NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدام ميادة

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في البداية قولتلكم هفضفض معاكم بس فيه ناس استغربت من مواضيعي وقالت عني متناقضه وانا هفهمكم .. انا اتجوزت صالونات زمان وكنت بحب حد تاني واتجوزت مضطرة بس كنت مخلصه لجوزي بغض النظر عن السقطه اللي حكتلكم عنها وتخطيتها وكملت حياتي وعرفت خيانة جوزي وكملت ومتكلمتش وعيشت حياتي ملتزمة ومحترمة ومن اكتر من 8 سنين توفي جوزي وبعدها قالولي كتير اتجوز رفضت عشان عيالي المهم كملت بس زي اي ست محتاجه فوقعت في علاقات كتير وغلطت كتير ببقي بره محترمة وسمعتي كويسه بس لما ابقي عالسرير بطلع الانثي اللي جوايا خصوصا ان جوزي كان فحل فلما بقيت وحدي حسيت بفراغ وقررت اعيش بحريتي واستمتع بحياتي وانا حره وانا مش شرموطه بتناك بفلوس ولا بتناك من اي راجل وخلاص لا انا بمزاجي اللي يعجبني بس واللي اقرر اعمل معاه علاقه مش اي راجل والسلام

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, LEGEND KYSER, برايفت مساج و 6 آخرين
بالنهاية هي حياتك واختياراتك 👍

• بيضحكني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض، مرحب و مدام ميادة
تحياتى ليكى قبل اى شئ

لكن احب اقولك الاحترام مش بيتجزء
وبدل ما تغلطى اتجوزى احسن على الاقل عشان تحسي فعلا بالاحترام لنفسك
انا لا اقصد اى اهانه لا سمح ****
وشكرا

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
👍👍👍👍

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الذئب_الابيض، مدام ميادة و مرحب
شرمطة او الشرموطة ملهمش علاقة بال فلوس او لا
الشرمطة فعل بس مش هو الفعل الصحيح ال يتقال الصح الزنى انتى كده صفة من فعل الزنا

ملهاش علاقه بحاجة
عندك حلول كتير بس انتى استسهلتى الحل الغلط
و اقنعتى نفسك ب خيال

اكبر دليل على تناقضك انك مبينة محترمة و للاسف انتى نفيتى صفة الاحترام عنك

الصراحة معيشة نفسك فى عذاب
و هتنتهى بعذاب

ملحوظة انا مش بقول كده عشان ادايقك او او او

انا بقول كده عشان تعيدى التفكير في حياتك و انك لا تفخرى بالزنا او تفضحى نفسك

مفتاح التغير معاكى بس مخبياه عن عقلك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح, الذئب_الابيض, مدام ميادة و شخص آخر
ع وضعك يبا اقنعتيني بيكي👍🥂

• حبيته
التفاعلات: مدام ميادة
بصي اي كان وبعيد عن الجروب والكلام دا الغلط اسمه غلط ودا اسمه زنا وليه عقاب ولا ليها دعوه بمزاج ولا بمزاج 😑

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مدام ميادة، فولدمورت و نورالشام
كلام الناس مش ه يفيدك بحاجه اهم حاجه هي نفسك هيجي عليكي وقت تقرف من نفسك واللي انتي بتعمل فيها حاولي تحافظ على نفسك فكر في عيالك لان ممكن في مره تتصوري من غير م تعرفي يحصل اللي مكنش علي بالك
Images 15

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام ميادة و فولدمورت
م
في البداية قولتلكم هفضفض معاكم بس فيه ناس استغربت من مواضيعي وقالت عني متناقضه وانا هفهمكم .. انا اتجوزت صالونات زمان وكنت بحب حد تاني واتجوزت مضطرة بس كنت مخلصه لجوزي بغض النظر عن السقطه اللي حكتلكم عنها وتخطيتها وكملت حياتي وعرفت خيانة جوزي وكملت ومتكلمتش وعيشت حياتي ملتزمة ومحترمة ومن اكتر من 8 سنين توفي جوزي وبعدها قالولي كتير اتجوز رفضت عشان عيالي المهم كملت بس زي اي ست محتاجه فوقعت في علاقات كتير وغلطت كتير ببقي بره محترمة وسمعتي كويسه بس لما ابقي عالسرير بطلع الانثي اللي جوايا خصوصا ان جوزي كان فحل فلما بقيت وحدي حسيت بفراغ وقررت اعيش بحريتي واستمتع بحياتي وانا حره وانا مش شرموطه بتناك بفلوس ولا بتناك من اي راجل وخلاص لا انا بمزاجي اللي يعجبني بس واللي اقرر اعمل معاه علاقه مش اي راجل والسلام
كل واحد يحدد تختياراته الي تناسبه ويتحمل نتايجها بس راي انك تتجوزي افضل
شوفي واحد من اليىنمتي معاهم واكيد الي جرب هيكون نفسه يكمل
ممكن جواز مسيار

• عجبني
التفاعلات: Mr.Papa، مدام ميادة و الذئب_الابيض
انا شايفك مش انسانه متناقضة انا شايفك جميله وحساسه بس عندك النيك جزء مهم من حياتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و مدام ميادة
معرفش ليه بتاعي وقف 😂

• بيضحكني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: الذئب_الابيض، عبدالرحمن محمد علي و مدام ميادة
يبنت الناس
انا بس حابب افهمك حاجه
الناس ملهاش علاقه بيكي وانتي داخله تكتبي هنا وتفضفضي صح
طيب يستي اكتبي الي انتي غايزاه واعملي الي انتي عايزاه بس راينا ده يرجعلنا احنا متغصبيش حد يقول عليكي محترمه او لا منتي متنتظزيش من واحد بتقوليلو انا بتناك بكيفي ومع الي يعجبني ومش هيقول عليكي شرموطه لا ده يقول عليكي انتي شرموطه بس ميقولش علي الي بتاخد فلوس اصل الي بتاخد فلوس دي مضطرة انما انتي لا مش مطرة ولا حاجه سواء شفتي رسالتي ولا لا مش مهم
بس المهم انك تبقي عارفه انك غلط وتفكيرك غلط وانا مش ملاك وبنيك كل يومين ف واحده
بس انتي ف ايدك تتجوزي وتتستري احسن متتفضحي وواحد كده يبقا ابن حرام ويفشخك ف افكارك ويخليكي بتهربي ولا اكنك قاتله
خلي بالك مش اكتر يا محترمه 😂

• عجبني
التفاعلات: مدام ميادة و نورالشام
يبنت الناس
انا بس حابب افهمك حاجه
الناس ملهاش علاقه بيكي وانتي داخله تكتبي هنا وتفضفضي صح
طيب يستي اكتبي الي انتي غايزاه واعملي الي انتي عايزاه بس راينا ده يرجعلنا احنا متغصبيش حد يقول عليكي محترمه او لا منتي متنتظزيش من واحد بتقوليلو انا بتناك بكيفي ومع الي يعجبني ومش هيقول عليكي شرموطه لا ده يقول عليكي انتي شرموطه بس ميقولش علي الي بتاخد فلوس اصل الي بتاخد فلوس دي مضطرة انما انتي لا مش مطرة ولا حاجه سواء شفتي رسالتي ولا لا مش مهم
بس المهم انك تبقي عارفه انك غلط وتفكيرك غلط وانا مش ملاك وبنيك كل يومين ف واحده
بس انتي ف ايدك تتجوزي وتتستري احسن متتفضحي وواحد كده يبقا ابن حرام ويفشخك ف افكارك ويخليكي بتهربي ولا اكنك قاتله
خلي بالك مش اكتر يا محترمه 😂
وكلامي مش معناه اني بسيئ ليكي انا من اشد الناس واكتر متابع لقصصك
بس مش مبسوط بكلامك ده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و نورالشام
بصى ياحبيبتى من الاخر كده كل بنى ادم حر يعمل اللى هو عايزه بس حكم الناس ده حاجه ترجعلهم اهم حاجه انتى شايفه نفسك ازاى يقولوا اللى يقوله بس مدام انتى مرتاحه كده يبقى طز فى رائيهم بالنسبالك
بس مدام رائيهم زعلك وحرقك يبقى انتى مش راضيه عن اللى بتعمليه واللى يعمل حاجه مش راضى عنها يستاهل اللى يحصله

• عجبني
  • حبيته
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Mr.Papa, رجل صعب المنال, مرحب و 5 آخرين
**** يحميك من اولاد الحرام
ويلهمك التصرف الصح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و مدام ميادة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الزملاء كلامهم صح وحكو كل شي لكن مدام راجعي نفسك حاولي تتقبلي فكرة زواج وممكن سجسك ابن حلال بحسسواولادك انه يكون كأب جيد

هو في مشكلة انو اتعودتي عالتعدد صعب تتقبلي تكوني مع شخص واحد

لكن بالارادة وبقرار منك بتقدري تمسحي صفحة ابماضي وتبلشي جديدلانه الطريق اللي انت فيه نهايته بشعة وبتمنالك كل خير وتوفيق و**** يحميك

• بيضحكني
التفاعلات: مدام ميادة
تحياتى ليكى قبل اى شئ

لكن احب اقولك الاحترام مش بيتجزء
وبدل ما تغلطى اتجوزى احسن على الاقل عشان تحسي فعلا بالاحترام لنفسك
انا لا اقصد اى اهانه لا سمح ****
وشكرا
اتجوزت وجوزها فشخها

• بيضحكني
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Kelwa Zoldik و الذئب_الابيض
بصى ياحبيبتى من الاخر كده كل بنى ادم حر يعمل اللى هو عايزه بس حكم الناس ده حاجه ترجعلهم اهم حاجه انتى شايفه نفسك ازاى يقولوا اللى يقوله بس مدام انتى مرتاحه كده يبقى طز فى رائيهم بالنسبالك
بس مدام رائيهم زعلك وحرقك يبقى انتى مش راضيه عن اللى بتعمليه واللى يعمل حاجه مش راضى عنها يستاهل اللى يحصله
لا اتا راضيه ومبسوطه وطظ في اي رأيي ميعجبنيش انا بوضحلهم حاجة بس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fucker one, الصقر_الجارح, الذئب_الابيض و شخص آخر
وكلامي مش معناه اني بسيئ ليكي انا من اشد الناس واكتر متابع لقصصك
بس مش مبسوط بكلامك ده
شرموطة شرموطة انا مبسوطه كده ومرتاحه كده

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الطبيب النفسي، الصقر_الجارح و الذئب_الابيض
انتي مش صح ومش غلط من حقك تتناكي بس مش بالطريقة والاسلوب دا

• عجبني