتك بس خافي ع نفسك علشان مش كل صوابعك زي بعضها

يابنتي كبري دماغك كل اناء ينضح بما فيه عيشي حياتك

• حبيته
التفاعلات: مدام ميادة
انتي فرسة وعايزة الخيال …

انبسطي وخبطي في الدنيا وعيشي حياتك ولو غلطتي اتعلمي كلنا بنغلط العبيط اللي مبيتعلمش من غلطه محدش لي عندك حاجة اكيد لو اتجوزتي راجل يدلعك وتحسي معاه انك ست ويصونك احسن كتير بس دي حياتك وانتي حرة فيها اهم حاجة لو ندمتي في يوم على اي حاجة متخليش ندمك يرجعك ورا

شابوووه ميادة .... احيكي علي ثقتك بنفسك🤝

طبعا من حقك تتناكي من الراجل اللي يعجبك. كسك لازم يشبع ويتمتع ويرتاح. ما تحرميش نفسك أبدا من النيك ده حقك كأنثى. ويا بخت اللي هينيكك يا ميادة يا غالية...

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%